Şimdi Ara

Samsung NP350V5C İnceleme / Kullanıcı Platformu (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.469
Cevap
13
Favori
62.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a


    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.

    Sende ürün değişimini kabul ederler bence servisle iletişime geç en azından

    Seçimlerden sonra gideceğim hocam bimekse garanti belgesi faturası her şeyi tam. 1 yılda bu kadar nasıl olur hiç anlamıyorum. Toplamadan vazgeçmeseydim keşke. Neyse artık yapacak bir şey yok normalde çok titiz kullanan birisiyimdir halbuki. :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a


    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.

    Sende ürün değişimini kabul ederler bence servisle iletişime geç en azından

    Seçimlerden sonra gideceğim hocam bimekse garanti belgesi faturası her şeyi tam. 1 yılda bu kadar nasıl olur hiç anlamıyorum. Toplamadan vazgeçmeseydim keşke. Neyse artık yapacak bir şey yok normalde çok titiz kullanan birisiyimdir halbuki. :(

    Hocam gidin deyin ki bu kaçıncı sorunum sürekli yenisi ekleniyor ilk aldığımdaki gibi değil bilgisayarım çok ses çıkıyor ısınıyor bataryamın ömrü bitti o kadar titiz kullandım o kadar doldur boşalt yaptığım halde bataryam öldü şimdide durup dururken bilgisayarın ekranında çizgi oluştu sürekli sorunlarla kaşılaşıyorum araştırıyorum bu modeli kullanana arkadaşlarda böyle sorunlar yok ben şikayetçiyim değişim istiyorum bu ney böyle olmaz falan deyin pasif olmayın biraz böyle ağırlığınızı koyarsanız değişim yapılabilir olmadı sorun düzeltilir verilir yani kullanıcı hatası falan durumu olmaz önemli olan sizin oradaki ağzınızdan çıkacak olan kelimeler servisle işiniz bittiğinde samsung tarafından aranıyorsunuz zaten memnun kaldınızmı diye soruyorlar peki sizden herhangi bir ücret talep edildi mi diye soruyorlar sizde orda söylerseniz yani takip ediyorlar derecelendirecek olsanız mesela 1-10 arasında kaç verirdiniz diyor ona göre notunuzu verip hatta arayan kişiyede şikayette bulunabilirsiniz işiniz hallolmazsa dersiniz benim tarafımda olan birşey değil sürekli sorun falan derken olay biter biraz arsızlık isteyebilir ama işiniz hallolur Allah'ın izni ile merak etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumba198

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a


    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.

    Sende ürün değişimini kabul ederler bence servisle iletişime geç en azından

    Seçimlerden sonra gideceğim hocam bimekse garanti belgesi faturası her şeyi tam. 1 yılda bu kadar nasıl olur hiç anlamıyorum. Toplamadan vazgeçmeseydim keşke. Neyse artık yapacak bir şey yok normalde çok titiz kullanan birisiyimdir halbuki. :(

    Hocam gidin deyin ki bu kaçıncı sorunum sürekli yenisi ekleniyor ilk aldığımdaki gibi değil bilgisayarım çok ses çıkıyor ısınıyor bataryamın ömrü bitti o kadar titiz kullandım o kadar doldur boşalt yaptığım halde bataryam öldü şimdide durup dururken bilgisayarın ekranında çizgi oluştu sürekli sorunlarla kaşılaşıyorum araştırıyorum bu modeli kullanana arkadaşlarda böyle sorunlar yok ben şikayetçiyim değişim istiyorum bu ney böyle olmaz falan deyin pasif olmayın biraz böyle ağırlığınızı koyarsanız değişim yapılabilir olmadı sorun düzeltilir verilir yani kullanıcı hatası falan durumu olmaz önemli olan sizin oradaki ağzınızdan çıkacak olan kelimeler servisle işiniz bittiğinde samsung tarafından aranıyorsunuz zaten memnun kaldınızmı diye soruyorlar peki sizden herhangi bir ücret talep edildi mi diye soruyorlar sizde orda söylerseniz yani takip ediyorlar derecelendirecek olsanız mesela 1-10 arasında kaç verirdiniz diyor ona göre notunuzu verip hatta arayan kişiyede şikayette bulunabilirsiniz işiniz hallolmazsa dersiniz benim tarafımda olan birşey değil sürekli sorun falan derken olay biter biraz arsızlık isteyebilir ama işiniz hallolur Allah'ın izni ile merak etmeyin.

    Tamam hocam teşekkür ederim bağırmadan düzgün konuşarak yazdıklarınızı aynen söyleyeceğim. Bağırırsam karşıdaki bir şey der bu sefer gine sinirlenirim iyice sorun olmasın :D Bu arada hocam fatura benim üzerime değil komşunun kartından almıştım o yüzden onun üzerine onun gelmesine gerek var mı fatura ve garanti belgesi yeter mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumba198

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a


    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.

    Sende ürün değişimini kabul ederler bence servisle iletişime geç en azından

    Seçimlerden sonra gideceğim hocam bimekse garanti belgesi faturası her şeyi tam. 1 yılda bu kadar nasıl olur hiç anlamıyorum. Toplamadan vazgeçmeseydim keşke. Neyse artık yapacak bir şey yok normalde çok titiz kullanan birisiyimdir halbuki. :(

    Hocam gidin deyin ki bu kaçıncı sorunum sürekli yenisi ekleniyor ilk aldığımdaki gibi değil bilgisayarım çok ses çıkıyor ısınıyor bataryamın ömrü bitti o kadar titiz kullandım o kadar doldur boşalt yaptığım halde bataryam öldü şimdide durup dururken bilgisayarın ekranında çizgi oluştu sürekli sorunlarla kaşılaşıyorum araştırıyorum bu modeli kullanana arkadaşlarda böyle sorunlar yok ben şikayetçiyim değişim istiyorum bu ney böyle olmaz falan deyin pasif olmayın biraz böyle ağırlığınızı koyarsanız değişim yapılabilir olmadı sorun düzeltilir verilir yani kullanıcı hatası falan durumu olmaz önemli olan sizin oradaki ağzınızdan çıkacak olan kelimeler servisle işiniz bittiğinde samsung tarafından aranıyorsunuz zaten memnun kaldınızmı diye soruyorlar peki sizden herhangi bir ücret talep edildi mi diye soruyorlar sizde orda söylerseniz yani takip ediyorlar derecelendirecek olsanız mesela 1-10 arasında kaç verirdiniz diyor ona göre notunuzu verip hatta arayan kişiyede şikayette bulunabilirsiniz işiniz hallolmazsa dersiniz benim tarafımda olan birşey değil sürekli sorun falan derken olay biter biraz arsızlık isteyebilir ama işiniz hallolur Allah'ın izni ile merak etmeyin.

    Tamam hocam teşekkür ederim bağırmadan düzgün konuşarak yazdıklarınızı aynen söyleyeceğim. Bağırırsam karşıdaki bir şey der bu sefer gine sinirlenirim iyice sorun olmasın :D Bu arada hocam fatura benim üzerime değil komşunun kartından almıştım o yüzden onun üzerine onun gelmesine gerek var mı fatura ve garanti belgesi yeter mi?

    Hıı İşte ozaman orası sıkıntılı faturadaki ismi isteyeceklerdir veya telefonla falan onay verdireceksiniz bilemiyorum nasıl olur lakin sonuçta düşünecek olursak sizin bilgisayarınızı ben çalsam faturasıyla benim komşumun desem götürsem servise adam ne bilsin belki çalmışsındır belki senindir kimlik olayı falan istiyorlar sıkıntılı bir durum. Genede öyle bir durumda yapılabilinecek herhangi bir durum var ise arkadaşlara duyurulur tecrübelerini paylaşsınlar hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumba198

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumba198

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a


    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.

    Sende ürün değişimini kabul ederler bence servisle iletişime geç en azından

    Seçimlerden sonra gideceğim hocam bimekse garanti belgesi faturası her şeyi tam. 1 yılda bu kadar nasıl olur hiç anlamıyorum. Toplamadan vazgeçmeseydim keşke. Neyse artık yapacak bir şey yok normalde çok titiz kullanan birisiyimdir halbuki. :(

    Hocam gidin deyin ki bu kaçıncı sorunum sürekli yenisi ekleniyor ilk aldığımdaki gibi değil bilgisayarım çok ses çıkıyor ısınıyor bataryamın ömrü bitti o kadar titiz kullandım o kadar doldur boşalt yaptığım halde bataryam öldü şimdide durup dururken bilgisayarın ekranında çizgi oluştu sürekli sorunlarla kaşılaşıyorum araştırıyorum bu modeli kullanana arkadaşlarda böyle sorunlar yok ben şikayetçiyim değişim istiyorum bu ney böyle olmaz falan deyin pasif olmayın biraz böyle ağırlığınızı koyarsanız değişim yapılabilir olmadı sorun düzeltilir verilir yani kullanıcı hatası falan durumu olmaz önemli olan sizin oradaki ağzınızdan çıkacak olan kelimeler servisle işiniz bittiğinde samsung tarafından aranıyorsunuz zaten memnun kaldınızmı diye soruyorlar peki sizden herhangi bir ücret talep edildi mi diye soruyorlar sizde orda söylerseniz yani takip ediyorlar derecelendirecek olsanız mesela 1-10 arasında kaç verirdiniz diyor ona göre notunuzu verip hatta arayan kişiyede şikayette bulunabilirsiniz işiniz hallolmazsa dersiniz benim tarafımda olan birşey değil sürekli sorun falan derken olay biter biraz arsızlık isteyebilir ama işiniz hallolur Allah'ın izni ile merak etmeyin.

    Tamam hocam teşekkür ederim bağırmadan düzgün konuşarak yazdıklarınızı aynen söyleyeceğim. Bağırırsam karşıdaki bir şey der bu sefer gine sinirlenirim iyice sorun olmasın :D Bu arada hocam fatura benim üzerime değil komşunun kartından almıştım o yüzden onun üzerine onun gelmesine gerek var mı fatura ve garanti belgesi yeter mi?

    Hıı İşte ozaman orası sıkıntılı faturadaki ismi isteyeceklerdir veya telefonla falan onay verdireceksiniz bilemiyorum nasıl olur lakin sonuçta düşünecek olursak sizin bilgisayarınızı ben çalsam faturasıyla benim komşumun desem götürsem servise adam ne bilsin belki çalmışsındır belki senindir kimlik olayı falan istiyorlar sıkıntılı bir durum. Genede öyle bir durumda yapılabilinecek herhangi bir durum var ise arkadaşlara duyurulur tecrübelerini paylaşsınlar hocam.

    Tamam hocam onla gideriz o zaman sorun yok :)




  • selamün aleyküm arkadaşlar, SAMSUNG SETTİNGS kısayoluna tıklayınca giremiyorum açılmıyo bu sorunun sebebi nedir acaba ?
  • Selamün aleyküm kardeşler. Np350v5c-s0ktr modelli notebooku kullanmaktayım. ekranın sol menteşesinde sorun var oynuyor yerinden. Teknosadan almıştık tekno garantide yaptırmıştık şimdi geri versem ürün değişimi yaparlar mı yoksa ekranı tamir ederler mi? Tamir ederlerse ücret talep edebilirler mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • kronik sorun sanırım. aynen benim de sol menteşe gevşedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lerante

    selamün aleyküm arkadaşlar, SAMSUNG SETTİNGS kısayoluna tıklayınca giremiyorum açılmıyo bu sorunun sebebi nedir acaba ?

    Metro arayüzüne girin orada settings yazın programı açın eğer ozamanda gelmezse program ekle ve kaldırdan kaldırıp sw update üzerinden tekrar indirme yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proofession

    Selamün aleyküm kardeşler. Np350v5c-s0ktr modelli notebooku kullanmaktayım. ekranın sol menteşesinde sorun var oynuyor yerinden. Teknosadan almıştık tekno garantide yaptırmıştık şimdi geri versem ürün değişimi yaparlar mı yoksa ekranı tamir ederler mi? Tamir ederlerse ücret talep edebilirler mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Garantisi varsa götürün ürün değişimi isteyin araya bi kaç bişey katın belki değişim olabilir hiç bişey olmazsa yapıp verirler tekno garantide varsa sıkıntı olmayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumba198

    quote:

    Orijinalden alıntı: proofession

    Selamün aleyküm kardeşler. Np350v5c-s0ktr modelli notebooku kullanmaktayım. ekranın sol menteşesinde sorun var oynuyor yerinden. Teknosadan almıştık tekno garantide yaptırmıştık şimdi geri versem ürün değişimi yaparlar mı yoksa ekranı tamir ederler mi? Tamir ederlerse ücret talep edebilirler mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Garantisi varsa götürün ürün değişimi isteyin araya bi kaç bişey katın belki değişim olabilir hiç bişey olmazsa yapıp verirler tekno garantide varsa sıkıntı olmayacaktır.

    Yanıtladığınız için teşekkür ederim. 2 hafta kaldı teknogaranti haftaiçi gidip gerekli işlemleri yaptırırım. Tekrardan teşekkür ederim. Değişirlerse eğer buraya yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: proofession

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumba198

    quote:

    Orijinalden alıntı: proofession

    Selamün aleyküm kardeşler. Np350v5c-s0ktr modelli notebooku kullanmaktayım. ekranın sol menteşesinde sorun var oynuyor yerinden. Teknosadan almıştık tekno garantide yaptırmıştık şimdi geri versem ürün değişimi yaparlar mı yoksa ekranı tamir ederler mi? Tamir ederlerse ücret talep edebilirler mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Garantisi varsa götürün ürün değişimi isteyin araya bi kaç bişey katın belki değişim olabilir hiç bişey olmazsa yapıp verirler tekno garantide varsa sıkıntı olmayacaktır.

    Yanıtladığınız için teşekkür ederim. 2 hafta kaldı teknogaranti haftaiçi gidip gerekli işlemleri yaptırırım. Tekrardan teşekkür ederim. Değişirlerse eğer buraya yazarım.

    Biran önce götürün az kalmış hocam rica ederim buraya yazarsanız sonucu diğer arkadaşlarda fikir edinmiş olacaktır.




  • cumba198 kullanıcısına yanıt
    aynen öyle yaptım ama hala aynı açılmıyo kardeşim
  • w8.1 ve en son intel sürücüsünde ekran ışığının % 0 a kadar kısılabildiğini farkettim, lenovoda olan direk ışığı kapatma özelliği ve kısayolu bunda önceden yoktu ve olsa keşke demiştim, şuan ışık sıfıra kadar kısılınca ekran ışığı kapanmış oluyor.

    ne işe yarar derseniz, arada bilgisayarı yalnız bırakırken oturumu kilitlesem de ekran acık kalıyordu, şimdi daha iyi.
  • Ekle dostum, 1 yıl oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proofession

    Selamün aleyküm kardeşler. Np350v5c-s0ktr modelli notebooku kullanmaktayım. ekranın sol menteşesinde sorun var oynuyor yerinden. Teknosadan almıştık tekno garantide yaptırmıştık şimdi geri versem ürün değişimi yaparlar mı yoksa ekranı tamir ederler mi? Tamir ederlerse ücret talep edebilirler mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    aynısı geçen bana oldu, servise gördüm, klavye değişimi yapılmış. Şimdi hiç bir sorun yok
  • ekran birden bembeyaz oluyor şikayeti ile verdim servise laptopu
    fatura dışında birşey istemediler
    bilgiler önemli diye not düştüler ama korkuyorum format atacaklar diye
    bakalım kaç gün sürecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sub kullanıcısına yanıt
    merak etmeyin, donanımsal sorundur
  • Bu arada arkadaşlar, laptopun pil ömrü artık dayanmıyor. Güç Tasarrufu modunda bile 30 dakika sürmüyor.
    1 yıl oldu henüz alalı. Servise götürsem pil değişimi yaparlar mı ücretsiz?
  • Métropol kullanıcısına yanıt
    burada birkaç arkadaş götürüp değiştirmisti pili

    bende ki sorun donanimsal biliyorum, 2. ekrana bağlayıp denedim hatta ama servislere güvenemiyorum nedense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.