Şimdi Ara

Samsung Ace 5830 kapanma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
8.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam


    20 gün kadar önce Samsung Ace 5830 bir cep telefonu aldım. Üzerinde Froyo 2.2.1 yüklü. İnternette dağınık bir kaç mesaj buldum aynı sorunu yaşayan kişilerden ama çözümle ilgili kimse birşey yazmamış. Belki buradan bir çözüm bulurum ümidiyle buraya yazıyorum servise gönderip 15 - 20 gün beklemek istemediğim için.

    Telefon dokunmatiği ve diğer özellikleri ile gayet iyi ve tatminkar. Yalnız cihaz ara ara durduk yere kapanıyor/tepki vermiyor. Şöyle ki bazen günde bir kez bazen de bir kaç günde bir tuşların hiç birisi işlevini yerine getirmiyor, biri aradığında bildirimlerin hiç birini yapmıyor ve siz baktığınızda sanki telefon kapalıymış gibi düşünüyorsunuz. Pili takıp çıkarmadan da düzelmiyor. Araştırdığım kadarıyla birçok kişi benzer sorunu yaşamış. İlk başlarda Froyo 2.2.1 sürümünde sorun olduğunu düşünüp 2.3.3 ve daha sonra 2.3.4 sürümlerini yüklemeyi düşündüm ve bugün bütün programları indirip yüklemeye hazır hale gelmişken 2.3.4 sürümünde de birinin aynı şeyi yaşadığını gördüm.

    Samsung'a telefon açıp sorun hakkında bilgileri olup olmadığını sordum. Telefona hard reset atmamı önerdiler ve hard reset attık ama bu bana hiç inandırıcı gelmedi çünkü yazılım güncellediği halde (2.3.4'e geçip) aynı sorunu yaşayan insanlar var. Baştan savmak için verilmiş bir öneri bu.

    Sonuç olarak donanımsal arıza olduğuna kanaat getirdim ve bir kaç gün daha test edip servise göndereceğim.
    * Belki buradan biri daha önce yaşamış ve çözmüştür sorunu. Var mı başına gelen daha önce?
    * Konuyla ilgili hiç bir yerde benzer bir mesaj ve başlık göremediğim için açma gereği duydum.

    Cihazla ilgili benzer sorunu yaşayan bir çok insan var. Şahsen Samsung tarafından bu problem giderilene kadar bu cihazı almanızı tavsiye etmiyorum çünkü telefonun ne zaman kapanacağı belli olmuyor ve bu süre içinde sizi arayanlardan haberiniz olmuyor (arayan kişiye "telefon kapalı" sinyali gitmediğinden kimin aradığına dair sms de alamıyorsunuz operatörden. telefon "cevapsız arama" olarak da göstermiyor aramaları"). Bunu da geçtim sıfır aldığınız telefonda böyle bir arıza, gerçekten mide bulandırıcı. Güzel bir telefon olmasına rağmen en önemli işlevini yerine getiremiyor.

    Başlığı takip halindeyim, hard reset de çözmezse 3 - 5 gün içerisinde servise gönderip sizi de adım adım bilgilendiririm.







  • Yaklaşık bir ay kadar Ace modelini kullanıp değiştirmek için sattım, açıkcası ben ne bu nede başka bir konuda hiç problem yaşamadım, hatta kapanma/resetlenme gibi sorunları olmadığı gerçekten sevdiğim bir model olmuştu. Arada illaki böyle sorunlu cihazlar çıkabiliyor, test'e gerek yok direkt servise gönderin, göndermeden önce cihazın sorunlarını anlatan detaylı bir yazı yazın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Yaklaşık bir ay kadar Ace modelini kullanıp değiştirmek için sattım, açıkcası ben ne bu nede başka bir konuda hiç problem yaşamadım, hatta kapanma/resetlenme gibi sorunları olmadığı gerçekten sevdiğim bir model olmuştu. Arada illaki böyle sorunlu cihazlar çıkabiliyor, test'e gerek yok direkt servise gönderin, göndermeden önce cihazın sorunlarını anlatan detaylı bir yazı yazın.


    Aslında ben de beklemeden göndermek istiyorum ama okuduğum kadarıyla Samsung başarılı bir servis desteği sağlayamıyor.

    Okuduklarımdan bir tanesi de şu.
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/855534/g/SAMSUNG+Surekli+Arizalanan+Telefonun+Iade+Surecini+Geciktirdiler!

    Bir telefona para verip üstüne bir de 20 gün gibi uzun süreler boyunca telefonsuz kalmak pek akıl işi gibi gelmiyor bana. En son çare servise göndermek istiyorum başka telefona para vermek istemiyorum haklı olarak.




  • Herkes aynı değil maalesef, X servisinde çalışan Ahmet ve Mehmet ayrı kişiliklere sahipler o yüzden farklı muamele yapabilirler, Ahmetin canı sıkkındır tüm gün onu yoracak sıkacak işlerle uğraşmıştır önüne sizin cihazınız gelir yazılım atar tamam oldu der gönderir, yada kötü bir ihtimal düşünürsek kullanıcı hatası der garanti dışı bırakır gibi şeyler ama böyle olacak diye bir kaide yok çünkü bende babamın s3500 telefonunu kapanma ve 1/4 tuşları arada basmıyor diye gönderdim gerçekten tamir olmuş şekilde geri aldım. Aynı şekilde Ace'den önce Samsung Star Wifi modelini kullanıyordum ve telefon şarjı hiç kullanmadan bir kaç saat içinde bitiyor diye gönderdim, tabi o arada Ace almıştım, cihaz servisten 2 hafta sonra geldi ve anakartı tamamen değişmişti, IMEI kaydı için bile 3 gün süre verilmişti, bu süre içinde kaydedilecek endişe etmeyin diye not düşmüşler. Yani ne desek yalan olur, sonuçta insanların kişilikleri ve ruh hallerini bilmiyoruz, bu tip firmaları sıkıştıran kanunlarda yok o yüzden kafalarına göre takılıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Herkes aynı değil maalesef, X servisinde çalışan Ahmet ve Mehmet ayrı kişiliklere sahipler o yüzden farklı muamele yapabilirler, Ahmetin canı sıkkındır tüm gün onu yoracak sıkacak işlerle uğraşmıştır önüne sizin cihazınız gelir yazılım atar tamam oldu der gönderir, yada kötü bir ihtimal düşünürsek kullanıcı hatası der garanti dışı bırakır gibi şeyler ama böyle olacak diye bir kaide yok çünkü bende babamın s3500 telefonunu kapanma ve 1/4 tuşları arada basmıyor diye gönderdim gerçekten tamir olmuş şekilde geri aldım. Aynı şekilde Ace'den önce Samsung Star Wifi modelini kullanıyordum ve telefon şarjı hiç kullanmadan bir kaç saat içinde bitiyor diye gönderdim, tabi o arada Ace almıştım, cihaz servisten 2 hafta sonra geldi ve anakartı tamamen değişmişti, IMEI kaydı için bile 3 gün süre verilmişti, bu süre içinde kaydedilecek endişe etmeyin diye not düşmüşler. Yani ne desek yalan olur, sonuçta insanların kişilikleri ve ruh hallerini bilmiyoruz, bu tip firmaları sıkıştıran kanunlarda yok o yüzden kafalarına göre takılıyorlar.

    Dediklerinize katılıyorum. Ben de bu telefonu almadan önce Star Wifi serisinden bir cihaz kullanıyordum ve arızalandığı için servisle uğraşmak istemediğim için bu telefonu aldım. Samsung evet büyük bir firma ve evet bu sorunu çözecektir zira herşeyden evvel garanti vesilesiyle elimizde olan haklar var ama bu işler çalışan personelin inisiyatifine bırakılamaz. Ellerinde bir takım standartlar var çalışan personelin ve bunu uyguluyorlar gelen cihazlar için. Samsung Firması'na düşen ise personelin işini düzgün yapıp yapmadığını kontrol etmek çünkü bu devirde 20 gün telefonsuz kalmak demek büyük problem demek. Sıfır aldığın bir cihazın uzunca bir süre ıskartaya çıkması ve başka bir telefon almak zorunda kalmaksa bahsi geçen firma için büyük ayıp demek. Çünkü adının başında "büyük firma" diyoruz.

    Firma tarafında kanunların dışında bir yaptırım ise kullanıcılar ve bu forumlar. Açıkçası bu başlığı açmamın bir sebebi de kullanıcıları uyarmak. Bir çok insan telefon almadan önce araştırıyor artık ve bu mesajı okuyan insanlar sorunun çözüldüğünü görmeden bu telefonu almayı düşünmeyecek artık, ya da soğuk bakacak. Firma da mecburen kullanıcılarının sorunlarına eğilme işini personelin o günkü haleti ruhiyesine bırakmayacak önlemleri alacaktır.

    Ben şahsen bu telefonu almadan önce Samsung alan bir arkadaşıma danıştım. Aldığı cihaz 2. gün bozuldu ve 1 ay kadar bir süre uğraştı telefonun değiştirilmesi için. Sonuçta telefonun sadece anakartı değiştirilip geri iade edildi kendisine. Buna rağmen "benim durum ekstrem bir durum abi.. nette benzer bir şikayet görmedim. O yüzden düşünmeden al bence" dediği için aldım bu telefonu ve bunu bana söyleyen arkadaşım da hiç bir forumda bilgi vermedi sorunu hakkında. Belki de onun gibi bir sürü insan var sorun yaşadığı halde bu mesajı yazmayan ve belki de bu yüzden biz sorunu bilmeden aldık bu cihazı. 3 - 4 gündür araştırıyorum ve gerçekten de sorunu olan bir sürü insan olduğunu ama hiç birinin bu tip çok ziyaret edilen forumlarda sorunlarından bahsetmediklerini gördüm. Benimle aynı sorunu yaşayan bir sürü insan, android gelişimine katkıda olan forumlarda yayınlanan makalelerin altlarındaki "yorum" alanlarına yazmışlar sorunlarını ve "böyle bir sorunum var nasıl çözebilirim" diye sormuşlar. Haliyle ben almadan önce Samsung Ace ile ilgili yorumları ve bilgilendirmeleri ararken hiç birini görmedim.

    Dediğiniz gibi ne desek yalan ama okuduğum kadarıyla bir çok kullanıcının aldığı servis süreleri çok uzun ve ben bir telefonu servise gönderdiğimde 20 gün beklemeyi içime sindiremiyorum. Diğer taraftan da eğer bir servis sorunu değilse bu sorunu yaşayıp servis kanalıyla çözemeyen insanları da bilgilendirmiş olmayı umuyorum.


    Selamlar




  • Resmi Gazetede yayınlanan son Mesafeli Satış Kanun yönetmeliğine göre otomobil vb. cihazlar dışındaki tüm elektronik aksamların azami tamir süresi 20 gün'e düşürülmüştür, arıza 10 gün içinde giderilemediyse kullanıcıya arıza giderilene kadar idarelik bir ürün temin edilmek zorundadır, peki bunu yapan var mı? İşte orası muamma.
  • Arkadaşlar merhabalar,

    Bende mart ayında samsung wawe 7233 model sıfır telefon almıştım ve aldıktan 2 gün sonra kendi kendini resetleyen bi durumla karşılaştım. Telefonu bırakıp bir süre sonra aldığımda kapanmış ve pin kodu girilcek şekilde bekliyo oluyodu. Bunun üzerine telpa servise verdim ve yeni yazılım yükleyip geri verdiler ama sorun aynen devam etti daha sonra aldığım yere götürdüm ve onların aracı olup servise göndermelerini ve kesinlikle para iadesi istediğimi belirttim ama servisten belirtilen hata görülemedi diyip cihazı geri verdiler bana ve bende dahaz fazla zaman kaybetmemek adına ve servislerle falan daha fazla uğraşmamak için ( çünkü bu arada telefondan aşırı derece soğuyosun) direk tüketici hakem heyetine başvurdum 30 gününü doldurmadığı içn ayıplı mal olarak geçti ve 3 ay sonra olumlu sonuç aldım telefonun iadesi onaylandı daha sonra samsunga iade ettim ve en geç 1 ayda ödencek denilen para 1.5 ayı geçti ödenmedi. Resmen telefon hevesi diye bişey bırakmadılar. Sonuç olarak diyorum ki sorun varsa cihazda tamir falan istemeyin iade isteyin çünkü sorunlarımız benzer ve gideremiyor servis hiçbir şekilde. Benim telefonumdan kullanan birçok kişi aynı sorundan muzdaripti ve anakartı falan değiştirdiler bilmem ne birsürü şey yaptılar ama hepsi geri aide etmekte buldular çözümü:)

    Şimdi ben hala samsungun bana ödeme yapmasını bekliyorum telefonu aldım 2 gün bile kullanmadan bunlar geldi başıma ve 5 aydır mağdur durumdayım..




  • Selamlar

    Cihaza hard reset attım müşteri temsilcisinin önerdiği gibi. Bunun dışında "uyumlu olmayan yazılımı indirme" seçeneğini işaretledim. İşletim sistemi ile uyumluluğu onaylanmamış yazılımları indirmiyor artık telefon. 5 gün oldu kapanma sorunu kalmadı. Sanırım problem servise çözmeden halloldu.
  • Merhaba arkadaşlar. Telefonu alalı 10 gün oldu belirttiğiniz sorun 2 gündür bende de var. Telefonu eşime aldım, Telefon açık full çektiği halde ne arama yapılıyor nede aramayı kabul ediyor. Samsung müşteri hizmetlerini aradım banada hard resetten bahsettiler. Teknik servis sizi arayacak dediler fakat ne arayan var ne soran. Telefon 5830 i bu işlemcisi eskisinden daha yüksek olan. Android 2.3 sanırım? tavsiyesi olan var mı ne yapabiliriz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.