Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (125. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.516
Cevap
47
Favori
141.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • avantis A kullanıcısına yanıt

    Şuanda bu ücret geçerlimi acaba bende de aynı problem var her açdıgımda 30 dk düzelmesini bekliyorum. Tvnın sıfırı 60 bin falan sanırım verdikleri

  • Arnold Schwarzenegger kullanıcısına yanıt
    Değişmiştir. Tekrar değerlendirilmesi gerekir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    Tskler tv benim 49 inc bozulan 55inc verirler mi ? Faturasini bulmam lazim 10 yil olmadi

    Verdikleri model 120hz 2.1 hdmi sanirim ks serisinden iyidir heralde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arnold Schwarzenegger kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle 49 inç verirler. Fatura olmadan veya sistemlerinde televizyonuzun kaydı olmadan ücretli değişim yapmazlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    60binlik tvyi 20 bine vermeleri bence cok iyi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba TV den İnternet üzerinden çoğu film sitelerini açamıyorum, filmi oynatmıyor neden acaba? Sizin film izlediğiniz siteler var mı?, Bir de ekstra bir aparatla çok bilgim yok ama ip TV gibi birşey alsam mesela Android program yükleyebilir miyim mesela inat TV gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yatay çizgi sorunu bende de oluyor 1-2 gün kapalı kalınca yapıyor, tv'yi alalı 7 sene oldu bir şey yapılabilir mi bu noktadan sonra?


    Bir de bundan bağımsız olarak app sorununu nasıl çözüyorsunuz? Market çok sınırlı app konusunda, dışarıdan yükleyemiyor muyuz, illa tv box almak zorunda mıyız?

  • Uzun bir aradan sonra tv nin kendi uydusunu kullanayım dedim ama yayın açılmadı. Ayarlardan yayın sekmesine girdiğimde fonksiyon kullanılamıyor hatası veriyor. Güncelleme olmadığını söyledi yine tv nin kendi menüsünde. Aynı durumu yaşayan var mı acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar selam bu konuyu hortlatıyorum biraz ama,


    Bu tv yi duvara asmak istiyorum. Şuan baktığımda sadece tv bağlantı vidaları ekrünüyor.

    Daha doğrusu o da var ama kısa, tv eğimli olduğundan bir tarafı tutuyor diğer tarafı tutmuyor.


    Birde tv nin içinden çıkan plastik parçalar mevcut. tam olarak nasıl monte edilmeli bilgisi olan varmı?

  • gokce7374 kullanıcısına yanıt
    https://www.filmmodu17.com/

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Panelin içine sivrisinekler girmiş:)))

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba altta çizgi olayı bencede var 5-10 gün kapalı kalınca oluyor sonra düzeliyor 2 dk sonra

    Üste para verip yeni model alma devam ediyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan2525 S kullanıcısına yanıt

    Altı gün bizimki kapalı kaldı. Açtığımızda altta çizgiler vardı. Biraz çalıştıktan sonra düzeldi. Ortada da çizgi vardı onlar şu an için yok. Sivrisinekler var:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 49ks8500 2016 yılında vatandan almışdım faturası falan mevcut.

    youtube da bu 55qn90 da memnun değiller menü çok yavaş ve parlama yapıyor seside konuşmalarda altta kalıyormuş

  • serkan2525 S kullanıcısına yanıt

    Televizyonumdan çok memnundum. Panel sorunları yaşattı. Oldukça hızlı. Ses, görüntü çok iyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim Uygulaması devam ediyor mu bilgisi olan var mı servisi çağırayım mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan2525 S kullanıcısına yanıt
    Ediyor. 55qn85d verdiler yerine
    Düzeltme: Tavsiye ettikleri tv, türkiye stoklarında bulunmadığından 55s90d verdiler, bugün montajı yapıldı. Süreç bir buçuk ay sürdü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miribute -- 21 Eylül 2024; 14:3:27 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • serkan2525 S kullanıcısına yanıt

    Değişim uygulaması nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam TV nin panel samsung un elimde yok.
    Dolayısıyla Panel değişimi istediğinizde panel olmadığından dolayı ve yasalara göre 10 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu olduğu için siz tamir isteğinde bulunduğunuz zaman size muadil veya bir üst model ürün önerisinde bulunuyorlar.
    Değişim kampanyası dedikleri bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Achina A kullanıcısına yanıt

    Bire bir değişim yapmıyorlar. Panel değişim ücreti ne kadar ise o kadar ücreti sizden tahsil edip yeni televizyon veriyorlar. Bu da bir kampanya değil devletin verdiği yasal haktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.