Şimdi Ara

Samsung Galaxy A52s 5G [ANA KONU] (126. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.532
Cevap
54
Favori
178.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123124125126127
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pharm4vita kullanıcısına yanıt
    Görüntülü görüşmelerim de benim ekranda baloncuk çıkmıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eP_362 kullanıcısına yanıt
    Samsung Galaxy A52s 5G [ANA KONU] evet denedim. Yukarıdan aşağı kaydırdığımda çerceveye aldığım kısa yol bende yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eP_362 kullanıcısına yanıt
    Samsung Galaxy A52s 5G [ANA KONU]
    Sorunu çözdüm. Görüntülü arama esnasında ekranı yukarıdan aşağıya 2 kere kaydırdığımda işaretlediğim yerden ayarlayabildim. Sadece görüşme esnasında bu seçenek ekranda beliriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DKN75 D kullanıcısına yanıt
    Normal arama sırasındaki mikrofon ayarları da orada.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her uygulama icin farkli uygulama bildirimleri alabiliyor muyuz? Mesela A programi icin farkli bildirim sesi, B programi icin farkli bildirim sesi gibi...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dün garanti bitişine 9 gün kala servise gittim, en son 2.5 ay önce arama geldiğinde ekran kilitlendiği için gitmiştim ve telefonu servise bırakamadığım için sadece yazılım atılmıştı. Bıraksam batarya değişecekti ve kendiliğinden açılan arka kapak yapılacaktı ama bayramdan sonraya kalacağı için ertelemiştim.
    Fırsat bulup dün saat geçte olsa gittim sanırım 16:50 falandı, daha önce geldiğimi ancak yaptıramadığımı söyledim baktı inceledi ve ben söylemeden ekrandaki amoled yanığını gördü(üst kısımda çok rahatsız etmeyen iz vardı) ekranı da değiştirelim garanti kapsamında dedi, iyi dedim süper.
    Yedek telefon vereceklerdi ertesi güne kalacağı için ama ellerinde 2 tane en düşük model cihaz vardı almayayım dedim, o zaman 18 gibi uğrayın getiren olursa daha iyi bir cihaz verelim dediler tamam dedim ve 18 gibi geri geldim. Ben yedek telefon alıp ertesi gün tekrar geleceğim diye beklerken cihazın yapıldığını 10 dk kadar sonra verileceğini söylediler.
    Dedikleri gibi 10 dk sonra cihazı aldım, zaten telefonu değiştirmeyi düşünmüyordum artık en az 2 yıl daha rahat rahat kullanırım.
    Sonuç olarak sorgulamadan dil döktürmeden yormadan batarya ve ekran orjinal olarak değişti, ufak tefekte olsa cihazınızda sorun varsa servise gidin yada kargo ile gönderin.
    Şirket telefonu S23 var ancak geçmek için sebep bulamıyorum, yeni çıkan A serileri 52s den çok da iyi değiller, Samsung bile şaşırıyordur nasıl böyle bir telefon yaptıklarına :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • hangi servis acaba bu, hangi şehirde?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haziran guvenlik güncellemesi geldi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tam ben de servis tecrübemi paylaşacaktım ki sizin yazdığınızı gördüm hocam. Benzer şeyler yaşamış sayılırız. Ben de aynı şekilde servisten çok memnun kaldım. Şimdi yaşadığım tecrübeleri arkadaşlara aktarayım.

    Benim elimde A52s model telefon mevcuttu ve malum bildiğiniz üzere arkadaşlar düşük şebekede ekranda karıncalanmalar ve bozulmalar oluyordu. Ufaktan şarj girişinde de temassızlıklar başlamıştı. Ben de telefonu garantinin son günlerine doğru servise göndereyim dedim. Ben telefonu 20.06.2022 tarihinde almıştım. Bana 22'sinde teslim edilmişti ve fatura tarihine göre son günü bayramdan sonraki ilk iş gününe (özel sektör için 20.06.2024) yani geçtiğimiz perşembe gününe denk geliyordu. Ben de risk aldım ve bayramdan önce gönderip gereksiz yere 1 hafta bekleyeceğime son günü göndereyim dedim. Perşembe günü Samsung MH ile görüştüm ve bana Ankara ile Istanbul'da servis noktası bulunan BDH Bilişim'e Yurtiçi kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz dediler. Garanti sürecinde sayılır mı kesin bir bilgi vermediler ama kargoya verdiğiniz günün, fatura tarihine göre 2 yıllık süre içinde olması lazım dediler. Ben de tamam dedim ve gönderdim. Kargo 1 günde yani perşembe göndermiştim cuma günü saat 15.52'de ellerine ulaşmıştı. Daha sonra bana saat 17.30 gibi Samsung ve BDH'den mesaj geldi. Mesajda ücretsiz değişim yapıldığı ve servis fişinin yazılan linkten indirilebileceği yazıyordu. Daha sonra ise cihazınız kargoya verildi diye mesaj geldi. Adamlar 1 saat içinde 5 parça değiştirip kargoya vermiş. Başta inanamadım. Ben 10 gün geçer büyük ihtimal yedek telefon falan isterim diyordum. Hatta daha sonra garantisiz sayıp bakmadan geri gönderdiler sandım. Halbuki adamlar gerçekten bayramdan sonraki ilk iş gününde 1 saat içinde halledip paketlemişler.

    Aradan geçen hafta sonunun ardından kargoyu teslim aldım ve açtıktan sonra telefonun resmen sıfır hale gelmiş olduğunu gördüm. Daha sonra servis fişini detaylı inceledim ve giriş tarihi olarak gönderdiğim tarihin değil cihazın kendi ellerine varış tarihinin yazdığını gördüm. Normalde zaten 22'si yani telefonun bana teslim tarihinin garanti başlangıç tarihi olarak sayılması gerekiyordu ama Samsung 1-2 günün hesabını yapmayıp direkt ücretsiz servis hizmeti sundu. Kutunun içindeki not kağıdına sorunlarımı ve değişmesi gereken parçaları yazmıştım. Onlar da ekran, pil, şarj giriş portu, çerçeve ve içindeki bir flex kablosunun değişimini yapmışlar. Telefonu bugün ancak teslim alabildim çünkü şubeden teslim alınacak şekilde göndermişler ve bundan ötürü il merkezine inmek zorunda kaldım.

    Kısacası özetleyecek olursam ilk kez Samsung servisine işim düştü ve inanılmaz derecede hızlı ve sıkıntısız şekilde sorunumu hallettiler. Siz yeter ki sorunlarınızı güzel bir şekilde yazın ve telefonunuzu onlara emanet edin. Umarım ilerleyen zamanlarda da aynı şekil hizmet vermeyi sürdürürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak0308 -- 26 Haziran 2024; 4:16:0 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Burası Çankaya'daki servis sanırım, ben de korona zamanı gitmiştim kuyruk vardı önünde kalabalık, yoğunluğa rağmen mükemmel ilgilenmişlerdi.

  • Merhaba arkadaşlar. A52s olan cihazım arama gelince önce (1veya2 saniye kadar) görüntü sonra arama sesi çalıyor. Bu normal mi yoksa bana mı öyle geliyor. Bu durum normal değil se çözümü nedir? Üstadlarımız ne derler bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise gönderdikten sonra yapılan ekran değişimi sonrası düşük şebekede ekranda ortaya çıkan karıncalanma sorunundan kurtuldum. Benzer sorunu yaşayan varsa bu şekilde çözüm sağlayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak0308 -- 17 Temmuz 2024; 19:22:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burak0308 kullanıcısına yanıt
    Ekran değişimi yapılınca kasada değişmi oluyor bende göndermiştim servise ekran kasa ve batarya değişimi yapıldı sonra şebeke sorunu çıktı tabi garanti bitince

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Evet. Dediğiniz gibi benimkinde 5 parçanın değişimini yapmışlardı. Şebeke sorunu bende de vardı. Onu da belirttim ama şebekeyle alakalı bir parça değiştirilmedi. Sanırım yazılımsal bir problemdi çünkü bayağı zamandır bir sorun yaşamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burak0308 kullanıcısına yanıt
    Yazılımsal olduğunu düşünmüyorum ben telefonu geldiği gibi sattım sıfır gibi cihaz rafta durmadan satıldı sonra bana telefoncudan gelen haber telefonun şebeke sorunu var sizde böyle bir sorun varmıydı dendi hayır yoktu zaten telefonu kullanmadım dedim bu zaman zarfında telefonun garantisi bitmişti telefoncu ayrıca teknik servis olduğu için telefonu açtı sonra gördüğü manzara karşısında hayrete düştü çünkü şebeke anteni hasarlı sıvı bantı çekik değildi en büyük bomba bu telefonu İstanbul bdh Samsung servise göndermiştim yani yetkisiz onarım bakım parça değişimi yapmışlar kısacası sizin cihaz için de bu durum söz konusu olabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Sizin şansınıza kötü elemana denk gelmiş sanırım. Yine de uyarınız için teşekkürler. Yakın zamanda bir sıkıntı olursa servisten yeni geldiğini belirtip garanti bitse bile tekrar servise gönderirim. Şu anlık telefon eskisinden daha iyi hale geldi. Şu ekrandaki karıncalanma olayı beni çok rahatsız ediyordu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burak0308 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim benim şikayetim kamera açıp resim video çektikten sonra ana ekrana gelince yada galeriden çıkıp ana ekrana gelince dokunmatik çalışmıyordu bundan dolayı gönderdim eskisi gibi batarya fayanımı azalmıştı bide sonucunda ekran kasa batarya ve arka kapak değişip geldiydi jelatinli sıfır alınmış gibi 5299₺ aldığım telefonu 12000₺ satıp s22 aldım başıma böyle bir talihsizlik geldi işte ama değişen parçalar 6ay garanti kapsamındaydı onlarda sorun olmadığı için servise tekrar göndermedik çünkü servis zarfında telefonun garantisi bitmişti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emre7492 E kullanıcısına yanıt
    Kötü olmuş. Sizin sorunların çoğu yazılım kaynaklı gibi duruyor. Peki eski telefonu alan spotçu ne yaptı? Sıkıntı çıkarttı mı size?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak0308 -- 18 Temmuz 2024; 17:24:7 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burak0308 kullanıcısına yanıt
    Telefonu alan akrabam 🙂 ayrıca yazılımsal olsa Samsung servis yazılım atıp test eder dener düzeldiyse gönderir zaten adamlar yazılımsal sorunu öncelik gösteriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123124125126127
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.