Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum.Eylül ayının 12 sinde adana carrefour sa dan samsung i780 aldım ayın 15 de telefonun bazı tuşlarının basmaması üzerine başarı teknik servisine götürdüm. ayın 17sinde alın dediler gittim aldım iş yerinde kartı taktım bu seferde servis yok yazıyor ayın 19 unda geri verdim hala cihazı bekliyorum arayıp sordugumda parça bekliyor diyorlar. 30 iş günü dolmak üzere cişhazı 2 defa açılmış ve parça değiştirlmiş bir şekilde teslim almak istemiyorum. Sizce nasıl bir yol izlemem gerekir. Bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.SAYGILARIMLA
30 gün sonunda para iadesi isteyebilirsiniz. Servis buna yanaşmayacaktır ama bulunduğunuz ildeki tüketici mahkemesine başvurun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme