< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung Galaxy S23 Ultra [ANA KONU] (2072. sayfa)
-
-
Bu hatanın server kaydıyla bir alakası olacağını sanmıyorum. Sonuçta knox sayacı sıfır kalıyor ve root rom bir şey yok. Acaba geliştirici seçenekleri açık kaldı da onu mu tehdit görüyor? Eğer açıksa kapatıp tekrar dener misiniz?
-
Cihazınızda magisk supersu vb uygulama yüklü mü? Yukluyse cihazınızda, bu uygulamanın sisteme erisip sorgulama yapmasını rahatlıkla engelleyebilirsiniz. Değilse, sadece tek çare var diye biliyorum, o da cihaza root atmak. Root işi ise gerçekten çok zahmetli ve Cihazın stabilitesini bozuyor. Yine de biraz kafa yorarak cihazı belli bir seviyede tutup kullanabilirsiniz. Daha önce root atma yapmadıysanız bu işlerden uzak durmanız yararınıza olacaktır. Server kaydı root ile bozulabilir, cihazınız brick olabilir vb bir çok risk içerir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cevabı çok basit ve net. Performans profilinde düşük profili seçerseniz kaçınılmaz olarak o takılmaları yaşarsınız. Çünkü donanımın tam performansta kullanımını engellemiş olursunuz. Seçenekte hızdan ödün verileceği açıkça yazılmış. Sadece hız değil 120 hz, kısıtlama içerisinde yer alır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cihazın klavyesi beni çok yoruyor. S5 vardı önceden, onun gibi davranıyor. Son harf yanlış oldu diyelim, üç kere düzelttikten sonra benim istediğimi yazıyor. Note FE'de ilk düzeltmede algılıyordu.
Çoğu kelimeyi tahmin edemiyor, düzeltmiyor. Yine FE'yi öveceğim ama neredeyse iki doğru harften yazmak istediğim kelimeyi tahmin edip düzeltiyordu.
Daha birçok şey yazabilirim ama özetle bu. Eskisi gibi akıcı yazamadığımı hissediyorum kısacası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aralik guncellemesi sonrasi telefon bariz kasmaya basladi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morags -- 18 Aralık 2024; 15:18:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok, sıradan bir güvenlik güncellemesi.. Ekran sürelerim benzer, sistem akıcılığı aynı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hangi klavye uygulamasını kullanıyorsunuz bilmiyorum ama Swiftkey zamanla kullanım alışkanlıklarınıza göre önerilerini ve hata düzeltmelerini yapabiliyor. Önceki telefonumda da swiftkey microsoft hesabımla bağlantılı çalıştığı için bu telefona geçince de aynı şekilde önerilerde bulunmaya devam ediyor.
-
Ben telefonu aldığımdan beri (20 ay oldu) s pen bağlanmama sorunu vardı ara sıra. Yani s peni çıkarınca bağlanamıyordu bazen. Bugün fırsat bulup servise gittim. Gün içinde s peni değiştirdiler. Şansımı denemek için pil değiştirebilir miyiz garanti 3 ay kaldı dedim. Şikayet notuna eklediler pil az gidiyor diye. Pil ve şarj devresi değişmiş.
Pil sağlık durumu iyi görünüyordu, şarj devresinde de bir sorun yoktu. Sorgusuz sualsiz değiştirmeleri çok hoşuma gitti ilk defa bir şeyin garantisinden memnun oldum
Sadece ekran koruyucuyu kaldırıp tekrar yapıştırmışlar sanırım mecburen o biraz deforme olmuş. 350₺ ye yenisini takıyorlarmış da onu yaptırmadım acelem vardı.
Bunlar premium model olduğu için mi direkt pil değiştiriyorlar yoksa her telefona mı aynı politika?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cordarone -- 18 Aralık 2024; 17:7:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yok hocam kapalıymış zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefoncular yapamaz mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Microsoft klavyesini kullnanıyorum yıllardır. Gerçekten aşırı memnunum. Sezgisel yazma özelliği mevcut. Kelimelerinizi yazdıkça hafızaya alıyor, hesbainizla giriş yaparsanız, yedeklemeden tekrar eklediğiniz kelimelerle devam edebiliyorsunuz. Diğer klavyeleri kullanamıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceandark -- 18 Aralık 2024; 17:24:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim düşüncem premium Modellerde bu hizmeti sağlıyorlar. Note 10 plus tan beri müthiş değişti Samsung servisleri. Samsung da sizi merkezden arayıp memnuniyet anketi yaptırıyor. Servisler bunu çok dikkate alıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Muhakkak vardır yapan. Ama gerçekten çok iyi anlayan bir yazılımcı değilse, asla verme ellerine. Piyasadaki telefoncular basit işlemleri yapabilecek kişiler oluyor genelde.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
s20 fe için de aynı şey yapıldı geçen hafta
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Swiftkey çok çok ileride şu an. Senelerce swiftkey kullandım, son 2-3 aydır samsung klavye kullanıyorum ama henüz tam anlamıyla alışamadım...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gerçekten öyle. Birkaç sefer samsung klavyeyi kullanmayı denedim ama tam alışamadım yine swiftkeye döndüm.
-
Aynı şekilde kullanıyorum ben de. Hangi cihaza geçersem geçeyim sözlük kayıtlı olduğu için müthiş rahatlık sunuyor.
-
YD server kayıtlı cihazlarda bankacılık uygulamalarının açılmama gibi bir durumu var mı?
Bende imei çakılı xiaomi bir telefon var ama artık bankacılık uygulamalarını açamıyorum root algılandığı için.
YD server kayıtlı cihazlarda bu sorun varsa tamamen TR pazarına bakayım..
-
Server kayıtta root atılmıyor root yapılmıyor, veya bootloader da açılmıyor. Cihaza yetkili fabrikasyon samsung server'ı erişiyor imei işini hallediyor bu kadar. Dolayısıyla hiçbir bankacılık uygulamasında sorun olmuyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X