samsung markasına güvenerek aldığım buzdolabı 5 ay demeden bozuldu 2018 in ocak ayında aldığımız samsung marka buzdolabı mayıs ayında arzalandı üst kısmı soğutmuyor dondurmuyordu servisle görüştüm geldiler arkasındaki plastik parça değişecek dediler 1 hafta sonra parçayı getirip değiştirdiler düzeldi değip gittiler hiç bir düzelme olmadı tekrar aradım bunları 1hafta sonra geldiler yine bu sefer arkasında bir kart değiştirdip yine gittiler hala düzelmedi tekrar aradım bu sefer atolyeye almaları gerektiğini söylediler dolabın içine test cihazı yerleştirdiler 1 gün beklemesi gerekiyormuş. dolabımı 12 haziranda evimden alıp yerine küçük bi buzdolabı koydular bugün 9 temmuz bir haber yok hala dolaptan. samsungtan dolabın yenisini isteme veya dolabın ücretini iade etmelerini isteme hakkım doğarmı? garanti tamir süresi 20 gün diye biliyorum bu süre doldu ne yapmam gerekiyo bu konu hakkında bilgi sahibi arkadaş varsa yardımcı olurmusunuz teşekkürler