Şuanda bu ücret geçerlimi acaba bende de aynı problem var her açdıgımda 30 dk düzelmesini bekliyorum. Tvnın sıfırı 60 bin falan sanırım verdikleri |
SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (125. sayfa)
-
-
Değişmiştir. Tekrar değerlendirilmesi gerekir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tskler tv benim 49 inc bozulan 55inc verirler mi ? Faturasini bulmam lazim 10 yil olmadi
Verdikleri model 120hz 2.1 hdmi sanirim ks serisinden iyidir heralde
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Büyük ihtimalle 49 inç verirler. Fatura olmadan veya sistemlerinde televizyonuzun kaydı olmadan ücretli değişim yapmazlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
60binlik tvyi 20 bine vermeleri bence cok iyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba TV den İnternet üzerinden çoğu film sitelerini açamıyorum, filmi oynatmıyor neden acaba? Sizin film izlediğiniz siteler var mı?, Bir de ekstra bir aparatla çok bilgim yok ama ip TV gibi birşey alsam mesela Android program yükleyebilir miyim mesela inat TV gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yatay çizgi sorunu bende de oluyor 1-2 gün kapalı kalınca yapıyor, tv'yi alalı 7 sene oldu bir şey yapılabilir mi bu noktadan sonra?
Bir de bundan bağımsız olarak app sorununu nasıl çözüyorsunuz? Market çok sınırlı app konusunda, dışarıdan yükleyemiyor muyuz, illa tv box almak zorunda mıyız?
-
Uzun bir aradan sonra tv nin kendi uydusunu kullanayım dedim ama yayın açılmadı. Ayarlardan yayın sekmesine girdiğimde fonksiyon kullanılamıyor hatası veriyor. Güncelleme olmadığını söyledi yine tv nin kendi menüsünde. Aynı durumu yaşayan var mı acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selam bu konuyu hortlatıyorum biraz ama,
Bu tv yi duvara asmak istiyorum. Şuan baktığımda sadece tv bağlantı vidaları ekrünüyor.
Daha doğrusu o da var ama kısa, tv eğimli olduğundan bir tarafı tutuyor diğer tarafı tutmuyor.
Birde tv nin içinden çıkan plastik parçalar mevcut. tam olarak nasıl monte edilmeli bilgisi olan varmı?
-
https://www.filmmodu17.com/
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Merhaba altta çizgi olayı bencede var 5-10 gün kapalı kalınca oluyor sonra düzeliyor 2 dk sonra
Üste para verip yeni model alma devam ediyor mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Altı gün bizimki kapalı kaldı. Açtığımızda altta çizgiler vardı. Biraz çalıştıktan sonra düzeldi. Ortada da çizgi vardı onlar şu an için yok. Sivrisinekler var:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
49ks8500 2016 yılında vatandan almışdım faturası falan mevcut.
youtube da bu 55qn90 da memnun değiller menü çok yavaş ve parlama yapıyor seside konuşmalarda altta kalıyormuş
-
Televizyonumdan çok memnundum. Panel sorunları yaşattı. Oldukça hızlı. Ses, görüntü çok iyi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değişim Uygulaması devam ediyor mu bilgisi olan var mı servisi çağırayım mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ediyor. 55qn85d verdiler yerine
Düzeltme: Tavsiye ettikleri tv, türkiye stoklarında bulunmadığından 55s90d verdiler, bugün montajı yapıldı. Süreç bir buçuk ay sürdü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miribute -- 21 Eylül 2024; 14:3:27 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Değişim uygulaması nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam TV nin panel samsung un elimde yok.
Dolayısıyla Panel değişimi istediğinizde panel olmadığından dolayı ve yasalara göre 10 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu olduğu için siz tamir isteğinde bulunduğunuz zaman size muadil veya bir üst model ürün önerisinde bulunuyorlar.
Değişim kampanyası dedikleri bu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bire bir değişim yapmıyorlar. Panel değişim ücreti ne kadar ise o kadar ücreti sizden tahsil edip yeni televizyon veriyorlar. Bu da bir kampanya değil devletin verdiği yasal haktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X