Şimdi Ara

SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
1
Favori
19.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar...

    Yaklasık 5-6 aydır garajda uzun sure yatan, cıkarıp adam ettıgım mercedes CLS 350 aracımı gunluk olarak kullanıyorum.

    Bu sureç ıcersınde panamera gelene kadar sehır dısındaydım 10.000 km ye yakın uzun yol yaptım..

    Öncesınde de ılk cıktıgı zaman CLS 500 model bir araç almıstım. Onda da yasadıgım sıkıntılar mevcuttu..

    Aracı performanslı devırlı kullanmaktan keyıf alırım ve sureklıde o sekılde kullanırım.

    Bu kullanım tarzının getırısı bende mercedeste bıraz agır oldu dogrusunu soylemek gerekırse..

    2 defa kırılan degısen şanzıman Sıyrılan arka akslar ve son olarak difransiyel problemi..

    arada dıreksıyon kutusu acı sensoru gıbı ıvır zıvırları saymıyorum..

    Yaklasık 1 sene kadar BMW 6 serısı kullandım ve araç oldukçada yukluydu.

    Gerek pıstte gerek ıse otobanlarda oldukca sert kullandım ancak mercedes gıbı sorun yaşadıgımı hatırlamıyorum.

    Son olarak Dıreksıyon acı sensoru ve ustunde yeralan rıng e benzer bır parça degıstı..

    Ayrıca servotronicte problem var..

    Sabıha gokçen h.alanına dogru gıderken guzel vırajlar vardır.. gıdıste ve donuste olmak uzere

    vırajlarda aracı asırı zorlayınca degım yerındeyse dıreksıyon elımde kaldı...

    Bana açtıgı masraflardan ve yaşadıgım sıkıntılardan bunalarak aracı bırazdaha bındıkten sonra satıp

    başka bir araç almaya karar verdım.. Kesinlikle amacı dısında kullanılınca lanse edıldıgı kadar saglam

    ve dayanıklı araçlar degıl mercedesler..

    Benzer problemlerı SL55 AMG ve E55 Kullanan arkadaslarımdan da duyuyorum goruyorum.

    SL 55 te ise sanzıman problemı vardı o da ben aracı goturdugum sırada servısteydı.

    Tamır bıttıkten sonra satısa cıkacak.
    .

    Kısa sure sonra F430 ve Panamera ıcınde bır servıs topıcı acacagım

    Servıste cektıgım bırkaç resımı asagıya eklıyorum
     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..


     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..



     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..

     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..

     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..

     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..

     SAGLAMLIGINDAN SUPHE ETTIGIM ARAC MERCEDES CLS / CIKAN ARIZALAR..







  • Abi bence de aracı yaptır ve sat,en iyisini yapmış olursun,demek ki yenileri eski Mercedesler kadar sağlam değil,geçmiş olsun,ne kadar masraf açtı acaba araç size?
  • öncelikle geçmiş olsun servis fotolarında ilk dikatimi ceken teknik personel araca koltuk naylonları gecirmemiş? servis calısanı olarak ilk iş gelen araca koltuk direksiyon vites topuzuna kılıfları gecirmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga86

    öncelikle geçmiş olsun servis fotolarında ilk dikatimi ceken teknik personel araca koltuk naylonları gecirmemiş? servis calısanı olarak ilk iş gelen araca koltuk direksiyon vites topuzuna kılıfları gecirmek


    işini dogru duzgun yapsın da eksık kalsın poşet kılıf ıvır zıvır
  • satmak istesen ne kadara satarsın bu makinayı hocam?
  • servis temiz çalışmıyo ben olsam kızardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolga86

    öncelikle geçmiş olsun servis fotolarında ilk dikatimi ceken teknik personel araca koltuk naylonları gecirmemiş? servis calısanı olarak ilk iş gelen araca koltuk direksiyon vites topuzuna kılıfları gecirmek


    işini dogru duzgun yapsın da eksık kalsın poşet kılıf ıvır zıvır


    Personelin kıyafetleri de gayet temiz fotoğraflardan göründüğü kadarı ile.

    *CLS350'den panameranın F430 un marifetlerini beklersen olacağı budur Serhat abi Sonuçta sedan araç,süpersport değil ki.Benden çok daha iyi bilirsin bunları.Fazla zorlamamalısın CLS350yi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VOLVO OZEL SERVIS
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • baslıgı gordugumde kesın dedım arac eskı model ama degılde. Allah kaza bela vermesın oncelıkle gecmıs olsun yasadıgınız aksılıklerden dolayı.aracı sacmayıpta ne yapacaksınız kı ? emınım mercedes e karsıda bır soguma olmustur kı normal bu. daha ne alıpta ısınıcaktınız zaten ?? mercedes konfor aracı sonucta saglamlık bakımından cok övülen ancak tarafınızdanda farkedıler aksaklıgı olabılen bır arac.dogru karar vermıssınız.cok gecmıs olsun tekrardan
  • Kobra takibinde neden tüm atlamalı, zıplamalı, kapışmalı sahnelerde Bmw nin kullanıldığını şimdi anlıyorum.Hatırlarsanız sadece bmw kaza yapınca mercedese geçiyorlardı.
  • Size geçmiş olsun bu vesileylen bende içimi dökeyim.
    Herkez belki MB çok sağlam olduğunu sanıyor ama kendimde az çekmedim. Şu var Konforunu hiç bi araca değişmem bu sebeple dönüp dolaşıp yine MB takılıyorum. Son aldıklarımda 2000 yılında CLK230K en problemsiz aracdı ort. galiba 120.000km yapdım.

    Ondan sonra 2003 yıllında gidip E400 CDİ aldım, ilk sorun Comand sistem kendi kendine kapanıp gidip MB reset yapıyorlardı zaman sonra ekran siyahlaşdı en sonunda MB değişdirdi. Türkiyede ön sağ Airmatic patladı 1.8 Milyar garanti 2 ay geçdi diye, Almanyada kulanz yaparlardı en fazla %30 öderdim. Ort. 70.000km şanzuman silkmeye başladı en sonunda 90.000km değişdi, %25 ödedim 1000€ kendi payım. MB çalışan yetkiliye göre çok kuvvetli motor almışım sorun olabilirmiş.

    4 Enjökter değişdi, bilmiyorum Türkiyede işim icabı fazla süre kalmışdım yakıtdanmı oldu, herhalde garanti zamanında olmuşdu para ödemedim.

    Şimdiki E63AMG bi defa motor devirini ölçen sensor bozuldu (garanti) , şanzuman silkmeye başladı 40.000km, sonunda 50.000km değişdi (garanti)
    Geçenlerde Hanımın aracı C230T / V6 (ausgleichswelle zahnrad) dişli çark ufak parca gerçi yanlız Motor inmesi gereklimiş, Hesap 3000€ üzerinde biz sadece yağ vs. ödedik garanti olduğundan. Tabii forumlardan öğrenme şansı çok zamanında hatta olmuş dişli yanlış sertleşmeden üretilmiş .

    Şunu diyebilirim bu araclar ne kadar güzelde olsa ya yeniyse veya garantisi varsa kullanılır, eski 30 sene evvelki MB değil çok opsiyon geldi zaman içinde. Böyle sorunlar olduğu halde kendim yine Merc zor vazgeçerim konforu ve alışdığım için. Audi , BMW vs. onlarda başka veya benzer sorunlar var sanmayın sırf Merc böyle.




  • valla arabaya da acıdım ne diyim
    hayatın acı sillesini yemiş bu genç yaşında

  • Kesinlikle sert kullanıma uygun değil MB araçları..

    Özellikle direksiyona koydukları servo sistem..Şehir içi ne kadar kolaylık sağlasada, virajlı yollarda kontralarda sıkıntı yaşatıyor..

    Senin tarzın değil bu araçlar..
  • w124 ve R129 lerini eşşek niyetine kullanan insanlar tanıdım fakat başlarına çok yüklü bir masraf açtığına şahit olmadım. Tabiki en doğrusu her aracı kendi üretim amacına uygun kullanmaktır, kalite nedir sorusuna endüstri mühendisleri şöyle cevap verir; kalite müşterinin beklentilerini karşılamaktır. Dolayısı ile bu suni kavramın dışına çıkarsak daha samimi olduğum eski kasa mersoların kullanım amaçları doğrultusunda kusursuz makineler olduğunu pekala söyleyebilirim, buna ilaveten motor bloğu çatlamış çok sayıda e36' ya da tanık oldum, markaların öncelikleri ve kendilerini konumladıkları yer her zaman değişir önemli olan insanların kullanım amacına uygun araçlar edinmesidir.

    Bu arada hayırlı satışlar diliyorum ve F430 servis topiğini de merakla bekliyorum. Konu ferrari olunca maintanence ağırlıklı çok başarılı yabancı forumlar var mutlaka takip etmenizi öneririm.




  • Servo sistem dediğiniz şey, tam olarak nedir?

    Yani hidro sistemleri zaten çoğu araçta var, sanırım MB elektronik olanından kullandığı için böyle bir problem var?

    @Attraction ile daha öncede konuşmuştuk bu konuyu,

    CLS 500 hakkındaydı, pistte 2-3 vites birden değiştirdiğim için şanzımanı elime almıştım vs. demişti.

    Ama genede, bu tip , iddialı bir dizayna sahip otomobilde bu olmamalıydı diye düşünüyorum. Beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.

    Acaba 95 öncesi ve sonrası muhabbeti, doğrumu?

    Yani şöyle 95-96 model bir CL600 alsak, onunla bu tip "sert" hareketler yapsak, ne olur acaba?

  • w124 ve w140 kasadan sonra elektronik sistemler yüklendi araçlara doğal olarak..

    w124 e500 ile dibine kadar yardır zorla araç tık demez..w124 ile neler yaptığımı biliyorum..

    e39 5.28 de direksiyon sıkıntısı yaşanmıştı..Komple değiştirmiştiler..3.30ci'de de direksiyonda bir sıkıntı yaşandı fakat tam olarak neydi hatırlamıyorum..

    *Elektro servo direksiyon sistemi hızlandıkça sertleştiriyor..Ayrıca virajlarda ilk hamleden sonra ters kontrayı yaptıkdan sonra ki 3. dönüşte inanılmaz sertleştiriyor direksiyonu ve kırılcak hissi veriyor..

    Tabi bunu bizim gibi ruh hastaları yaşar..Yoksa babalarda kalsa araçlar dünyanın en sıkıntısız araçları..


  • bencde arkadqsin dedigi gibi mersedes lerde bir problem olabilir ben 2 3 ay icersinde sakarya duzce hattinda 3 4 defa cekici uzeerinde mercedes gordum. mersedes sahipleri bence cok dillendirmiyorlar problemleri hemde bir telefonla ilgili yerleri arayip isleri hemen hallediliyor galiba servis tarafindan.
  • Yaşadığınız Sorunlar Can Sıkıcı Geçmiş Olsun Öncelikle. Ama Mercedes'i Sorunlu Bi arac olarak tanıtmak Yanlış Bence.Zaten Kendini İspatlamış Bi Firma.Böyle Sorunlar Her Markada Olabilir.Tekrar Geçmiş Olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Servo sistem dediğiniz şey, tam olarak nedir?

    Yani hidro sistemleri zaten çoğu araçta var, sanırım MB elektronik olanından kullandığı için böyle bir problem var?

    @Attraction ile daha öncede konuşmuştuk bu konuyu,

    CLS 500 hakkındaydı, pistte 2-3 vites birden değiştirdiğim için şanzımanı elime almıştım vs. demişti.

    Ama genede, bu tip , iddialı bir dizayna sahip otomobilde bu olmamalıydı diye düşünüyorum. Beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.

    Acaba 95 öncesi ve sonrası muhabbeti, doğrumu?

    Yani şöyle 95-96 model bir CL600 alsak, onunla bu tip "sert" hareketler yapsak, ne olur acaba?


    Doğru olabilir alttaki videolar bu tezi doğrular nitelikte










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RespecT -- 25 Ağustos 2010; 20:58:21 >




  • Sert kullanmayı seviyorsanız otomatik vitesten vazgeçmenizi tavsiye ederim.
    Hangi otomatik vites olursa olsun dayanıklılığı düz vitesten düşüktür.

    Zaten Avrupa'da da spor modellerde düz vites ön plandadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    Sert kullanmayı seviyorsanız otomatik vitesten vazgeçmenizi tavsiye ederim.
    Hangi otomatik vites olursa olsun dayanıklılığı düz vitesten düşüktür.

    Zaten Avrupa'da da spor modellerde düz vites ön plandadır.



    Bunu gunluk kullanıyorum zaten yoksa otomatıkten nefret edıyorum zate
    n..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.