Şimdi Ara

Samsung Galaxy A30 [ANA KONU] (60. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
19
Favori
127.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abu55 A kullanıcısına yanıt
    Biraz fazla kurcaladın galiba :)
    Ayarlar - ekran - navigasyon çubuğu kısmına gel sonrasını çözersin ✌️
  • byJuck kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam hallettim
  • Konuda yine ölü toprağı var Samsung Galaxy A30 [ANA KONU] 

    Kimsenin sorunu yoksa iyi bari o açıdan ama arada bir şey yazın Samsung Galaxy A30 [ANA KONU] 

  • iki yıl oldu

    bir derdi yok

    geçen hafta wipe data factory reset yaptım

    cihaz stabil, pil iyi

    devam Samsung Galaxy A30 [ANA KONU] 

  • Anneme almıştık Aralık ayında 1 yıl oldu
    Performans yeterli pil çoğu zaman 2 gün gidiyor
    Tek sorun ara sıra arama esnasında görüşmeyi sonlandırıyor sık sık yaşıyoruz bu zoruna neden kaynaklanıyor bilemiyorum
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom mu? :)
  • byJuck kullanıcısına yanıt
    Vodafone
    Şimdi aklıma geldi sanırım wi-fi araması aktif tim ikisi sıkıntı çıkarıyor olmasın
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    Olabilir
  • Kaliteli ve uygun fiyatlı kılıf arayanlara önerim :

    amazon
    Spigen Samsung Galaxy M10s / A30 / A20 Kılıf Rugged Armor / Black - 612CS27484
    https://www.amazon.com.tr/dp/B07T93GBCQ/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_SK29TH9FRJ2ZF767RF73

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Kablo olarakta bunu öneriyorum :

    amazon
    Baseus Cafule Kablo, Type-C, 3A, 1M, Kırmızı, Siyah - CATKLF-B91
    https://www.amazon.com.tr/dp/B07GFFQ378/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_YP9K30FJPG6J5SFTFH49?psc=1

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Android 11 - UI 3.0

    Samsung Galaxy A30 [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Samsung Galaxy A30 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi akşamlar arkadaşlar.Telefonumun güncellemeler bölümüne girdiğim zaman MEVCUT YAZILIM SÜRÜMÜNÜZ DESTEKLENMİYOR.BİR SERVİS MERKEZİNİ ZİYARET EDİN. Şeklinde bir uyarı alıyorum neden olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahiroguz -- 7 Nisan 2021; 0:30:57 >
  • Bugün annemin telefonundan enteresan bir şebeke sorunu yaşadık
    Telefon açık şebeke gösteriyor ama birisi arayınca sürekli kapalı çalıyor, daha sonra sen bir defa birisini ararsan hat kendine geliyor ve daha sonrasında sorunsuz bir şekilde diğer arayanlar da sorunsuz ulaşabiliyor
    telefon ile mi alakalı yoksa anlık olarak Vodafone'da mı sorun vardı bilemedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tahiroguz T kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsü paylaşır mısın bakalım birden fazla varsa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    Bu sorunu yaşayanı pek duymadım görmedim. Telefonu yeniden başlatın. Sorun devam ediyor mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • byJuck kullanıcısına yanıt
    Ben de duymadım hocam
    Şu an için sorun yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    Ekran görüntüsü paylaşır mısın bakalım birden fazla varsa
    Samsung Galaxy A30 [ANA KONU]

    Aldığım mesaj bu yardımcı olursanız sevinirim.

  • tahiroguz T kullanıcısına yanıt
    Orda yazılan sürüm numaralarımız aynı telefon güncel başka henüz bir güncelleme de yok. İki şey önerebilirim. Telefona Hard Reset atmanı (yedek almayı unutma telefon ilk günküne dönecek.

    İkincisi Samsung Members uygulamasından Samsung yetkililerine mesaj atabiliyorsun hatta ekran görüntüsü ekleme yeri de var.

    Fakat onlarda reset diyecekler çözülmez ise servise verin diyecekler. O nedenle hard reset atmanı öneriyorum. Yine dizekmesse Samsun'a yazarsın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.