Şimdi Ara

Samsung LCD TV Arızası (LE26R71B)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 27 Mayıs 2007 tarihinde 66 cm Samsung LCD TV aldım. Yaklaşık 2 hafta önce, tv nin HDMI çıkışında bir sorun meydana geldi. En yakın yetkili servisi aradım ve arızayı bildirdim. Aradan 5 gün geçmesine rağmen kimse gelmeyince tekrar servisi aradım. Telefona çıkan kişi "Ben sizin talebinizi ilgili arkadaşlara verdim daha gelmediler mi?" diye cevap verdi. Benden gelmediklerini söyleyince de "herhalde çok meşguller, müsait olunca gelirler" gibi saçma sapan bir cevap verdi. Kendilerini şikayet edeceğimi söyleyince de pişkin pişkin "istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz" dedi. Bunun üzerine Samsung Türkiye'nin LCD TV'lerin servis distribütörlüğünü yapan Anadolu Elektronik'e durumu anlatan bir mail attım. Birkaç gün geçmesine rağmen oradanda herhangi bir cevap gelmeyince 29.09.2007 tarihinde ikinci kez hem kendilerine hem de Samsung Türkiye'ye (bilgi amaçlı)ikinci bir mail attım. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen iki yerdende herhangi bir cevap gelmedi. Artık hakkımı mahkemede arayacağım. Evet, kendilerini hem tüketici derneklerine şikayet edeceğim hemde mahkemeye vereceğim. (Bu arada kanuni olarak yapabileceğim başka bir şey var mı acaba?)

    Eğer benim durumuma düşmek istemiyorsanız kesinlikle Samsung LCD TV alamadan önce iyi düşünün. Yada arıza yapmaması için dua edin derim.

    LCD tv lerle ilgili başka bir forumda yazılanları şöyle bir okudum. Genelde Vestel'den uzak durulması söyleniyor. Ben Vestel ile ilgili başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bir sene önce Vestel marka çamaşır makinem arızalanmıştı. Garantisinin bitmesine de 2 ay gibi bir süre vardı. Cihazı gelip tamir ettiler ancak 1 hafta sonra tekrar arıza yaptı. Bu sefer gelip makinayı götürdüler. Bir kaç gün sonrada telefon açıp "arızanın büyük olduğunu bu yüzden değişim isteyeceklerini" söylediler. Bir hafta sonrada ambalajında, yeni model, eskisinden çok daha fazla özellikleri olan bir makinayı evime teslim ettiler ve yaklaşık bir yıldır bu makinayı sorunsuz kullanıyoruz. Yani diyeceğim o ki, bence biraz Vestel'e haksız yapılıyor gibi geldi. Bu yüzden LCD de de keşke Vestel'i seçseydim diye düşündüğümde olmuyor değil yani. En azından servis sorunu yaşamazdım gibime geliyor.







  • Koskoca Anadolu Grubuna yazıklar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dec_chaos -- 8 Ekim 2007; 22:12:56 >
  • Bir kere böyle bir sorun oldu diye koskoca şirketi karalamak olmaz. Gerçi Samsung'un en azından Ankara'daki servisleri pek bilgisiz ve ilgisizler. Ama bir sürü servis var. Bence hepsini teker teker arayarak durumu bildirin.
  • istersen sana cevahir samsung bayinin numarasını verebilirim bir de orayı dene
  • Ben karalarım.
    Bu yazıyı başka bir sitede de okudum. Günler önce yazıldı. Hala arıza için gelen giden yoksa ne denir daha fazla?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lg Led tv arıza
    8 yıl önce açıldı
    Samsung LED TV Kumanda Sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.