Şimdi Ara

Samsung Galaxy Nexus Garanti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar alalımbakalım.com üzerinden bu yıl mart başı gibi Samsung Galaxy Nexus telefon aldım... Mart sonu gibi ekranı kırıldı ve garantiye gönderdim... Garantinin geçerli olmadığını fiyatını ödersem yapabileceklerini söylediler ve bana 2 yol önerdiler ya ucuz yoldan ekran değişimi yapılacak ve garantisi bitecekti ya da pahalı olan yol takip edilip garanti devam edecekti... Garantinin devam etmesini istedim ve pahalı yolu seçtim.. Elime hemen para geçmediği için bi 20 gün civarı telefon serviste bekledi ve ben parayı anca yollayabildim. Neyse sonuç olarak telefon yapıldı bana gönderildi... Telefonu açtım sim kartımı taktım fakat sim kartımı görmediğini farkettim ve sensörleride çalışmıyordu telefonun...Bunun üzerine tekrar yolladım servise ve sorunları da yazdım... Benim bildiğim 20 iş günü içerisinde serviste telefonun geri gelmesi gerekiyor fakat DELTAGSM bana 20 günü geçtikten sonra telefonla geri dönüş yapıp anakartta sorun var diyip yine para istedi...

    Şimdi ben birde buna para ödemek istemiyorum çünkü zaten ekrana 370 lira para dedim şimdi anakarta 300 daha istiyolar... Ekranı yaptıktan sonra tamamen kontrol edip sağlam gönderme zorunlulukları yok mu ? ?

    Bu durumda ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim çünkü telefonu öylece geri gönderiyorlar...







  • lebron790 L kullanıcısına yanıt
    Şikayetlerinizi belirten bir dilekçe, telefonun faturası ve garanti belgesi ile en yakın tüketici hakem heyetine başvurup olumlu sonuç çıkmasını bekleyeceksiniz. Karar lehinize çıkarsa ürün bedelini iade alırsınız. Aleyhe bir karar çıkarsa da dava masrafları ile birlikte tüketici mahkemesine itiraz edebilirsiniz. ancak tüketici mahkemesinden de aleyhinize bir sonuç çıkarsa dava masrafları ve karşı tarafın varsa avukat ücretlerini ödemek zorunda kalırsınız. Tüketici hakem heyetine başvurun lehinize çıkarsa ne ala, aleyhe bir karar çıkarsa fazla kurcalamayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 27 Ağustos 2013; 11:16:53 >
  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam teşekkür ederim...
  • Ve bana verdikleri cevap şu : Siz sadece ekran kırık demişsiniz bizde o yüzden ekranı yaptık? ? Yahu ekranı kırık bir cihazın başka bir problemi olup olmadığını ben nasıl analyabilirim ekran açılmıyor ki :D
  • Arkadaşım Samsung'un servisi çok boktan bende ekran ile ilgili bit sıkıntı yaşıyorum (s3 mini ) Eskişehir servisi cihazin sorunu teknik dedi yapacakti ben istemedim 27 gununde böyle birşey meydana geldi iade istedim ayipli mal diye 30 gün dolmadan o yüzden cihaz istanbula gitti burdada cihaz kullanici hatasi düşürülerek bu hale geldi dendi :D adamlarin birbirinden haberi yok resmen orda çalışanların insiyatifinde kalmış birşey demekki bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gorkem2626 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam valla hakkımızı aramak lazım bi şekilde...
  • Evet ama malesef tüketici haklarına gidemiyorum ben çünkü cihazi kendi işyerimizin üstünden aldik buda şirket diye geçtiği için tüketici hakları ilgilenmiyor :) hayırlısı ile Lg ye gecicem zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.