Şimdi Ara

Samsung çamaşır makinelerindeki kronik sorun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.5 yıl önce aldığım samsung çamaşır makinasının körüğünde küçük bir parça kopma meydana geldi. Konu ile ilgili servisle iletişime girdiğimde körüğün garanti kapsamında olmadığının elbise sıkışması nedeniyle olabileceğini söyledi. Sıkışmanın mümkün olamaz çünkü cama bitişik kısımda sorun var cam zaten koruyor velevki sıkışma olsa bile tasarım ile ilgili bir sorun var demek ki. Konuyu biraz araştırdığımda bu konunun samsung makinelerde kronik sorun olduğunu gördüm. Muhtamelen lastik kalitesiyle alakalı. Bunu da hiç bakmadan müşteriye yıkıyorlar. Bu konuyla ilgili 8nternette şikayetlere bakarsanız bir çok mağdur görürsünüz.

    Samsung çamaşır makinelerindeki kronik sorun.


    Samsung çamaşır makinelerindeki kronik sorun.


    Samsung telefon aldım kasıyor, soketi kırıldı.

    Tablet aldım 5 ayda soketi kırıldi.

    Televizyon aldım uydusunda sorun var.

    Klima aldım çok ses yapıyor.

    Bende biraz hakkettim bunu baska marka yok gibi hep samsung aldım ve hiç bir sorunu garanti karşılamıyor. Üstüne üstlük servisleri fahiş fiyatlar istiyor bize yaptırmazsan garanti dışı kalır diyor. Anlayacağınız samsung garantisi olmasa daha karlı olursunuz. Ben 450 tl vermektense garantiyi bosverip dısarıdan usta cağıracağım Sakın üzerınde yazan 5 yıl garanti, 10 yıl garanti yazılarına kanmayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • hocam; malzeme uygun olmayıp kronik sorun olmuş ise

    bunun devamının da gelmesi, sağdan soldan çevre boyunca üç - beş - on tane zaman içinde kırtıkların oluşması beklenir.

    İşlevinde bir bozukluk sızdırma birşey olmadıysa; yeni yeni koparmalar meydana gelmiyorsa bunu böyle kullan nasıl oldu fazla düşünmeksizin devam et diye düşünüyorum, nacizane.

    Yoksa boşuna sinirlerin bozmanı istemem.

    Bu kırtıklardan yenileri oluşur ise; firma aynı cevabı veriyorsa tüketici hakem heyeti yolları 3 nüsha doküman seti oluştur şikayet et yolları gözüküyor demektir. Bu da bayağı bir uğraş..

    dediğim gibi en sağlıklı aklı selim olan, sızdırma mızdırma işlevde bir sorun yoksa devam et bu şekilde, takılma diye öneririm.

  • iyigun kullanıcısına yanıt

    Uzun süredir bakamamıştım buraya. Şimdi gördüm cevap yazayım dedim. Yırtıktan aşağıya su sızıyordu. Peşini bırakmadım bu işin ve şikayetlerim sonrası ücretsiz değişim oldu. Bakalım yeni takılan malzeme ne kadar dayanacak.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.