Şimdi Ara

Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
393
Cevap
11
Favori
46.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 55es8000 kullanıcısıyım acaba gelişim kiti takan varmı aranızda (samsung evolution kit sek-1000) bir kaç sorum olacaktı...
  • Samsung ES8000 serisi televizyonumuzda Teledunya yayinlarini izlemek icin Neotition conax modul kullaniyorum. Ilk baslarda sorunsuzca tum yayinlari izliyordum. Sonradan televizyon acildiginda takili kart yok uyarisi almaya basladim.
    Bunun uzerine Teledunya servisini aradik kontrol ettiler hersey normal tv kaynakli problem olabilir dediler. Conax modulu baska bir tvde denedim duzgunce calisti.
    Samsung servisi arayip sorunumu belirttim. Gelen servis conax modul aparatini degisti. Fakat yine olmadi. Bir hafta sonra yine geldiler bu sefer anakarti degistiler. Anakart degistikten sonra duzeldi.
    Aradan bir yil gecti yine ayni sorun basladi. Televizyonun garantisi devam etmekte. Sizce ne yapmaliyim? Bu tur sorunla karsilasan olduysa yardimini rica ediyorum.

    Saygilar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool17

    merhaba arkadaşlar 55es8000 kullanıcısıyım acaba gelişim kiti takan varmı aranızda (samsung evolution kit sek-1000) bir kaç sorum olacaktı...



    ben takmadım ama bugün servisle görüştüm kit hakkında bende bilgi aldım. eğer yanıtlayabileceğim soruysa söyleyin yardımcı olum servisin verdiği bilgiler çerçevesinde tabi..çünkü bende taktırmayı düşünüyorum anlatti biraz kiti epey aklıma yattı benim.




  • 46ES8000 kullanıyorum, smart hub tam bir baş belası. Her çalıştırmaya kalktığım da güncelleniyor diyip güncelleme yapması adamı deli ediyor. Neredeyse hergün güncelleme yapıyor. Neyi güncelliyor bu kadar anlamış değilim. Ayrıca skype performansı tam bir leş tv nin. Devamlı kesilmesi görüntü gitmesi cabası. PC den yada ipad den skype kullandığında aralarında ohaaa denecek kalitede ve hızda kullanıyorsun. Kısaca bu tv nin kamerası bir halta yaramaz. Neyse ki ipad ve pc olduğundan kullanmıyoruz artık. Smart Hub aptallığını da çözerseler iyi olacak. Haaa samsung TV alır mısın dersen, yok öyle bir dünya. Bir daha asla almam açık ve NET !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 19 Ekim 2014; 16:58:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    46ES8000 kullanıyorum, smart hub tam bir baş belası. Her çalıştırmaya kalktığım da güncelleniyor diyip güncelleme yapması adamı deli ediyor. Neredeyse hergün güncelleme yapıyor. Neyi güncelliyor bu kadar anlamış değilim. Ayrıca skype performansı tam bir leş tv nin. Devamlı kesilmesi görüntü gitmesi cabası. PC den yada ipad den skype kullandığında aralarında ohaaa denecek kalitede ve hızda kullanıyorsun. Kısaca bu tv nin kamerası bir halta yaramaz. Neyse ki ipad ve pc olduğundan kullanmıyoruz artık. Smart Hub aptallığını da çözerseler iyi olacak. Haaa samsung TV alır mısın dersen, yok öyle bir dünya. Bir daha asla almam açık ve NET !

    Eğer Smart Hub güncelleme sorunu hala devam ediyor ise yardımcı olabilirim?
  • İnternet bağlantısı yoksa açılamıyor. Onu fark ettim. Fakat güncelleme olayı halaa var. Şimdi daha az ama var. Çözüm nedir öğrenmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    İnternet bağlantısı yoksa açılamıyor. Onu fark ettim. Fakat güncelleme olayı halaa var. Şimdi daha az ama var. Çözüm nedir öğrenmek isterim.

    Aynı sorunu geçen sene yaşadım ve çözümü şöyle.

    Öncelikle TV'nizin interneti bağlı ve çalışır durumda olduğunu kontrol edin (eğer Smart Hub internete bağlanma sorunu yaşıyorsanız TV'nin ağ kısmından DNS adresini değiştirin) .

    1- Televizyonunuzun servis bölümüne gireceksiniz.

    Servis bölümüne giriş: Tv'yi kapatın, kumandadan INFO-MENU-MUTE ve POWER tuşlarına hızlı bir şekilde basarak servis menüsüne girişi sağlayacaksınız.

    2- Aşağıdaki fotoda (solda) gördüğünüz "SVC" bölümüne giriş yapın.

     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]

    3- Aşağıdaki fotoda seçtiğim "Smart Hub Reset" kısmına girin.

     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]

    4- Bu kısımda "OFF" seçeneğini göreceksiniz. Kumandanın üzerindeki ok butonlarından sağ butona basın Smart Hub reset işlemi başlayacak ve "Wait" yazaktır, "OFF" yazana kadar sabırla bekleyin.

    5- Bu işlemden sonra temiz bir kurulum yapmak isterseniz (yani ilk aldığınız güne getirme) exit tuşuna basarak "SVC" bölümünden ana bölüme geçin ve "OPTION" kısmına girip "FACTOR RESET" kısmına girin ve kumandadan enter simge tuşuna basarak TV'nizi ilk günkü haline getiriniz (10 saniye içinde TV'niz kapanacak, tekrar açtığınızda kurulum moduna geçmiş olacaksınız).

    6- Eğer temiz kurulum yapmak istemiyorsanız Smart Hub işleminiz bittikten sonra kumandanızdan Power tuşuna basın TV kapansın ve tekrar TV açın.

    7- Smart Hub'a girdiğiniz zaman sözleşmeler çıkacak sonrasında güncelleme hakkında bilgi ekranı gelecektir. Güncellemenizi yapın bittiğinde tekrar bir güncelleme yapılması hakkında bilgi ekranı gelebilir, eğer gelirse son güncellemeleride yapın o kadar.

    Not: Eğer servis menüsünde neler var diye merak ediyorsanız gezin ama kesinlikle ayarları ile oynamayın, illede oynamak istiyorsanız sorumluluk sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 28 Ekim 2014; 21:54:03 >




  • Resetlemenin faydası ne olacak? Ayrıca fabrika ayarlarına dönmek hangi açıdan fayda sağlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Resetlemenin faydası ne olacak? Ayrıca fabrika ayarlarına dönmek hangi açıdan fayda sağlar?

    Servis menüsündeki Factor Reset işlemi normal menüdeki Sıfırlama işlemi gibi değildir.

    Örnek vereyim, ben TV'de 3 farklı ağ şifresi ile internet bağlantısı yapmıştım zamanında. Sonra ne olduysa benim aktif kullandığım ağa bağlanma sorunu yaşamaya başladım. Ağ ayarlarından tekrar şifre girerek bağlanıyorum ama TV kapatıp tekrar açınca yine bağlantı gidiyordu. Menüden sıfırlama işlemi yaptım ama kurulum modunda şifre sormadan otomatik geçiyor ve aynı sorun devam ediyordu.

    Smart Hub oturumumda menüden sıfırlasam'da otomatik giriyordu, bunun gibi sorunlarım Factory Reset ile tek hamlede sona erdi.

    Factor reset işlemi TV'niz kutudan nasıl çıkıyor ise o ana yani tam sıfırlama işlemi yapıyor "bütün Wifi şifrelerini Smart Hub hesap ayarlarını sıfırlıyor".

    Factory reset yapınca yazılımınız ilk versiyona gelmez TV'nin resim kalibre ayarlarını bozmaz (normal menüden elle yaptığınız ayarlar hariç).

    Factory Reset başka bir şeyide sıfırlıyor ama bunu burda yazmıyorum çünkü tüketicileri düdüklemek isteyen bazı çakal satıcılar ve tekno market personelleri'de takip ediyor bu başlıkları.




  • En kısa zaman da deneyeceğim o zaman. Kendi yaptığım resim ayarlarını da yeniden yapmak uğraştıracak demek ki. Av forumdan ayar almıştım detaylı, o ayar ile resim kalitesi oldukça kaliteli duruyor çünkü :)
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Av forumdan aldığın ayarları paylaşırsan yada link verirsen bende denemek isterim.
  • info-menü-mute-power tuşlarını sırayla seri basıyorum ama herseferindede tv kapanıyor ..eksik birşeymi var acaba ?*
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tireliim

    info-menü-mute-power tuşlarını sırayla seri basıyorum ama herseferindede tv kapanıyor ..eksik birşeymi var acaba ?*

    Eksik yaptığın şey önce TV'yi kapatıcaksın sonra bu işlemi yapacakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 29 Ekim 2014; 17:45:56 >
  • Hiç hatırlamıyorum ki ayarı, sanırım bu forumdan bir link ile bulmuştum. Öyle gidiyor o ayarlar ile. Bakayım bulabilirsem hemen göndericem. Ayrıca sormak istediğim birşey var, tv uydu yayını izliyoruz fakat uydu alıcı ile değil, kendi uydu alıcısına bağlı. Ben bu tv de 800hz olayını hiç yaşayamadım. Görüntüde hep bir ufak titreme var. Ağ üzarinden mkv oynattığım da daha da az ama var.

    Kardeşimin ufak bir medya oynatıcısı vardı onu bağlayıp film açtığımda görüntünün kaymak gibi aktığını fark ettik. Sanırım kendi uydu alıcısı çok kötü ve bize o kaymak gibi akışı veremiyecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 29 Ekim 2014; 23:06:12 >
  • Buldum :) Siyahların çok daha iyi olduğunu dile getirmiş zaten herkes ki bende aynı fikirdeyim. Yalnız bu ayarları her kaynak için tek tek yapmalısın. HDMI UYDU vs.

    Picture Mode: Standard
    Backlight: 11
    Contrast: 95
    Brightness: 43
    Sharpness: 30
    Colour: 54
    Tint: 50/50

    Advanced Settings:
    Dynamic Contrast: Off
    Black Tone: Off
    Flesh Tone: 0
    RBG Only Mode: Off

    Colour Space: Custom
    Red: 50, 0, 0
    Green: 4, 48, 4
    Blue: 2, 6, 46
    Yellow: 52, 50, 4
    Cyan: 0, 50, 51
    Megenta: 40, 6, 44

    White Balance:
    R-Offset: 26
    G-Offset: 26
    B-Offset: 23
    R-Gain: 25
    G-Gain: 26
    B-Gain: 27

    Gamma: -1
    Expert pattern: Off
    Motion Lighting: Off

    Picture Options:
    Colour Tone: Standard
    Digital Noise Filter: Medium
    MPEG Noise Filter: Medium
    Film Mode: Auto1
    Motion Plus: Clear
    LED Motion Plus: On

    System / Eco Solution
    Eco Sensor: On
    Min Backlight: 5




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Hiç hatırlamıyorum ki ayarı, sanırım bu forumdan bir link ile bulmuştum. Öyle gidiyor o ayarlar ile. Bakayım bulabilirsem hemen göndericem. Ayrıca sormak istediğim birşey var, tv uydu yayını izliyoruz fakat uydu alıcı ile değil, kendi uydu alıcısına bağlı. Ben bu tv de 800hz olayını hiç yaşayamadım. Görüntüde hep bir ufak titreme var. Ağ üzarinden mkv oynattığım da daha da az ama var.

    Kardeşimin ufak bir medya oynatıcısı vardı onu bağlayıp film açtığımda görüntünün kaymak gibi aktığını fark ettik. Sanırım kendi uydu alıcısı çok kötü ve bize o kaymak gibi akışı veremiyecek.
    TV'yi kullandığım günden bu güne kendi uydu alıcısını hiç kullanmadım, hatta akıllı kumandasını ve harici uydu cihazlarını tek kumanda ile kullanmak için yapılmış kablosuz IR ünitesini bile daha kutusundan çıkartıp denemedim, belki hepsi bozuktur .

    TV'nin uydu alıcısı hakkında yorum yapamam ama Blu-Ray cihazınız varsa kesinlikle onunla denemenizi tavsiye ederim görüntü akıyor resmen .

    Verdiğiniz görüntü ayarlarını en kısa zamanda deneyeceğim teşekkür ederim .




  • Film Mode: Auto2 kullan, Auto1 de kayan altyazılar aşırı titriyor!

    Black Tone: Off kullanmıyorum, "darker" kullanıyorum, siyahlar tam siyah geliyor gözüme.

    Benim kullanım da böyle, diğer herşey aynı.
  • Arkadaşlar benim tv de sağ tarafında bi çizik oluştu dikey bi şekilde yukarıdan aşağı kadar 3-4 metreden belli olmuyor ama 1-2 metreden dikkatli bakınca belli oluyor. son çıkan yazılımı yükledikten sonra 2014_2 farkettim daha sonra eski yazılımı yükledim 2009_2 ama değişen bişey olmadı servisi aradım son çıkan yazılımı yükleyin düzelmezse tekrar arayın servis gönderelim dediler ama daha aramadım garanti süresi bitmedi daha 1,5 yıl oldu alalı. Sizce ne yapmalıyım böyle bişeyle karşılaşan oldumu yazılımla alakalı mı yoksa daha öncede vardı da ben mi farketmedim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin_Karaduman

    Arkadaşlar benim tv de sağ tarafında bi çizik oluştu dikey bi şekilde yukarıdan aşağı kadar 3-4 metreden belli olmuyor ama 1-2 metreden dikkatli bakınca belli oluyor. son çıkan yazılımı yükledikten sonra 2014_2 farkettim daha sonra eski yazılımı yükledim 2009_2 ama değişen bişey olmadı servisi aradım son çıkan yazılımı yükleyin düzelmezse tekrar arayın servis gönderelim dediler ama daha aramadım garanti süresi bitmedi daha 1,5 yıl oldu alalı. Sizce ne yapmalıyım böyle bişeyle karşılaşan oldumu yazılımla alakalı mı yoksa daha öncede vardı da ben mi farketmedim?

    Geçmiş olsun :(

    Bende geçen ay böyle bir sorun yaşamıştım. Sizin arıza aynımı bilmiyorum ama sorun ve servis sürecimi paylaşmıştım, buraya ekliyorum bir bakın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    2012 tarihinde aldığım 55ES8000 televizyonumun 1 hafta önce (20-10-2014) sol tarafında bir çizgi şerit belirdiğini farkettim!.

     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]
     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]
     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]

    Tabi satın aldığım tarihin ayını hatırlamadığım için garantisi bitmiştir artık olan olmuş yapacak birşey yok diyerek kolları sıvayıp servis menüsünden svc reset factor reset vs. yaparak bir umut yazılımsaldır diye test etmeye başladım. Hatta samsung ES8000 için bayağı bir süre güncelleme'de çıkmıyordu ama sitesine girdiğimde 2014.2 güncel bir versiyon çıkartmış Samsung, onuda yükledim ama ne svc reset ne factor reset nede güncel yazılım sonucu değiştirmedi .

    TV'yi nasıl olsa 3 metreden izlediğim için gözüme batmaz diye baktıkça gözüme iyice batmaya başladı. Tabi panelin fiyatı pahalı olduğunu bildiğim halde yine bir araştırayım dedim ve buldum 1345 sterlin arvupada fiyat böyleyse burda 7000tl çekerler.

    Umudum yok ama yine faturalara bir bakayım dedim ne göreyim 24.10.2012 garanti hala devam ediyor.

    Hemen müşteri hizmetlerini arayarak servis isteğinde bulundum. Kayıtlarım göründüğü için bütün bilgiler karşılarına çıktı (beyfendi ürününüzün son 4 günü kalmış hata sizden kaynaklıysa servis ücreti bla bla) neyse kaydı oluşturdum servisin gelmesini bekledim. 21'i gelmediler 22'side yok!, içimden sayıyorum Samsung servis ve garantisi hakkında yazılanlar demekki doğruymuş nasıl olsa bunun 4 günü kalmış diye garantimin bitmesini bekliyorlar.

    23'ü oldu sabah bir telefon Samsung yetkili servisi Koçak elektronikten "biz geliyoruz evdemisiniz?" falan filan ekip geldi. Durumu gösterdim servis menüsüne girdiler test üstüne test yaptılar resetlediler, sonra çizginin resimlerini tv'nin genel kondisyonu (görüntü testleri çerçevesi sağı solu seri numarası çekildi) çekilip genel merkeze mail atıldı ve cevap beklendi. Cevap test cihazıyla paneli test edin?.

    Teknik ekip "cihazın arka kısmını sökmemiz gerekiyor geniş bir alanınız varmı?" neyse güzelce itinalı bir şekilde arka kapağını söktüler ve T-Con kartına ek bir kart takarak PSU'dan enerji alıp görüntü testi yaptılar panelden çıkan film yollar kontrol edildi ama çizgi bu kartlada devam ettiği kanısına varıldı sonuç merkeze iletildi. Merkezden gelen cevap "panel değişimi onaylandı sparişi çekildi".

    Teknik ekip TV'yi kapatıp yerine koydular ve "beyfendi bizden haber bekleyin panel spariş edildi" dediler gittiler!, TV'yide almadılar 3 ayda gelir panel artık.

    Ertesi gün bir telefon (garantinin bitmesine son gün) "beyfendi samsung merkez depoda panel mevcut bir saat içinde depodan alıp geliyoruz" demezlermi ben şok evdekiler şok, çünkü benim bildiğim bu tip işleri servis atölyesinde yapar ama belliki evde yapacaklar?. Yine içimden diyorum bu kadar kısa sürede paneli getirip bitiriyorlar ise sorunlu panellleri depoda toplayıp müşteriye giydiriyorlar.

    Panel geldi kutu açılmamış ellenmemiş ve 2014 model, hemen TV'yi sökmeye başladılar vs. yeni panel takıldı (Panelin güncel T-Con kartı bile üstünde geldi). Yarım saat test edildi (bulutlanma ölü pixel vs.) sonuç tertemiz 2014 bir panelim oldu.


     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]
     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]
     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]
     Samsung ES8000[Kullanıcı Kulübü]

    Servise sordum neden evde yapıyorsunuz diye? "beyfendi Samsung merkezden yeni bir iş emri geldi artık mümkün olduğunca müşterinin evinde gözü önünde işlemleri yapıyor ve teslim ediyoruz" dedi ama bu türkiye genelindemi yoksa bölge bölgemi bilmiyorum.

    Özet: Samsung garanti dahilinde hizmetini iyi bir şekilde beni zor duruma sokmadan sorunumu çözdü. Koçak elektronik servis elemanları olarak biri usta diğeri çırak TV'yi kesinlikle çırağa dokundurtmadı ve işçiliği temizdi, birde servisin müşterinin evinde gözü önünde bu işi yapması benim çok hoşuma gitti açıkçası.

    Yalnız resim kalitesi siyah seviyesi eski panelime iyi derdim ama bu panel çok daha iyi çıktı valla, artık bir Evolution kit yakışır yeni televizyonuma





  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.