Şimdi Ara

Samsung Galaxy Watch Active 2 [ANA KONU] (340. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.084
Cevap
112
Favori
434.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Bunu değerlendirebilirim teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HAAltuntas kullanıcısına yanıt
    Evet modlu uygulama yukledim ben çalışıyor.youtube da var videosu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar yaklaşık 1 ay önce cihazımdaki dokunmatiğin saçmalaması kendi kendine çalışması veya ben bastığımda çalışmaması gibi sorunlarımdan bahsetmiştim. Cihazımı servise yolladım. 1 hafta içinde garanti içi ekran ve arka kapak değişimini yaptılar. Sonra geldiği gün cihazla havuza girdim ve cihaz kapandı ve bir daha açılmadı .Tekrar servise yolladım. Bir kaç gün bekledi .Sonra telefonla arayıp cihazda herahngi bir sıvı teması yapıp yapmadığımı sordular .Ben de sadece yağmur suyu geldi dedimSamsung Galaxy Watch Active 2 [ANA KONU] Samsung Galaxy Watch Active 2 [ANA KONU] .Daha sonra yine garanti kapsamında cihazın ana kartı bataryası arka kapağını değiştirip yolladırlar. Saatim bir bakıma yenilenmiş oldu. Başımdan geçenleri anlatmak istedim :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • musty238 M kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız 😀 servis kafasına göre takılıyor. Sıvı temasından garanti dışı bırakabilirlerdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Galaxy Buds 2 bizim cihazla çalışmıyor mu? Samsungshop'ta watch 4 ve daha yenisi gerekir yazıyor. Bilen var mı veya tecrübe eden oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun bende HB den 70 TL kupon gelince şu yeni kordon kasa karısımı olan spıgenden sipariş geçtim , yarın gelir muhtemelen , bakalım umarım değer 80 TL verdigimize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saatimi şarj ederken 2 küsür saat gösteriyor fakat şarj dolum süresi o kadarı bulmuyor 1 küsür saat de şarj oluyor.

    ilk aldığımda gösterdiği saat kadar sürede doluyordu. süre tam tutuyordu.


    böyle olan başka kimse varmı? bu bir sorun oldugunu gösterirmi?

  • cimbomlu52 C kullanıcısına yanıt

    bende farkettim aynı durumu hocam.

    dediğiniz gibi2 küsür saatte tam dolum yazdı, 1 saat sonra falan fulldü.

    bende anlamadım :)

  • Evet arkadaşlar daha önce teknik servisin sıvı teması diyerek benden 2100 TL para istemesine istinaden Tüketici Hakem kuruluna yaptığım şikayet lehime sonuçlanmış olup. arızalı ürün yerine misli ile yenisi verilmesi kararı çıkmıştır. Siz siz olun hakkınızı arayın. Muz cumhuriyeti değil burası samsung gelipte sizi dolandırsın. Üzüldüğüm nokta bunu yapanlar kendi vatandaşarımız.

  • exzomy E kullanıcısına yanıt

    Karara ilişkin belgeyi paylaşabilirmisiniz?

  • exzomy E kullanıcısına yanıt

    Hayırlı uğurlu olsun hocam. Benim de karara bağlandı konumunda tebligatı bekliyorum. Ne kadar zamanda tebliğ geldi size? Yani karara bağlandı yazdıktan sonra? Bir de kararda yazan nedir? Samsung mağazasına gidip mi yapacaksınız yoksa onlar mı gönderecek? Çok soruyorum ama bir sorum daha var. O da şu: Ben ücretsiz onarım talep etmiştim. Siz yeni cihaz istiyorum mu dediniz şikayetinizde? Yoksa onların kendi kararı mı yenisi ile değişim? Teşekkür ederim şimdiden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erditepe -- 21 Ekim 2021; 0:48:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e devlet üzerinden alabiliyorsunuz kararı. Tebligata gerek yok yani. En yakın teknik servise karar formu, fatura cihaz ve kutusu ile götüreceğim(Samsung Müşteri Temsilcisi öyle dedi). Cihaz onarım veya değişim diye talep ettim. Misli ile yenilenmesi diye bişey yazıyor

  • İhsanYıldız İ kullanıcısına yanıt
    Samsung Galaxy Watch Active 2 [ANA KONU]
  • exzomy E kullanıcısına yanıt

    Tüketici hakem heyetini telefonla aradım tebligatla bildireceklerimiş. Fakat sonucunu söyledi. Ben ücretsiz onarım veya ücret iadesi talep ediyorum demiştim. Onlar ücret iadesi diye sonuçlandırmış. Hayırlısı olsun diyelim 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ücret iadesi ise süper. Ücret iadesi için aldığın yeri şikayete ekliyormuşsun o sebeple ben değişim istemiştim. E devlet üzerinden görürsün eğer sonuç çıktıysa ben karar alındı yazısından sonra 2 hafta bekledim. kararın yayınlanmasını.

  • exzomy E kullanıcısına yanıt

    Ücret iadesi süper ama işte şöyle bir durum var. Ben 2020 şubat ayında sevgililer günü kampanyası ile 2.ürüne %50 indirimli aldım. Ürün bana 700 liraya geldi. Saatin sıfırı şuan 1700-2.000 TL civarı olduğu için aslında az olacak ödeme. Aslında ücretsiz onarım veya iade dedim gitmişler iadeyi uygun görmüşler. Hayırlısı artık diyecek bir şey yok bu saatten sonra.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erditepe kullanıcısına yanıt

    tekrar aynı cihazı alacaksanız bana gelen cihazı ben kullanmayacağım size satabilirim hocam cihazın değerini bilen birine gitsin isterim. ben apple ekosistemine geçtim Türkiye deki samsung zihniyeti ile uğraşamam.

  • exzomy E kullanıcısına yanıt

    Saat eşimindi. Altın model 40mm. Kendisi kullanmak istemiyor aynı saati tekrar ama gene de değerlendirebilirim tabi ki. Sizdeki hangi modeldi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • exzomy E kullanıcısına yanıt

    Gerçekten emsal bir karar olmuş aynı sorunu yaşayan arkadaşlar bunu örnek gösterebilirler teşekkür ederim.Konu sahibi arkadaş bunu 1.sayfaya taşımalı.

  • erditepe kullanıcısına yanıt

    bende ki 44mm di hocam takdir sizin ben zaten satacağım. daha da samsung kullanmam

  • 
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.