Şimdi Ara

Samsung Galaxy S (GT-I9000) sorunları ve arızaları (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
692
Cevap
3
Favori
157.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duna

    deneyemiyeceğiz ama samsung canada facebook sayfasında yayınlanan bir habere göre 3 tuş olayı düzeltilmiş bir firmware yayınlandığı söyleniyor.http://www.facebook.com/samsungmobilecanada demekki basit bir yazılım update ile çözülebiliyormuş olay :) bakalım bu bize nasıl yansıyacak. biz böyle güzellikler göremeyiz herhalde :P



    bilgi verebilecek biri var mı?
  • Bu haliyle bu tlf parasını haketmiyor,sistemi ile ilgili ayarlar yapamayacaksam gider nokianın veya samsungun üst seviye sabit işletim sistemli telefonunu alırım,ne demek kullanın bu şekilde,androidin,windows mobile nin, symbianın zevkli tarafı telefonun yazılımına kullanıcı tarafından müdahale edilebilmesidir,alınma amacıda budur zaten bu tür telefonların,bu tür tlf alan kişilerin amacı sadece konuşma veya msj değildir,tüm günlerini zaman zaman bu telefonla geçirirler,onlar için telefondan öte bir hobidir bu iş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlantis. -- 17 Eylül 2010; 1:45:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seffy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duna

    deneyemiyeceğiz ama samsung canada facebook sayfasında yayınlanan bir habere göre 3 tuş olayı düzeltilmiş bir firmware yayınlandığı söyleniyor.http://www.facebook.com/samsungmobilecanada demekki basit bir yazılım update ile çözülebiliyormuş olay :) bakalım bu bize nasıl yansıyacak. biz böyle güzellikler göremeyiz herhalde :P



    bilgi verebilecek biri var mı?


    Samsung filipinler ve kanada yı arayan bi arkadaş vardı o bi baksın bence. bizim bu tarzan ingilizceyle ohooo yeni yıla falan çözeriz.




  • A software upgrade is now available for Bell Mobility Galaxy S Vibrant handsets, provided the device has original production software (JG9). The latest version of Kies has been tested and will resolve the three-button recovery issue.
    (Kies'in son versiyonu test edilmiş ve 3 tuş problemi çözülmüş)


    Please note, this solution is for Canadian devices only.
    (Bu çözüm sadece kanada cihazlarında uygulanabilir)


    To determine the production software on your device, please do the following:
    (cihazın yazılımını belirleyebilmek için aşağıdakileri yapın)

    1.Power on the device.
    2.Click Phone icon to display keypad.
    3.Enter * # 1234# to display software version.
    4.See below to determine if device required upgrade:
    Original Production Software:

    PDA: I9000UGJG9

    PHONE: I9000UGJG9

    CSC: I9000BMCJG9

    ■The upgrade is available for your device. Please follow the upgrade steps below.
    (cihazın donanımını yükseltin)
    Latest Software Version:

    PDA: I9000UGJH2

    PHONE: I9000UGJH2

    CSC: I9000BMCJH2

    ■If you have this latest software installed on your device and the recovery procedure is not working, please see Note on Warranty for Handsets with Latest Software.
    (Eğer bu son yazılım telefonunuzda yüklüyse ve 3 tuş çalışmıyorsa yapıcak bir şey yok geçmiş olsun )

    You will need the following equipment:
    (Bu işlemi yapabilmeniz için gerekli olan malzemeler)

    ■Data Link Cable, APCBU10BBE (provided with device)
    ■PC with standard USB port


    Minimum System Requirements:

    ■OS - Windows XP, Windows Vista, Windows 7
    ■CPU – Intel® Pentium 1.8 GHz processor or higher (recommended)
    ■Minimum memory (RAM) size – 1.00 GB (recommended)
    ■Free hard drive space – at least 500 MB
    ■Screen resolution – 1024 x 768 (600), 32 bit or above
    ■Required software:
    ■.Net Framework 3.5.SP1
    ■Windows Media Player 10 or later
    ■ActiveSync (Windows XP), Device Center (Windows Vista)
    ■DirectX 9.0C




  • işte bu güzel haber. umarım galaxy s i9000 international version için de en yakın zamanda çıkar bu güncelleme. zaten en geç eylül sonu diyorlardı. hemen yüklememek lazım. önce bir kullanıcı yorumlarını filan okuyup ona göre davranmak lazım.
  • GPS çözümü malesef A-GPS üzerinden yani dahili donanımsal GPS parçası birçoğuna göre hatalı ve Samsung bu soruna karşı çözüm olarak A-GPS (Yardımlı GPS) kullanmakta yani donanımsal arızalı veya kusurlu GPS için imdadına GSM ve veya Wireless (Kablosuz ) üzerindne konum bulma imdadına yetişmekte ... Bu bir yanıltmadır... Olaya sonuç olarak bakılacaksa Samsung sorunu çözmüş.. Fakat bu sorunu çözebilmek için GSM sinyali çekiyor olmalı ve yeteri kadar sinyal olmalı... Forumlarda bir diğer ince ayar var. Bu ayarda ise internet üzerinden daha hızlı konumlamayı elde etmek için bulunduğunuz ülkeye en yakın internet adresleri girilmeli . Yani Wireless (Kablosuz veya GSM hattı üzerinden) sinyal eçkimi zayıfsa GPS zayıf olacaktır...

    A-GPS (Yardımlı GPS) ne demektir kısa açıklayayım : GSM şebekesi üzerinden konum belirleme... AGPS ile konum belirleme saniyler içinde.. Halbuki greçek GPS ortalama 1 dakika... Sonuçta şehir içindeyseniz AGPS faydalı olacaktır.... Hatta kapalı ortamlarda bile konumunuzu anında bulabileceksiniz ... Keramet GPS de değil GSM de .... Samsung da sorun çözüldü denilen aslında GSM den faydalanmadır! GPS modülü arızası anca böyle örtülebilir yani GSM üzerinden AGPS ile... Sonuçta işe yarıyor mu yarıyor! Peki merak ettiğim Layar gibi başka navigasyın programları ne kadar başarılı? Konum tespitinde sapma ne kadar? Bu çok önemli..

    Yazılım ile veya bazı ince ayarlarla çözülebilenlerden dikkat edilirse internet adresleri var... Bu adreslerdeki değişiklik ile GPS hızlanmakta... Yani GSM interneti üzerinden GPS yani A-GPS (yardımlı GPS) kontrol etmekte mi? ... Ayrıca GSM teknlojisi ile konumunuz zaten belirlenmekte... Hiç merak ediyor musunuz? Kaçkere bu meseleyi netleştirmek istedim ama cevap yok...


    En basidi uçak modunda GPS programını çalıştırın veya Co-Pilot gibi Android tabanlı navigasyon programlarını deneyin... 15 günlük deneme sürümü var... Bence bir test edilmeli... AGPS aktif değilken yani Kablosuz ayarlar GSM üzerindne konum belirlemeler seçili değilken nasıl bir performans gösteriyor...


    Tekrarlıyorum.. Çözümü AGPS olması sorunun aslında GPS de olduğu çözüm için en ucuzu AGPS olmasıdır...

    AGPS üzerine odaklanan Samsung yer değişimi sık olduğunda GPS yer doğruluğu performasını nedir?


    Sadece GPS ile Galaxy S sinyal çekimi çok zayıf olduğu Galaxy S sahiplerince ifade edilmektedir...


    GPS sorunu hakkında birkaç! site :

    http://forumuk.samsungmobile.com/PostsList.aspx?ThreadID=200972
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=706907
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=707136
    http://androidforums.com/samsung-galaxy-s/104872-gps-issues.html
    http://forumuk.samsungmobile.com/PostsList.aspx?ForumPostID=200972
    http://forum.vodafone.co.uk/topic/66080-help/
    http://forum.vodafone.co.uk/topic/65669-samsung-galaxy-s-my-phone-freezes-the-gps-doesnt-work-it-wont-link-to-my-pc/
    http://forum.vodafone.co.uk/topic/65197-samsung-galaxy-s-it-struggles-to-pick-up-gps-satellites/





    Bugüne kadar öğrendiklerim ve paylaştıklarım Galaxy S için herzaman başka kullanıcıların tecrübeleri üzerine olmuştur... Abartı yok...

    Herşey ortada... Bireysel olarak siz razzı olabilirsiniz.. Ama sorundan şikayetçi Galaxy S sahipleri de var...





    Mavi ekran sorunu ve aşırı keskin görüntü problemi de resmi olmayan 3 tuş çalışan cihazlarda gönül rahatlığı ile uygulanabiliyor...

    Bilişim Sektöründe çalışlanlar bilir! Sybianlarda Windows Mobile lerde Boot loader, Hard format atma özellikle cihaz açılmıyorlar her model için kendine has tuş kombinasyonu ile HARD formatlama recovery yapma resetleme vs.. yapılabilemte...

    Daha önce Samsung i8910 HD kullanan biri olarak yazılımsal olarak desteğin çok berbat olduğunu donanımsal olarak hızlı ve yüksek kapasiteli RAM ve dahili bellekler kendi zamanında en iyi Symbian olarak bakılıyordu.. Fakat yazılım desteği çok kötü ve ilerisi gelmemesi özellikle Türkiye dekiler için çileden çıkarmıştı... Özellik olarak donanım olarak i8910 HD den epey düşük olan Nokia 5800 bile Flash Lite 3.1 var iken Samsung i8910 HD de 2007 tarihli FlashLite 3 bir türlü 3.1 e yükseltilemedi!... Ayırca Symbian kinetik kaydırma full varken Türkiye firmware lerinde bu tip ufak gelişmeler bile olmadı anca kısmi kinetik kaydırma var...

    Ayrıca Samsung diğer telefonlarında da yazılım desteği berbat Galaxy 5700 Android 1.5 da kalması rezaleti ortada!... Görüldüğü gibi Samsung yazılımsa olarak desteğe önem vermiyor... Samsung sadece ilk görüşte aşka önem vererek evlenmek isteyebilirsiniz ama evlilikte süreklilik sadece aşk değildir... Samsung çok hızlı çok yükse kapasiteli donanımları reklam ediyor ama performansına bakıyoruz rezalet...


    Lag sorunu eskiden kalma FAT formatlı dosya sistemi! Android temel olarak Linux tir Samsung kendi dosya sistemini ext3 veya ext4 olarak kullanmaması yüzünden Galaxy S de lag sorunu(I/O) düşük olmakta ve performansı düşmektedir... Bu sorunu resmi olmayan modfiyie firmwareler ile ext4 e dönüştürülmesiyle giderilmiştir ama bu çözümde bile aradabir de olsa sorun yaratmakta...

    Yani Samsung yazılım desteğinde temelde yetersiz... Eski alışkanlıkların performansı düşüklüğne sebep oluşunu farkedemiyor çekende tüketici oluyor. Çözüm var gibi ama sağlam değil...


    Radyo sorunu AYLARDIR biliniyor... ÜRün tanıtımında STEREO yazılı olmasına rağmen niye MONO çıkışlı anlaşılır gibi değil... Mesele Radyo kullanmıyorsan dert etme seviyesinde zihniyetinde olunacaksa hatalı olduklarını da bilmeliler...

    Samsung Nokia nın elinde tutuğu tekelci yüksek hissesine sahip olduğu Symbian için NOkia yı suçluyor diye kendimizi avutuyorduk fakat Android gibi açık kaynak kodlarda bile Samsung ADAM AKILLI DÜZGÜN PERFORMANSI DÜŞÜK OLMAYAN ( LAG sorunu olmayan) RADYO su stereo olmadığını fark edemeyecek kadar DİKKATLİ olmalarına şaşırmamak gerek...


    Tek umudum bireysel çabalarla çözüm üreten Galaxy S kullacılarıdır... Bakınız Vodoo adlı sitede colorfix kısmen iyileştirmekte aşırı keskin görüntü özellikle yazılarda bariz rahatsız ettiği ortada.. Önceki sayfada gerekli tüm bilgileri ve kaynakları verdim...


    Yani mesele ortada...


    Meseleyi baside alınması kabul edilemez!....



    Hizmette özellike Galaxy S den şahsen memnun değilim! NEDEN mi? Çünkü : Turkcell antlaşmalı alınmayan telefonlarda TURKCELL in kendi değiştirdiği firmware yüklü Galaxy S lerdeki Turkcell reklamlarını izlemek ve Google Market erişimi engellenmesi kabul edilemez... Çünkü Bies ile temiz orjinal resmi Samsung firmware yüklendiğinde aynı süürm firmware ama Turkcell siz olarak yüklemeyi başaran arkadaşlar var ve Google Android hatta youtube sorunuz çalışmakta... Yani Turkcell in dayatmasında devlet büyüklerimizin etkisi varsa ve dertleri Google hizmetlerinden vergi almaksa bunun sorumlusu tüketici olmamalı... Devlet zaten GSM den wifi de herşeyden vergi almakta... İletişimde (GSM, Wifi (ADSL, fiberoptiki uydunet vs..) altyapısından zaten develte vergiyi ödüyoruz... Şimdi Google Marketteki ücretli uygulamalardan kdv kapma derdindeki devlet yöneticilerini yaklaşımlarını şahsen doğru bulmuyorum...





    3 tuş sorunu için herseferinde servise gidilmez! Bilindiği gibi çok beğenmediğimiz Samsung bile Avrupa sürümlü hemde Türkçe desteği olan firmware lerde nerdeyse 2 hafta bir yeni sürümleri çıkmakta... 3 tuş aktif olmayanlar resmi sürümleri bile yüklemek için TELPA BAŞARI gibi teknik servislere gideceği yok ya.... Samsung Kies uygulaması ne güne duruyor? Tüm dünyada Kies ile rahatçana telefonlarını güncellemekte... Ama Türkiye de nedense teknik servislere mi götüreceğiz? NEymiş 3 tuşta garanti dışı kalmıyor muş! Aman ne güzel!.. Derdimiz her güncelleme çıktığında servise göndermek mi?

    Ayrıca Samsung yetkili servisleri 3 tuş ile Recovery Mode hakkında basın açıklaması yapmalı... Öyle sağdan solda n iyi kötü haberlerle kanılmamalı... Zaten şahsen Samsung la görüştüğümde 3 tuş ile alakalı, Radyo sorunu vs.. hakkında basın açıklamasını istedim... Ayrıca bu sorunlara muhatap ilgili yerlere haber verilmesini de talep ettim... ( Yetkili Servisler dahil) ...


    İlginç olan Samsung 3 tuş olayını inkar eti ama karşımdaki bayan 3 tuş mu diye teyid etti bende 3 tuş olarak ta biliniyor dedim.. Telefonun diğer ucundaki bayan bei bir dakika bekletti ve kendi üstlerin danıştı .. Cevabı da şu : Samsung Galaxy s lerde " Recovery Mode" yok! .... Halbuki Kies üzerinde bile Recovery için 3 tuş nasıl yapılıyor anlatılıyor demiştim... Yani karşımızda bilinçsiz bir tüketici olduğu sanıyorlar...


    Kies çalışmaz mı ya... Yazılım güncellemesi sadece teknik serivslerde olurmuş!... Şok oldum!... Telefon güncellemesi Samsung için tüm dünyada Kies üzerinden sıkça yapılıyor... Ayrıca Nokia, motorla gibi birçok marka sık veya seyrek kendi bilgisayarınız üzerinde risksiz telefon güncellemesi yapılmakta...


    Peki tüm bu dertler niye mi? Çünkü 2 hafta içerisinde Adroid 2.2 çıkacak.. Özellikle temkinli ve 3 tuş aktif olmayan Galaxy S kullanıcıları cihazları açılmama sorunuyla karşılaşabilir...



    Teknik servislik durumunda olan veya olacak Galaxy S sahipleri burdaki ve yabancı forumlardaki bilgi paylaşımları olmasaydı yani bilinçlenme olmayasaydı her servise giden Recovery Mode olmayışını ve resmi sürümü üzerinde formatlama da bile cihaz açılamayacağını tüketici bildiği için eminim bundan sonra cihazı açılmayan Galaxy S sahiplerine resmi olmayan yazılım yüklemek diye garanti dışı tamirat yapmazlar artık.... Ellerinde gerekli aletlere varsa düzeltirler.. Bu işlem için ğarça değşimi olmadığı için masrafı da yoktur.. Özellike garantili cihazlarda hiç sorun olmamalı...


    Yazılım yüklemede garanti gideceğini tüketicilerden kimse uydurmadı...

    Sonuçta 3 tuş çalışmadığı yabancı ülkelerde değişim yapıldı biliniyor... Bu bilgiyi artık Samsung Türkye yekili servisleri de biliyordur..


    Yani bazıların dediğine göre açılmayan telefıonu teknik servise yollanırsa 3 tuş aktiflenecek mi?

    Şahsen inanmıyorum... Çözüm olsaydı aylardır bu sorunu Samsung merkezi biliyordu niye 3 tuş sorununa çözüm üretememiştir... Bunda ayrdır niye RADYO sorunu giderilmemiştir...?

    Görüldüğü abartılan ne var?

    Lag sorunu hepsinde var! Abartısı ne?

    Radyo sorunu hepsinde var! ... Abartısı ne?

    3 tuş tüm dünyada yaygın olarak var ve denk gelme şansa bağlı!.... Abartısı ne?

    Beyazlardaki mavimsiye kayan renk tonu bazılarında biraz iyileştirilmiş ve ekrandaki aşırı keskin olması özellikle yazı fontlarında okunabilirliği zorlaştırmaktadır!... Abartısı ne?




    Göüldüğü Sasmsung Galaxy S de denk gelme ihtimali olan ekranı sorunlu ve 3 tuş çalışmaması kendi başına ayrı bir MESELE... Radyo ve LAg sorunu Samsung un eskiden beri kullandığı FAT dosya sisteminden kaynaklandığı artık basit kullanıcların bile bildiği bir rezalettir.. İşte bu yüzden ext3 hatta ext4 dosya sistemi ile Android ile barışık ve performansta düşme engellenmiş olmakta.. Ama bunlar için resmi garanti dışına çıkartılacağı kesin firmwareler yüklenmeli... VEya root edilmeli... Öyle yada böyle 3 tuş gerekli olacak...


    Meseleyi hahife almanın tek yolu çözümün kolay ve evladiyelik olmasıdır... Tıpkı 3 tuş için değişim yapılması gibi...




    Bu gelişemlere bakılarak özellikle kontrol edilmede ninternetten satın alınan paralel ithalatlı (grey garantili) Samsung Galaxy S alınmsaı risklidir... Şahsen tavsiye etmiyorum... Çünkü radyo sorununu aylardır çözemeyen Samsung çözümü parça değişikliğiyle yapacak...


    Ayrıca 3 tuş sorunu da belli bir mantığa göre gruplanamıyot.. Bazıları üretim tarihi diyor bazılaı IMEI numalarındaki bir mantık arıyor ama 3 tuş çalışmama sorunu rastgele gözükmekte...



    Evet gelişmeleri bekliyoruz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vires

    A software upgrade is now available for Bell Mobility Galaxy S Vibrant handsets, provided the device has original production software (JG9). The latest version of Kies has been tested and will resolve the three-button recovery issue.
    (Kies'in son versiyonu test edilmiş ve 3 tuş problemi çözülmüş)


    Please note, this solution is for Canadian devices only.
    (Bu çözüm sadece kanada cihazlarında uygulanabilir)


    To determine the production software on your device, please do the following:
    (cihazın yazılımını belirleyebilmek için aşağıdakileri yapın)

    1.Power on the device.
    2.Click Phone icon to display keypad.
    3.Enter * # 1234# to display software version.
    4.See below to determine if device required upgrade:
    Original Production Software:

    PDA: I9000UGJG9

    PHONE: I9000UGJG9

    CSC: I9000BMCJG9

    ■The upgrade is available for your device. Please follow the upgrade steps below.
    (cihazın donanımını yükseltin)
    Latest Software Version:

    PDA: I9000UGJH2

    PHONE: I9000UGJH2

    CSC: I9000BMCJH2

    ■If you have this latest software installed on your device and the recovery procedure is not working, please see Note on Warranty for Handsets with Latest Software.
    (Eğer bu son yazılım telefonunuzda yüklüyse ve 3 tuş çalışmıyorsa yapıcak bir şey yok geçmiş olsun )

    You will need the following equipment:
    (Bu işlemi yapabilmeniz için gerekli olan malzemeler)

    ■Data Link Cable, APCBU10BBE (provided with device)
    ■PC with standard USB port


    Minimum System Requirements:

    ■OS - Windows XP, Windows Vista, Windows 7
    ■CPU – Intel® Pentium 1.8 GHz processor or higher (recommended)
    ■Minimum memory (RAM) size – 1.00 GB (recommended)
    ■Free hard drive space – at least 500 MB
    ■Screen resolution – 1024 x 768 (600), 32 bit or above
    ■Required software:
    ■.Net Framework 3.5.SP1
    ■Windows Media Player 10 or later
    ■ActiveSync (Windows XP), Device Center (Windows Vista)
    ■DirectX 9.0C


    Güzel gelişme

    İşin ilginç yanı bu güncelleme eski sürüm... Birçok kullanıcı daha üst sürümlere geçtiği için versiyon düşürme derdinde hemde güvenli bir yol aramaktalar...


    Umarım bu iyileştirme Avrupa ve Türkiye'dekiler de geçerli olur... Artık bundan sonra Samsung Türkiye başta olmak üzere Yetkili ithalatçıların teknik servislerine de Amerika daki gelişmeden haberdar edip gerekli güncellemelerin Türkiye için yapılmasını talep etmeliyiz...

    3 tuş sorunu TAMAMEN bitiyor gibi...

    Geriye kalan radyo daki stereo yayınları MONO ama SAĞ kanal olmayaşı sorunu bakalım ne zaman çözülecek...


    En önemli baş sorunlar bunlardı...




  • BU kadar yazi,dan sonra ermilyo isimli kullanici hala sorun yok gonnul rahatligiylakullanin diyecekmi merak ediyorum evet cevap ermilio anlasildigi kadaeriyla samsung da calisiyorsun samsung un avukatligini yaptigina gore
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliorman2010

    BU kadar yazi,dan sonra ermilyo isimli kullanici hala sorun yok gonnul rahatligiylakullanin diyecekmi merak ediyorum evet cevap ermilio anlasildigi kadaeriyla samsung da calisiyorsun samsung un avukatligini yaptigina gore


    Sen biraz alaycı ve dalga geçer gibisin fakat haklı oldığu konularıda dikkate almıyorsun.
    Bende samsung dan çok çekmiş ve artık samsung ürün alırken 10 kere düşünen biriyim.
    Geçen sene Temmuzda Samsung Jet telefon aldım 999 tl ye ve GPS sorunu yüzünden 5 kere sevisten ve onlarca konuşmadan sonra telefonu bu sene Temmuzda iade ettim. Yeni telefon almayı düşünüyorum ve uzun zamandır Galaxy S i takip ediyor bekliyor forumları okuyor ve özellikle Androit ve GPS performasını detaylı incelenmesini ve çalıştığına emin olunduğunu görmek istiyorum.

    Geçen birisi daha soylemişti Samsung Türkiyede 3 tuş probleminin farkında ve yakında (15 gün içinde) bir güncelleme çıkacağını sölemiş. Bekliyor ve takip ediyoruz.

    Ermilio yu tanımam bilmem ama kendince bir araştırma ve değerlendirme yapmış ve fikirlerini paylaşmış.
    Aslında forum siteleride bu yüzden vardır. Yoksa kimse kimsenin avukatı yada savunucusu değildir.
    Bazen iş başa düşünce hele imkanınızda varsa birçok konu hakkında fazlaca deneyime ve bilgiye sahip olabiliyorsunuz.

    Bu benim basit düşüncemdir. Eleştiri ,yargılama yada savunma değildir.

    Kolay gelsin.

    Problemsiz Samsung Galaxy S ler dileğiyle.,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1

    arkadaşlar bilgisayara kies dışında nasıl bağlanılır?çünkü kiesten bağlanınca telefonu kullanamıyorum.usb bağlantı seçeneğini kiesten çıkarıp yığın bellek moduna aldım.bilgisayara bağladım.bilgisayar tanıdı,bağlantı başarılı dedi,iki tane çıkarılabilir disk bölümü çıktı ama içine girilmiyor boş gösteriyor


    bilen var mı arkadaşlar


    telefonda bildirimler kısmını açıp usb aygıtını tak demen lazım.




  • Mazeret uydurmaca anca Samsung veya Samsung yetkili servis çalışanlarından veya bir yakınından beklencek taraflı bir savunma olma ihtimali yüksektir... Kişi veya kişiler istedii kadar inkar etsin veya sonuçta yaklaşımları ortada! Tüketici taraftarı bir duruşu yok...

    Amacım Turkcell kontratlı kazık fiyatlı 2600 TL bulan SAmsung Galaxy S de bile Turkcell antlaşmasını kabul edenin bileceği iştir razı olmuştur diyerek pek oralı olmadım.. Tek şikayetçi olduğum Turkcell yazılımlı telefonların operatör antlaşmalı satılan Galaxy S lerde de aynı Turkcell uygulamnaları, reklamlar hata kapatılan! Google Market le kullanıcıyı kısıtlamasıdır... Sırf bu bile kendi başına Turkcell için tüketici mahkemesinde haksılığı ifade etmektedir...


    Diğer sorular Samsung kabul etmiş olduğu resmi açıklamalardan değil işin uzmanı bilgili bireysel tüketicilerin tespitiyle olmuştur... Radyo uygulamasında Samsung Radyo driver larını ayrı olarak geliştirmekte.. Daha önce diğer başlıkta ifade ettiğim gibi Sasmung kendi driver ların kaynak kodunu bile yayınlamamıştır... Bu da demek oluyor ki 1 ay sonra resmi olarak Android 3 güncellemesinde bireysel çabalarla Galaxy S için kusursuz porting yapılabilmesi için gerekli olan driverlar Android 3 e uygun derlenemeyeceğidir... Samsung hatayı kabul ettiğini açıklayacak kadar akılsız olamaz.. Çünkü kendi bünyesindeki yazılım geliştiriciler beklenende çok yavaş ilerlemekte.. Aylar geçiti Radyo sorununu yazılımsal ise çözemediler.... Ya da sorun yazılımsal değil fiziksel müdahele gerektirmekte.. İşte o zaman Samsung hapı yutar... Garantili almayan paralel ithalat ile alanlar ise daha çok hapı yutacaklar... O yüzden alacaklara garantili tavsiye ediyorum...


    Abartı! olsa bile bu başlıkta paylaşılan bilgiler ve kaynaklar ortada.. Herkes kendi akıl süzgecinde kendi üslubuna göre Samsung yetkili servislerine hatta en baştaki Samsung Türkiye ye kadar gerekli tüm şikayetleri bilinçli oldupunu karşı tarafa izah eder hakkını savunacaktır...


    Bilinçi tüketici servislik olmuşsa kendisini ve haklarını hatta olması gereken servis ve hizmet için teknik servis yekillerini haklı olarak ikna edebilir...


    Bunda sonra Teknik Servise açılmayan cihazını kullanıcı hatası deyip garanti dışı sdiyerek ve özel aletlerle (JTAG ..) ile sorunu hiçbir parça değişimi olmadan çözdüklerinde ticaret ve hizmet ahlakında vicdansız davranabileceklerini ve bunu engellemenin yolu da tüketicinin bilinçli olmasıyla tüketicilerin basit bağduriyeti engellenmiş olur...


    Sonuç Galaxy S kullanıcıları telefonu suya atmamış kırmamaış... Fiziksel zarar veya değişim yok!... Servislik durumda kolaycana çözüleblir ama JTAG gibi aletlerle yazılımla özel bağlantısıylaçözülüyor... Gle görki bazı kullanıcılar aynı hatada 3 tuş çalıştığı için servise gönderdemen ojinal sürümüne veya fabrika ayarlarına dönebiliyor da... İşte bu durum kabul edillemez.. Ya hepsinde 3 tuş kapalı olacktı ya da hepsinde açık olacaktı... Bazıları sorunsuz ile sorunlu olanların suçu ve stresli olma hallerind asıl sorumlu bana göre Samsung tur...

    SOn gelişmeleri göre 3 tuş aktifleştirmesi telefonun SPL kısmında bir nevi BIOS kısmında olması gereken değişikler ile giderilmiştir.. Birçok Amerikan kulanıcısı 3 tuş atflendiğini duyurdu.. Demekki sorun yazılımsal... Turkcell in elinde geçen tüm Galaxy S lerde de 3 tuş kasıtlı mı yoksa tesadüf eseri kapatıldı yargılamasını size bırakıyorum... Kimseyi peşin suçlayamam ama sonuçta 3 tuş fiziksel olarak bir sorun deği! Yazılımsal olarak kapatılmıştır... Bu durum genelde operatör antlaşmalı Galaxy S lerde daha çok görülmesi ne manaya geldiğini az çok anlarsınız.. Gerçi diğerlerinde de var ama çoğunluklu olarak operatör antlaşmalı özelleştirilmiş (custom )firmware de olduğu bir gerçek...


    Sonuçta bakalım 3 tuş çalışan güncelleme Turkiye ye ne zaman yayınlanacak! Bundan sonra Teknik Servilere bu gelişmelerden haberdar edip KIES üzerinden güncellemeyi açttırmsıdır... Tıpkı Amerika da olduğu gibi...


    BUndan sonraki çaba 3 tuş aktiflenmesi GPS sorunu (şahsen çözüm yaklaşımı kabul etmesem de sonuçta bir gelişme veya çözüm sayılabilir!) hatta forumdaki linklerde vermiş olduğum aşırı keskin ekran ayarlarının yazılımla normal hale getirilmesi talep edilebilir Lag sorunu FAT sistemi kullanılmasından kaynakşlandığı teknik servistekilere bildirilmeli.. Teknik bilgi isteyenler yabancı forumlardaki ilgili sayfaları e-mail ile paylaşın.... Amaç çözümleri göremeyen yavaş ilerleye nSamsung teknik servisindeki yazılımcılarına faydalı olmasıdır...


    Gerçi bu tip ayarları kendimizde yapabiliriz ama resmi olmayan süürmler yüklemek zorunda kalıyoruz...


    Tüketici taraftarıysak acı gerçekleri de tüm çıplaklığı ile ortaya serilmelidir... Tabiki aranızda bu sorunları ciddiye alamyan telefınu alabilir.. Ama sonuçta uuyarmak ve bu bilinci sizlerle paylaşmak kendi haklarınızı bireysel olarak aramanızda hatta servislik olan cihazını garanti dışı değilde garantili tamşratına vesile olacağına inanamktayım...

    Faydalanabilen faydalanıyor... Abartı vs.. velevki var!... Derdimiz keşke abartı olsa .. Ama sorunlar yalrdır orta.... Bakalım diğer sorunlar yazılmla ne kadar ve ne zaman giderilecek.. En başta 3 tuş aktiflenmesi Türkiye'de ne zaman resmi olarak yayınlanacak.. Umarım bu güncelleme için telefonu yetkili servise getirin denilmez!... Çünkü sorun KIES üzerinden kolaycana güncellenmekte... Bu da dikkat edilecek bir diğer husus...



    Umarım 3 tuş sorunu çözlür ve mevcut şartlar altında Galaxy S almam kesinleşsin... Her cihazın mutlak eksikleri vardır.. Tıpkı Iphone 4 de olduğu gibi ... Ama bazı sorunlar düzeltiebiliyorsa niye yavaştan alınıyor! Bakınız Amerika daki bireysel tepkilerle 3 tuş sorunu nasıl da öne alınıp çözüldü ... Demekki bilinçli şikayetler istikrarlı ve sürekli olunca ve ne kada çok olursa Amerika da bile çözüm üretebiliyorlar... Avrupa ve Türkiye ye bakalım kaç gün sonr nasip olur!...


    Gelişmeleri takip edin...

    Susmamalıyız..

    Tüketici hakalrı ve satın alma sonrası hizmet Türkiye de medeni ülkelerdeki gibi seviyesi çok düşük olduğu teknik servis çalışanları bile temel bilgi seviye olmadığını da hesba katarsak .. Karşımızdakinin sırf sıfatı uzman diye bilgiçlik iddialarına maruz kalınmamalı.. Somut kanıtlar ve mantıklarla sorunları net ve kısa izah edin ve istikrarlı olun.. Bunu yaptığınız için ABARTI diye yakıştırnaları da ES geçin... Bakın kendim bile Galaxy S sahibi değilim ilgili yerleri bizzat cebimi adımı soyadımı hatta telefonu satın alma durumumu ifade etmeme rağmen bazıları şahsıma telefonu eline alamaış eleştiri yapıyor diye çamur atmasını kabul emiyorum...

    Yazdıklarım herzaman başka Galaxy S kullanıcların tecrübeleridir...

    Bu sorunlar malesef genel olması ve servis anlayışının Türkiye de daha kötü olduğunu belirtmek bazılarını rahatsız ediyorsa be nbu kişileri açık açık Samsung çalışanı veya Turkcell çalışanlı veya TELPA BAŞARI C gib resmi ithalatçı ve teknik servi elemanı hatta Paralel İthalat eden (Grey Garantili) firmalarda bir şekilde bağı olanlar diye düşünmekteyim...

    Bazı üyelere ben dahil birçok kişi yadırgamakta ve bazı kişiler TÜKETİCİ tarafında olmadığı RENGİNİ DE belli ediyor... Renginizi fazla belli etmeden yorumlayınız

    Kaynaklar bile abartı olabilir mi?


    Sağduyulu ve aklı olan askıl süzgeçi olan niyetimi az çok anlar...


    Neyse bakalım şuan top Türkiye deki yetkili teknik servislerde... Kısa sürede çözümü yayınlar artık tabiki Kies üzerinden...




  • GPS Problemi çözümü...

    Arkadaşlar şöyle birşey buldum
    http://androidspin.com/2010/08/04/fix-the-gps-on-your-samsung-galaxy-s-based-phone-vibrant-captivate/

    Telefon yanımda değil deneyemiyorum, ama GPS problemi olan arkadaşlar deneyip durumu paylaşırlarsa, güzel olur.
    Ha tabii ki denemek tamamen sizin insiyatifinizde bir sorun olursa bilemem...
    Kaynağı yukarda kolay anlaşılması için Türkçe yazıyorum aşağıya

    Yöntem 1
    1- Ayarlar / Konum ve Güvenlik altıdan, "Kablosuz Ağları Kullan"ı iptal edin
    2- *#*#1472365#*#* koduyla LbsTestMode'a girin
    3- Uygulama Ayarları (Application Settings) geçin
    4- MS-Based Mode'u aktif edin
    5- Sevieyi 100'e getirin
    6- Diğer ayarlara dokunmadan çıkın
    7- LbsTestMode ana menüye geçin
    8- SUPL/CP Ayarları'na (SUPL/CP Settings) geçin
    9- Açılır menüden, Serve FQDN Type seçin
    10- Otomatik Konfig. (AUTO Config) seçin
    11- Cihazı reboot edin

    Yöntem 2
    1 – Ayarlar / Konum ve Güvenlik altıdan, "Kablosuz Ağları Kullan"ı iptal edin
    2 – *#*#1472365#*#* kodunu yazın (arama ekranında)
    3 – Uygulama Ayarları (Application Settings) geçin. Operasyon Modu (Operation Mode) MS Based olarak ayarlayın.
    4 – SUPL/CP Ayarları'nda (SUPL/CP Settings) Sunucu ve Port'u (SERVER & PORT) supl.google.com ve port 7276 olarak değiştirin [ www. kullanmayın]
    5 – Cihazı reboot edin
    6 – Turn back on the “User Wireless Networks”




  • xfacts belliki samsung a karsi bi kin besliyorsunuzki,saldiricak yer ariyorsunuz. simdi sorun dediklerinize bir bakalim.

    3 tus problemi. yurt disinda zaten aninda degisim yapiyorlar. turkiyedede garantiyi samsung degil telpa veriyor. eger telpa degistirmiyorsa bunu samsung a atma. malesef ulkemizin sirketleri bizi aptal saniyor 3 tus turkiyede yok diyecek kadar ileri gidebiliyorlar. malesef ki bu Ulkemizin rezilligidir.

    gps sorunu, dedigim gibi suanda marmaristeyim 620km araba surdum. teledonumda yolu cok guzel tarif etti. gerisi beni ilgilendirmez agps mis gsm den yardim aliyormus banane? yolu soyluyormu soyluyor 1 dakkada baglaniyormu baglaniyor. eeee? ama sizi kirmadim ucak modunda yine baktim. 6 uydu hepsi ust seviyelerde cekerek 30 saniyede buldu.9 metre hata payiyla.herneyse bunuda gectik

    radyo sorunu. stereo degilde monoymus. benim umrumda degil sahsen. flac muzik arsivim varken rezil kalitedeki radyo yayinlarina tabi olmuyorum. ama diyelimki siz bayiliyorsunuz kalitesiz muzige, ozaman stereo tabikj monodan daha iyidir.bu konuda hakli olabilirsiniz ancak yanilmiyorsam iphone 4 ve nexus one da radyo bile yok. desire ile ayni donanimdaki nexus1 da fm olmadigi icin heralde htc ye amma laf etmissinizdir. herneyse bu cokcokcok onemli sorun umarim cozulur. yoksa sgs sahiplerinin % 0,001 i cok onemli eksikten muzdarip olucaktir.

    mavi ekran sorunsali. buda sorun degildir. nasilki lcd ekran alinca olu piksel varsa goturur degistirirsiniz milyonda bir gorunen mavi ekran sorununuz varsa garantiden degistirebilir yada koleksiyonculara milyonda bir goruldugu icin telefonunuzu yuksek rakamlara satabilirsiniz :)

    goruldugu gibi sgs in nerdeyse hicbir sorunu yoktur.telefonu almadan 3 tus kontrolu yaparsaniz baska bir sorununuz olmaz zaten. var olan sorunlarda zaten yazilimsal.cogu kisa surede cozulecek seyler.enazindan iphone4 gibi donanimsal hatali ayipli mal almis olmuyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 17 Eylül 2010; 13:38:59 >




  • Duna arkadaşım , telefonu bugün alacakmışsın servisten . aldığında buraya tekrar yorum yaparmısın? bende bu telefondan alacam ama servisten dönen bi sgs nin nası olduğunu merak ettim ?
  • İfitira atanlara verdiğim cevap.
    Neden "SİLİNDİ" ?
    Neler dönüyor bu forumda?
    Bana ve Samsung'a iftira atanlara hukuki yollarla adı geçen firmalarla uzaktan yakından alakam olmadığını, mahkemede dahi ispatlarım. Rencide etmeye devam edenlere karşı hukuki cevap veririm dedim ve daha bir çok şey söyledim...
    Yaptığım tüm görüşmeler bahsi geçen ülkelerin kayıtlarında bile var... arama kayıtlarımı bile sunabilirim dedim...
    Kafasına göre çamur atanlara ses yok da... ben cevap verince neden silindi bunlar? Moderatörler ne yapmaya çalışıyor?
    Sen Samsung'un adamı avukatısın diyene itiraz yok... ama benim red yanıtım ve ispatlarım ortadan uçuruluyor? Okuyucular üzerinde bir izlenim mi bırakmaya çalışıyor birileri?
    Bunları kim neden sildi sizce??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emilyo -- 17 Eylül 2010; 15:20:22 >
  • Arkadaşlar bu ürünü turkcell'den alanlar paralel ithalat ile değil samsung ile yapılan resmi anlaşmaya göre alıyorlar. Bu durumda Telpa yanında Samsung Türkiye'ninde malın ayıplı çıkmasından ötürü sorumluluğu vardır. Kimse bende bu ürünün numunesi bile yok ben ne biliyim kardeşim diyerek sorumluluktan sıyrılamaz.

    Tüketici Kanunu Madde 4: İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur.
  • Elbette ki sorumludur.

    Benim burada üstüne basa basa anlatmaya çalıştığım, kimse bir girişimde bulunmadan isyanlarda.

    İade ettiniz almadılar mı? Servise verdiniz yapmadılar mı? Bu kadar şikayetçiyseniz iade edin... oturduğunuz yerden bu iyi bu kötü demek size de fayda getirmez diyorum.
    ..ve hala anlamıyorum ki... bu kadar isyan ve şikayet eden kişiler neden burayı şikayet alanı olarak kullanıyorlar da... kalkıp gerçekten ilgili makamlara gitmiyorlar? Burada bu kötü hayır bu daha kötü demektense ve cihazın problemli olduğunu düşünen varsa alsın götürsün... iade etsin, Tüketici Heyeti'ne Hakem Heyeti'ne baş vursun. Haklı olduğuna inanıyosa hakkını arasın, hakkını alsın...

    ...ama 1-2 kişi hariç kimse de bir hareket yok ve asıl bu beni düşündürüyor. Yahu cihazında arıza olduğunu düşünüyorsan niye bir girişimde bulunmuyorsun?
    Sonra da adamız markanın ürünün adamı olarak etiketleniyor...

    Orası arızalı burası arızalı e tamam arızalı. Eee ne bekliyorsunuz birileri forumları okusun da evinize hediye paketiyle yeni ürün mü göndersin? Atıp tutmak yerine bir girişimde bulunmadıkça buradaki tüm iddialar anlamsız.

    Burada sadece ayıp tutmak yerine madem eminsiniz e gidin hakkınızı arayın diyorum... Sizce bunu hatırlatmak mı yoksa ısrarla hiç bişey yapmadan her mesajda sadece cihazın sorunlarını tekrar tekrar anlatmak mı garip!?

    Lütfen sizler de biraz objektif bakın...




  • Sayın arkadaşlar öncelikle ürünü henüz almadığımı ancak alacağımı belirtmek istiyorum.

    1-Cihazı alırken 3 tuş sorunu olup olmadığına bakılarak alınırsa çok önemli bir sorun giderilmiş olur.

    2-Gps olayına gelirsek. Bir teknoloji sitesinin incelemesinde okuduğuma göre cihazda zaten dahili GPS yongası yok. Yardımlı denen (A-GPS) wi-fi veya operatör üzerinden 3G ile uydulara bağlanan sistem var (http://www.techno-labs.com/1/19358/7/Samsung_Galaxy_S.html) bu durumda bu bir hata sayılamaz. Bu seviyede bir cihazda olmalı mıydı, evet.

    3-Radyo olayı. Bu kadar pahalı bir telefon radyo dinlemek için alınacaksa alınmasın. Ancak can sıkıcı bir durum mudur evet.

    4-Android market olayı ise tam bir karmaşa. Ancak bu konuda en suçsuz sanırım Samsung'tur. Onun dışında Google, Turkcell ve Türk Hükümeti sorumlu tutulabilir.

    5-Mavi ekran olayı da yine kontrol edilip alırsak sorun olmaktan çıkar.

    6-Bu tip cihazlarda sorun olmaması kaçınılmaz arkadaşlar. En basit örneği iPhone 4'tür. Ne kadar basit hataları meydana çıktı. Kusursuz bir ürün beklemek boşa beklemektir.

    7-Burada karşılıklı ağız dalaşına girmek, mahkemelerden bahsetmek hoş değil. Herkes sorununa çare arıyor çünkü kolay değil cihaz oldukça pahalı. Bu durumda kızgınlığımızı Telpa, Turkcell ve diğer teknik servislere gösterirsek daha iyi bir sonuç alınabilir. Zaten artık konuya da kayıtsız kalamadılar ve en kısa zamanda resmi bir açıklama bekleniyor. Hiçbir firma yetkilisi bu sitelere girip bizlere cevap vermez o yüzden buradaki herkes ya mağdur, ya da yol göstermeye çalışan iyi niyetli insanlardır hepimiz birbirimize saygı duyalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErkanSYK -- 17 Eylül 2010; 15:55:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duna


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duna

    SON DURUM: cihaz hala serviste. dün servisin eline gitmişti. hala bir cevap çıkmadı. bakalım cihazın neden göçtüğünü tespit edebilecekler mi? ya da serviste 3 tuşu çalışmayan bir cihazı nasıl tamir edebilecekler? bu soruların cevabını akşama kadar almış oluruz sanıyorum :)


    GELİŞME: cihaz bugün tamir olmuş şekilde servisten çıkıyormuş. Kısacası BRİCK olan bir cihazı tamir ettiler. ya da yenisini yolluyorlar. Sadece telefonun yarın geleceğini biliyorum. 3 tuş çalışmayan bir telefonun yazılımı tekrar yüklenebiliyormuş demek ki. Net açıklamayı yarın yaparım. Şimdilik beklemedeyiz. Bu arada servis TELPA.


    GELİŞME 2: Evet oyalama politikaları başladı. Telpa dün "cihaz yarın elinizde" demesine rağmen bugün ne gelen var ne giden. Bakalım ne kadar oyalayacaklar. Yapamıyorlarsa yapamadık desinler ona da rağzıyım. bakalım neler olucak...




  • quote:


    GELİŞME 2: Evet oyalama politikaları başladı. Telpa dün "cihaz yarın elinizde" demesine rağmen bugün ne gelen var ne giden. Bakalım ne kadar oyalayacaklar. Yapamıyorlarsa yapamadık desinler ona da rağzıyım. bakalım neler olucak...


    Cihazı onlar mı alıp / geri getiriyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emilyo -- 17 Eylül 2010; 16:07:42 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.