Şimdi Ara

SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR.. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
1
Favori
19.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    ATTRACTION,hocam şuan F430 kullanıyor musunuz yada alacak mısınız bilmem ancak neden Porsche GT2 yada Nissan GT-R değilde Ferrari F430 gerçekten merak ettim.


    430 kullaniyorum

    F430 ile GTR arasinda daglar kadar fark var ozellikle surus hissiyati olarak

    kaldi ki bugun en uygun 911 GT2 "nin fiyati 350.000 Euro civari

    Neredeyse 458 ile ayni GT2 yi almanin bu durumda hic bir mantigi y
    ok

    gerçekten bende merak ettim benim hayranlıkla izledigim bir araç gördügümde agzımı suyu akıyor bu aracı kullanma sansısınz oldumu bu kadar net konusuyorsunuz




  • Nissan GTR in dolusunu bosunu 2009 olanini 2010 olanini (yani sanzimani guncellenMis olan) tumunu hem rollingte hemde pistte kullanma sansim oldu.. En son 2010 olani istanbul parkta uzunca sure kullandim.. Supremum hocamda yanimizdaydi.. Arac oldukca sert ancak direksiyon tepkisi susopansiyonu superspor bir aractan oldukca uzakti.. Buna frenlerde dahil aracin agirligi onden kayma sekilde pistte kendini hissettiriyordu ancak mukemmel bir aktarmasi ve guc dagilimi var aracin buda bircok dezavantajini tolere etmesine yardimci oluyor.. Zaten pistte iyi sure cikarmasinin temelinde de bu yatiyor.. Yoksa kullanim olarak 2.turdan sonra sisen yetersiz frenleri aracin 200 den sonra yolda resmen bayilarak.gitmesi tam apex cikisi gaz oturtmalarinda turbolarin azda olsa gecikme yapmasi benim icin dezavantaj.. Kaldi ki surus hissiyati lamborghini yada bir ferrari gibi keskin degil cunku o arac bir superspor degil.. Fiyatida uygun olmasina ragmen bu ozellikleri benin icin birer dezavantaj oluyor ne yazik ki.. Belki diyebilirsiniz modifikasyon ile cozulecek sorunlar degilmi diye.. Oldukca pahaliya malolan fiyatlari var bugun sadece P800 kit icin frenler egsozlar haric 25.000 euro gibi bir maliyeti var.. Kaldi ki oldukca hassas ve kirilgan olan sanzimani hic bana gore olmadigindan araci almayi dusunmedim bile... Almiyor olusumun ana sebebi telafisi olmayan sanzimandir digerleri bir sekilde halledilebilir ancak sanzimanin ne affi var nede alternatifi bugun yuzlerce insan sanziman yuzunden abd de nissan ile mahkemelik olmus durumdalar sanzimanin abd fiyati ise 20.000 dolar civari.. Uzun lafin kisasi katlanmaya degecek bir arac degil Ferrari kadar nazli ve bakim maliyeti var aracin Neticede bir nissan abartmamak lazim fazla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Nissan GTR in dolusunu bosunu 2009 olanini 2010 olanini (yani sanzimani guncellenMis olan) tumunu hem rollingte hemde pistte kullanma sansim oldu.. En son 2010 olani istanbul parkta uzunca sure kullandim.. Supremum hocamda yanimizdaydi.. Arac oldukca sert ancak direksiyon tepkisi susopansiyonu superspor bir aractan oldukca uzakti.. Buna frenlerde dahil aracin agirligi onden kayma sekilde pistte kendini hissettiriyordu ancak mukemmel bir aktarmasi ve guc dagilimi var aracin buda bircok dezavantajini tolere etmesine yardimci oluyor.. Zaten pistte iyi sure cikarmasinin temelinde de bu yatiyor.. Yoksa kullanim olarak 2.turdan sonra sisen yetersiz frenleri aracin 200 den sonra yolda resmen bayilarak.gitmesi tam apex cikisi gaz oturtmalarinda turbolarin azda olsa gecikme yapmasi benim icin dezavantaj.. Kaldi ki surus hissiyati lamborghini yada bir ferrari gibi keskin degil cunku o arac bir superspor degil.. Fiyatida uygun olmasina ragmen bu ozellikleri benin icin birer dezavantaj oluyor ne yazik ki.. Belki diyebilirsiniz modifikasyon ile cozulecek sorunlar degilmi diye.. Oldukca pahaliya malolan fiyatlari var bugun sadece P800 kit icin frenler egsozlar haric 25.000 euro gibi bir maliyeti var.. Kaldi ki oldukca hassas ve kirilgan olan sanzimani hic bana gore olmadigindan araci almayi dusunmedim bile... Almiyor olusumun ana sebebi telafisi olmayan sanzimandir digerleri bir sekilde halledilebilir ancak sanzimanin ne affi var nede alternatifi bugun yuzlerce insan sanziman yuzunden abd de nissan ile mahkemelik olmus durumdalar sanzimanin abd fiyati ise 20.000 dolar civari.. Uzun lafin kisasi katlanmaya degecek bir arac degil Ferrari kadar nazli ve bakim maliyeti var aracin Neticede bir nissan abartmamak lazim fazla..

    nissan bence oldukca başarılı bir firma elbette spor araç üretiminde ferrari kadar olamaz ama hayallerim yıkıldı bu GT-R ye cok büyük bir hayranlıgım vardı, artık yeni favarim o zaman chevrolet camara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thehassoo44


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Merhaba arkadaşlar...

    Yaklasık 5-6 aydır garajda uzun sure yatan, cıkarıp adam ettıgım mercedes CLS 350 aracımı gunluk olarak kullanıyorum.

    Bu sureç ıcersınde panamera gelene kadar sehır dısındaydım 10.000 km ye yakın uzun yol yaptım..

    Öncesınde de ılk cıktıgı zaman CLS 500 model bir araç almıstım. Onda da yasadıgım sıkıntılar mevcuttu..

    Aracı performanslı devırlı kullanmaktan keyıf alırım ve sureklıde o sekılde kullanırım.

    Bu kullanım tarzının getırısı bende mercedeste bıraz agır oldu dogrusunu soylemek gerekırse..

    2 defa kırılan degısen şanzıman Sıyrılan arka akslar ve son olarak difransiyel problemi..

    arada dıreksıyon kutusu acı sensoru gıbı ıvır zıvırları saymıyorum..

    Yaklasık 1 sene kadar BMW 6 serısı kullandım ve araç oldukçada yukluydu.

    Gerek pıstte gerek ıse otobanlarda oldukca sert kullandım ancak mercedes gıbı sorun yaşadıgımı hatırlamıyorum.

    Son olarak Dıreksıyon acı sensoru ve ustunde yeralan rıng e benzer bır parça degıstı..

    Ayrıca servotronicte problem var..

    Sabıha gokçen h.alanına dogru gıderken guzel vırajlar vardır.. gıdıste ve donuste olmak uzere

    vırajlarda aracı asırı zorlayınca degım yerındeyse dıreksıyon elımde kaldı...

    Bana açtıgı masraflardan ve yaşadıgım sıkıntılardan bunalarak aracı bırazdaha bındıkten sonra satıp

    başka bir araç almaya karar verdım.. Kesinlikle amacı dısında kullanılınca lanse edıldıgı kadar saglam

    ve dayanıklı araçlar degıl mercedesler..

    Benzer problemlerı SL55 AMG ve E55 Kullanan arkadaslarımdan da duyuyorum goruyorum.

    SL 55 te ise sanzıman problemı vardı o da ben aracı goturdugum sırada servısteydı.

    Tamır bıttıkten sonra satısa cıkacak.
    .

    Kısa sure sonra F430 ve Panamera ıcınde bır servıs topıcı acacagım

    Servıste cektıgım bırkaç resımı asagıya eklıyorum
    http://img830.imageshack.us/img830/3579/73008816.jpg

    http://img838.imageshack.us/img838/927/53617284.jpg


    http://img843.imageshack.us/i/89417716.jpg/
    http://img826.imageshack.us/img826/1932/99121759.jpg
    http://img843.imageshack.us/img843/3694/89417716.jpg
    image]http://img245.imageshack.us/img245/7072/12308331.jpg
    http://img801.imageshack.us/img801/4176/51248409.jpg
    http://img826.imageshack.us/img826/434/67726686.jpg







    Nasıl kıydın yaf

    Görende arabayı baltayla parçaladı zanneder. Bu bir araba kullanmış ve yaşadığı sorunları yazmış uyarmış sen diyorsun ki nasıl kıydın, ne yapsaydı çekiciye yükleyip mi gezseydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Nissan GTR in dolusunu bosunu 2009 olanini 2010 olanini (yani sanzimani guncellenMis olan) tumunu hem rollingte hemde pistte kullanma sansim oldu.. En son 2010 olani istanbul parkta uzunca sure kullandim.. Supremum hocamda yanimizdaydi.. Arac oldukca sert ancak direksiyon tepkisi susopansiyonu superspor bir aractan oldukca uzakti.. Buna frenlerde dahil aracin agirligi onden kayma sekilde pistte kendini hissettiriyordu ancak mukemmel bir aktarmasi ve guc dagilimi var aracin buda bircok dezavantajini tolere etmesine yardimci oluyor.. Zaten pistte iyi sure cikarmasinin temelinde de bu yatiyor.. Yoksa kullanim olarak 2.turdan sonra sisen yetersiz frenleri aracin 200 den sonra yolda resmen bayilarak.gitmesi tam apex cikisi gaz oturtmalarinda turbolarin azda olsa gecikme yapmasi benim icin dezavantaj.. Kaldi ki surus hissiyati lamborghini yada bir ferrari gibi keskin degil cunku o arac bir superspor degil.. Fiyatida uygun olmasina ragmen bu ozellikleri benin icin birer dezavantaj oluyor ne yazik ki.. Belki diyebilirsiniz modifikasyon ile cozulecek sorunlar degilmi diye.. Oldukca pahaliya malolan fiyatlari var bugun sadece P800 kit icin frenler egsozlar haric 25.000 euro gibi bir maliyeti var.. Kaldi ki oldukca hassas ve kirilgan olan sanzimani hic bana gore olmadigindan araci almayi dusunmedim bile... Almiyor olusumun ana sebebi telafisi olmayan sanzimandir digerleri bir sekilde halledilebilir ancak sanzimanin ne affi var nede alternatifi bugun yuzlerce insan sanziman yuzunden abd de nissan ile mahkemelik olmus durumdalar sanzimanin abd fiyati ise 20.000 dolar civari.. Uzun lafin kisasi katlanmaya degecek bir arac degil Ferrari kadar nazli ve bakim maliyeti var aracin Neticede bir nissan abartmamak lazim fazla..

    nissan bence oldukca başarılı bir firma elbette spor araç üretiminde ferrari kadar olamaz ama hayallerim yıkıldı bu GT-R ye cok büyük bir hayranlıgım vardı, artık yeni favarim o zaman chevrolet camara


    Camaro bugun gozumde spor araba degil

    cunku spor arac olma kriterlerinin hic birini barindirmiyor uzerinde

    Inanilmaz kotu bir plastik kalitesi var aracin arac icinde dokundugunuz hersey elinzde kalacakmis gibi

    Yalitim sifir ticari aracarda ki kotu yalitimin benzeri mevcut on konsolun icinde bir ruzgar sirkulasyonu soz konusu

    Frenleri oldukca kotu ilk teste ciktigimda soka girdim resmen kullandiktan sonra

    Hem frenler cok cabuk sisiyor hemde arkalar fren yaptigin sirada bir yerlerde geziniyor..

    Eski arka tekerlekleri kampanali olan araclarda ki durum mevcut bravo..

    Uzerinde 2008 ve sonrasi corvette lerde kullanilan LS3 motor var ancak

    agirligi performansi had safhada torpuluyor.. Yol tutusa hic girmiyorum durum gercekten icler acisi

    ustelik arkalarda amatisor yok makas var... Sanziman ise C6 nin 2006=2008 arasi kullandigi

    sanziman var arac vites degistirirken atsammi atmasam mi diye dusunuyor..

    Paddle shift cok kotu calisiyor ilk vites dusurmek icin paddle shift i geri cektiginizde algilamiyor

    sonra tekrar shifter i kullaninca iki vites birden dusuruyor..

    Mumkun degil vites degistirme zamanini tutturamiyorsunuz otomatikte kullanmaniz gerek o yuzden

    Aktarma oldukca kotu performans beklenileni vermiyor

    Kisaca Aldigi parayi zerresine kadar haketmeyen kotu bir arac Chevrolet Camaro

    Benim kullandigim SS modeliydi V6 si nasildir bilmiyorum bugun test icin direksiyonuna gecsem burun

    kiviririm...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    ATTRACTION,hocam şuan F430 kullanıyor musunuz yada alacak mısınız bilmem ancak neden Porsche GT2 yada Nissan GT-R değilde Ferrari F430 gerçekten merak ettim.


    430 kullaniyorum

    F430 ile GTR arasinda daglar kadar fark var ozellikle surus hissiyati olarak

    kaldi ki bugun en uygun 911 GT2 "nin fiyati 350.000 Euro civari

    Neredeyse 458 ile ayni GT2 yi almanin bu durumda hic bir mantigi y
    ok

    peki 458 mi gt 2 mi olurdu tercihiniz eğer 350k euro yu gözden çıkarmış olsaydınız ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheHandOfGod


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    ATTRACTION,hocam şuan F430 kullanıyor musunuz yada alacak mısınız bilmem ancak neden Porsche GT2 yada Nissan GT-R değilde Ferrari F430 gerçekten merak ettim.


    430 kullaniyorum

    F430 ile GTR arasinda daglar kadar fark var ozellikle surus hissiyati olarak

    kaldi ki bugun en uygun 911 GT2 "nin fiyati 350.000 Euro civari

    Neredeyse 458 ile ayni GT2 yi almanin bu durumda hic bir mantigi y
    ok

    peki 458 mi gt 2 mi olurdu tercihiniz eğer 350k euro yu gözden çıkarmış olsaydınız ??


    Gectıgımız hafta kullandım Kesınlıkle 458 dıyorum

    458 de kı surus kararlılıgı surus keskınlıgı dıreksıyon ve gaz tepkısı

    degıl 911 GT2 LP640 lamborhgını de bile yok tek kelımeyle muhendıslık harıkası bır araç ol
    mus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Sorular üzerine bende düşüncelerimi yazmak istedim.

    Öncelikle GTR'nin supersport olarak sınıflandırılmasına katılamayacağım. GTR tam bir sport car, kullanımı, hissiyatı, yapısal performansı bakımından sport turing de diyebiliriz. Aslında F430, F458'de supersport değil. Bunların Scuderia ve Challenge editionları supersportlara en yakın olarak değerlendirilebilir pist keyfiyeti amacı da cabası. (Supersport için arkadan çekiş, orta/arka motor, çok iyi yürüyen aksam, pist başarımı artık oturmuş kanunlar neredeyse.) Enzo, Porche GT, (918'i merak ediyorum bu arada cidden), Pagani Zonda vb. makineler supersport sınıfında yer alıyorlar. Bunlar ulaşılabilecek son nokta, pistlere (altyapı vs. de) en yakın makineler olarak lanse edilirler.
    Diğer sayabileceklerimiz suport ve gt sınıfında yer alabiliyorlar ancak. Diğer taraftan Ferrari'nin tüm model ağacıyla supersport'lara en yakın hissiyatı, günlük performansı verme iddiası var. Yani yaşattıkları dolayısıyla ve ulaşımı da daha kolay olduğundan supersport'da denebiliyor bazı Ferrari modellerine.:)

    GTR çok yüklenmiş bir motora sahip bu haliyle rakipleriyle ömür olarak baş etmesi mümkün değil bence ki dünyada yazılıp çizilen şeyler de var. Kaldı ki GTR örneğinde olduğu gibi bu araçlar başarımlarını yürüyenine borçlular ama bu bileşimi diğer donanımlarıyla sürdüremiyorlar. İyi bir motorun transmission ve dayanıklı bir aktarıma sahip olmadığında hiç bir işe yaramaması örneğinde olduğu gibi. Yetenekleri bakımından GTR şanzımanı rakiplerinden çok geride. Gücü yönetme eksiklikleri sebebiyle zaten dayanıklılık problemi var. Kullanıcılarına büyük maliyetler çıkarabiliyor bu nedenle. Hissiyat olarak Porche'lerin akıcılığından bile çok uzakta. Porche motor kabiliyeti ve tekniğinde çok ileri bir firma fakat dayanıklılık noktasında Ferrari'lerden çok da ayrılmıyor. Aslında bu noktadaki halini'de Turbo kullanımına borçlu diyebilirim. Üst seviye güç ihtiyaçlarında turbo'ya yönelmek zorunda kalıyorlar. Buda onlara başka kazançlar, keyif sağlıyor. Bu hissiyatı bir talep oluşturuyor tabi. GTR iç kalitesiyle epey uzakta kalıyor tabi Ferrari, Porche'den. Zaten fiyatını da buna borçlu. (Corvette örneğinde olduğu gibi) Diğer bir şey 430, 911'lerin günlük kullanımda kendince bir konfor (rahatlık vs) anlayışıda var. GTR bunu sunabilecek bir makine değil tabi. (Misal çok sevmeme rağmen bi Diablo, Countach bu noktada 0 çekmekte.)

    Şanzıman stok halde çok iyi değil, dayanıklı değil. Performanslı kullanımı herşeyiyle çıkarabilecek bir makine değil. (O süreleri çok özel ellerde ve mutlaka özel müdahalelerle çıkarıyor bence.) Bir pist makinesi asla değil ama iyi bir roll makinesi. Sport dünyasına güzel bir rakip. Ben severim Nissan'ları. :)



    Chevrolet Camaro evet bana göre de sport bir araç değil. Aldım biniyorum işte diyebileceğiniz sadece yakışıklı bir araç. Eskiden miş o Camaro'ların güzelliği. Çoğu amerikan böyle gerçi. Yeni nesil çoğu model tarihinden çok çok uzakta. Corvette sadece aralarından sıyrılabiliyor diyebilirim.

    Porche GT2 için de güzel makine, total performansı da iyi ama performanslı kullanımı zor makineler bunlar. Gayet de hissiz diyebiliriz fiyat/performans noktasında diğer markalara kayıyor insan ister istemez. Ferrari gibi araçlarda bir şeyleri tadanları gerçekten tam tatmin etmiyor gibi. Markayı ve modeli sevenlerin değişmez tercihi diyebiliriz ama. Şunu ekleyebilirim alt yapısı iyi olmayan hiç bir makine motorsporlarında ciddi bir başarım sağlayamaz. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 31 Ağustos 2010; 0:38:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Sorular üzerine bende düşüncelerimi yazmak istedim.

    Öncelikle GTR'nin supersport olarak sınıflandırılmasına katılamayacağım. GTR tam bir sport car, kullanımı, hissiyatı, yapısal performansı bakımından sport turing de diyebiliriz. Aslında F430, F458'de supersport değil. Bunların Scuderia ve Challenge editionları supersportlara en yakın olarak değerlendirilebilir pist keyfiyeti amacı da cabası. (Supersport için arkadan çekiş, orta/arka motor, çok iyi yürüyen aksam, pist başarımı artık oturmuş kanunlar neredeyse.) Enzo, Porche GT, (918'i merak ediyorum bu arada cidden), Pagani Zonda vb. makineler supersport sınıfında yer alıyorlar. Bunlar ulaşılabilecek son nokta, pistlere (altyapı vs. de) en yakın makineler olarak lanse edilirler.
    Diğer sayabileceklerimiz suport ve gt sınıfında yer alabiliyorlar ancak. Diğer taraftan Ferrari'nin tüm model ağacıyla supersport'lara en yakın hissiyatı, günlük performansı verme iddiası var. Yani yaşattıkları dolayısıyla ve ulaşımı da daha kolay olduğundan supersport'da denebiliyor bazı Ferrari modellerine.:)

    GTR çok yüklenmiş bir motora sahip bu haliyle rakipleriyle ömür olarak baş etmesi mümkün değil bence ki dünyada yazılıp çizilen şeyler de var. Kaldı ki GTR örneğinde olduğu gibi bu araçlar başarımlarını yürüyenine borçlular ama bu bileşimi diğer donanımlarıyla sürdüremiyorlar. İyi bir motorun transmission ve dayanıklı bir aktarıma sahip olmadığında hiç bir işe yaramaması örneğinde olduğu gibi. Yetenekleri bakımından GTR şanzımanı rakiplerinden çok geride. Gücü yönetme eksiklikleri sebebiyle zaten dayanıklılık problemi var. Kullanıcılarına büyük maliyetler çıkarabiliyor bu nedenle. Hissiyat olarak Porche'lerin akıcılığından bile çok uzakta. Porche motor kabiliyeti ve tekniğinde çok ileri bir firma fakat dayanıklılık noktasında Ferrari'lerden çok da ayrılmıyor. Aslında bu noktadaki halini'de Turbo kullanımına borçlu diyebilirim. Üst seviye güç ihtiyaçlarında turbo'ya yönelmek zorunda kalıyorlar. Buda onlara başka kazançlar, keyif sağlıyor. Bu hissiyatı bir talep oluşturuyor tabi. GTR iç kalitesiyle epey uzakta kalıyor tabi Ferrari, Porche'den. Zaten fiyatını da buna borçlu. (Corvette örneğinde olduğu gibi) Diğer bir şey 430, 911'lerin günlük kullanımda kendince bir konfor (rahatlık vs) anlayışıda var. GTR bunu sunabilecek bir makine değil tabi. (Misal çok sevmeme rağmen bi Diablo, Countach bu noktada 0 çekmekte.)

    Şanzıman stok halde çok iyi değil, dayanıklı değil. Performanslı kullanımı herşeyiyle çıkarabilecek bir makine değil. (O süreleri çok özel ellerde ve mutlaka özel müdahalelerle çıkarıyor bence.) Bir pist makinesi asla değil ama iyi bir roll makinesi. Sport dünyasına güzel bir rakip. Ben severim Nissan'ları. :)



    Chevrolet Camaro evet bana göre de sport bir araç değil. Aldım biniyorum işte diyebileceğiniz sadece yakışıklı bir araç. Eskiden miş o Camaro'ların güzelliği. Çoğu amerikan böyle gerçi. Yeni nesil çoğu model tarihinden çok çok uzakta. Corvette sadece aralarından sıyrılabiliyor diyebilirim.

    Porche GT2 için de güzel makine, total performansı da iyi ama performanslı kullanımı zor makineler bunlar. Gayet de hissiz diyebiliriz fiyat/performans noktasında diğer markalara kayıyor insan ister istemez. Ferrari gibi araçlarda bir şeyleri tadanları gerçekten tam tatmin etmiyor gibi. Markayı ve modeli sevenlerin değişmez tercihi diyebiliriz ama. Şunu ekleyebilirim alt yapısı iyi olmayan hiç bir makine motorsporlarında ciddi bir başarım sağlayamaz. :)

    Alıntıları Göster
    Kardesim anlatacaklarima tercuman oldun inan

    msn den biliyorsun yazmaktan acizim.. Eline koluna sag
    lik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yokya ben cevap olsun diye yazmadım Serhat'ın yazacaklarını daha önemli görüyorum sadece bende birşeyler karalamak istedim.
    Sen yine tecrübelerinle aklımıza gelmeyen veya önemli noktalarda ki tespitlerini paylaşırsan berhudar oluruz. :)

    Bi ara şu SLS ve tavan da gezme konusunu da irdeleriz. :P

    Aslında şu diğer M mi AMG mi konusunu buraya ciddi bi şekilde getirme niyetim vardı ama vakit bulamadım. İstatistikler ve motorsporlarıyla da süslemeye niyetim vardı.


    Supraaaa :P





    Bitiyorum şu F355'in farları açık duruşuna ve bitiyorum şu Blow off tıslamalarına. :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 31 Ağustos 2010; 22:45:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yokya ben cevap olsun diye yazmadım Serhat'ın yazacaklarını daha önemli görüyorum sadece bende birşeyler karalamak istedim.
    Sen yine tecrübelerinle aklımıza gelmeyen veya önemli noktalarda ki tespitlerini paylaşırsan berhudar oluruz. :)

    Bi ara şu SLS ve tavan da gezme konusunu da irdeleriz. :P

    Aslında şu diğer M mi AMG mi konusunu buraya ciddi bi şekilde getirme niyetim vardı ama vakit bulamadım. İstatistikler ve motorsporlarıyla da süslemeye niyetim vardı.


    Supraaaa :P





    Bitiyorum şu F355'in farları açık duruşuna ve bitiyorum şu Blow off tıslamalarına. :D

    Alıntıları Göster
    Kardesim aksam telefonda konustugumuzda GTR in pist kosullarini anlattim zaten sana

    burda yazarsam iyice afaroz ederler beni burda... Adam Peygamber gibi tapiyor arabaya

    kotuleyince de hadi canim diyor..

    Sadece sunu diyorum noktayi koyuyorum GTR istanbul parkta 997 TT"dan daha kotu

    Brembo diye fren koymuslar ne bremboymus 3. turdan sonra sisiyor [
    :)]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Kardesim aksam telefonda konustugumuzda GTR in pist kosullarini anlattim zaten sana

    burda yazarsam iyice afaroz ederler beni burda... Adam Peygamber gibi tapiyor arabaya

    kotuleyince de hadi canim diyor..

    Sadece sunu diyorum noktayi koyuyorum GTR istanbul parkta 997 TT"dan daha kotu

    Brembo diye fren koymuslar ne bremboymus 3. turdan sonra sisiyor [
    :)]

    Alıntıları Göster

    Geçen ay Bostancı sanayisinde, MB Taç serviste kırmızı bir F430'un kıçına Hasan abi giriyordu murş ve çekiçle.

    Ulan dedim gitti namus.

    Egzoz ile sıkıntı vardı sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    Geçen ay Bostancı sanayisinde, MB Taç serviste kırmızı bir F430'un kıçına Hasan abi giriyordu murş ve çekiçle.

    Ulan dedim gitti namus.

    Egzoz ile sıkıntı vardı sanırım.


    Cekicle girilirmi yaw 430 un her yeri sensor isininca bile lamba yakiyor arac..
  • Arkadaşım hemen hemen bütün spor arabalara binmişin. mesleğiniz araçları test mı etmek yada galericilik falan mı?
    Merak ettim de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufoufo

    Arkadaşım hemen hemen bütün spor arabalara binmişin. mesleğiniz araçları test mı etmek yada galericilik falan mı?
    Merak ettim de...


    Coguna kullanıcı olarak bındım ben ne galerıcıyım nede test pilotuyum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufoufo

    Arkadaşım hemen hemen bütün spor arabalara binmişin. mesleğiniz araçları test mı etmek yada galericilik falan mı?
    Merak ettim de...


    Coguna kullanıcı olarak bındım ben ne galerıcıyım nede test pilotuyum :)


    Alıntıları Göster
    Bmw m3 hakkında hiç bahsedilmiyor sizin bilginiz vardır dayanıklılık olarak yada pistte nasıl bir araç nissan gtr ile kıyaslarsanız neler söylersiniz.

    Birde merak ettim anladıgım güzel araç sürüyorsunuz aracınız ile pistte drift yapabiliyormusunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 1 Eylül 2010; 15:26:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Nissan GTR in dolusunu bosunu 2009 olanini 2010 olanini (yani sanzimani guncellenMis olan) tumunu hem rollingte hemde pistte kullanma sansim oldu.. En son 2010 olani istanbul parkta uzunca sure kullandim.. Supremum hocamda yanimizdaydi.. Arac oldukca sert ancak direksiyon tepkisi susopansiyonu superspor bir aractan oldukca uzakti.. Buna frenlerde dahil aracin agirligi onden kayma sekilde pistte kendini hissettiriyordu ancak mukemmel bir aktarmasi ve guc dagilimi var aracin buda bircok dezavantajini tolere etmesine yardimci oluyor.. Zaten pistte iyi sure cikarmasinin temelinde de bu yatiyor.. Yoksa kullanim olarak 2.turdan sonra sisen yetersiz frenleri aracin 200 den sonra yolda resmen bayilarak.gitmesi tam apex cikisi gaz oturtmalarinda turbolarin azda olsa gecikme yapmasi benim icin dezavantaj.. Kaldi ki surus hissiyati lamborghini yada bir ferrari gibi keskin degil cunku o arac bir superspor degil.. Fiyatida uygun olmasina ragmen bu ozellikleri benin icin birer dezavantaj oluyor ne yazik ki.. Belki diyebilirsiniz modifikasyon ile cozulecek sorunlar degilmi diye.. Oldukca pahaliya malolan fiyatlari var bugun sadece P800 kit icin frenler egsozlar haric 25.000 euro gibi bir maliyeti var.. Kaldi ki oldukca hassas ve kirilgan olan sanzimani hic bana gore olmadigindan araci almayi dusunmedim bile... Almiyor olusumun ana sebebi telafisi olmayan sanzimandir digerleri bir sekilde halledilebilir ancak sanzimanin ne affi var nede alternatifi bugun yuzlerce insan sanziman yuzunden abd de nissan ile mahkemelik olmus durumdalar sanzimanin abd fiyati ise 20.000 dolar civari.. Uzun lafin kisasi katlanmaya degecek bir arac degil Ferrari kadar nazli ve bakim maliyeti var aracin Neticede bir nissan abartmamak lazim fazla..

    Aslında en çok merak ettiğim araçlardan biriydi Gtr. Zaten o gün en çok Eröz'ün vette ile Gtr fotoğrafı çekmişim. O gün Gtr'da bulunma şansım olmadı. Sen aşağıdayken ben tribünden güzel kareler yakalamaya çalışıyordum.
    6 serisinde güzel bir yolcu deneyimi oldu sadece. Üzerinden neredeyse 1 yıl geçti. Yeni bir organizasyon falan yok mu ufukta?
    Geçenlerde chipli 5.35'ten bahsetmiştin. Açıkçası merak ettim ne oldu diye veya nasıl olur diye?
    Yalnız merak ettiğim rollingin sonucu değil o belli zaten. Roll öncesi, sırası ve chipli 5.35 sahibinin roll sonrası tepki ve görüşlerini merak ediyorum.
    Bu arada 506'lı hattı kapattım 532 hatta geri döndüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Nissan GTR in dolusunu bosunu 2009 olanini 2010 olanini (yani sanzimani guncellenMis olan) tumunu hem rollingte hemde pistte kullanma sansim oldu.. En son 2010 olani istanbul parkta uzunca sure kullandim.. Supremum hocamda yanimizdaydi.. Arac oldukca sert ancak direksiyon tepkisi susopansiyonu superspor bir aractan oldukca uzakti.. Buna frenlerde dahil aracin agirligi onden kayma sekilde pistte kendini hissettiriyordu ancak mukemmel bir aktarmasi ve guc dagilimi var aracin buda bircok dezavantajini tolere etmesine yardimci oluyor.. Zaten pistte iyi sure cikarmasinin temelinde de bu yatiyor.. Yoksa kullanim olarak 2.turdan sonra sisen yetersiz frenleri aracin 200 den sonra yolda resmen bayilarak.gitmesi tam apex cikisi gaz oturtmalarinda turbolarin azda olsa gecikme yapmasi benim icin dezavantaj.. Kaldi ki surus hissiyati lamborghini yada bir ferrari gibi keskin degil cunku o arac bir superspor degil.. Fiyatida uygun olmasina ragmen bu ozellikleri benin icin birer dezavantaj oluyor ne yazik ki.. Belki diyebilirsiniz modifikasyon ile cozulecek sorunlar degilmi diye.. Oldukca pahaliya malolan fiyatlari var bugun sadece P800 kit icin frenler egsozlar haric 25.000 euro gibi bir maliyeti var.. Kaldi ki oldukca hassas ve kirilgan olan sanzimani hic bana gore olmadigindan araci almayi dusunmedim bile... Almiyor olusumun ana sebebi telafisi olmayan sanzimandir digerleri bir sekilde halledilebilir ancak sanzimanin ne affi var nede alternatifi bugun yuzlerce insan sanziman yuzunden abd de nissan ile mahkemelik olmus durumdalar sanzimanin abd fiyati ise 20.000 dolar civari.. Uzun lafin kisasi katlanmaya degecek bir arac degil Ferrari kadar nazli ve bakim maliyeti var aracin Neticede bir nissan abartmamak lazim fazla..

    Aslında en çok merak ettiğim araçlardan biriydi Gtr. Zaten o gün en çok Eröz'ün vette ile Gtr fotoğrafı çekmişim. O gün Gtr'da bulunma şansım olmadı. Sen aşağıdayken ben tribünden güzel kareler yakalamaya çalışıyordum.
    6 serisinde güzel bir yolcu deneyimi oldu sadece. Üzerinden neredeyse 1 yıl geçti. Yeni bir organizasyon falan yok mu ufukta?
    Geçenlerde chipli 5.35'ten bahsetmiştin. Açıkçası merak ettim ne oldu diye veya nasıl olur diye?
    Yalnız merak ettiğim rollingin sonucu değil o belli zaten. Roll öncesi, sırası ve chipli 5.35 sahibinin roll sonrası tepki ve görüşlerini merak ediyorum.
    Bu arada 506'lı hattı kapattım 532 hatta geri döndüm.

    Alıntıları Göster
    Belki yeri burası değil ama, Ferrari neden modellerine "Coupe" ibaresi yakıştırıyor. "Cabrio" yu anlarım üstü açık ama, 4 kapılı "sedan" bir Ferrari F430 olmadığından sadece F430 falan demek kesmiyor mu?

    Atladığım bir şeyler mi var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 2 Eylül 2010; 0:03:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Belki yeri burası değil ama, Ferrari neden modellerine "Coupe" ibaresi yakıştırıyor. "Cabrio" yu anlarım üstü açık ama, 4 kapılı "sedan" bir Ferrari F430 olmadığından sadece F430 falan demek kesmiyor mu?

    Atladığım bir şeyler mi var?


    Ustu acilir modellerine cabrio yakistirmasi yapmiyor

    Spider olarak adlandiriliyo
    r..
  • quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Belki yeri burası değil ama, Ferrari neden modellerine "Coupe" ibaresi yakıştırıyor. "Cabrio" yu anlarım üstü açık ama, 4 kapılı "sedan" bir Ferrari F430 olmadığından sadece F430 falan demek kesmiyor mu?

    Atladığım bir şeyler mi var?


    Ustu acilir modellerine cabrio yakistirmasi yapmiyor

    Spider olarak adlandiriliyor..




    Tabi yaa! Zaten yazarken de birşeyleri yanlış yazdığımı farketmiştim.


    Coupe ile ilgili bir şey yok mu peki?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.