Şimdi Ara

SAMSUNG MU9000 KULLANICILARI (245. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.885
Cevap
75
Favori
253.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 241242243244245
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Captain Tsubasa 10 kullanıcısına yanıt

    Ben doğru mu anladım? Size bunun tamirini yetkili serviste garantisi bittiği için ücretli yaparız dediklerinde siz kabul etmediniz mi?

  • Mitra kullanıcısına yanıt
    Evet kim bilir ne kadar çıkacak çünkü servis yetkilisi eve gelecek yapmasa bile bir ücret alacakmış. Google tv box aldım geçtim gittiği yere kadar en azından artık birileri biliyor şikayet varda ki şikayetimi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Captain Tsubasa 10 kullanıcısına yanıt

    Garantisi bitmiş bir ürünü servisin ücretsiz tamir etmesi gerektiğini mi düşünüyorsunuz? Şikayetiniz bu yüzden mi? Eğer böyle düşünüyorsanız bu çok mantıksız değil mi? Arıza ne olursa olsun garanti dışı kalmış bir ürün için servisin ücret almaması çok saçma olurdu. Yok ben astarı yüzünden pahalı olacak diye düşünüp yeni tv aldım diyorsanız o konuda haklısınız.

  • Garanti suresi ureticinin hatalarina karsilik tuketicinin magdur olmamasi icin taninan yasal makul suredir. Ulkedeki tuketici kanunlarindaki minumum sureden az olmamak uzere kimi zaman uretici insiyatinde bu sure uzatilarak urun piyasaya cikarilir. Bu surenin uzerinde meydana gelecek arizalar tuketici kusuru, kullanim sartlari ya da mutad yipranma kabul edilir. Ulkemizde bu sure en az iki yil. Yerli markalarin tercihi 3-5 ya da ucretini odemek kosulu ile biraz daha uzatabiliyorlar. Ayrica bazi markalar urunun tamami icin degil icindeki parcalari icin daha uzun garantiler verebilirler. Mesela samsung camasir makinesi mitorlari icin, buzdolaplari icin 10 yil garanti sureleri vardir. Bu kurallar alici/satici arasindaki sozlesmelerde acikca belirtilir ve urun alirken kabul edilmis sayilirsiniz. Hukuki yonu ancak muallak durumlar icin olabilir. Tv’lerde en cok bulutlanma, olu piksel gibi konularda bu anlasmazliklar yasanir. Mekanik bir arizanin garanti soneasinda meydana gelip, markanin odememesi gayet normal ve her arizanin bir parca bir de servis ucreti vardir. Parca fiyatini telefonda alabilirsiniz ama eve servis isteyip tespiti yaptirirsaniz servis bunu ucretlendirir. Cihazlarda omur boyu garanti sunulmadigi surece sikayetvardaki sikayet havada kalir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 241242243244245
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.