Ben doğru mu anladım? Size bunun tamirini yetkili serviste garantisi bittiği için ücretli yaparız dediklerinde siz kabul etmediniz mi? |
Bildirim
Ben doğru mu anladım? Size bunun tamirini yetkili serviste garantisi bittiği için ücretli yaparız dediklerinde siz kabul etmediniz mi? |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Garantisi bitmiş bir ürünü servisin ücretsiz tamir etmesi gerektiğini mi düşünüyorsunuz? Şikayetiniz bu yüzden mi? Eğer böyle düşünüyorsanız bu çok mantıksız değil mi? Arıza ne olursa olsun garanti dışı kalmış bir ürün için servisin ücret almaması çok saçma olurdu. Yok ben astarı yüzünden pahalı olacak diye düşünüp yeni tv aldım diyorsanız o konuda haklısınız. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |