Şimdi Ara

Samsung Galaxy S (GT-I9000) sorunları ve arızaları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
692
Cevap
3
Favori
157.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Galaxy S ana konuda Turkcell'den veya paralel ithalat yoluyla alınan telefonlarda Download/Recovery modun (üç tuş: ses açma+anasayfa+güç) çalıştırılamadığı ortaya çıktı. Ana konudaki bazı mesajları buraya alıntıladım, bu sorunun çözümü ile ilgili konuyu buradan takip edelim, zira ana konuda bazı arkadaşlar sinirlenmeye başladılar:

    quote:

    Soru:
    " Is there a fix for the Galaxy S i9000m and the 3-button recovery/download disabled issue coming? This phone is great but if this isn't going to be fixed I will be switching brands that provide full features."
    Cevap:Hi Kyle - we’ll be announcing a downloadable software update shortly. Thank you for your patience.


    quote:

    Yabancı forumlarda 3 tuş çalışmayan Galaxy S sahipleri iade edip değişim yapmışlardır...

    Bu hak özellikle Türkiye de garantili Samsung Galaxy S sahiplerini ilgilendirmektedir... Çünkü "Recovery Mode" ile olası yazılımsa bir arıza virüs vs.. ile çıhaz açılmazsa 3 tuş arızası olmayan Galaxy S lerde kolaycana fabrika ayarlarına dönülecektir...

    Ayrıca bu ay çıkacak olan Android 2.2 (Froyo) güncellemesi Samsung firması resmi olarak açıkladığını da hatırlanırsa OTA üzerinden veya bilgisayardan usb kablusu ile Kies üzerinden güncelleme esnasında kullanıcı hatası olmayan elektrik kesilmesi veya internet bağlantısı kopmsası durumunda Android 2.2 güncelemesi yarıda kalırsa Galaxy S açılmayacaktır... Bu durumda 3 tuş aktif olsaydı Galaxy S fabrika ayarlarına kolaycana dönecekken 3 tuş aktif olmayan bazı Galaxy S ler yüzünden tüketicilerin mağdur olacağı anlaşılacaktır... Acı olan bu durum tüm Samsung Galaxy S kullanıcılarında olmaması .. Galaxy S lerin bazılarında 3 tuş niye aktif değil!...



    Sonuçta Samsung Türkiye yetkili servisleri bekleyin vs.. deme hakkı yoktur.. Kimim ne zaman virüs gibi bir sebepten ötürü mağdur olacağını kestiremeyiz ayrıca FROYO güncellemesine kadar sorunla karşılaşılmasa bile Andorid 2.2 FROYO güncelemesi bile başo başına cihazın açılmama riskini doğuracaktır...


    İşte buy yüzden Garantili Galaxy S alın.. Garantili Galaxy S lerde 3 tuş kombinasyonu aktif değilse ürün değişim hakkınızı HEMEN kullanın... Tabiki değişim yapılan üründe de 3 tuş kombinasyonu aktif mi diye hemen test edin...


    Yabancı ülkelerde sırf 3 tuş aktif olmadığı için sebepten ötürü cihaz değişimi sorunsuz yapıldığını hatırlatırım...



    Sorun yaşayanlar IMEI numarasından bir düzen bir mantıkla arızalı seriler çıkarmaya çalışmışlard ama IMEI numarası belli bir numadan bakılsa bile sorunlu olanlar net şu aralıkta net şu tarihten öncesi veya sonrakiler 3 tuş kilitlidir bile söylenemiyor...


    Windows Mobile lerde Hard SPL (HSPL) ile bu korku gideriliyor. Böylece isteyen istediği herşeyi yükleyebilmekte.... Örneğin ben HTC HD2 ye nerdeyse her hafta yapıyorum ....


    Sanırım Samsung Galaxy S teki SPL kısmına bir müdahale yapılabilir... Bunu da Samsung firması yapacak gibi...

    Birçok Samsung Galaxy S sahipleri Samsung firmasına 3 tuş aynı berbaer recovery mode aktif olmayışını şikayet etmiş ... Samsung firması da sorunu çözeceğiz diyorlar...



    quote:

    Orijinalden alıntı: Duna


    quote:

    Orijinalden alıntı: FoxMulder

    yav arkadaşlar kafam iyice karıştı. ben de telefonu turkcellden aldım, 3 tuş sorunu var.

    şu konuda cevapları da toparlamak adına soruyorum:

    1. Üç tuş sorunu resmi güncelleme ile çözülecek mi yoksa gidip telefonu değiştireyim mi?
    2. Turkcell Rom'unu nasıl kaldırabiliriz? En sağlıklı yöntem hangisi? Garantisi bozulur mu? Hangi ROM ile değiştirmek en mantıklısı?
    3. Marketi nasıl kullanırız?

    Bunların hepsi cevaplanmış olabilir, bu yüzden kusura bakmayın ama inanın 19 sayfayı tek tek okuyup cevapları bulmak çok zor.

    Şimdiden teşekkürler.


    1. 3 tuş sorunu kusurdan sayılırsa değiştirirler. ama sanmıyorum
    2. 3 tuş çalışmıyorsa rom işlemleri çok riskli. en ufak aksaklıkta telefon kullanılmaz hale geliyor. (bende olduğu gibi)
    3. Marketi kullanmanın bir yolu var. ama 19 sayfada arayıp bulman lazım. deneyip başaran arkadaşlar var.





    quote:

    Orijinalden alıntı: xfacts

    Bugün Samsung (0212) 444 77 11 aradım. Galaxy S (i9000) için 3 tuşla recovery mode bazılarında olmamasından bahsettim. Telefondaki yetkili bugüne kadar kimse telefonla bahsettiğim arızadan şikayetçi yokmuş....

    Telefondaki bey Android 2.2 bu ay çıkacak kies üzerinden download yapılacak download esnasında kullanıcı dışı bir hatada hat kopmasi elektriklerin gitmesi durumunda telefonda recovery mode kapalı olduğunda cihazin bozulabileceğini ve çözümü de recovery mode çalıştırılması.

    Samsung bile bile tüketicilerin bir kesimi cihazı çöplük olacak...

    Telefondaki yetkili hatta beklememi istedi bir dakika sonra Recovery Mode yok dedi !!!...... Ben de tekrardan hatırlattım piyasada Resmi Ithalatçı Turkcell lerde satılanların bazılarında 3 tuş çalışıyoru tekrarladım...

    3 tuş aktıf olmayanları almak mantıklı olmadığını ifade ederek görüşmeyı bitirdim...


    Bu telefona sahip özellıkle Garantili alanlar vermiş olduğun Samsung u arayıp 3 tuş meselesinin önemini ve gerekliliği izah edilmeli. Tepkinizi de dile getirin....


    Sonuçta olması gereken PEŞIN RED EDEN BIR SAMSUNG YETKILISININ KARARINI SIZLERLE PAYLAŞTIM. KISACA REZALET....

    Merak ediyorum telefonla yapılan bilgiler çok eski resmi açiklamalardan bile haberi yok...

    Firsatım olursa Samsung satış müdürü ve teknik servis müdürüne varacak kadar üst kademe yöneticilere ulaşılmalı...Sekreteri vs... neyse yapılmalı... Imkanı olan herkes bu sorunu netleştirmek için haklarımızı savunmak ıçın hareket edilmeli....

    Android 2.2 çıktığında mağdurlar daha da artacak... Bunu bile bile recovery modu aktifleyen 3 tuş ayar hatası olan BAZI GALAXY S sahipleri ve olası sahipler ciddi mağdur olacaktir....

    Android market olmazsa olmaz.... Turkcell li firmware lerde aktif olmaması düşündürücü.... Halbuki ayni sürüm KIES le regedit ile sorunsuz çalışmakta hemde resmi sürüm....

    Rezalet Samsung u herkes arayıp şikayet etmeli... Haklarımızı savunmalıyız... Takdir sizindir ama Tüketici Hakları ihlali engellenen market ve 3 tuş kabul edilemez....

    Sessiz kalmayın....



    quote:

    alıntı: bguven

    Arkadaşlar ben de bu telefonu Turkcell'den aldım ve Android Market'in olmadığını telefonun da güncelleme indirme moduna (Ses Kısma + Ana Tuş + Açma/Kapama Tuş kombinasyonu) kapalı olduğunu görünce iade için götürdüm. Turkcell Shop'taki yetkili önce Android Market'in olmamasının benim için kabul edilmez bir eksiklik olduğu konusunda hem fikir olmadı, ben de güncelleme yapılan bir model ile değiştirilmesini istedim. Önce demek istediğimi anlamadı, sonra ona teşhirdeki cihazda gösterdim (teşhirdeki cihazda gayet güzel girdi update download moda). "Yetkiliye bir sorayım" dedi ve servis bölümüne indi. Geri geldiğinde sattıkları tüm modellerin böyle olduğunu birşey yapamayacağını söyledi. Ben de iade etmek istedim, kabul etmedi. Telefonu satın almamdan daha 3 gün dolmamıştı, firmamı temsil eden avukatlık firmasından arkadaşları aradım, iade alamam isteklerini yazılı olarak alabilirsem daha rahat çalışabileceklerini söyledi avukat arkadaşlar. Ben de iade alamayan yetkili ile yüz yüze görüşmek istediğimi söyledim servis yetkilisine. Bir bey geldi, sıkıntımı baştan anlatınca "Bir de servis merkezine gönderelim" dedi, sonuçta sıkıntımı onların kendi antetli belgelerine yazılı olarak aktaracağım ve bunu Tüketici Mahkemesinde delil olarak kullanabileceğim için kabul ettim. Gelecek hafta bana olumlu ya da olumsuz geri dönüş yapmalarını bekliyorum.
    Ancak bu sabah gazetelerde ve oturduğum bölgedeki reklam panolarında Turkcell'in Samsung Galaxy S reklamlarını görünce iyice asabım bozuldu. Reklamda "Kusursuz Android Deneyimi" diye yazmışlar. Android Market'in olmadığı bir Android telefon nasıl kusursuz olabiliyor?,



    quote:

    Orijinalden alıntı: SonForum

    Merhaba arkadaşlar android kervanına katılanlardanım bende, malum Türkiyede TELPA nın sattıkları garantili ve TRCELL logolu, ayrıca 3 tuş kombinasyonu ile sistem kurtarma kesinlikle hiçbir TELPA cihazında çalışmıyor. Ben kendime ve eşime aldım durum aynı.

    Neyse asıl mevzuya gelirsem ben kendi cihazıma çeşitli romlar yüklemeye çalıştım, yükledim v.s. en son 2.1 sürümlü cihaza 2.2. içeren Doc's v2 romunu yükleyince cihaz restart oldu ve ilk açılış ekranında takıldı. Şu an kesinlikle boot olmuyor, cihazı kapatıyorum kendi kendine tekrar açılıyor ve ilk açılış ekranında öylece bekliyor. (belki açılır diye 1 saat bekledim :) )
    Cihazın yedegini rom manager ile almıştım çok şükür. Tabi cihazı bilgisayara bağlasamda cihazı görmüyor.

    Sizden ricam istanbulda cihazı kurtarabileceğim bir yer tavsiyesi, daha sonra backup imajdan geri döner garanti durumuna zarar vermemiş olurum, aksi halde telpaya gidip bu işi yaptırsam cihazı kara listeye alıp garantiyi öldürmüş olacağım.

    Yardımlarınız için teşekür ederim.

    Not: Burada firma ismi v.s. yazmak yasak ise özel mesaj ilede yardımlarınızı bekliyor olacağım.



    quote:

    Orijinalden alıntı: xfacts

    Rom yuklemek sart neden mi? Işte

    Hafifletilmiş lag sorunu giderilmiş renk kalibrasyonu ile kısmen düzeltilmiş dahili ekran karti ve işlemci yuksek performans için modıfıye edilmesi için gereklidir....


    Ayrica operatör kendi çikarina göre firmware güncellemesi geç çıkartacaktır.... Zaten BIRÇOK GÜNCELL FIRMWARE BETA DEĞILDIR...

    BETA OLAN SADECE ANDROID 2.2 dir...

    Yanlış bilgilendirme olmasın!...


    Emin olun Turkcell firmware olmayan NORMAL Galaxy S lerin daha hızlı güncellenecektir...

    Turkcell den alip güncelleme beklemek akıl karı değildir. Nerdeyse her hafta beta olmayan firmware ler çıkmakta...

    Niyedir belli değil ama Kies le güncelleme yok....

    Avrupa ve Dünya 2.1 bile olsa kendi içerisinde güncelleme var...

    Türkcell anca 2.2 çıkarsa test edip kendi ayarlarını bızlere dikta edecek... Dikta mantığı kontratsız alanlar çekmek zorunda değil....

    Ayrıca başka operatörlerde de çalışan kampanyalı olmayan modeller de Turkcell modifiyeli ROM LARI resmen bizlere dayatıyorlar....

    Anlaşmalı olmayan Galaxy S için Türkcell lütfen dokunulmamış firmware ile satış yapsınlar.... Tabiki 3 tuş aktif olmamasi için bir gerekçede yok....


    Umarım bazıları için netleşmiştir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxMulder -- 14 Eylül 2010; 17:57:28 >







  • quote:

    UPDATE [SEP/13/2010]
    "Samsung Mobile Canada Thanks to everyone for your continued patience and feedback as we work through the three-button reset issue on the Galaxy S Vibrant. Rest assured, it is a top priority. Please stay tuned for updates this week."

    I'm assuming when they say "updates" they mean status updates, not actual firmware.

    Samsung Mobile Canada: Some of you have reported to us that there is an intermittent software issue affecting the Galaxy S and “recovery mode” functionality. We’ll be announcing a downloadable software update shortly. Thank you for your patience.

    I will laugh when the update bricks those phones
    I'm one of the lucky ones.




    quote:

    Orijinalden alıntı: ozhan.gul

    Arkadaslar gece uyuyamadım.bi ara uykuya daldım.Ya rüyamda 3 tuş olayını gördüm desem inanır mısınız :)

    Bende de 3 tuş çalışmıyodu,önceki sayfalarda isyan bayrağımı çekmiştim zaten.Duna arkadaşımız hatta kendini bu uğurda fedaa etti :( Dün öğlen 1 saat 10 dk.samsung yetkili servis çağrı merkezini oradak, bir görevliyle konuştum orda bu 3 tuş olayını anlattım.Arkadaşlar bugün bir daha arayacağım sizden ricam şu olucak.Telefonunu turkcellden almış ve 3 tuşu çalışmayanların(benim cihaz gibi) garantiyi veren firması ne öncelikle onu yazmanısı rica ediyorum,benimkisi örneğin başarı.Yine aynı şekilde telefonunu turkcellden almış ve 3 tuşu çalışan cihazların garantisi sağlayan firma nedir?ben bi sayfada c5 garantili olan bi arkadaşımızın 3 tuşu çalıştırdığını bahsetmişti.
    Görevliye ben türkcellden garanti kağsamında alınmış bir kısım cihazların bu tuşları çalıştırdığını bir kısımın çalıştırmadığını söyledim.Telefonda belli bir süre bekletti,daha sonra kendisininn denediği 2 test üründede çalışmadığını söyledi ve ekledi türkiyede 3 lü tuş kombinasyonu desteği yokmuş bu cihazlarda bence salladı.Ben ısrarla Turkcellden alınan bir başka cihazın bu 3 lü tuşu çalıştırdığını söylediğimdede buna inanamadı ve benden bucihazın hangi garanti kapsamında olduğunu söyledi.Bugün öğlen ben bir kez daha arayıp konuşacağım.


    Arkadaşlar şu 2.2 froyo tam yasal sürümü çıkana kadar en azından şu olayı çözüme ulaştırmamız gerek.Size yemin ediyorum k, teklefonu bayram arefesinde cihazımı aldım.3 lü tuşu kullanamayınca bayramım zehir oldu.Cihaz tam 5 gündür kutusunun içinde duruyor.Pazartesi gününü bekledim Samsung u aramam için.Çünkü bayramın 3. günü aldığım türkcell bayisine götürdüğümde durumu anlattım,anlamadılar bile,cihazın eğitimini dahi almadıklarını,samsung çağrı merkezini aramamı söylediler,mağaza da vitrinde bir cihaz vardı onların gözü önünde o cihazı 3 lü tuş kombinasyonuna soktum maalesef o da olmadı.Aynı gün aldığım yerin 100 metre ilerisindeki bir turkcell mağazasına gittim.Cihazın gelip gelmediğini sordum.cihaz bayramın 1.günü ellerinde olmuş,daha inceleme fırsatı bulamadıklarını söylediler.Potansiyel alıcı gözüyle baktıkları için bana cihazı koydukları para kasasının içinden çıkarıp bana vediler onların yanında daha onlar ne olduğu anlamadan 3 lü tuşu yaptım sonuç ne biliyor musunuz arkadaşlar:arkadaki menüye cihaz erişimini sağladı :(

    LÜTFEN 3 TUŞU ÇALIŞMAYAN ARKADAŞLAR ZAMANLARI VARSA BUGÜN SAMSUNG YETKİLİ ÇAĞRI MERKEZİNİ BU KONU HAKKINDA TELEFON YAĞMURUNA TUTUN.BUGÜN SORUNUMUZU DİLE GETİRELİM.YA ALDIĞIMIZ CİHAZLARI DEĞİŞTİRSİNLER YA DA BİZ MAĞDURLARA 3 LÜ TUŞU AKTİVE EDECEK YAZILIM VERSİNLER.

    Saygılarımla,Görüşmek üzere.





    quote:

    Orijinalden alıntı: xfacts

    Dün saat öğleden sonra Samsung Türkiye yi aradım.. Galaxy S (i9000) lerde 3 tuş yokmuş!... Telefondaki kişi beni 1 dakika bekleti sanırım kendi üstlerine bir danışmış artık şefimidir müdürümüdr bilmiyorum ama daha yetkilisine göre 3 tuş birada basma olayı GALAXY S lerde YOKMUŞ!... Gerçi bazı Galaxy S lerde 3 tuşla var dedim aam cevap veremedi...


    Yani 3 tuş çıkmayanlar TELPA ya BAŞARI YA değişim için gidilmesi tavsiye ediliyor.. BEnce servise gidip bahsedin... Umarım kısa sürede değişim kararı çıkar...


    Andoid de bilindiği gibi Symbian windows Mobile gibi akıllı telefon veya PDA telefondur... Tüm Sybmianlarda ve Windows Mobile lerde tuşlarla hard reset recovery mode veya download mode veya ona denk başka isimlerde HARD FORMAT VARDIR!... Android de sonuçta PDA sınıfındadır...


    Ayrıca Andoid Türkiye de önceden beri biliniyor... Samsung eskiden beri birsürü Android li cihazz satıyor tıpkı diğer markalarda olduğu gibi... Yani SIRF Galaxy S için özellikle Samsung veya TELPA nın Recovery Mode kullanıcı değildir diyebileceğini sanmıyorum...

    Recovery Mode kullanıcılar içinde vardır...

    Hatta KIES üzerinde bile 3 tuş ile Recovery Mode / Download Mode GÖSTERİLİYOR....

    3 tuş önemlidir ve teknik servislerin kullanacağı bir özellik değildir... Zaten 3 tuş aktif olmadığında TEKNİK SERVİS tekiler dahi resmi yazılım güncellemesi yaparken telefon açılmama sorunu ile karşılabilirler .. E tabi ellerinde gerekli alet varsa kurtarabilirler...

    Kısacası ortada fiziksel zarar verecek bir durum yok iken telefona aradabir format atmak özellikle Android gibi akıllı bilgilisayarlarda nerdeyse ŞART olduğu (bence) bilinmelidir...

    Samsung Turkcell hatta Yetkili servisler 3 tuş olayını aktif olmaması en başta kendilerini de uğraştıracak...


    Yabancı ülkelerde 3 tuş aktif olmadığı için cihazını hemen değiştirenleri hatırlatırım...




    Ekrandaki mavimsi ton sadece beyaz renklerde belli olduğunu bu konuda kanıtları fotoğraflarıyla ve tartışıldı birçok forum sitelerini de önceki mesajlarımda verdim... Hreşey ortada inkar edilebilecek birşey yok... Ayrıca teyid için önerdim.. Ama Galaxy S sahibi kimse pek oralı olmadı...



    Forumda şahsen yeni bilgiler veya güncellemeler çıktıkça paylaşıyorum yardım ve diğer faydalı paylaşımlar ve tecrübelerimi de (TV OUT kablsou gibi) ortadadır...

    Unutulmamalıdır ki önce sorunsuz bir cihaz almadan kimse bu cihazı keyfiyle kullanamayacak! O yüzden öncelik 3 tuş aktif olanları alabilmek veya değişimin hemen yapılmasıdır...

    Bu konuda ilk defa dün başlandı... 3 tuş sorunu ciddi bu meseleyi özellikle GARANTİLİ almayan ve 3 tuş aktif olan kullanıcılar varsa lütfen BENCİL olmayın... Yazılarda ilgiliniz çekmeyen cevaplar veya kısımlar varsa okumazsınız!... Zor birşey değil...


    Kaç gündür önerim vardı .. MAdem paylaşımdan yana olanlar SAMİMİ e ozaman Galaxy S ilk defa alanlar için temel Android bilgisinden başlayarak yapılması gerekenleri resimli açıklamalar yapılmalı... Root etme, firmware güncelleme KIES kullanma KIES ince ayarları ile farklı firmware sürümleri kulanma, olası sorunlar için FARKLI çözüm yolları vs. vs. daha nice aklıma glemeyen OLMAZSA OLMAZ Galaxy S TEMEL BİLGİLERİ ayrı bir başlıkta yapılsa çok faydalı olacaktır... Veya ayrı bir site kurulur ücretsiz bile yapılabiliyor... Eski telefonum Samsung i8910 HD için Türkçe böyle birkaç site vardı birçok kişiye o site tavsiye ediliyor du... Böyle bir site Türkçe olarak varsa da forumdaki acemi veya yeni Galaxy S sahiplerine yardımcı olunur... NERDE ? Hala yok... Zaman meselesi olabilir ama hiç olmazsa bir çaba yok... Herekes istiyor... Ama bireysel çaba verenler pek yok....




    quote:

    Orijinalden alıntı: bakakensai


    quote:

    Orijinalden alıntı: xatixungur
    Ark.lar ama bir nevi müstehak size. 3 tuş sorularınıza avrupadaki çoğu ülkede de istediğiniz cevabı alamazsınız. Bu menü kullanıcı için yapılmamış, bakım ve tamir personeli için yapılmış. Türkiye'deki Telpa ve Samsung'un bakım elemanlarına bile daha bu ay anlatılıyor bu menü ve özellikleri, siz garibim hızlıal.com dan medet umuyorsunuz Samsungun vaatleri arasında bu menü yok ki size zaten, istemezlerse bu nedenden ötürü garanti kapsamına alıp değiştirmek zorunda bile değiller. "Akıllı insan cevabını alabileceği soruyu soran insandır" Sözüm meclisten dışarı!

    Yanılıyorsunuz

     Samsung Galaxy S (GT-I9000) sorunları ve arızaları




    quote:

    Orijinalden alıntı: SonForum


    SAMSUNG TURKIYE ILE GORUŞME


    Bugun sabah Samsung Türkiye'nin 0 212 444 77 11 nolu telefonundan arayarak bir görüşme gerçekleştirdim. Kısaca aktaracaklarım şunlar.

    K: Kullanıcı (Yani ben)
    S: Samsung Türkiye

    K: Merhaba telefonumda yanlış bir yüklemeden dolayı yazılımsal hasar oluştu ve serviste garanti kapsamı dışı olarak tamir görüyor.

    S: Telefonunuza android market üzerindenmi yükleme yaptınız yoksa başka bir site üzerindenmi program yüklediniz.

    K: Türkiyede sattığınız telefonlar Android markete girmiyorki nasıl android market üzerinden yükleme yapayım, tabiki başka bir siteden indirdim ve yükledim.

    S: Doğru fakat android market veya samsung app dışında başka sitelerden indirip telefonunuza yüklediğiniz uygulamalar neticesinde oluşacak yazılımsal ve donanımsal problemler cihazınızı garanti kapsamı dışına çıkarır.

    K: Peki haklısınız, diyelimki bu uygulamayı yasal siteler üzerinden indirdim ve aynı sorunu tekrar yaşadım, bu takdirde yine soluğu servistemi alacağım, yani telefon üzerinde 3 tuş ile kurtarma menüsüne girebiliyor olmam lazım değilmi.

    S: Evet.

    K: Benim asıl sormak istediğim konu buydu, şu an cihazım serviste garanti içi veya dışı yapılmasınıda kafama takmıyorum, hatamı kabul ediyorum ben bozdum cihazımı, fakat eğer satın almış olduğum telefonda 3 tuş ile kurtarma menüsü çalışıyor olsaydı, telefonum ikide bir kapanıp açılmaz böylece hasar donanımsal boyuta ulaşmazdı.

    S: Cihazınızda 3 tuş ile kurtarma menüsüne girip girmediğinizi diğer cihazınızda denermisiniz

    K: Defalarca denedim fakat buda girmiyor, bakın şu an Türkiyede satılan cihazların bir kısmı bu menüye giriyor, bir kısmı girmiyor, yurtdışı sitelerde bu sorunu yaşayan kullanıcıların cihazları satıcılar tarafından değiştirilmiş, benim sormak istediğim Samsung Türkiye olarak bu sorun yazılımsal veya donanımsal herneyse gidermek adına bir çalışmanız varmı, yoksa tamamen görmezden mi geleceksiniz. İnanıyorumki aynı sorunu yaşayan ve cihazını değiştirmek için bekleyen birçok kullanıcı var ve bu hafta birçok kullanıcının aynı sorundan sizi arayacağını düşünüyorum.

    S: Peki beyefendi bu konu hakkında araştırma yapıp Samsung Türkiye olarak ne yapıyor olacağımızın bilgisini en kısa zamanda bize bıraktığınız telefon ile size ulaşarak duyuracağız.

    K: Teşekkürler, iyi çalışmalar....




    quote:

    Orijinalden alıntı: girayhan1

    Ama yeterrrrrrrrrrrr artık durup durup soruyorsunuz ya siz okuma özürlümüsünüz. Hala 3 tuş androi,d market papagan gibi tekrarlamaktan vazgecin. Deneyin almayın be kardeşimmmmmmmmmmmm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxMulder

    quote:

    UPDATE [SEP/13/2010]
    "Samsung Mobile Canada Thanks to everyone for your continued patience and feedback as we work through the three-button reset issue on the Galaxy S Vibrant. Rest assured, it is a top priority. Please stay tuned for updates this week."

    I'm assuming when they say "updates" they mean status updates, not actual firmware.

    Samsung Mobile Canada: Some of you have reported to us that there is an intermittent software issue affecting the Galaxy S and “recovery mode” functionality. We’ll be announcing a downloadable software update shortly. Thank you for your patience.

    I will laugh when the update bricks those phones
    I'm one of the lucky ones.




    quote:

    Orijinalden alıntı: ozhan.gul

    Arkadaslar gece uyuyamadım.bi ara uykuya daldım.Ya rüyamda 3 tuş olayını gördüm desem inanır mısınız :)

    Bende de 3 tuş çalışmıyodu,önceki sayfalarda isyan bayrağımı çekmiştim zaten.Duna arkadaşımız hatta kendini bu uğurda fedaa etti :( Dün öğlen 1 saat 10 dk.samsung yetkili servis çağrı merkezini oradak, bir görevliyle konuştum orda bu 3 tuş olayını anlattım.Arkadaşlar bugün bir daha arayacağım sizden ricam şu olucak.Telefonunu turkcellden almış ve 3 tuşu çalışmayanların(benim cihaz gibi) garantiyi veren firması ne öncelikle onu yazmanısı rica ediyorum,benimkisi örneğin başarı.Yine aynı şekilde telefonunu turkcellden almış ve 3 tuşu çalışan cihazların garantisi sağlayan firma nedir?ben bi sayfada c5 garantili olan bi arkadaşımızın 3 tuşu çalıştırdığını bahsetmişti.
    Görevliye ben türkcellden garanti kağsamında alınmış bir kısım cihazların bu tuşları çalıştırdığını bir kısımın çalıştırmadığını söyledim.Telefonda belli bir süre bekletti,daha sonra kendisininn denediği 2 test üründede çalışmadığını söyledi ve ekledi türkiyede 3 lü tuş kombinasyonu desteği yokmuş bu cihazlarda bence salladı.Ben ısrarla Turkcellden alınan bir başka cihazın bu 3 lü tuşu çalıştırdığını söylediğimdede buna inanamadı ve benden bucihazın hangi garanti kapsamında olduğunu söyledi.Bugün öğlen ben bir kez daha arayıp konuşacağım.


    Arkadaşlar şu 2.2 froyo tam yasal sürümü çıkana kadar en azından şu olayı çözüme ulaştırmamız gerek.Size yemin ediyorum k, teklefonu bayram arefesinde cihazımı aldım.3 lü tuşu kullanamayınca bayramım zehir oldu.Cihaz tam 5 gündür kutusunun içinde duruyor.Pazartesi gününü bekledim Samsung u aramam için.Çünkü bayramın 3. günü aldığım türkcell bayisine götürdüğümde durumu anlattım,anlamadılar bile,cihazın eğitimini dahi almadıklarını,samsung çağrı merkezini aramamı söylediler,mağaza da vitrinde bir cihaz vardı onların gözü önünde o cihazı 3 lü tuş kombinasyonuna soktum maalesef o da olmadı.Aynı gün aldığım yerin 100 metre ilerisindeki bir turkcell mağazasına gittim.Cihazın gelip gelmediğini sordum.cihaz bayramın 1.günü ellerinde olmuş,daha inceleme fırsatı bulamadıklarını söylediler.Potansiyel alıcı gözüyle baktıkları için bana cihazı koydukları para kasasının içinden çıkarıp bana vediler onların yanında daha onlar ne olduğu anlamadan 3 lü tuşu yaptım sonuç ne biliyor musunuz arkadaşlar:arkadaki menüye cihaz erişimini sağladı :(

    LÜTFEN 3 TUŞU ÇALIŞMAYAN ARKADAŞLAR ZAMANLARI VARSA BUGÜN SAMSUNG YETKİLİ ÇAĞRI MERKEZİNİ BU KONU HAKKINDA TELEFON YAĞMURUNA TUTUN.BUGÜN SORUNUMUZU DİLE GETİRELİM.YA ALDIĞIMIZ CİHAZLARI DEĞİŞTİRSİNLER YA DA BİZ MAĞDURLARA 3 LÜ TUŞU AKTİVE EDECEK YAZILIM VERSİNLER.

    Saygılarımla,Görüşmek üzere.





    quote:

    Orijinalden alıntı: xfacts

    Dün saat öğleden sonra Samsung Türkiye yi aradım.. Galaxy S (i9000) lerde 3 tuş yokmuş!... Telefondaki kişi beni 1 dakika bekleti sanırım kendi üstlerine bir danışmış artık şefimidir müdürümüdr bilmiyorum ama daha yetkilisine göre 3 tuş birada basma olayı GALAXY S lerde YOKMUŞ!... Gerçi bazı Galaxy S lerde 3 tuşla var dedim aam cevap veremedi...


    Yani 3 tuş çıkmayanlar TELPA ya BAŞARI YA değişim için gidilmesi tavsiye ediliyor.. BEnce servise gidip bahsedin... Umarım kısa sürede değişim kararı çıkar...


    Andoid de bilindiği gibi Symbian windows Mobile gibi akıllı telefon veya PDA telefondur... Tüm Sybmianlarda ve Windows Mobile lerde tuşlarla hard reset recovery mode veya download mode veya ona denk başka isimlerde HARD FORMAT VARDIR!... Android de sonuçta PDA sınıfındadır...


    Ayrıca Andoid Türkiye de önceden beri biliniyor... Samsung eskiden beri birsürü Android li cihazz satıyor tıpkı diğer markalarda olduğu gibi... Yani SIRF Galaxy S için özellikle Samsung veya TELPA nın Recovery Mode kullanıcı değildir diyebileceğini sanmıyorum...

    Recovery Mode kullanıcılar içinde vardır...

    Hatta KIES üzerinde bile 3 tuş ile Recovery Mode / Download Mode GÖSTERİLİYOR....

    3 tuş önemlidir ve teknik servislerin kullanacağı bir özellik değildir... Zaten 3 tuş aktif olmadığında TEKNİK SERVİS tekiler dahi resmi yazılım güncellemesi yaparken telefon açılmama sorunu ile karşılabilirler .. E tabi ellerinde gerekli alet varsa kurtarabilirler...

    Kısacası ortada fiziksel zarar verecek bir durum yok iken telefona aradabir format atmak özellikle Android gibi akıllı bilgilisayarlarda nerdeyse ŞART olduğu (bence) bilinmelidir...

    Samsung Turkcell hatta Yetkili servisler 3 tuş olayını aktif olmaması en başta kendilerini de uğraştıracak...


    Yabancı ülkelerde 3 tuş aktif olmadığı için cihazını hemen değiştirenleri hatırlatırım...




    Ekrandaki mavimsi ton sadece beyaz renklerde belli olduğunu bu konuda kanıtları fotoğraflarıyla ve tartışıldı birçok forum sitelerini de önceki mesajlarımda verdim... Hreşey ortada inkar edilebilecek birşey yok... Ayrıca teyid için önerdim.. Ama Galaxy S sahibi kimse pek oralı olmadı...



    Forumda şahsen yeni bilgiler veya güncellemeler çıktıkça paylaşıyorum yardım ve diğer faydalı paylaşımlar ve tecrübelerimi de (TV OUT kablsou gibi) ortadadır...

    Unutulmamalıdır ki önce sorunsuz bir cihaz almadan kimse bu cihazı keyfiyle kullanamayacak! O yüzden öncelik 3 tuş aktif olanları alabilmek veya değişimin hemen yapılmasıdır...

    Bu konuda ilk defa dün başlandı... 3 tuş sorunu ciddi bu meseleyi özellikle GARANTİLİ almayan ve 3 tuş aktif olan kullanıcılar varsa lütfen BENCİL olmayın... Yazılarda ilgiliniz çekmeyen cevaplar veya kısımlar varsa okumazsınız!... Zor birşey değil...


    Kaç gündür önerim vardı .. MAdem paylaşımdan yana olanlar SAMİMİ e ozaman Galaxy S ilk defa alanlar için temel Android bilgisinden başlayarak yapılması gerekenleri resimli açıklamalar yapılmalı... Root etme, firmware güncelleme KIES kullanma KIES ince ayarları ile farklı firmware sürümleri kulanma, olası sorunlar için FARKLI çözüm yolları vs. vs. daha nice aklıma glemeyen OLMAZSA OLMAZ Galaxy S TEMEL BİLGİLERİ ayrı bir başlıkta yapılsa çok faydalı olacaktır... Veya ayrı bir site kurulur ücretsiz bile yapılabiliyor... Eski telefonum Samsung i8910 HD için Türkçe böyle birkaç site vardı birçok kişiye o site tavsiye ediliyor du... Böyle bir site Türkçe olarak varsa da forumdaki acemi veya yeni Galaxy S sahiplerine yardımcı olunur... NERDE ? Hala yok... Zaman meselesi olabilir ama hiç olmazsa bir çaba yok... Herekes istiyor... Ama bireysel çaba verenler pek yok....




    quote:

    Orijinalden alıntı: bakakensai


    quote:

    Orijinalden alıntı: xatixungur
    Ark.lar ama bir nevi müstehak size. 3 tuş sorularınıza avrupadaki çoğu ülkede de istediğiniz cevabı alamazsınız. Bu menü kullanıcı için yapılmamış, bakım ve tamir personeli için yapılmış. Türkiye'deki Telpa ve Samsung'un bakım elemanlarına bile daha bu ay anlatılıyor bu menü ve özellikleri, siz garibim hızlıal.com dan medet umuyorsunuz Samsungun vaatleri arasında bu menü yok ki size zaten, istemezlerse bu nedenden ötürü garanti kapsamına alıp değiştirmek zorunda bile değiller. "Akıllı insan cevabını alabileceği soruyu soran insandır" Sözüm meclisten dışarı!

    Yanılıyorsunuz

     Samsung Galaxy S (GT-I9000) sorunları ve arızaları




    quote:

    Orijinalden alıntı: SonForum


    SAMSUNG TURKIYE ILE GORUŞME


    Bugun sabah Samsung Türkiye'nin 0 212 444 77 11 nolu telefonundan arayarak bir görüşme gerçekleştirdim. Kısaca aktaracaklarım şunlar.

    K: Kullanıcı (Yani ben)
    S: Samsung Türkiye

    K: Merhaba telefonumda yanlış bir yüklemeden dolayı yazılımsal hasar oluştu ve serviste garanti kapsamı dışı olarak tamir görüyor.

    S: Telefonunuza android market üzerindenmi yükleme yaptınız yoksa başka bir site üzerindenmi program yüklediniz.

    K: Türkiyede sattığınız telefonlar Android markete girmiyorki nasıl android market üzerinden yükleme yapayım, tabiki başka bir siteden indirdim ve yükledim.

    S: Doğru fakat android market veya samsung app dışında başka sitelerden indirip telefonunuza yüklediğiniz uygulamalar neticesinde oluşacak yazılımsal ve donanımsal problemler cihazınızı garanti kapsamı dışına çıkarır.

    K: Peki haklısınız, diyelimki bu uygulamayı yasal siteler üzerinden indirdim ve aynı sorunu tekrar yaşadım, bu takdirde yine soluğu servistemi alacağım, yani telefon üzerinde 3 tuş ile kurtarma menüsüne girebiliyor olmam lazım değilmi.

    S: Evet.

    K: Benim asıl sormak istediğim konu buydu, şu an cihazım serviste garanti içi veya dışı yapılmasınıda kafama takmıyorum, hatamı kabul ediyorum ben bozdum cihazımı, fakat eğer satın almış olduğum telefonda 3 tuş ile kurtarma menüsü çalışıyor olsaydı, telefonum ikide bir kapanıp açılmaz böylece hasar donanımsal boyuta ulaşmazdı.

    S: Cihazınızda 3 tuş ile kurtarma menüsüne girip girmediğinizi diğer cihazınızda denermisiniz

    K: Defalarca denedim fakat buda girmiyor, bakın şu an Türkiyede satılan cihazların bir kısmı bu menüye giriyor, bir kısmı girmiyor, yurtdışı sitelerde bu sorunu yaşayan kullanıcıların cihazları satıcılar tarafından değiştirilmiş, benim sormak istediğim Samsung Türkiye olarak bu sorun yazılımsal veya donanımsal herneyse gidermek adına bir çalışmanız varmı, yoksa tamamen görmezden mi geleceksiniz. İnanıyorumki aynı sorunu yaşayan ve cihazını değiştirmek için bekleyen birçok kullanıcı var ve bu hafta birçok kullanıcının aynı sorundan sizi arayacağını düşünüyorum.

    S: Peki beyefendi bu konu hakkında araştırma yapıp Samsung Türkiye olarak ne yapıyor olacağımızın bilgisini en kısa zamanda bize bıraktığınız telefon ile size ulaşarak duyuracağız.

    K: Teşekkürler, iyi çalışmalar....




    quote:

    Orijinalden alıntı: girayhan1

    Ama yeterrrrrrrrrrrr artık durup durup soruyorsunuz ya siz okuma özürlümüsünüz. Hala 3 tuş androi,d market papagan gibi tekrarlamaktan vazgecin. Deneyin almayın be kardeşimmmmmmmmmmmm
    Arkadaşlar bu konuda telpa'ya mesaj yolladım. Gelen cevap fazla politik:

    Benim Mesajım:

    quote:

    Merhaba,

    09.09.2010 tarihinde Turkcell İletişim Merkezinden aldığım Samsung Galaxy S telefonumda Download ve Recovery Modları çalışmıyor. Bunun için değişim talep etmem mümkün mü?

    Teşekkürler


    Telpa'nın cevabı:

    quote:

    Sn. Tezel,

    Cihaz üzerinde extra bir ayar bulunmamaktadır. Dilerseniz servisimize yönlendirerek yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxMulder

    Arkadaşlar bu konuda telpa'ya mesaj yolladım. Gelen cevap fazla politik:

    Benim Mesajım:

    quote:

    Merhaba,

    09.09.2010 tarihinde Turkcell İletişim Merkezinden aldığım Samsung Galaxy S telefonumda Download ve Recovery Modları çalışmıyor. Bunun için değişim talep etmem mümkün mü?

    Teşekkürler


    Telpa'nın cevabı:

    quote:

    Sn. Tezel,

    Cihaz üzerinde extra bir ayar bulunmamaktadır. Dilerseniz servisimize yönlendirerek yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,


    Alıntıları Göster
    telefonu garantili alanlar bence acele etmesin biraz beklesin özellikle şu 2.2 güncellemesine kadar.
    Samsung zaten böyle bir sorunun olduğunu biliyor sadece herşey normalmiş gibi davranıyor bu telefonların 2 yıl garantisi var zaten 2.2'ye güncellendikden sonra hala böyle bir sorun devam ederse o zaman bunun üzerine düşülür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nick0tin -- 14 Eylül 2010; 15:50:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nick0tin

    telefonu garantili alanlar bence acele etmesin biraz beklesin özellikle şu 2.2 güncellemesine kadar.
    Samsung zaten böyle bir sorunun olduğunu biliyor sadece herşey normalmiş gibi davranıyor bu telefonların 2 yıl garantisi var zaten 2.2'ye güncellendikden sonra hala böyle bir sorun devam ederse o zaman bunun üzerine düşülür...

    Alıntıları Göster
    quote:



    Originally Posted by Richthofen
    All the european I9000´s with factory firmware (i.e shipping firmware) I9000XXJM1 or newer have "3-button combos" disabled because of new bootloader.


    XDA forumunda Avrupa sürümlerinde jm1 firmware ile beraber 3 tuş un iptal edildiği söyleniyor.
    Samsung yeni bootloader yayınlayana kadar yada telefondaki bootloader ı değiştirecek kolay bir yol bulunana kadar, yapacak pek bir şey yok.
    Avrupadan Galaxy s alırken jm1 den önceki sürüm olmasına dikkat etmek gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nick0tin

    telefonu garantili alanlar bence acele etmesin biraz beklesin özellikle şu 2.2 güncellemesine kadar.
    Samsung zaten böyle bir sorunun olduğunu biliyor sadece herşey normalmiş gibi davranıyor bu telefonların 2 yıl garantisi var zaten 2.2'ye güncellendikden sonra hala böyle bir sorun devam ederse o zaman bunun üzerine düşülür...

    Alıntıları Göster
    Konuyu açtığınız için teşekkürler

    Aslında başlık eksik olmuş değiştirilirse mesela "Samsung Galaxys S (i9000) sorunları ve arızaları" Böylece daha çok kişi daha fazla konu bahsedilmiş olacak ve gelecekt olası sorunlar bu başlıkta toplanabilmesi ile yeni alacaklara ve alanlara güzel bir rehber olunur...


    Galaxy S de sadece 3 tuş Recovery Mode aktif olmayışı sorunundan ibaret değildir.. Burda Samsung yetkili servislerin tutumundaki tutarsızlık. Recovery Mode aktif olmaması en başta servisteki teknik elemanların da işini zorlaştırmaktadır... Recovery Mode çalışan bazı cihazlarla basit 3 tuş ile fabrika ayarlarına dönülüp cihaz açılabilmekte... Tıpkı Symbian lı birçok telefonda var olması gibi hatta Samsung Symbianlı telefonlarda bile var.. Fakat nedense Galaxy S de yok!... İlginç olan hepsinde değil bazılarında!... Burda asıl suçlu Turkcell mi Samsung mu tüketici için fark etmiyor. Bizim gibi tüketiciler için 3 tuş aktif olmasıdır...



    Bir diğer sorun ise STEREO RADYO nun stereo kulaklıkta sadece sol kanal sesi her iki kulaklıkta ses vermesi rezaleti yani SOL MONO sağ kulaklıkta da çıkıyor sağ kanal ses ZATEN YOK! ... Samsung Galaxy S ürün teknik bilgilerinde STEREO FM (RDS) yazmakta... Fakat Stereo yayın yapan radyolarda MONO çıkışlı olması ve hala çözülmediğini BİLMEYEN OLABİLİR .. Samsung'a şikaye edilmeli...


    Onun dışında mavi ekran sadece beyaz renkte belli olmakta... Yani bariz değil... Beyazlar mavimsi... Bu ayrıntıyı için Apple Iphone 4 ile Samsung Galaxy S karşılaştırması videolarını diğer başlıkta verdim... Ne demek istediğim anlaşılacaktır... Sonraki mesajlarımda da 2 tane Galaxy S ekranı yan yana konulmuş soldaki değişim yapılmış ekranı biraz daha iyi mavimsi tonlar daha az.. Bu tip farkı görebilmek için 2 tane Galaxy S ve üretim tarihi farklı olanlardan bakmak gerekir... O yüzden fark edilmeyebilir... Bu duruma bazıla pek önemsemeyebilir ama Samsung hatalarını biliyor ve düzelttiği de oluyor.. Veya hatalı ürünler çıkıyor kullanıcı fark etmiyor...



    Samsung Galaxy S tazeleme hızı 60 Hz donanımsal desteklerken 57 Hz olduğu da tespit edilmiştir...Bu özellikle videolarda kalite azalması yapacak halbuki 60 Hz olsa ne zararı var! Bu konudaki ilgili kaynaklar hepsi diğer başlıkta kaynaklarıyla berbaredaha ayrıntılı paylaşmışımdır...



    Garantisiz alanlar 3 tuş süprizi ile karşılaşabilirler... Fakat unutulmamalıdır ki Samsung ürün paketlerinde yapışkan etiket vardır.. Bu etiketin yırtık olmadığından da emin olun... Veya bu etiketi örten bir başka etiket mesela ithalatçı firmanın koca etiketi vs.. yırtık etiketin üzerine kapamış ta olabilir...

    İl açanda siz olun... Kutuyu kontrol edip öyle satın alın... İnternet üzerinden garantili bile almayın derim!... Alsanız bile orjinal Samsung etiketi kapak arasında yırtık olmadığını kontrol edin.... Yırtık olanları kesinlikle almayın... Yüksek ihtimalle mağazada açılmıştır.. Gerekçe ne olurs olsun açık ürün kabul etmeyin... En kötüsü açık ürünse ürünü test etme fırsatınız olur ama sonuçta açık olduğunu da bilin...



    Bilgi ve tavsiyelerim umarım faydalı olur...


    Satın alacklar alanlar neler yaşadıkları burda paylaşılırsa yararlı olacaktır...

    Şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    Konuyu açtığınız için teşekkürler

    Aslında başlık eksik olmuş değiştirilirse mesela "Samsung Galaxys S (i9000) sorunları ve arızaları" Böylece daha çok kişi daha fazla konu bahsedilmiş olacak ve gelecekt olası sorunlar bu başlıkta toplanabilmesi ile yeni alacaklara ve alanlara güzel bir rehber olunur...


    Galaxy S de sadece 3 tuş Recovery Mode aktif olmayışı sorunundan ibaret değildir.. Burda Samsung yetkili servislerin tutumundaki tutarsızlık. Recovery Mode aktif olmaması en başta servisteki teknik elemanların da işini zorlaştırmaktadır... Recovery Mode çalışan bazı cihazlarla basit 3 tuş ile fabrika ayarlarına dönülüp cihaz açılabilmekte... Tıpkı Symbian lı birçok telefonda var olması gibi hatta Samsung Symbianlı telefonlarda bile var.. Fakat nedense Galaxy S de yok!... İlginç olan hepsinde değil bazılarında!... Burda asıl suçlu Turkcell mi Samsung mu tüketici için fark etmiyor. Bizim gibi tüketiciler için 3 tuş aktif olmasıdır...



    Bir diğer sorun ise STEREO RADYO nun stereo kulaklıkta sadece sol kanal sesi her iki kulaklıkta ses vermesi rezaleti yani SOL MONO sağ kulaklıkta da çıkıyor sağ kanal ses ZATEN YOK! ... Samsung Galaxy S ürün teknik bilgilerinde STEREO FM (RDS) yazmakta... Fakat Stereo yayın yapan radyolarda MONO çıkışlı olması ve hala çözülmediğini BİLMEYEN OLABİLİR .. Samsung'a şikaye edilmeli...


    Onun dışında mavi ekran sadece beyaz renkte belli olmakta... Yani bariz değil... Beyazlar mavimsi... Bu ayrıntıyı için Apple Iphone 4 ile Samsung Galaxy S karşılaştırması videolarını diğer başlıkta verdim... Ne demek istediğim anlaşılacaktır... Sonraki mesajlarımda da 2 tane Galaxy S ekranı yan yana konulmuş soldaki değişim yapılmış ekranı biraz daha iyi mavimsi tonlar daha az.. Bu tip farkı görebilmek için 2 tane Galaxy S ve üretim tarihi farklı olanlardan bakmak gerekir... O yüzden fark edilmeyebilir... Bu duruma bazıla pek önemsemeyebilir ama Samsung hatalarını biliyor ve düzelttiği de oluyor.. Veya hatalı ürünler çıkıyor kullanıcı fark etmiyor...



    Samsung Galaxy S tazeleme hızı 60 Hz donanımsal desteklerken 57 Hz olduğu da tespit edilmiştir...Bu özellikle videolarda kalite azalması yapacak halbuki 60 Hz olsa ne zararı var! Bu konudaki ilgili kaynaklar hepsi diğer başlıkta kaynaklarıyla berbaredaha ayrıntılı paylaşmışımdır...



    Garantisiz alanlar 3 tuş süprizi ile karşılaşabilirler... Fakat unutulmamalıdır ki Samsung ürün paketlerinde yapışkan etiket vardır.. Bu etiketin yırtık olmadığından da emin olun... Veya bu etiketi örten bir başka etiket mesela ithalatçı firmanın koca etiketi vs.. yırtık etiketin üzerine kapamış ta olabilir...

    İl açanda siz olun... Kutuyu kontrol edip öyle satın alın... İnternet üzerinden garantili bile almayın derim!... Alsanız bile orjinal Samsung etiketi kapak arasında yırtık olmadığını kontrol edin.... Yırtık olanları kesinlikle almayın... Yüksek ihtimalle mağazada açılmıştır.. Gerekçe ne olurs olsun açık ürün kabul etmeyin... En kötüsü açık ürünse ürünü test etme fırsatınız olur ama sonuçta açık olduğunu da bilin...



    Bilgi ve tavsiyelerim umarım faydalı olur...


    Satın alacklar alanlar neler yaşadıkları burda paylaşılırsa yararlı olacaktır...

    Şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    telefon şu an itibari ile BAŞARI servislerinde. bilmeyen arkadaşlar için açıklıyayım; benimde telefonum 3 tuş özürlüydü. Biraz teknik bilgi ile telefonu yazılımsal olarak DOWNLOAD MODE'A almayı başardım fakat firmware yükleme işlemi başarısız olduğu için telefon göçtü. 3 tuş methodu ile download mode'a alamadığım için cihazı kurtarma şansım olmadı. yarın sabah işleme alacaklar cihazımı. Bakalım neler olacak. Fakat benim anlamadığım şu. Bu adamlar buna nasıl yazılım atacaklar :) Telefonu download mode'a alamayacaklarına göre telefona yazılım yükleyemeyecekler :) Herhalde ellerinde direk telefona yazılım atabilen bir cihaz vardır :) biraz şanslı olsam da telefona turkcell rom'u kurmasalar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duna

    telefon şu an itibari ile BAŞARI servislerinde. bilmeyen arkadaşlar için açıklıyayım; benimde telefonum 3 tuş özürlüydü. Biraz teknik bilgi ile telefonu yazılımsal olarak DOWNLOAD MODE'A almayı başardım fakat firmware yükleme işlemi başarısız olduğu için telefon göçtü. 3 tuş methodu ile download mode'a alamadığım için cihazı kurtarma şansım olmadı. yarın sabah işleme alacaklar cihazımı. Bakalım neler olacak. Fakat benim anlamadığım şu. Bu adamlar buna nasıl yazılım atacaklar :) Telefonu download mode'a alamayacaklarına göre telefona yazılım yükleyemeyecekler :) Herhalde ellerinde direk telefona yazılım atabilen bir cihaz vardır :) biraz şanslı olsam da telefona turkcell rom'u kurmasalar :)

    Alıntıları Göster
    @xfacts

    konu başlığını değiştirdim.
    Tüm arızaları ve sorunları bu konuda takip edelim.

    Öneri için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxMulder

    @xfacts

    konu başlığını değiştirdim.
    Tüm arızaları ve sorunları bu konuda takip edelim.

    Öneri için teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Ilgilendiğiniz teşekkürler FoxMulder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    Ilgilendiğiniz teşekkürler FoxMulder

    Alıntıları Göster
    bu gün tim tim gezdim almak için SGS yi para peşin dedim, hastasıyım mutlaka alacam, 3 aydır takip ediyorum dedim, yalnız recover mode ve download mode bakmam lazım ne için olduğunu anlattım çok yerde. kimi izin verdi bakmaya kimi vermedi 8 tel inceleme fırsatım oldu malesef hiç biri mode lara girmedi.

    şimdi benim sormak istediğim Türkiye den garantili alıpta, 3 tuşu çalışan arkadaşların hangi şirket garantisi(telpa,başarı,C5) altında aldıklarıdır? benim baktıklarımda hiç C5 yoktu mesala.

    sanırım diger başlıkta bununla ilgili "benimki C5 den ve 3 tuş var" ibaresini okumuştum.

    arıza ve sorunlar(üç tuş, and market) başlığımızın fayadalı oması dileğiyle, açan arkadaşlara teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adjunt

    bu gün tim tim gezdim almak için SGS yi para peşin dedim, hastasıyım mutlaka alacam, 3 aydır takip ediyorum dedim, yalnız recover mode ve download mode bakmam lazım ne için olduğunu anlattım çok yerde. kimi izin verdi bakmaya kimi vermedi 8 tel inceleme fırsatım oldu malesef hiç biri mode lara girmedi.

    şimdi benim sormak istediğim Türkiye den garantili alıpta, 3 tuşu çalışan arkadaşların hangi şirket garantisi(telpa,başarı,C5) altında aldıklarıdır? benim baktıklarımda hiç C5 yoktu mesala.

    sanırım diger başlıkta bununla ilgili "benimki C5 den ve 3 tuş var" ibaresini okumuştum.

    arıza ve sorunlar(üç tuş, and market) başlığımızın fayadalı oması dileğiyle, açan arkadaşlara teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Ben de telpa'dan aldım.işin kötü tarafı başka bir şehirden aldım ve aldığım yere gidip değiştirme imkanım da yok bu vakitten sonra. Yukarıda asfgd34'ün söylediğine göre de download modu çalışan bir telefon mümkün olmayacak gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adjunt

    bu gün tim tim gezdim almak için SGS yi para peşin dedim, hastasıyım mutlaka alacam, 3 aydır takip ediyorum dedim, yalnız recover mode ve download mode bakmam lazım ne için olduğunu anlattım çok yerde. kimi izin verdi bakmaya kimi vermedi 8 tel inceleme fırsatım oldu malesef hiç biri mode lara girmedi.

    şimdi benim sormak istediğim Türkiye den garantili alıpta, 3 tuşu çalışan arkadaşların hangi şirket garantisi(telpa,başarı,C5) altında aldıklarıdır? benim baktıklarımda hiç C5 yoktu mesala.

    sanırım diger başlıkta bununla ilgili "benimki C5 den ve 3 tuş var" ibaresini okumuştum.

    arıza ve sorunlar(üç tuş, and market) başlığımızın fayadalı oması dileğiyle, açan arkadaşlara teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    C5 firması derken C5 açılımı yokmu yav_?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NurettinGunduz

    C5 firması derken C5 açılımı yokmu yav_?


    C5 Elektronik San. ve Tic. A.Ş
    Akaretler , Süleyman Seba Cad.
    BJK Plaza No:48 B/Blok K:1
    Beşiktaş / İSTANBUL

    açılımı C5

    C5 ELECTRONICS, Turkcell ürünlerinin, Philips cep telefonu cihazlarının ve Siemens Gigaset dect telefonlarının resmi distribütörüdür. ZTE, Option, Huawei ve Sanyo ürünlerinin ithalatçısı ve yetkili distribütörüdür. Nokia’nın perakende alanında iş ortağıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adjunt -- 14 Eylül 2010; 21:11:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adjunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: NurettinGunduz

    C5 firması derken C5 açılımı yokmu yav_?


    C5 Elektronik San. ve Tic. A.Ş
    Akaretler , Süleyman Seba Cad.
    BJK Plaza No:48 B/Blok K:1
    Beşiktaş / İSTANBUL

    açılımı C5

    C5 ELECTRONICS, Turkcell ürünlerinin, Philips cep telefonu cihazlarının ve Siemens Gigaset dect telefonlarının resmi distribütörüdür. ZTE, Option, Huawei ve Sanyo ürünlerinin ithalatçısı ve yetkili distribütörüdür. Nokia’nın perakende alanında iş ortağıdır.

    Alıntıları Göster
    telefonun özelliğini bilmeden satmaya kalkarlar ya nasıl bi memlekettir bu ulan otur bi araştır anroid nedir ne işe yarar marketi ne zıkkımdır zormu bukadar üç kuruş ucuz olsun diye eğitimsiz personellere iş verenler utansın bu hale geldik işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumur -- 14 Eylül 2010; 21:13:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumur

    telefonun özelliğini bilmeden satmaya kalkarlar ya nasıl bi memlekettir bu ulan otur bi araştır anroid nedir ne işe yarar marketi ne zıkkımdır zormu bukadar üç kuruş ucuz olsun diye eğitimsiz personellere iş verenler utansın bu hale geldik işte

    Alıntıları Göster
    Üç tuş topiğimiz hayırlı olsun. Umarım tez zamanda bu sorun hallolur da tarihe geçmez 'Üç tuş'. Bugün Antalya Real AVM deki Tim'e uğradım ellerine Galaxy S ulaştığında haber vereceklerini ve açıp kontrol edebileceğimizi söylediler. Hayırlısı bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DTmmlDZ

    Üç tuş topiğimiz hayırlı olsun. Umarım tez zamanda bu sorun hallolur da tarihe geçmez 'Üç tuş'. Bugün Antalya Real AVM deki Tim'e uğradım ellerine Galaxy S ulaştığında haber vereceklerini ve açıp kontrol edebileceğimizi söylediler. Hayırlısı bakalım.

    Alıntıları Göster
    3 tuş dışında da recovery mode'a girme yolları da var. Bunları deneyen oldu mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=2_w_1TNixQ4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hk -- 14 Eylül 2010; 23:04:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk

    3 tuş dışında da recovery mode'a girme yolları da var. Bunları deneyen oldu mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=2_w_1TNixQ4

    Alıntıları Göster
    oncelikle selamlar ve foxmulder emegine tesekkurler

    bugun bende samsung call center ile konustum.. 3 tus olayi cin beni birisine bagladilar..bu tuslari ullandiginizda root olayini degistirdiginizde garanti kapsami disina girersiniz dedi.. deidmki anrodi market kapali nasil bir ozgurluk nedne kapali? Turkiyenin google ile olan sorunlairndan kapali dedi..
    peki o zaman htc de nedne giriliyor? veya yurt disindan galaxys alanlar veya turlkcell rot u degistirenler giriyuor dedim..androidmarket nedne bu kadar onemli dedi.. bende bu telefonu kullaniyorum ama bir cok site var dedi slideme.org a girin dedi ordanda sam3.5 indirin ayni android market gibi isinizi gorur dedi.. kaldiki samsung and market var dedi..bende var 10 tane uygulamasi var baska bir sey yok dedim
    Bana dedigi bir cok site ile anlasmalairmiz suruyor yazilimsal olarak deneyimleirmiz suruyor uygulama olanaklarimizi zenginlestirecegiz o nedenle yakinda android acisindan zengin icerik olacak dedi. ve konusma bu sekilde sonra erdi
    cidden slideme.org benimde uzun suredir takip ettigim bir site bir girin bakin derim

    ama yinede 3 tus olayi midemi bulandiriyor..root degistirmek sorun degil ama degistirince eger garanti kapsami veya tahhut girdiyorsa yapmamda almamda...htc desire yolu gozukluyor bize anlasilan
    bazende diyorum profesyyonel kullanicisi degilsin iki uc uygulama indireceksin oyundu uygulamaydi bu kadar kasma nedersiniz?
    tskler herkese




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk

    3 tuş dışında da recovery mode'a girme yolları da var. Bunları deneyen oldu mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=2_w_1TNixQ4



    Cevap burada:


    quote:

    Orijinalden alıntı: chatin_62


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aegeus

    3 Düğme Sorunu Çözüldü - Kısmen

    Arkadaşlar Selamlar,

    Bir kaç yıldır pda kullanıcısıyım, özellikle HTC kullandım. Artık bu cihaz ile birlikte android'e geçtim. Bugün gittim kontratlı olarak Turkcell'den cihazı aldım ve kurcalamaya başladım. Buradaki iki ana sorun ile ilgili olarak bir çare bir de cevap buldum; bunları sizinle de paylaşmak istedim:

    3 Düğme Sorunu

    Öncelikle klasik uyarımızı yapalım: Bu programı kullanmak tamamiyle sizin sorumluluğunuzdadır, hiçbir sorumluluk kabul etmiyorum.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728754 adresinde sorun için bir ufak programcık verilmiş durumda. Aslında bu program telefonu basit bir şekilde root etmek için kullanılan bir başka programı çalıştırmak için kullanılıyor. Yapılacakları ingilizce olarak aşağıda alıntılıyorum, vakti olan bir başka arkadaş da Türkçe'sini yazsın lütfen.

    quote:

    Howto (un)root:
    1. Download: 2.1 update.zip (For I9000, I9000M, I5800 / Superuser 2.3.6.1) / UnRoot update.zip (this will remove your root completely and doesn't leave a trace!)
    indirme adresi:http://www.multiupload.com/YEOE4LRR8U
    2. Put update.zip to root of /sdcard (not /sdcard/sd) (not on the physical SD card but the Internal SD card/Phone Memory)
    3. Turn off phone
    4. Hold down volume up + home button + power (tip: release the power button for half a second when you see the samsung logo)
    Note: If you don't have the 3 button combo use the tutorial below (steps 4a - 4g).
    5. Phone will reboot into recovery mode
    6. Wait until you see the Recovery Screen and then release the buttons
    7. With the volume down key go to the option: "apply: /sdcard/update.zip"
    8. Press the home button
    9. Phone will start updating
    10. Phone reboots... and there you go! your phone is (un)rooted!


    Ardından da bizim işimizi gören ufak program:

    quote:

    For people that don't have the 3 button combo i made a script and a quick tutorial for doing it with ADB

    ADB reboot recovery:
    4a) Download the easy reboot recovery.zip script and unzip it somewhere
    4b) In your phone's settings make sure USB Debugging is on (in settings -> applications -> development)
    4c) Connect phone with USB cable to pc
    4d) Wait until all the drivers are installed
    4e) Start reboot recovery.bat
    4f) The phone will now start in recovery


    Programın indirme adresi ise:http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=389353&d=1282920202

    Basit bir 293 KB'lik zip dosyası, içinde de .bat dosyası var. Bunu çalıştırmadan önce ayarlar - uygulamalar - gelişim bölümünden usb gelişimi aktif hale getiriyorsunuz, ardından telefonu usb'den cihaza bağlıyorsunuz. Telefon için yeni bir iki ufak yazılım yükleniyor ardından bu .bat dosyasını çalıştırıyorsunuz ve telefon birden debug moda düşüyor, ardından ses tuşları ile aşağı inip telefonun içine attığınız (dikkat: sd card'a değil) update.zip dosyasını çalıştırıyorsunuz ve hoppaa. Ben gündüz üç düğmesi çalışmayan cihazım ile biraz önce bu programı kullandım ve sorunsuz olarak debug ekranı karşıma çıktı. Ardından da telefonu basitçe root ettim. Ancak tekrar etmem gerekirse tüm sorumluluk size ait! Root işlemini gerçekleştirdikten sonra ise yapılacaklar zaten diğer mesajlarda vb. yazıyor.

    Önemli not: Bu ikinci ufak program tek başına herkesin istediği debug modunun tamamı mıdır, bunu bilemiyorum; daha fazla bilgili bir kullanıcının kontrol edip buraya bilgi vermesi uygun olacak. Yine de benim istediğim root işlemi için sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

    Mono Kulaklık Sorunu

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=764548 adresindeki mesajdan da okuyabileceğiniz üzere kulaklıktan tek kanal geliyor olması sadece Türkiye'de satılan telefonlara özgü değil, dünya üzerinde bir çok kullanıcı bu sorunla karşılaşmış durumda. Şu anda geliştiriciler bu sorunun kaynağını tespit etmiş durumda, çözüm aranıyor. Dolayısıyla bunun için de panik yapmaya gerek yok.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Saygılarımla.

    edit: Arkadaşlar,http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=760571 adresindeki programı da indirdim; o programı belirtilen şekilde kurdum ve telefonun içine kendi update.zip dosyasını attı; ardından üstteki adresteki betik programını tekrar çalıştırdım ve bu yeni update.zip dosyasını çalıştırdım ve sorun çözüldü, root'un ardından ayrıca süper kullanıcı oldum ve lag fix için gerekli programları da sorunsuz kurdum. Bütün bu işler biraz karmaşık ve gece de geç oldu, ancak eminim ki biraz daha deneyimli bir kullanıcı bu adımları geniş geniş anlatacaktır. Benden şimdilik bu kadar.

    Bunu zaten yazdık, çizdik. Olay yazılım yükleyememe sorunu değil 3 tuş kombinasyonunun çalışmaması sorunu. Zaten Firmware yükleyen arkadaşlar böyle yüklüyorlar. ADB komutlarıyla telefona her istediğinizi yaptırabilirsiniz. Reboot ettiriken download modundamı, recovery modundamı yoksa normal reboot mu olduğunu v.s. söyleyebiliyorsunuz. Dosya kopyalayıp, taşıyıp, silebiliyorsunuz. Bir nevi ms-dos diyebiliriz.Ya da Telnet. Problem bu değil. Problem şu: Siz yazılımı yüklemeye karar verdiniz. İster Kies ister ADB komutlarıyla download modundan Odin ile olsun farketmez. Bir sorun oldu ve işlem yarım kaldı. Ne tür sorun olursa olsun. İster elektrikler kesilsin ister ayağınız kabloya takılsın, ister küçük kardeşiniz kabloyu çeksin. Mecburen işlemi tekrarlayacaksınız. İyi de telefon açılmıyor. Dolayısıyla PC de telefonu görmüyor. Eee, PC telefonu görmeyince ADB komutları nasıl çalışacak? Nitekim sanırım Duna arkadaşımızdı, telefonu böyle servislik oldu. Bu yüzden ADB kısmen bile çözüm değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatin_62

    quote:

    Orijinalden alıntı: hk

    3 tuş dışında da recovery mode'a girme yolları da var. Bunları deneyen oldu mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=2_w_1TNixQ4



    Cevap burada:


    quote:

    Orijinalden alıntı: chatin_62


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aegeus

    3 Düğme Sorunu Çözüldü - Kısmen

    Arkadaşlar Selamlar,

    Bir kaç yıldır pda kullanıcısıyım, özellikle HTC kullandım. Artık bu cihaz ile birlikte android'e geçtim. Bugün gittim kontratlı olarak Turkcell'den cihazı aldım ve kurcalamaya başladım. Buradaki iki ana sorun ile ilgili olarak bir çare bir de cevap buldum; bunları sizinle de paylaşmak istedim:

    3 Düğme Sorunu

    Öncelikle klasik uyarımızı yapalım: Bu programı kullanmak tamamiyle sizin sorumluluğunuzdadır, hiçbir sorumluluk kabul etmiyorum.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728754 adresinde sorun için bir ufak programcık verilmiş durumda. Aslında bu program telefonu basit bir şekilde root etmek için kullanılan bir başka programı çalıştırmak için kullanılıyor. Yapılacakları ingilizce olarak aşağıda alıntılıyorum, vakti olan bir başka arkadaş da Türkçe'sini yazsın lütfen.

    quote:

    Howto (un)root:
    1. Download: 2.1 update.zip (For I9000, I9000M, I5800 / Superuser 2.3.6.1) / UnRoot update.zip (this will remove your root completely and doesn't leave a trace!)
    indirme adresi:http://www.multiupload.com/YEOE4LRR8U
    2. Put update.zip to root of /sdcard (not /sdcard/sd) (not on the physical SD card but the Internal SD card/Phone Memory)
    3. Turn off phone
    4. Hold down volume up + home button + power (tip: release the power button for half a second when you see the samsung logo)
    Note: If you don't have the 3 button combo use the tutorial below (steps 4a - 4g).
    5. Phone will reboot into recovery mode
    6. Wait until you see the Recovery Screen and then release the buttons
    7. With the volume down key go to the option: "apply: /sdcard/update.zip"
    8. Press the home button
    9. Phone will start updating
    10. Phone reboots... and there you go! your phone is (un)rooted!


    Ardından da bizim işimizi gören ufak program:

    quote:

    For people that don't have the 3 button combo i made a script and a quick tutorial for doing it with ADB

    ADB reboot recovery:
    4a) Download the easy reboot recovery.zip script and unzip it somewhere
    4b) In your phone's settings make sure USB Debugging is on (in settings -> applications -> development)
    4c) Connect phone with USB cable to pc
    4d) Wait until all the drivers are installed
    4e) Start reboot recovery.bat
    4f) The phone will now start in recovery


    Programın indirme adresi ise:http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=389353&d=1282920202

    Basit bir 293 KB'lik zip dosyası, içinde de .bat dosyası var. Bunu çalıştırmadan önce ayarlar - uygulamalar - gelişim bölümünden usb gelişimi aktif hale getiriyorsunuz, ardından telefonu usb'den cihaza bağlıyorsunuz. Telefon için yeni bir iki ufak yazılım yükleniyor ardından bu .bat dosyasını çalıştırıyorsunuz ve telefon birden debug moda düşüyor, ardından ses tuşları ile aşağı inip telefonun içine attığınız (dikkat: sd card'a değil) update.zip dosyasını çalıştırıyorsunuz ve hoppaa. Ben gündüz üç düğmesi çalışmayan cihazım ile biraz önce bu programı kullandım ve sorunsuz olarak debug ekranı karşıma çıktı. Ardından da telefonu basitçe root ettim. Ancak tekrar etmem gerekirse tüm sorumluluk size ait! Root işlemini gerçekleştirdikten sonra ise yapılacaklar zaten diğer mesajlarda vb. yazıyor.

    Önemli not: Bu ikinci ufak program tek başına herkesin istediği debug modunun tamamı mıdır, bunu bilemiyorum; daha fazla bilgili bir kullanıcının kontrol edip buraya bilgi vermesi uygun olacak. Yine de benim istediğim root işlemi için sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

    Mono Kulaklık Sorunu

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=764548 adresindeki mesajdan da okuyabileceğiniz üzere kulaklıktan tek kanal geliyor olması sadece Türkiye'de satılan telefonlara özgü değil, dünya üzerinde bir çok kullanıcı bu sorunla karşılaşmış durumda. Şu anda geliştiriciler bu sorunun kaynağını tespit etmiş durumda, çözüm aranıyor. Dolayısıyla bunun için de panik yapmaya gerek yok.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Saygılarımla.

    edit: Arkadaşlar,http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=760571 adresindeki programı da indirdim; o programı belirtilen şekilde kurdum ve telefonun içine kendi update.zip dosyasını attı; ardından üstteki adresteki betik programını tekrar çalıştırdım ve bu yeni update.zip dosyasını çalıştırdım ve sorun çözüldü, root'un ardından ayrıca süper kullanıcı oldum ve lag fix için gerekli programları da sorunsuz kurdum. Bütün bu işler biraz karmaşık ve gece de geç oldu, ancak eminim ki biraz daha deneyimli bir kullanıcı bu adımları geniş geniş anlatacaktır. Benden şimdilik bu kadar.

    Bunu zaten yazdık, çizdik. Olay yazılım yükleyememe sorunu değil 3 tuş kombinasyonunun çalışmaması sorunu. Zaten Firmware yükleyen arkadaşlar böyle yüklüyorlar. ADB komutlarıyla telefona her istediğinizi yaptırabilirsiniz. Reboot ettiriken download modundamı, recovery modundamı yoksa normal reboot mu olduğunu v.s. söyleyebiliyorsunuz. Dosya kopyalayıp, taşıyıp, silebiliyorsunuz. Bir nevi ms-dos diyebiliriz.Ya da Telnet. Problem bu değil. Problem şu: Siz yazılımı yüklemeye karar verdiniz. İster Kies ister ADB komutlarıyla download modundan Odin ile olsun farketmez. Bir sorun oldu ve işlem yarım kaldı. Ne tür sorun olursa olsun. İster elektrikler kesilsin ister ayağınız kabloya takılsın, ister küçük kardeşiniz kabloyu çeksin. Mecburen işlemi tekrarlayacaksınız. İyi de telefon açılmıyor. Dolayısıyla PC de telefonu görmüyor. Eee, PC telefonu görmeyince ADB komutları nasıl çalışacak? Nitekim sanırım Duna arkadaşımızdı, telefonu böyle servislik oldu. Bu yüzden ADB kısmen bile çözüm değil.


    Alıntıları Göster
    şimdi ben bu 3 tuşa bastım telefon restrart yaptı... yani bende öalışıyormu demek oluyor... restart sadece...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinekahve

    şimdi ben bu 3 tuşa bastım telefon restrart yaptı... yani bende öalışıyormu demek oluyor... restart sadece...


    Telefonu kapatın. Önce ses açma tuşuna sonra home tuşunu basılı tutarken power tuşuna basıp öylece bekleyin. Samsung Logosu gelince diğerleri basılı dururken sadece power tuşundan parmağınızı çekin. Recovery ekranı gelince diğer parmaklarınızı da bırakabilirsiniz

    bu menuden çıkmak için: reboot system now seçeneğiyle telli yeniden başlatın.

    not: ana konudan alıntı kim paylaştı bilmiyorum kayıt etmiştim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.