Şimdi Ara

sakın mazda almayın ,neden mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
12.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yaptın ya.. Mazda Türkiye müdürü o herif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    mazda kullanmayanlar burada işkembeden sallamışlar.. farklı zamanlarda 3 adet mazda kullandım.. şu anda mazda3 skyactiv 1 yıllık kullanıcısıyım.. motor kaputunu silecek suyu harici açmadım.. mazda yetkili servisleri musluoğu ve yeni otomotive gitmişliğim vardır.. Hiç bahsettiğiniz servis sıkıntılarını yaşamadım. ilgi alaka 10 numaradır.. mazda geçen sene merkezin belirlediği ve showroom ve servis kriterlerine uymayan tüm bayiliklerini iptal etmeye başladı.. yetkili bayi azlığı birazda bundan kaynaklanıyor..
    pahalı dedikleri servise 4 ay önce 30bin bakımına 470 TL verdim.. 6 aylık bakım zorunluluğu (kağıt üzerinde olmasına rağmen) bulunmuyor.. aracı ilk aldığımda arızalı olan cam modülü Belçikadan 5 günde geldi ve takıldı..

    Bundan sonra alacağım araç yine kesinlikle mazda olacaktır..ben bütün bu önyargılara rağmen sürüş zevki, konfor, yakıt ekonomisi ve en önemlisi güvenlik ve sağlamlık için bu markadan asla vazgeçmem..hele kisakın mazda almayın ,neden mi? makyajlı kasalar (3,6,CX5) efsane olmuşlar..


    " Aracı ilk aldığımda arızalı olan cam modülü Belçikadan 5 günde geldi ve takıldı.. "

    Hocam şu yukarıda yazdığın şey normal mi sence ? Şu arızalı olan cam modülünün Mazda Türkiye nin stoklarında olması gerekmiyor mu ?
    Senin 5 gün boyunca Boyunca Belçika dan parça beklemen Mazda yı övecek müşteri memnuniyetini dile getireceğin bir şey değil..

    Ayrıca Belçika gibi bir Avrupa ülkesinden 5 günde parça tedarik edilmesi de uzun bir süreç. Dhl veya Fedex ile 2 günde Uzakdoğudan ya da Abd den geliyor parça siparişleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belash

    Mazda kullanmayanlar lafına içerledim, yazıyorum.



    2004 Mazda 3, 2009 Mazda 3 ve 2010 Mazda 3 Mps kullandım. Arada 2011 Mazda 6'yı da kullandım kısa bir süre.



    Almak deseniz yine 2017 Mazda 3 alma arifesindeyim. Hayatının çoğunda Mazda kullanmış ve hatta kullanacak biri olarak Mazda Türkiye'yi eleştirme hakkına da sahibim.



    Servis kalitesi yerlerde, parça tedariki sorunlu, bakımlar ucuz ama parçaları yine pahalılaşmaya başladı. Araçlar el yakıyor, bayiler araç satamıyor. Bayiler mecburen inanılmaz indirimler yapıyor buna karşılık Nurkan bey ne yapıyor? Koca bir hiç.



    Mazda alınır mı, alınır ama parası olan alır. Yeni müşteri çekmek, satışı arttırmak ve eski müşterileri küstürmemek lazım. O da bu şartlarda mümkün değil.



    Yılda bin tane araç satmak başarı değildir. Hindistan 'ın çöp arabalarını kendim getireyim, alacak bin kişi bulurum zaten.

    Mazda gerçekten Türkiyede alınacak araba değil mazda seviyorum ama param olsada almazdım, servis ağı yok ilgi sıfır Ankara konya yolu mazdaya gittim adamlara soru soruyorum bilmiyoruz etmiyoruz diyor yaklaşık 2.5 sene önce mazda 3 test sürüşü için sıra aldım sıra hala gelmedi bi türlü



    Özetle Türkiye de hiç almam ama amerikada da avrupada da yaşasam yine mazda almam severim ama uzaktan seviyorum mazdayı



    Japonlardan alınırsa honda yada toyota alınır macera yaşamaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle bunu hangi serviste yaşadığını belirtirsen sana daha rahat bilgi veririm. Ben 10 yıl mazda 3 kullandım her hangi parçasını değiştirmedim. Mazda2 aracımda balata ötmesinden dolayı 6 kere hiç para ödemeden balataları ses kesilene kadar ücretsiz değiştirdim.Bu trafikte dur kalklarda gelen ufak ses varya ondan ötürü. Şuan oda kesilti ve sorun çıkarmadı servise her gittiğimde doğru düzgün ilgilenildim. Ayrıca ekstra para ödemedim bazı şeyleri yaptırırken. Senin başından geçen olay biraz üzücü hangi serviste bunu yaşadığını merak ettim. Mazda Türkiye bu konuda dönüş yapmadıysa ayıp etmiştir. Servisin ismini vermeni rica ediyorum.
  • aaahhh ahh
    nerde o eski mazdasının önüne "NA" yazıp yer bildirimi yapan hacı amcalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Olay mazda degilde malesef servislerin profesyonel olmamasindan kaynaklaniyor aslinda mazdayi suclamamaknlazim. Mazda yillik satis kotasini zaten 5-6 ayda dolduran bir firma turkiyeyi onemsemiyor. Zaten motor hacmine gire vergi alan %200 vergi koyan bi ukkeyi ben olsam bende onemsemem

    Hocam Mazdayı suçlamayalımda kendimizimi suçlayalım. Gelmişsin burda mekan açmışsın mal satmışsın para almışsın taahütte bulunmuşsun o zaman adam gibi hizmette vereceksin servisini adam etmek senin işin servisine para kazandırmak ta senin işin onuda mı alıcı yapsın. Pazarı önemsemiyorsan oradaki insanıda önemsemiyorsun o zaman pazara girme malınıda satma biz de deriz ki adamların burada araç satmak işine gelmiyor, eyvallah.
  • Sırf arkasına huzur na-mazda yazdırmak için alıcam
  • Lift sayısı kadar araç alması elit bir durum. Sanayi gibi kapıya yığmasını mı istiyorsunuz? Tebrik ederim.



    Ama Türkiye distributoru çok çok çok kötü. MX5 Türkiye lansmanında sanırım TR distributorunum en yetkili kişisi vardı. Gayet ciddiyetten uzak laubali birisiydi. Galerici gibi ağzı vardı. Marka imajı 0 yani. Mazda merkezi bilemez tabii ki o kişilerin ülkedeki imajını. Parası olan otomobil ithalat etmeye başlamış zamanında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alan var mı ki? Nasıl hala tası tarağı toplayıp gitmiyorlar bu ülkeden hayret ediyorum.

    2 yıl önce ciddi ciddi sıfır CX-5'e niyetlendim. Bayiye gittim. Showroomda 3 tane araç var. Satış temsilcisi donanımlarını bile bilmiyor. Test sürüşü falan zaten yok. Fiyat soruyorum. Gidiyor bilgisayara bakıyor. Bana internetteki liste fiyatını söylüyor. Bu araç metalik renk diyorum. 2-2.5 gibi metalik farkı olur o zaman diyor. Kampanya, indirim falan yok mu diyorum. Suratıma bön bön bakıyor. İyi günler deyip çıkıyorum. Bir daha uğramamak üzere tabii .
  • eskiden millette yarım da olsa araba almaya gücü vardı. şimdi o da kalmadı, bütün araç fiyatları uçtu. mazda al desek de millette alacak hal derman takat kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Olay mazda degilde malesef servislerin profesyonel olmamasindan kaynaklaniyor aslinda mazdayi suclamamaknlazim. Mazda yillik satis kotasini zaten 5-6 ayda dolduran bir firma turkiyeyi onemsemiyor. Zaten motor hacmine gire vergi alan %200 vergi koyan bi ukkeyi ben olsam bende onemsemem

    Hocam Mazdayı suçlamayalımda kendimizimi suçlayalım. Gelmişsin burda mekan açmışsın mal satmışsın para almışsın taahütte bulunmuşsun o zaman adam gibi hizmette vereceksin servisini adam etmek senin işin servisine para kazandırmak ta senin işin onuda mı alıcı yapsın. Pazarı önemsemiyorsan oradaki insanıda önemsemiyorsun o zaman pazara girme malınıda satma biz de deriz ki adamların burada araç satmak işine gelmiyor, eyvallah.




    Hak veriyorum tabiki ama mazda japonyanin bunlardan haberi yoktur. Bizim ukkemizin bu derece bir muz cumhuriyeti oldugunu nerden bilecek adamlar saniyorki avrupa bizi kiskaniyor. Bence konu sahibi japonyaya mail atsin turkce yazsin oblar japoncaya cevirir zaten. Muhtemelen sozlesmeler feshedilip turkiyeye mazda gelmez yada baska furmaya bile devredebilirler. Japonyaya mail atin derim. Japonlar inanin onemsemiyor turkiyeyi. Yurt disinda servisler iyi ama bizde bu denli kotu olmasini bende anlayamiyorum acikcasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mazda Japonya nın her konudan bilgisi olduğuna emin olabilirsiniz..
    Türkiye de kaç adet satacaklarını , neden az sattıklarını , daha agresif bir satış politikasına ihtiyaçlarının olup olmadığını merak etmeyin bizden daha fazla düşünüyorlar...

    Mazda nın ürün gamı , özellikle motor teknolojisi bizim MTV sistemi ile ters orantılı.... Adamlar bunu bildikleri için Türkiye onlar için çok fazla önem verilecek bir pazar değil..

    Bizim için özel olarak 1.6 Dizel Motorlu Otomatik Şanzımanlı Mazda 6 felan hazırlayacak değiller...

    Mazda 3 için 2017 Ocak -Haziran ayında toplam 352 adet satılmış (286 adet sedan / 66 adet Hb) Geçen sene aynı Ocak - Haziran döneminde 276 adet Mazda 3 satmışlar... Geçen seneye göre Mazda 3 için % 28 satışları artmış... Daha ne istesin ki adamlar

    Ocak - Haziran arasında tüm modeller bazında da toplamda 639 adet satmışlar..

    Tencere de çorba kaynasın yeter Mazda Türkiye için...




  • mesele vergi bandı meselesi değil sadece bu ülkeyi adam yerine koyma meselesi.
    mazda 2 bu ülkeye neden gelmez açıklasın biri.
    bana göre b de alınacak en güzel&teknolojik araç.
    toyota mazda ile teknik işbirliği anlaşması imzaladığında yaris için mazda 2 motor&pltaform
    kullanabileceklerinden bahsetmişlerdi. bu herşeyi özetliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    mesele vergi bandı meselesi değil sadece bu ülkeyi adam yerine koyma meselesi.
    mazda 2 bu ülkeye neden gelmez açıklasın biri.
    bana göre b de alınacak en güzel&teknolojik araç.
    toyota mazda ile teknik işbirliği anlaşması imzaladığında yaris için mazda 2 motor&pltaform
    kullanabileceklerinden bahsetmişlerdi. bu herşeyi özetliyor.

    Kaç tane satar sizce Benzinli Atmosferik Motorlu Mazda 2...
    Atmosferik benzinli motorlu B sınıfı kaç tane araç satılıyor ki piyasa da , mazda bu pazardan pay almak için hamle yapsın..
    Getirmesini gerektirecek bir satış adedi olur mu... Attığı taş ürküttüğü kurbağa ya değer mi..
    Yedek Parça stoklaması yetkili servis eğitimi vs vs bi sürü ek maliyeti olacak....

    Olmayacak dua ya amin demeye gerek var mı Mazda için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    mesele vergi bandı meselesi değil sadece bu ülkeyi adam yerine koyma meselesi.
    mazda 2 bu ülkeye neden gelmez açıklasın biri.
    bana göre b de alınacak en güzel&teknolojik araç.
    toyota mazda ile teknik işbirliği anlaşması imzaladığında yaris için mazda 2 motor&pltaform
    kullanabileceklerinden bahsetmişlerdi. bu herşeyi özetliyor.

    Kaç tane satar sizce Benzinli Atmosferik Motorlu Mazda 2...
    Atmosferik benzinli motorlu B sınıfı kaç tane araç satılıyor ki piyasa da , mazda bu pazardan pay almak için hamle yapsın..
    Getirmesini gerektirecek bir satış adedi olur mu... Attığı taş ürküttüğü kurbağa ya değer mi..
    Yedek Parça stoklaması yetkili servis eğitimi vs vs bi sürü ek maliyeti olacak....

    Olmayacak dua ya amin demeye gerek var mı Mazda için...

    işte tam türk tüccar kafası . bu yüzden ilerlenemiyor .
    kısa zamanda enaz zahmetle maximum karı nasıl yaparım derdi.
    vizyon yok.




  • Allah başka dert vermesin.
    Millet o yazdığın diğer markaları servisten çıkaramıyor, sen 5 gün komresor sorunu yaşadın diye mazda almayın demişsin.

    99 model 323 aracımı yaklaşık 200bin km kullandım, hiç sürpriz bir sorun yaşamadım.
    2010 Mazda 3 üm 145binde. Bırak donanım sorununu,tıkırtı dahi yok.
  • bytradm B kullanıcısına yanıt
    Tüccar kafası olacak tabi...

    Sonuçta ortada bi ticaret var...

    Herşey DH deki gibi sanal değil...



    Satamayacağı aracı niye getirsin adam... ?
    Tüketici tercihi B sınıfında Atmosferik Benzinli değil,Dizel motordan yana...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 15 Temmuz 2017; 17:49:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konunun açılmasına sebep olan olaylara çok üzüldüm. mutlaka bir şikayet konusu olmalı. gerekirse Japonya'ya yazmalısınız. umarım yakında düzelir her şey.

    öte yandan internet "prof"ları gene iş başında gördüğüm kadarıyla :)

    cahil olmak neg'zel dimi? her şeyi biliyorsun...
  • Kusura bakmayında saçma bir konu açmışsınız. Mazda almayın... Ne alalım? Var mı alternatif? Şu an türkiyede müşteri memnuniyeti diye birşey var mı? Bir (1) tane müşteri memnuniyeti çok iyi denilen bir otomotiv markası var mı??

    En iyi denilen Bmw'nin araçlarında bile su birinkintisine girince motor su alıyor, 5 yıldır direksiyon titremesine çözüm bulamadılar insanlar alıştı artık normali bu diyorlar.

    Karşılaştığınız problemler büyük şeyler değil. Eğer ilkinde bir problem yaşadıysanız ikinciye neden tekrar aynı marka aldınız? Mazda 5 büyük japon marka (Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota) içinde en iyi malzeme kalitesine sahip olmakla birlikte en sorunsuz istatistiğe sahip.

    Ben 10 yıldan fazladır hep Volvo kullanıyorum. Servisleri b*k gibi. Çalışan elemanlar (satış değil servis bölümü) müşteriden nefret eder gibi davranıyorlar. Yinede Volvo alıyorum. Şu an ailemizdeki 5'inci Volvo'yu kullanıyoruz. Çok şükür sorunsuz araçlar servise rutin bakım dışında gitmeye gerek kalmıyor. Servisteki tiplerle muhatap olmak istemediğim zaman özel servise gidiyorum. Servisteki hayatından bezmiş boş beleş tipler beni beğendiğim bir araca binmekten alıkoymuyor.




  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    İnsanlar beklentilerini hakettiği ölçüde talep ediyor i Çözüm üretilmesi yerine muhattap dahi alınmıyorsa burada bu ve bu gibi başlıklar oluşturmak gayet normal..

    Muhattap olmak zorunda kaldığım serviste 2 kişi serviste gerçekten çalışıyor ve usta lakabını hakediyor -bunun birisini ( 15 yıldır mazda servisinde çalışmış) belediyeye kaptırıyorsan ve kaliteli servis çıktılarına sahip değilsen şikayet etme ,şikayeti gidebildiğiniz yere kadar götürmek gayet doğal.

    Mazda mx 5 nd aracını 2015 mayısta eş zamanlı Amerika ve Japonya da ,2016 ekimde u.k ve avrupa piyasasına sunuyorken Türkiye ye 2016 mayıs tarihini seçmeleri bile Mazda Türkiyenin ayıbıdır.

    2.aracı neden Mazda aldığımı sormuşsunuz ,Mazdanın dizaynı , handling ve f/p olarak birçok aracın önünde olması beni bu konuda seçeneksiz kıldığı için olabilir fakat servis ve satış sonrasını düzeltmek zorundalar.

    2020 yılında 3.mazda aracımı da alacağım yaradan o günleri yaşatmayı nasip ederse.(rx-9 ..1.6 wankel)




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.