Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (1078. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21.569
Cevap
409
Favori
713.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10751076107710781079
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tncy22 T kullanıcısına yanıt

    Tamam güncellenmiş işte sorun nedir? home tuşuna basın huba girin siz ayarlara girmişsiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedycihan

    Amazonda yıllardır var 10+ zaten



    https://sammyhub.com/2021/11/19/samsung-tvs-with-av1-codec-support/

    Elbette ben de zaten netflix tarafından geç alınmış bir karar deme nedenim o bir de katalog çok daha geniş netflixte

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • speedycihan kullanıcısına yanıt
    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]
    Hocam ekran böyle çıkıyor bende hubta normalde Samsung hub şu şekil olması gerekmiyor mu onun için guncelledim ben ama ayni Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Tncy22 T kullanıcısına yanıt
    Olmuş, yazdığım üzere uygulama yükledikçe cihaz bağladıkça arzuladığınız görüntüye kavuşacaksınız, doğrudan uydu bağlantısı var ise kanallar sıralanıyor...

    Bir de nasıl anlatsam bilemiyorum; o görünüm biraz yurtdışına özgü, oradaki yayıncılar dijital platformlar işlerini ciddiyetle yapıyorlar, mesela ilk ve tek HBB özelliğini Türkiye'de Now TV'de görmüştüm, burada ilham verici sevgiyle yapılan yayıncılık yok...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bende 2021 QE50Q67A modeli var. Smart Hub falan yok sanırım bunlarda ya? Ana ekranda sadece uyduyu gösteriyor. Alt bar var, alt barda uygulamalar var bir kaç tane. Bu sıkıcı görüntüden nasıl kurtulabiliriz? Yazılım versiyonu 2220 yazıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 28 Mart 2025; 19:26:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krone K kullanıcısına yanıt

    smart hub u hiç sevmiyorum.

    ben de 2021 model 50qn90a kullanıyorum. yazılım aynı 2220. bu yazılımda kullanacağım uygulamalar alt barda duruyor. gireceğim zaman seçip giriyorum. kolaylık.

    android olsa neyse. smart hub olabilir amöa tizen de hiç gerek yok...


    43 m7 monitör tv de smart hub vardı. beğenmemiştim. sonunda da sattım cihazı zatenn...

  • aksu01 kullanıcısına yanıt

    Hocam böyle görünüyor bende. İnteraktif bir arayüz yok yani, oldukça sıkıcı.


    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krone K kullanıcısına yanıt

    haklısın da bana göre bu sadeliği daha güzel.

    sadece benim yüklediğim uygulamalar görünüyor. interaktif arayüzdeki işe yaramaz hiç bir uygulama görünmüyor.


    ama dediğin gibi samsung da milleti dinlemiş olmalı ki yeni tv lerde standart olarak sunuyor bu arayüzü. ben tv yi 2021 de aldığım için interaktif arayüzden kurtuldum.

    senin istediğin olmuyor sadece. ama çok şey kaybetmezsin merak etme.

    sadelik iyidir....

  • Herkese merhaba arkadaşlar, 75QN95B model cihaz kullanıyorum. Ekranın altında kararmalar meydana geldi zamanla(ilk yıl hiç bir sorunu yoktu). Servise de vermek istemiyorum, gelip test görüntüyü açıp bir şey yok diyecekler, ya da tv yi alıp heder edecekler. Bu durumun sebebi nedir, düzeltilebilir mi harici olarak, bir bilgisi olan varsa çok mutlu olurum.

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MenemenciogLu -- 30 Mart 2025; 11:29:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam bu qn800d modeli veya diğer modeller de Philips hue uygulaması yokmu bulamadım ambiant ışık baglayamiyormuyuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _MenemenciogLu kullanıcısına yanıt
    Servis birsey yok demez buna ledler yanmaya baslamis degisim yapilacak ledler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _MenemenciogLu kullanıcısına yanıt
    Benim önceki tv de vardı bazı yerlerde sizdeki gibi kararma, ledlerde sorun var, ledler değişecek dedi servis. Ben komple panel değişimi istedim, önce olmaz falan dediler, sonra bastırınca panel komple değişti. Panel değişimi komple kasa olarak yapılıyor, eski tvden sadece anakart, power kartı ve hoparlörler yenisine aktarılıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim 1,5 ayı kalmıştı garantinin, servis talebi oluşturdum bakalım. Korkum diğer yerlerde sorun yokken iyice batırıp göndermeleri TV yi. O yüzden yeltenmedim hiç servise ama sanırım teknik müdehale olmadan da hallolmayacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Servis kaydı oluşturdum bakalım, test görüntüsünü açıp tabaktaki meyvelerde bir sorun yok demeleri muhtemel olası yine de şansımı denedim :)


    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MenemenciogLu -- 1 Nisan 2025; 16:45:41 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • _MenemenciogLu kullanıcısına yanıt
    Demesi imkansiz sizde vertical sorunuda var :) ledlerde patlak ekran baya problemli. Yukaridan assagi bolgesel siyah siyah cizgilerde mevcut.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tncy22 T kullanıcısına yanıt
    Selamlar, Tv nin konumu Türkiyede olunca maalesef uygulamayı indiremiyorsunuz. Bunun çözümü için bir konu açmıştım. Buyrun;

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/158661474

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Tv yi aldığımda ikinci gün görüntü testlerini yapıp panelin ne kadar kirli olduğunu ve değişim talep ettiğimi bildirerek servis çağırmıştım hemen. Geldiler, gördüler ve asla sorun yok isterseniz iade edin diyip gittiler :D Hatta ekranın sol tarafı sağ tarafına göre daha açık tondaydı. Turuncu ekranda net görünüyor. Bu zamanla oturdu ama geriye kalanlar fark ettiğiniz gibi yerli yerinde duruyor :) bu sebeple servise güven duygum kalmadı…

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • _MenemenciogLu kullanıcısına yanıt
    Bence problemli duzgun servise gelme işide şans oldu artik

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Görüntü nedense çok iyi geldi gözüme. İncelemesini merakla bekliyorum. QN90F fiyat durumuna göre belki de alacağım TV bile olabilir bu sene.

    Kendi sitesinde listelenen fiyat, geçen yılın QN90D ile neredeyse aynı. Umarım ülkemizde aşırı kazıkçı bir rakamla çıkış yapmaz.



    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gladiator947 kullanıcısına yanıt

    Bu olay bende yıllardır var. Televizyonum Samsung Q80BA 65 Inch . Çok defa çözüm aradım, birçok test yaptım. Kanaatimce sorun ya kumanda da ya da Wifi alıcıda. Muhtemelen de Wifi alıcıda. Televizyon büyük olduğu için taşıma esnasında zarar görebilir diye servise vermek de istemedik. Öylece kullanmaya çalışıyoruz. Büyük konuşmak istemiyorum ama bir daha da kolay kolay Samsung TV almam...

  • 
Sayfa: önceki 10751076107710781079
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.