Şimdi Ara

Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • radyoaktif kullanıcısına yanıt
    Ben bulunduğum şehirdeki SAMSUNG un servisine veriyorum. Kutuda genpa vs yazmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radyoaktif kullanıcısına yanıt
    Hocam hakkınızı helal edin şimdiden benimde s7 edge cihazımda ghost screen oluştu. Ve telefonun sol alt kenarında hafif bi kırılma var. Resmi de eklicem. Ama ghost screen oluşmasının bunla alaksı yok. Büyük ihtimalle bunu bahane edip cihazı garanti dışı bırakacaklar. Bende sizin dilekçenizi kullanmak isterim



     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek suçu kopya çekmek -- 7 Eylül 2018; 8:20:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • samsung Türkiye ve servisleri tamamen üçkağıta dökmüşler işi hayret bunları okuduktan sonra samsung un önünden bile geçmem artık.
  • Tek suçu kopya çekmek kullanıcısına yanıt
    Ne demek dostum helal olsun. Yeter ki hakkını ara ve cihazını garanti dahilinde ve mantık çerçevesinde Samsung'un bir yetkili servisine bırak, mahkeme kararından sonra sevee sevee yapıyorlar :)
  • İlk garanti dışıdır kağıdımı aldım dün 2. Sine verdim ordanda kağıdı aldığım gibi thhye baş vuracağım. Üst model değişimi ya da para iadesi isticeğim ben bakalım neler olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam şu tüketici hakem heyeti kararını kişisel verileriniz dışıdna tam olarak paylaşabilir misiniz? ben de örnek temsil etmesi için dosyama koyacağım da?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.