< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy S25 / S25+ [ANA KONU] - %15 İndirim Detayları İlk Mesajda (226. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
![](/static/forum/img/popularite.png)
-
-
Benimle alakalı degil Samsung veriyor s24 256gb herkes alıyor cihaz sorunsuzsa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cihaz ucuzlayinca gider vatanda bayide degistirirsin . Hemen hemen ayni fiyata denk geliyor. Umurumda degil benim tag kablosuz sarj cihazi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen senede fark 1000 civarındaydı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sene oyle olacak sanirim hayirlisi olsun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam müşteri hizmetleri ayağı gerçekten kötü.
Yani bir müşteri lansman kuponu kodu girdim diyor. O zaman bu kod neyin nesidir, ne işe yarar bir kere senin müşteri hizmetleri olarak bilmen lazım.
Ama adam senden sipariş numarasını alıyor, kontrol ediyorum diyor. Sonrasında siz şu şu şu ürünleri sipariş etmişsiniz diyor. Misal bende sepette sadece smart tag2 çıktı sipariş anında. Muhtemelen stok yoktu.
Bana diyor ki siz zaten smart tag2 sipariş etmişsiniz kablosuz şarj cihazı siparişi vermemişsiniz.
Ya diyorum ben kendim ürün eklemiyorum sepete, kodu giriyorum o otomatik ekliyor sepete diyorum anlamıyor. Bir kere benim sepete sadece smart tag2'yi ücretsiz ekleyebileceğim bir mekanizma var mı? Bunun sorgulaması yok. Ben soruyorum sizin birden fazla çeşit lansman kodunuz falan mı var? Hani bazısı hem kablosuz şarj cihazı hem smarttag2 eklerken bazısı sadece smarttag2 ekliyor olabilir. Yok diyor.
Bilgisayar programımızın kardeşim? Sepette ücretsiz smarttag2 nasıl eklenmiş olabilir? Burada mavi ekran veriyorsan orada müşteri temsilcisi olarak çalışmanın manası yok. Ama sizin ve diğer arkadaşların da dediği gibi size dönüş yapılacak deniyor dönen yok. Gönderilecek diye bana sipariş sonrasında aynen size söyledikleri gibi arayıp söylediler ancak eksik gönderdiler.
Bu kadar sığ bir müşteri temsilcisi tarafı ile gerçekten sinir olmamak elde değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bl@Ck[Dr@GoN] -- 12 Şubat 2025; 0:25:9 >
-
S23'ünüze ne kadar teklif etmişlerdi?
S25'in en önemli artıları 12 GB RAM ve yüksek verimlilikli SD Elite işlemcisi ile fazladan 2 saate varan daha yüksek ekran süreleri alabilirsiniz. Aynı zamanda cihaz yazılımsal olarak güncel kalacağı için uzun bir süre telefon değiştirme derdiniz olmaz. Hoparlör performansı aynı mı bilmiyorum ama düz S25 modeli indirimlerle birlikte iyi konuma gelirse bir çok kişinin tercih sebebi olacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Death Mark07 -- 12 Şubat 2025; 0:32:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
elinde lansman kodu olupta kullanmayacak olan varsa özelden gönderebilir mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
S25+ siparişi verenler ürün elinize kaç günde ulaştı? Bende sabırsızlıkla bekliyorum.
-
S25 s24 e göre daha fazla ısınıyor deniyor. Kullanıcı deneyimlerinize göre yorum yapabilir misiniz aradaki farkı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X