Şimdi Ara

Samsung NP350V5C İnceleme / Kullanıcı Platformu (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.469
Cevap
13
Favori
62.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar .bat dosyalarını açmak istediğimde not defteri vs. olarak açıyor sorun sanırsam windows 8 ile alakalıymış bunu nasıl çözebilirim?
  • O zaman programla açmayı denemediysen birde böyle dene.

    http://www.solvusoft.com/tr/file-extensions/file-extension-bat/
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de bu laptopun s0ktr 8gb ramli i5 li versiyonunu kullanmaktayım. Laptopu alalı 11 ay oldu hep şarjda kullanmama rağmen battery care programında kayıp %6.14 olarak görünüyor. Şarjdan çıkarınca bi 10-15 dk kullanıyorum %75 den bi anda %8 e iniyor. BIOS dan kalibrasyon yaptım fakat sorun hala aynı var mı bunun bir çözümü doğru değerleri gösterebilecek?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    Edit: Sorunu çözdğm artık normal bir şekilde şarjda kullanabiliyorum, bayada gidiyor. Pil ömrü uzatıcısını kapayınca sorunu çözdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Genes1x -- 26 Temmuz 2014; 15:47:26 >
  • garanti bitimine 2 ay kadar kala ciddi bir sıkıntı çıktı laptopta

    ekran bembeyaz oluyor. ilk başlarda ekranı kapatıp açılınca kendine geliyordu en son iyice gitti. şuan için tek çözüm ekranı sonuna kadar açmak
    internetten birazcık baktım, ekrana giden kablolarda kopma/temassızlık olduğuna dair bir şeyler yazıyordu. hatta içini açıp nereden düzeltileceğine dair yazıda vardı ama pek cesaret edemiyorum şuan.

    laptopu bimeksten almıştım, kutusu ve faturası duruyor ancak garanti belgesi kullanım kılavuzu vs. bulamadım.
    acaba garanti dışı kalmış olabilir mi diye bir soru var kafamda. kullanıcı hatası deyip suçu bana atabilirler ekranla alakalı olarak, birde hem çift işletim sistemi olması, hem recovery'yi falan silmiş olmamdan dolayı garanti dışı kalmış diyeceklerinden korkuyorum.

    diğer bir soru, bimeks'in servisine mi yoksa samsung yetkili bayilerden birine mi götürmek daha mantıklı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sub

    garanti bitimine 2 ay kadar kala ciddi bir sıkıntı çıktı laptopta

    ekran bembeyaz oluyor. ilk başlarda ekranı kapatıp açılınca kendine geliyordu en son iyice gitti. şuan için tek çözüm ekranı sonuna kadar açmak
    internetten birazcık baktım, ekrana giden kablolarda kopma/temassızlık olduğuna dair bir şeyler yazıyordu. hatta içini açıp nereden düzeltileceğine dair yazıda vardı ama pek cesaret edemiyorum şuan.

    laptopu bimeksten almıştım, kutusu ve faturası duruyor ancak garanti belgesi kullanım kılavuzu vs. bulamadım.
    acaba garanti dışı kalmış olabilir mi diye bir soru var kafamda. kullanıcı hatası deyip suçu bana atabilirler ekranla alakalı olarak, birde hem çift işletim sistemi olması, hem recovery'yi falan silmiş olmamdan dolayı garanti dışı kalmış diyeceklerinden korkuyorum.

    diğer bir soru, bimeks'in servisine mi yoksa samsung yetkili bayilerden birine mi götürmek daha mantıklı?

    Hocam ben batarya değişimi ve temizlik için götürdüğümde garanti belgesini falan istemediler sordum gerek yok dediler. Samsung'un servisine götürürseniz daha iyi olur ben çok memnun kaldım benim işlemlerim yapılırken diğer sıkıntısı olan arkadaşlara baktığımda hepsiyle ilgilenildi ve kullanıcı hatası olan şeyleri dahi aldılar şahit oldum. Ama işletim sistemini ve recovery olayını halletmeniz gerektiğini düşünmekteyim. Zaten 2 ay kalmış garanti dışı kalsa yapacak bir şey yok götürmezseniz yine yapacak bir şey yok her türlü teknik servise verip ücret ödersiniz götürün şansınızı deneyin. Birde şu var samsung'un servisine götürürseniz birebir içinizi dökebilirsiniz bimeks garanti belgesini isteyecektir.




  • Öncelikle herkese selam,iki sene sonra tekrardan ortaya çıktım :)

    -Bahsettiğim lekeler hale bulunmakta,zaman geçtikçe artmakta
    -Ekran sol üst menteşe gevşedi,oynamalar başladı
    -Hapörlerden karıncanlama sesi arada bir geliyor ama çok sık değil

    Ürün değişimi isteyeceğim sizce bu sorunlar yeter mi ?
  • Arkadaşlar bilgisayarıma recovery yaptıktan sonra ekranında sağ üstte hafif uzun 1 2 cmlik ince mavi bir çizgi çıktı. Sorunu buraya atmak için ss aldım tam painte koyup kaydedecektim fakat ss de çizgi gözükmüyor. Yani burdan anlaşılacağı üzere monitöründe sorun var sanırım. Buna ne yapabilirim, servise vermekten başka çarem var mı, servise verirsem garantide sorun çıkartırlar mı? Nerden aldıysam notebook dertsiz başımı derde soktum toplama yapıp kurtulacaktım ne güzel.

    Edit: Çizgi hiç bir şey yapmadan büyüyor yaklaşık 3.5 cm civarı şuan :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi averst -- 31 Temmuz 2014; 1:55:10 >
  • Bir deneme yapın buraya resmi atın. Eğer biz göremezsek serviste göremez böyle bir sorun varsa monitorun üst kapak bolumu değişir. Yazılımsalda olabilir formattan sonra böyle olduysa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Samsung NP350V5C İnceleme / Kullanıcı Platformu

    Hocam tam yuvarlak içine aldığım yerde o üstten aşağı aynı boyutta ince bir çizgi mevcut zaten buradan monitörüyle alakalı olduğu belli oluyor. Şimdi ben bunu aldığım yerden garantiye götürsem sorunu düzeltirler mi yoksa kullanıcı hatası falan diye gönderirler mi? Hiçbir darbeye falan maruz kalmadı durup dururken çıktı zaten sorun. Birde dediğiniz gibi monitör ile alakalıysa kaç günde değiştirirler?




  • Açıkcası ben göremedim ama yinede olmadı bir servise verin arkadaş mesela üst konuda yazmış kullanıcı hatası olanları bile bazen alıyorlar diye. Şahsen bende touchpadın sol tarafında kararmayıda göstermiştim Kullanıcı hatası diyip yapmadılar bilemicem. Olmadı bir daha recovery atın Kısmi olarak bakalım düzelicekmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farti

    Açıkcası ben göremedim ama yinede olmadı bir servise verin arkadaş mesela üst konuda yazmış kullanıcı hatası olanları bile bazen alıyorlar diye. Şahsen bende touchpadın sol tarafında kararmayıda göstermiştim Kullanıcı hatası diyip yapmadılar bilemicem. Olmadı bir daha recovery atın Kısmi olarak bakalım düzelicekmi?

    Monitörde hocam çzigi belli yani recovery ile alakası yokmuş yaptım update falan attım değişmedi aynı. Tesadüf geldi o ana demekki. Neyse haftaya başta o sorun sonra pil değişimi ve iç temizliği için vermeyi düşünüyorum. Kullanıcı hatası derlerse ne yapmam gerek?
  • Tam olarak ne derler bir fikrim yok. Eğer kullanıcı hatası derlerse diretirsin biraz benlen alakalı olmayan bir şey diye. Diğer türlü ücretli değişim yaparlar.
  • Hocam size zahmet olacak çok oluyor ama kaç lira derler?
  • Hiç bilemicem desem yeridir. Belli olmaz sana 60 derim servis 160 der yani değişir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farti

    Hiç bilemicem desem yeridir. Belli olmaz sana 60 derim servis 160 der yani değişir.

    Peki hocam sağolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    Öncelikle herkese selam,iki sene sonra tekrardan ortaya çıktım :)

    -Bahsettiğim lekeler hale bulunmakta,zaman geçtikçe artmakta
    -Ekran sol üst menteşe gevşedi,oynamalar başladı
    -Hapörlerden karıncanlama sesi arada bir geliyor ama çok sık değil

    Ürün değişimi isteyeceğim sizce bu sorunlar yeter mi ?

    birebir aynı sorunlar bendede var kardeşim öğrenince bizide bilgilendirir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihgnl3

    quote:

    Orijinalden alıntı: diabect41

    Öncelikle herkese selam,iki sene sonra tekrardan ortaya çıktım :)

    -Bahsettiğim lekeler hale bulunmakta,zaman geçtikçe artmakta
    -Ekran sol üst menteşe gevşedi,oynamalar başladı
    -Hapörlerden karıncanlama sesi arada bir geliyor ama çok sık değil

    Ürün değişimi isteyeceğim sizce bu sorunlar yeter mi ?

    birebir aynı sorunlar bendede var kardeşim öğrenince bizide bilgilendirir misin?

    Halen pc'yi teslim etmiş değilim yaklaşık bir 20 gün daha teslim edemicem,eğer ürün değişimi olmazsa kasa değişimi isticem bunu yaparlar heralde




  • diabect41 kullanıcısına yanıt
    Ürün değişimi nasıl oluyor hocam bende de sorunlar varda

    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi averst -- 1 Ağustos 2014; 1:01:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a

    Ürün değişimi nasıl oluyor hocam bende de sorunlar varda

    bazı sorunlar kendinden olduğu için aynı ürünle değişiyosun bilgisayarı ancak kabul etceklerini sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirliv-a


    Monitörde mavi çizgi var, bataryanın %50 kaybı, sol altta leke, ısınma gibi problemler var. En azından ürün değişmese bile bana sorunlar düzeltilsin yeter monitör ve batarya yeterli.

    Sende ürün değişimini kabul ederler bence servisle iletişime geç en azından
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.