Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 Lite [ANA KONU] | 2x Optik Zoom | OIS | S-pen (296. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.993
Cevap
83
Favori
339.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wquzun kullanıcısına yanıt

    Meteorolojinin ki en doğrusu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizce başka ana güncelleme alirmiyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sile S kullanıcısına yanıt
    One UI 5.1 de ve Android 13 de kalır. Belki 3 4 ayda bir güvenlik güncellemesi alır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazımı satıyorum arkadaşlar düşünen varsa yardımcı olurum aura glow pm den yazabilirsiniz.

  • İyi akşamlar herkese, whatsapp ıma gelen instagram video linkleri açılmıyor. İnternetten bakıp yaptıklarım işe yaramadı. Çözümünü bilen var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 3 yıllık Note 10 Lite serüvenimin sonuna geldim. Burada yazıştığımız, sorunlara çözüm aradığımız değerli arkadaşlarla farklı konularda görüşmek üzere...

  • Pis@gor kullanıcısına yanıt

    Özel olmayacaksa hangi telefona geçtiniz acaba bende yakın zamanda değiştirecek gibiyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inventive kullanıcısına yanıt

    Iphone 14 pro max hocam. Samsung'dan önce de iPhone kullanıyordum, tekrar dönüş yaptım. Yurt dışı cihaz aldım.

  • yeni güncelleme geldi

  • hbk58 kullanıcısına yanıt

    Siz de sürekli mi manuel güncelleme denetleyenlerdensiniz? :)



    Samsung Galaxy Note 10 Lite [ANA KONU] | 2x Optik Zoom | OIS | S-pen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IMAMX kullanıcısına yanıt

    aynen Samsung Galaxy Note 10 Lite [ANA KONU] | 2x Optik Zoom | OIS | S-pen 

  • pil değişimi yapan oldu mu ? Pilim çok zayıfladı 3 yılın ardından artık akşam olmadan boşalıyor.

  • Son zamanlarda şebeke kopması sorununu yaşıyorum. Sizde de varmı
    Çözümü var mı,?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vcihan kullanıcısına yanıt

    Olumsuz. Aynı hattı farklı bir cihaza takarak ya da farklı bir hattı kendi cihazınıza takarak deneyin. Operatör kaynaklı olabilir.

  • vcihan kullanıcısına yanıt

    Eşim ve ben aynı telden kullanıyoruz hatlar turkcell bir sorun yaşamadık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hbk58 kullanıcısına yanıt

    Ben ve eşimdeki iki cihazın pilini de garanti bitmeden önce yetkili serviste ikişer defa değiştirdim. Birinci yılın sonunda ve ikinci yılın sonunda, şu an iki cihaz da 3 yıllık ve yoğun kullanıma rağmen piller gayet iyi...

    Ayrıca her iki şarjörü, iki adet şarj giriş soketini, bir adet parmak izi okuyucuyu, bir adet arka kapağı, bir adet mikrofonu ve bir adet yakınlık sensörünü de yine garantiden değiştirdiler.

    Edit: bir de fleksi kablo değişmişti garantiden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CihangirCanavarı -- 29 Temmuz 2023; 23:38:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adrasa A kullanıcısına yanıt

    Tıkırdama normal... Arızanın sebebi fleksi kablonun main tarafında oturduğu pinlerin arka taraftan soğuk lehimleri atıyor zamanla.

    Lehimleri tazeleyince düzelecektir, büyük bir arıza değil...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 294295296297298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.