Şimdi Ara

safrane (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
24.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı uğurlu olsun çok iyi bir seçim yapmışsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NIGHTBOY

    yahu sölediğin arabaya bak sen o arabaya yolda rastlıyomusun,piyasası sıfır bi araba sen mükemmel diyosun onu alacağına madem benzin paran çok git C200 al safrana on basar 20-21 milyara bulursun,senin arabanın parçasıda çok pahalı olur.vede yakışıklı bi araba diil

    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    safrane süper bir araç deri koltuk ısıtmali koltuk elektirikli ve hafizali koltuklar arabada bir sürü özellik war millet 14 milyara bu özellikte hemde 3000 cc v6 motor war kaçirmayin derim adamlar 14 milyara palio aliyor ot gibi araba






    yuhhhhhh
  • Laguna aldığım dönemde safrane da geçti aklımdan ama parça, yakıt vs tırstım biraz
  • Konu açılalı 1 yıl devrilmiş ama ben de yazayım Şişmeli koltuklardan bahsedilmiş, 1992 model s serisinde önde ve arkada bulabilirsiniz. Hatta aynı araçta kapılar da vakumludur, ortalama 2cm. aralıkları kendisi içeri çeker. 1994model bmw.de dijital klima yok denmiş, ilk otomatik klima 1980 yılında 7 serisinde kullanıldı, birkaç yıl sonra opsiyonel olarak çift taraflı tam otomatik klimalar(önde ve arkada sağlı sollu) kullanıldı. Dijital klimadan en büyük farkı dijital ekranı olmayışıydı. İlk motronic ecu sistemi 1978de 7 serisinde, İlk abs 1979da mercedes, birkaç ay içinde BMWde kullanıldı, ilk airbag 1980de mercedeste kullanıldı, ilk yolbilgisayarı 1980 yılında bmw 7 serisinde kullanıldı(depodaki yakıt, yolda kullanışa göre kalan menziliniz, dış ısı, saatlik ve anlık yakıt tüketiminiz, çok detaylı arıza bildirim sistemi daha neler dahil). İlk xenon far 1991 yılında 7 serisinde kullanıldı. ilk tv/gps/navigation , steptronic vites bmw7 serisinde kullanıldı. Kilitli diferansiyel de 1986larda bu aynı anda kullanıldı. Düşünsem bunun 3-4 katı kadar ilk çıkacak ama ilk ön cam rezistansı safranede kullanıldı mı onu bilmiyorum, ama mutlak ki safrane3.0'ın da donanımı başka araçların yanında sıradışıdır.




  • Fransızlar bugüne kadar sıradışı araçlar üretmişlerdir. Safrane bir örnektir ancak bunların başını Citroen çeker.

    1948' de önden çekişli olan 2CV modelinin prototipi yapıldı.
    1956 gibi 2CV Sahara modeli üretildi. Önde ve arkasında iki ayrı motor vardı ve dört çekişin temeliydi. İki motorlu sistem DS modelinde de kullanılmıştır.
    1956' da tasarım harikası DS üretildi. Hava sürtünmesi en az otomobil olarak da bilinir. Ayrıca De Goule suikasttan bu araçla kurtulmuştur.
    1970' lerde üretilen Citroen SM modelinde rezistanslı farlar kullanılmıştır. 2.7 Maserati motoru kullanılmıştır ve bugün Opel ve bazı modellerde kulanılan direksiyon çevrildiğinde dönülecek yönü aydınlatan farlar da bu modelde kullanılmıştır.
    Peugeot el attıktan sonra yeniliklerin öncülüğünü kaybetti ancak ara sıra da olsa değişik tasarımlar ve teknolojilerle tüketicinin karşısına çıkıyorlar.

    Safrane vergileri ucuzladığında babama Toros' u satıracağım. Bizim burada amelelerin Safrane' a bindiğini gördüğümde dumur olmuştum.




  • dört dörtlük bir araba, ama satılmsı zor, kullanması maliyetli, Renault servisleri bile araba ellerine geçtiğinde personelini eğitmeye kalkıyor, çünkü ustası yok piyasada çok az, parçası yok. bi de 3.0 motor.
  • Alan arkadaş arabayı kullandı ve satıyor sanırım.Konu hortlamış
  • araç güzel ötesi bir arabadır herhalde....binip kullanmak isterdim.
  • 2007 ocakta tasişten bi tane aldım (1993 2.2 si rxe) arabada deri döşeme hariç diğer arkadaşlarca sayılan sayılan tümdonanım fazlasıyla vardı... ilk etapta bir iki plastik parça ile başladık toparlamaya... parça fiyatları üst sınıf arabalra göre normaldi... zaten renault nun diğer arabaları içinde servis ve parça fiyatları ucuz diil nasıl yerli firmaysa... ön çıta 200 ytl debriyaj set 650 ytl far 320 ytl ayna dış kapak 90 ytl ayna ve mekanizması 450 ytl arka cam sileceği 650 ytl vb. hurdalıklardan ve ebayden birçok parçayı temin ettim... sonra manifoldun çatlak olduunu fark ettim... 12000 ytl orjinal parça fiyatı!!! naapalım kaynak yaptırdık ii de oldu... arkadan klima arızaslıydı yaz geldi diye klimaya kalkıştık... aletin kliması tüm tadilata rağmen devreye geçmedi meğerse kalorifere giren sonda arızalıymış sadece, fakat bunun tespiti için 18 gün uğraştık mais dahil bize kimse yardımcı olamadı... fransadaki forumlardan öğrendik yol yordamını... kaloriferdeki müşürden motor suyu sıcaklığını okuyup buna göre klima ve kaloriferi ve hatta motor soğutmayı kumanda ediyomuş bizim araba ama hiç bi usta buna ihtimal vermedi çünkü kadrandan zaten sıcaklık (ayrı bi müşürle) okunuyordu ve araba hararet yapmıyordu... klima beyni, araba bu arızaya rağmen hararet yapmasın diye fanları aralıklarla çalıştırmak üzere programlanmış, yani motor müşür arızasında hararet yapmıyor ve bu arabaya 3 sene böyle binilmiş benden önce :))) neyse onuda hallettik bu arada bide safranecı NUH USTA yı bulduk fransa eğitimli cotech... ankarada o yapmazsa kimseye götürme daha bu arabayı dediler bana... dedikleri kadarda var... sonra tamamlanmış arabamla ilk uzun yolumda mıcırda kayıp şarampole uçtum :( şimdi tasişten aynısından bi tane daha aldım tekrar topluyorum... e kardeşim ne diye bi daha topluyosun sorusunun cevabını binmeyen bilmez... dünyada iki çeşit araba yapılır: mercedes ve diğerleri gayet doğru bir söz... mercedesin eskisi gariban arabasıdır parçası ucuzdur boldur ustası çoktur yenisi biraz kalantor arabasıdır seveni çoktur bmw ninde öyle başka arabalrda sayılır daha böyle... ama arkadaş ben bu arabaya oturduğumdan beri çok hoşuma gitti bırakamadım... SAFRANE'IN KONUŞANI ÇOK BİNENİ YOK... ona bineceğine şuna bin, eski, pahalı, çok yakar vb. hep söylenir durur millet... çünkü konuşan araba denince ilk akla safrane gelir herkesin haberi var bu arabadan ama binen sahip olan yok... bilmediği şey korkutur insanı... gelelim ben arabada ne buldum... içi çok geniş, rahat, konforlu arka koltuğa oturan direk bakan milletvekili moduna geçiyo... donanımlı bi araba park esnasında kaldırıma dönen sağ ayna, kılcal ısıtma ön cam ve aynalar , ısıtmalı, motor hareketli ve şişerek destek sağlaya koltuklar cruise control direksiyondan kumandalı cd çalar vb. bütün bunların ancak sığdığı kocaman bi araba ve çok kolay sürüş ford fiesta lar kadar rahat sürülüyor... bide 4 metreden tepe üstü düşüp tavanı çökmeyecek kadar sağlam... bunlar bu arabanın tekelinde özellikler değil ama benim bu araba çok hoşuma gitti sahibi olmadan e seri s seri 190-123-124-115 mersedesler 3 ve 5 seri bmwler, bazı arazi araçları, renault 5-9-11-12-21 serisi, ve en çokta doğan slx sürdüm... ama bu güzel... elinde olan arkadaşlar varsa görüşelim paylaşalım bildiklerimizi...




  • biz 94 senesinden beri bu araca sahibiz 94 modelini 2001 yilina kadar kullandik 2001'de 2001 modelini aldik ve hala kullaniyoruz. safrane soyledir boyledir kim ne derse desin bu araci kullanmadan yorum yapan adam bosa konusur.
  • Renault başlığının kaliteli, seviyeli ve bilgilendirici bir Safrane konusuna ihtiyacı var. Bende bir tane olsa üşenmeden aracın muhtelif yerlerini sökerek ayrıntılarını açıklamaya çalışırdım.
  • ona benzini nasıl yetiştireceksin lpg li olsa bile lpg yi nasıl yetişdireceksin..sorması ayıp..
    valla devir ekonomi devri..bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: attci

    ona benzini nasıl yetiştireceksin lpg li olsa bile lpg yi nasıl yetişdireceksin..sorması ayıp..
    valla devir ekonomi devri..bence


    bazen zevkler maddiyatin onune gecer...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: coutoup

    bir kere c200 degil s320 dahi olsa safranenin tirnagi olmaz. arkadasin bahsettigi arabanin 1994 modelinden babamda var. 1994 safrane 3.0 v6 rxe donanimi , sayiyorum: surucu koltugu hafizali olup arka koltuklar da dahil 4 koltuk elektrikle ayarlaniyor, isitmali deri koltuklar tabi ki, hizlandikca sertlesen hidrolik direksiyon, cruise control, xenon far ve far yikama sistemi, sagli sollu ayri derece veren dijital klima, yol bilgisayari, sesli uyari sistemi, radyo-kaset ve cd calabilen direksiyondan kumandali ozel ses sistemi, elektirikle ayarlanan direksiyon derinligi, orjinal hacim taramali alarm sistemi, hava yastigi, 4 disk fren +abs, uzaktan kumandali merkezi kilit, super kilitleme, 4 cam otomatik ve elektirikli isitmali aynalardan bahsetmiyorum bile, ayrica cok ozel bir donanim olarak, on camda kilcal rezistans, butun on cam kilcal rezistanslarla kapli ve saniyesinde buguyu cozuyor, ayrica yine hicbir arabada olmayan bir ozellik olarak, 5 ayri noktasindaki hava ceplerine elektronik olarak hava doldurarak bel destegi saglayan ergonomik on koltuklar, bu ozellikler s600 de bile yok, lutfen karistirmayalim...

    "elektirikli isitmali aynalardan bahsetmiyorum bile" bu ne oluyo? edebiyatla heycan mı yaratıyon

    vay anasını yav.. 94 senesindeki teknolojiye bak ha. demek ki her iş paraya bakıyo. parasını verdin mi en son teknoloji dediğimiz cruise control sistemi ve bisürü karmaşık elektronik teknolojiyi arabana 15 yıl önceden yerleştirebiliyosun.. ah şu parasızlığın gözü kör olsun




  • konu hortlamis
  • dehumanizer kardes.

    bu sogutma suyu olayiyla bende cok ugrastim. 140.lık laguna vardi. motor suyu gostergesi motoru hep soguk gosterirdi. servis bakardi sogutma suyu normal sıcaklıkta. termostat musur gosterge degisti durum gene degismedi. bende sattim gitti arabayi. sen sorunu cozmussun ama. gostergenin musuru ayriymis demek.
  • Koltuğu yatırınca bagaj kapasitesi nedir bu otomobillerde?
  • ben bi safrane 2.0 kullanıcısıyım ve tek kelime ile araba tartışılmaz bi araba dır buna garanti veririm
    çok yakıyo demişler dogru parçası pahalı demişler ön çıtayı 245 lira ya servisten orjinal siparişi verdim yani dogru ama şuda var safrane arabadan öte bi tutku safraneye binen inmek istemez buna emin olun diher arkadaşlarında dedikleri gibi lütfen safraneye binmeyen adamlar yorum yazmasın çok komik oluyo yok çok yakıyomuş yok pahalıymış parçası ARKADAŞIM şahin alcak adam zaten binmesin safraneye safrenenin kullanıcısı ayrıdır ve büyükte bi hayalimdir sıfır bi safraneye binmek isterdim düşünüyorum şuan 2008 model 3.0 v6 bi safrane yapsalar inanın o arabayı görünce şu konuşanlar utancından forumu terkederlerdi tekrar safraneye laf söyleyenlere söylüyorum tüplü şahin kafası olan kullanıcılar lütfen safraneye yorum yapmaya kalkmayın safraneyi sahil kıyısında lüks bi restoranda yemek yeme gibi düşünün olurmu güzel olan hiç bişey ucuz dehildir SAFRANE hariç !
    ANLAYANA...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Bu söylediğiniz özelliklerin çoğu S klasse de var zaten. Rezistanlı ön cam olayını bilemem ama diğer özelliklerin hepsi mercedes te var. Sizin dediğiniz safrane özel yapım benim dediğim mercedes standart olarak üretilmiştir. O zaman sizin bu arabayı 1000 SEL ile kıyaslamanız gerekecektir. Belki çoğunuz bu arabayı duymamıştır bile. Böyle bi araba yok diye idda edenler bile olabilir ama yanlımış olurlar. Ben safrane alacak arkadaşa bulabilirse 1000 SEL kullanmasını öneriyorum. O zaman safrane nın bu araba yanında ne kadar boş kalacağını görmüş olur. Saygılar...



    seni kırmamak için araştırdım 1000 sel i mercedes çıkışı orjinal böyle bi araba ne yazıkki yok arkadaşım adın kadar emin ola bilirsin emme velakin şuan ismini unuttuhum bi firmanın 500 ve 300 sel modellerini modifiyeliyerek 1000 sel diye sattıklarını ögrendim arap şeyhlerine ve nette bi kaç resmini buldum araba yıllanmış ve içten ölmüş olmasına rahmen taş gibi idi :D güzel araba yane




  • Bence de safrane hakkaten özel ve klas bir üretimdir,ancak bir arabanın 2. elinini pek olmaması onun kötü,kaka araba olduğu anlamına gelmemeli,zaten 1,6 arabaları satarken bile insan gö... yırtıyo(benim gibi) artık,ben 9 senedir laguna 2,0 140 lık kullanıyorum,ama safrane eninde sonunda alacağım,2001 model 168 bg 2,5 rxt alacam ama vergilerin bi alt kategoriye inmesini bekliyorum,zaten 1 sene önce alma aşamasında idim ve 2001 omega ile 2001 safrane arasında kalmıştım,iki aracıda kullandıktan sonra safranenin omegadan iyi olduğunu anladım.

    100 bin km civarı bir safrane tadından yenmez,ayrıca sorun çıkarsa deniyo ama safranenin renaultun en baba en dayanıklı ve kaliteli malzeme ile üretilen üretimi olduğu atlanıyor,yedek parça fiyatları birçok bazda 2006 civarı dandik megane,civic felan parası ortalama ya ,ama parça pahalı,çok yakar gibi tabulaşmış sözler birçok kişinini ağzında,ee kardeşim belli bir seviye araba alıyosan motor hacmi beygir yükselir zaten kalite motor hacmi ile paralelik göstermektedir.safrane + kaliteli lpg sistemi diye bir olay var bunu bi türlü anlayamıyoruz bu da ayrı mevzu,ee insan da ilk olarak milletten bu tabulaşmış sözleri görünce haliyle tırsıyor.

    1995- 96 bmw 7,28ia ya da 2001 safrane 2,5 rxt işte bunlar fiyat - performans olarak piyasanın belkide en iyi üst sınıf arabaları.Ama anlayana...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faho -- 8 Aralık 2007; 20:17:04 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.