Şimdi Ara

Samsung çamaşır makinesi:Bir servis deneyimi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
9.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çok uzun hikaye olup okuyanlara teşekkür ederim:

    Yaklaşık 1.5 yıl önce bol bol dönen reklamlarına( desperate housewives dizine sponsor oluşu nedeniyle aklımızda kalışına), cancanlı görünümüne, Türkçe paneline (adamlar bize değer veriyor hissi) kanarak bir adet Samsung 8700 RPA çamaşır makinesi aldık.

    Yaklaşık 3 hafta önce 9 haziran günü çamaşır yıkandıktan sonra kapak açılmıyor dedi eşim ve baktık ki yıkama bittikten sonra kapağın içinde bastırarak açtığımız plastik parça kırılmış. Kapak açılmıyor. Aynı akşam da 1 haftalığına tatile gideceğiz. Hemen kitapçığa baktım . Kapak kilitli kaldıysa alt kapağı açın, tahliye hortumundan kalan suyu tahliye edin ve turuncu şeridi çekin kapak açılsın yazıyor. Ama turuncu şerit bulamadık. Servis numaraları da yok. Belki satın aldığımız yer biliyordur diye aradık. Onlar biz bilmeyiz servisi arayın adresinize göre bölgenizin servisi şudur diye numarasını verdi. Aradık. Hemen gelip açar mısınız dedik . Güldüler (bunun ne anlama geldiğini anlamamıştık ilerleyen günlerde öğrendik ) . Gelemeyiz deyince ben de durumu anlattım akşam tatile gideceğiz çamaşırlar içinde kalmasın kitapçıkta turuncu şeritten bahsediyor ama öyle bir şey yok dedim. "Onu standart yazarlar sizinkinde olmayabilir" dediler (gerçekten merakımdan ingiltere samsung siştesine girip kılavuzu indirdim. Turuncu şeride kadar bizimki ile aynı ama turuncu şerit muhabbeti yok servise başvurun diyor. Bu bende Samsung TRnin dandikliği hakkında ilk intibaı uyandırdı). Neyse birkaç saatlik uğraşıyı takiben çatalla tırnaklara basarak kapağı açabildim(servis öyle önermişti yalnız zordur yapamayabilirsiniz demişlerdi). Çamaşırları çıkarabildik . Akşam tatile gittik ve ertesi pazar ben döndüm eşim ve çocuklar birkaç gün daha orada kaldılar.

    18 haziran pazartesi günü ilk işim samsung servisini arayıp servis istemek oldu. Fakat sekreter hanım " hoopp beyfendi ne oluyor aldığınız Beko mu baymak mı nedir? Lüks marka alıyorsunuz anlı şanlı Samsung öyle aklınızın istediği gibi servis çağıramazsınız" Nasıl yaa dedim ben de... Önce 4447711den samsung çağrı merkezini arayacak kayıt oluşturacaksınız ondan sonra bizi arayıp servis isteyebilirsiniz dediler..Bu Samsung TRnin dandikliği hakkında 2. intiba oldu.. Biliyorsunuz cepten 444lü hatları aramak ücretli benim ev telefonum yok. 444lü hat koymaları çok saçma ve ekstra masraf. Neyse aradık. Çıkan çağrı merkezi görevlisine bu parça kırıldı servis istiyoruz dedik. Bismillah demeden bu garantiye girmez dedi. Şimdi tamam mantıken garantiye girmez ama bu parçanın daha 1.5 yıllık makinede kırılması mantıklı mı? Neyiz biz ayı mıyız . Belki de üretim hatası var. Olamaz mı yani .. Call centerdaki sekreterin kafadan garantiye girmez demesi bende Samsung TRnin garanti işinde mümkün olduğunca çamura yattığı anlamına gelir. Garantiye girmeyebilir servis bakar karar verir dese daha şık olurdu (cihazı eve gelen temizlikçi kadın da açıp kapadığı için evet kırılmış olabilir yoksa biz kırmadık). Neyse kaydı oluşturduk adresimizi numaramızı falan verdik. Artık servis isteyebilirmişiz. Servisi aradık ve salı günü öğleden sonra saat 2-7 arası servis gelecek dediler. BUraya da bir parantez açmak isterim. Eski yıllarda devlet kurumları böyle yapardı. Evet onların hizmeti dandikti ama fiyatları ucuzdu. Bunlar hem pahalı hem kendilerini bişey sanıyorlar ama süre çok geniş...Ben de yalnız olduğumu 6dan sonra evde olabileceğimi 6 dan sonra gelmelerini söyledim . Tamam dediler.
    Ertesi gün 6da evde oldum ve beklemeye başladım tabii gelen giden yok . Saat 7de servisi ardım. Bana listede olduğumu muhakkak gelineceğini söylediler. Tabii gelen giden olmadı. 8buçuk gibi biri aradı. Bugün yetiştiremediklerini çok geç olduğunu bana yarın gelebileceklerini söyledi. Lanet olsun dedim. Yine 6dan sonra gelin dedim tamam dediler. Ertesi gün yine 6da geldim . Yine gelen giden olmadı. Bu sefer telefon etme nezaketini bile göstermediler. Ben de pes ettim. Cuma akşamı eşim gelsin servisi cumartesi isteyelim bari o evde olsun dedik.
    Bu arada işyerime yakın noname tamirciye gittim. Abi Bekonunkinde falan o küçük bir parça kendin bile değiştirirsin ama Samsunglarda tüm kapak yekpare servise mecbursun dedi.
    Neyse cumartesi tüm gün eşim evde. Servis rezervasyonumuzu yaptırdık. 2-7 arası gelecekler. Ben de 4e doğru evde oldum gelen giden yok. 5 gibi servisi aradım. Beyefendi size gelinmiş ama evde yokmuşsunuz geri dönülmüş dedi. Ben köpürdüm "eşim ve çocuklar bakkala bile gitmediler. Evde dağ gibi tatil çamaşırı birikmiş. Ne evde bulamaması yalan söylüyorsunuz "falan dedim. Neyse beklettiler falan. Servis müdürlerine sormuşlar yeni ekip çıkmış yarım saate bizde olacakmış. Fakat gene gelen giden olmadı. 6 gibi tekrar aradım. İşte onu öyle söyledik (resmen sizin gazınızı almak için öyle yalan söyledik) sırada 2-3 yer daha var. Bekleyin gelecek dediler . En sonunda saat 8 gibi biri aradı . "Abi ben öğlen de geldim evde yoksun bak terziye soruyorum onlar evde değil "diyor. "Ne terzisi oğlum sen hangi adrestesin " Abi yamanevler mahallesi.............". Oğlum ne alakası var ben Tatlısu mahallesindeyim ataşehir sınırındayım" " Ooo abi biliyorum ora buraya çok ters benim gelmem 1 saat alır . ben bir servis müdürümü arayayım" 2 dakka sonra biri aradı servis müdürüymüş.
    Adres hatası dolayısıyla artık geç oldu pazartesiye kaldın diyor. tamam bu saatte parça falan bulamaz ama pazartesi biz zaten işteyiz. Gene gelemeyecekler ki.. Ben bağırdım çağırım " sekreterinizi işten atın. Taa samsung çağrı merkezine niye kayıt açtırdınız. Hata sizde ya sisteminizde hata var ya sekreteriniz çok salak " falan dedim. Son olarak dedim ki " Beyfendi bu parça zaten elinizde yoktur eminim . Eleman bişey yapmayacak ki gelecek parça no veya kodu alıp gidecek" Ben burdan vereyim modeli ama kabul etmezsiniz ki. Buradaki işi elemanının 1.5 dakika". Neyse beyefendi ikna oldu. Birini yollayacağım dedi ve saat 9 gibi bize ulaştılar. dediğim gibi baktılar parça no bile almadılar. Model no yazıp kapak sipariş edilecek deyip gittiler. Bunu ben ilk telefonumda söylemiştim.
    Pazartesi gibi aradım . sipariş verdik gelince arıycaz dediler. Dedim ne zaman gelir. Dediler gelir . dedim 3 ay sürer mi. dediler yok o kadar sürmez . dedim adres hatalı idi dediler tamam düzelttik.
    Neyse çarşamba akşamı aradılar . "Parça geldi . yarın sabah takalım " Dedik sabah işteyiz öğleden sonra olsun" tamam dediler gene 2-7 arası muhabbeti. Eşim işten izin aldı. 2de evde oldu. Ve gene aynı hikaye ne gelen var ne giden. Bu arada daha önce konuştuğumuz tüm numaraları en az 30 kere aradık. Hiç biri açmadı. Sinirden deliye döndük. Dün sabah telefonum çaldı. Abi parça elimizde 10 dakkaya gelip takalım . Eşimi aradım 10 a kadar idare edebilirim gelsinler dedi. Adama telefon ettim eşim bekliyor çabuk olun dedim "Tamam abi adres yamanevler mahallesi................ idi di mi?" ) . Öyle sinirlendim ki telefonu yere fırlatacaktım. "Yok dedim tatlısu ...".
    Neyse işler yoğundu ancak öğlen arasında hatunu aradım. Oldu mu dedim. Yok olmadı takamadılar , beceremediler .Zaten 45 dakka beklettiler (10 dakka yalan oldu muhtemelen adres düzeltilmemiş) . Kapağı komple söküp merkeze götürdüler. Orada servis müdür monte edeckmiş. Akşam gelip takacaklar" dedi. Neyse en nihayetrinde mutlu son : akşam gelmişler ve takmışlar şimdi çalışıyor. Belli bir ücret almışlar ama fatura falan vermemişler. Bu da dandik mahalle arası servisten farkı olmadığını gösterir. O kadar call centerı arattırmak kurumsal imajı vermek hikaye ..Hizmet kalitesi garanti yaklaşımı vs mahalle arası tamirci seviyesinde.

    Özetle:
    1) 444lü numaraya kayıt ve onun yönlendirdiği servise gitmek komik. servis seçme hakkın yok
    2) Yaklaşım kurumsal gibi gözükse de mahalle tamircisi seviyesinde.
    3) Servis için önerilen süre 2-7 arası çok uzun. Başka cihazlarımız için 2 saatlik marj verip o saatte geliyorlar. 6dan sonra servis istediğimizde hiç kabul etmeyen olmadı .Bunların marjı uzun ve marj içinde gelebilmeleri mümkün olmadı. Muhtemelen servis sayısı yetersiz veya cihazlar beklenenden sorunlu.
    4) Garantinin hemen çağrı merkezi tarafından reddedilmesi, çamur bir firma olduğunu düşündürüyor.
    5) Fatura verilmemesi kendileri için de kötü. belki de servis çalışanları onları düdüklüyor belki de istenenin 2 katı para aldılar bizden.
    6) Servisin elemanının parçayı takamayıp merkeze götürmesi servisin yetkinliği hakkında şüphe uyandırıyor (stajyer mi çalışanlar?) vs vs.







  • bende samsung marka bir çamasır makinası almayı düsünüyorum fakat bu servis olayı hakikaten benimde canımı sıkıyor

    sikayetvar.com a girin bir dünya sikayet var inanın bana makinanın sorunundan fazla servis sikayeti var

    samsung bu servis olayına acil bi cözüm bulması lazım yoksa cok müsteri kaybedecekler...
  • Hector Priamson

    Arkadaşım bu yazdığınızı ferhan şensoya yada levent kırcaya veriniz oyun olarak uyarlasınlar inanın gişe rekorları kırar.

    Ama forumda yazdığı gibi bütün servisler aşağı yukarı böyle, al birini vur ötekine, biz kafa yapısı olarak avrupalı olamayız genlerimizde var savrukluk, bananecilik, sallamacılık, istim arkadan gelsincilik.

    Bir kaç iyi ustayı ayrı tutuyor onlara saygılarımı sunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Hector Priamson

    Arkadaşım bu yazdığınızı ferhan şensoya yada levent kırcaya veriniz oyun olarak uyarlasınlar inanın gişe rekorları kırar.

    Ama forumda yazdığı gibi bütün servisler aşağı yukarı böyle, al birini vur ötekine, biz kafa yapısı olarak avrupalı olamayız genlerimizde var savrukluk, bananecilik, sallamacılık, istim arkadan gelsincilik.

    Bir kaç iyi ustayı ayrı tutuyor onlara saygılarımı sunuyorum.

    aynen o servisi yaygın denilen markalarda bile servis sıkıntısı olabiliyor geçen makine atölyeden getirildi adam hayvan gibi yerine sokuyor uyardım yine yaptı kovdum montajı kendim yaptım bu ülkemizde her bölgede görünüyor daha çok yolları var kendilerini geliştirmek için




  • Allah kimseyi servislerin eline düşürmesin. Hangi marka olursa olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Allah kimseyi servislerin eline düşürmesin. Hangi marka olursa olsun.



    Aynen ne alırsan al iyi olanı al, kendini zorla biraz bekle, para biriktir, kredi çek ama dandik mal alma, arçelik servisi bol diyorlar ama Allah servislik etmesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perfect Blue

    quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Allah kimseyi servislerin eline düşürmesin. Hangi marka olursa olsun.



    Aynen ne alırsan al iyi olanı al, kendini zorla biraz bekle, para biriktir, kredi çek ama dandik mal alma, arçelik servisi bol diyorlar ama Allah servislik etmesin.

    dostum kullanımına bağlı tamam normal ürün alırsın 4 senede bozulur diğeri 6 senede her markanın çürük elması çıkar elbet




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sony çamaşır makinesi yapmıyor. Yapsa alacaktım. Samsung aldık. Buzdolabı alırsam Sharp düşünüyorum. Arçelik buzdolabı var şu anda. Düşman başına
  • Ben de LG aldım onlarda da servis sorunu olduğunu okudum ilk onceleri tedirginlestim fakat gelen servis ilgili ve duyarlı idi iç lastik çamaşır takılması yapıp tül U yırttı aradık geldiler 1 haftada yenisi ile değiştirdiler bu servis olayı biraz da kurumsal degil de bireysel kişilik mevzu su gibi geliyor yani marka boch ta olsa adam öküz olursa kalite değişmiyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolulu1

    Ben de LG aldım onlarda da servis sorunu olduğunu okudum ilk onceleri tedirginlestim fakat gelen servis ilgili ve duyarlı idi iç lastik çamaşır takılması yapıp tül U yırttı aradık geldiler 1 haftada yenisi ile değiştirdiler bu servis olayı biraz da kurumsal degil de bireysel kişilik mevzu su gibi geliyor yani marka boch ta olsa adam öküz olursa kalite değişmiyor gibi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.