internetten gear wear programının 2019 ocak uygulamasını indirdim güncellemesini kapattım şu an sıkıntısız çalışıyor ama uygulamaya girilmiyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung Gear S3 Frontier & Classic [ANA KONU] (367. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Uygulamaya girmek şart değil aslında, bağlantı kopması sonrasında yeniden bağlanma sorunu bende de var. Link paylaşabilirseniz sevinirim. Wifi ile bağlanırsanız sorun kısmen çözülüyor, ama bu sefer de sokağa çıkınca sorun başlıyor. -
Arkadaşlar , yaklaşık 3 yıldır İphone ile Gear S3 kullanıyorum . İki Bluetooht bağlantımda bağlı olduğunda uzun zamandır saatten konuştuğumda whatsapp bildirimleri alamıyorum . Saatten konuşma bağlantısını kapattığımda bildirimler geliyor . Eskiden bu sorun yoktu bunun bir çözümü var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, plastik kayış alerji yaptığı için kullanamıyorum. Deri de alerji yapar mı bilemedim. Aynısını kot kumaşı ile yapar mısınız?
-
Merhabalar, 05365647078 whatsapp dan iletişime geçin lütfen. Yardımcı olurum size.
-
Bu saatin ikinci eline en fazla ne kadar verilir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdullah b. abdullah -- 29 Aralık 2020; 16:23:0 > -
quote:
Orijinalden alıntı: MuBi
Uygulamaya girmek şart değil aslında, bağlantı kopması sonrasında yeniden bağlanma sorunu bende de var. Link paylaşabilirseniz sevinirim. Wifi ile bağlanırsanız sorun kısmen çözülüyor, ama bu sefer de sokağa çıkınca sorun başlıyor.Kimseden yanıt gelmedi, ama sorun da kendi kendine şu şekilde çözüldü.Daha önce defalarca kez saati sıfırlamama rağmen, telefondan uygulamayı kaldırmama rağmen sorun çözülmemişti. Yılbaşı tatilini fırsat bilip saati sıfırladım, Galaxy wear ve birleşik uygulamalarını tekrar kaldırdım, bluetooth geçmişini temizledim. buraya kadar hep aynısını yapmıştım. bu sefer farklı yaptığım şey telefonda herhangi bir uygulama yüklemeden direkt saati tekrar sıfırladım, o sırada telefon saati gördü ve bağlanmak isteyip istemediğimi sordu. Bağlan deyince telefona hem gar uygulamasını hem de eklentilerini kendisi yükledi, tüm güncellemelerini yaptı. sonrasında bağlantı koptuktan sonra tekrar bağlanamama sorunu ortadan kalktı.
Özetle, eskiden telefondan saate bağlanıyordum ve sorun yaşıyordum, bu sefer saatten başladı prosedür; saatten telefona bağlandım ve sorun çözüldü.
Ayralarım:
Parlaklık 6
Wi-Fi auto
AOD açık (kendi arayüzü var)
GPS/NFC kapalı
dokunarak/bezel/ekrana dokunarak uyandırma açık
Yaklaşık 2 saatte tam şarj oluyor, Sabah 7 gibi şarjdan alıyorum ve gece 12 - 01 gibi şarja takma vakti geliyor. Tabi bu süreler nedeni ile uyku takibi yalan oluyor.
-
Arkadaşlar merhaba saatim pili 1 günü zor çıkarır hale geldi. Nerrede değiştirtebilirim. Ya da internetten alsam kendim değiştireiblir miyim.
-
-
Merhaba İyi Günler,
gear s3 frontier saatimin şarjı normalde iki gün gidiyordu, 3-4 gündür şarjım 7-8 saatte biter oldu. Tizen 4.0.0.7 sürümü yüklü, pil ömrünü eski haline getirmek için saate napmam gerekiyor ?
-
Sakın yetkili servislere götürmeyin dahada berbat oluyor. Saatiniz. Ya kendiniz yada yetkili olmayan yetkin iyi bir servise verin.Sanırım yetkili servisler ek problemler çıkarıp garantisi bitmiş bu ürünlerden daha fazla gelir elde etmeye çalışıyor yada sizi yeni ürün almaya zorluyorlar benim başıma aynı durum geldi.200 TL verip 3 yıldır kullandığım saatin pilini değiştim.Pil ömrü hiç değişmedi.Aksine saatim tamamen kapalıyken bile 6 saat de %20 enerji tüketen bir problem daha ekleyip saati elime verdiler Garantisi bittiği için bu yarattıkları problemi çözmek için ana kartı değişimi için 650 TL para istediler. Sakın ama sakın özellikle BAŞARI TEKNİK servisinden uzak durun.Yolarlar sizi kaz gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O attığım foto da Ankara simge servisin pil değişimi uğruna bozuk benim elime verdiği anakart. Yenisine 650 istediler. Bende internetten 2.el alıp ekranını kullanılan anakartını satan birinden aldım. Sorun şu ki servisler bilmiyor, özeller hiç bilmiyor. -
Merhaba,
saatimi sürekli kullanmadığım için satmak istiyorum, hiçbir sorunu ve çizik vs. yoktur. Ciddi ilgilenenler mesaj atabilir.
-
Kullandığınız arayüz hoşmuş, ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim. Umarım kısa sürede satarsınız. -
Aynen kalılıyorum size.2010 yılında gıcır gıcır toshiba laptopu bios hatasından yetkili sevise verdim yapıldı diye çağırdılar gittim bir baktım laptopun üzeri cizilmiş etrafını tornavida ile kanırtarak sökmüsler güya yetkili servis.İtiraz ettim sonra komple kasayi degistirdiler bu seferde kasa tam oturmuyordu.Valla çileden cıktım.Allahtan kendi 250 gb lik harddiskimi almıstım onlarda 250gb hdd takmış.Sonra yazlıga gidecektim laptopu o sekilde aldım.Yeni kasa gelince haber vereceklerdi.Tatile gittim geldim.Benimle ilgilenen arkadaş işten ayrılmış.Öbür arkadaşlarda bilmiyordu.Servis yetkilisine durumu baştan sona anlattım içine ettiniz dedim.Laptopum bu sekilde kullaniliyor ancak elimde 250gb hdd niz var bunu helal ederseniz bu işten vaz gecerim yada tüketici haklarına kadar giderim.Aslinda ikinci el almıştım ve elimde fatura yoktu zaten servis müdürüde teklifimi kabul etti.Birkaç sene sonra laptopu sattım.10 yil olmuş hddyi hala kullaniyorum.Yani nereye getireceğim servisler gerçekten bilinçsiz elemanlarla dolu.Toshiba serviste bunu bizzat yaşadım.quote:
Orijinalden alıntı: ppemoSakın yetkili servislere götürmeyin dahada berbat oluyor. Saatiniz. Ya kendiniz yada yetkili olmayan yetkin iyi bir servise verin.Sanırım yetkili servisler ek problemler çıkarıp garantisi bitmiş bu ürünlerden daha fazla gelir elde etmeye çalışıyor yada sizi yeni ürün almaya zorluyorlar benim başıma aynı durum geldi.200 TL verip 3 yıldır kullandığım saatin pilini değiştim.Pil ömrü hiç değişmedi.Aksine saatim tamamen kapalıyken bile 6 saat de %20 enerji tüketen bir problem daha ekleyip saati elime verdiler Garantisi bittiği için bu yarattıkları problemi çözmek için ana kartı değişimi için 650 TL para istediler. Sakın ama sakın özellikle BAŞARI TEKNİK servisinden uzak durun.Yolarlar sizi kaz gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat1971 -- 16 Ocak 2021; 16:29:36 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: okkoArkadaşlar merhaba saatim pili 1 günü zor çıkarır hale geldi. Nerrede değiştirtebilirim. Ya da internetten alsam kendim değiştireiblir miyim.
merhaba, iletişime geçerseniz yardımcı olurum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: savage038Merhaba İyi Günler,
gear s3 frontier saatimin şarjı normalde iki gün gidiyordu, 3-4 gündür şarjım 7-8 saatte biter oldu. Tizen 4.0.0.7 sürümü yüklü, pil ömrünü eski haline getirmek için saate napmam gerekiyor ?
iletişime geçerseniz yardımcı olurum.
-
telefonu huawei olup samsung gear s3 frontier kullanan var mı??? yeni aldım. ikinci el. yani hep bağlantıaı kopuyor. bu konuda ne yapabilirim???
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben huawei p30 ile kullandım. Hiç kopma sorunu yaşamadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selamlar bu saatte şarj sorununu çözebilen var mı? Pil değişimi yaptıranlarınki bile eskisi gibi gitmiyor anladığım kadarıyla yok mu kesin çözüme ulaşan?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X