Şimdi Ara

Samsung Servisi Arızalı S3 Mini Telefonumun Arızalı Olduğunu Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba,

    Fikrinizi almak için sorunumu kısaca yazıyorum;
    Yeni aldığım Samsung S3 Mini telefonum 2G şebekelerde sorun yaşıyor fakat günde 3-4 kere meydana gelen bu sorunu servise gösteremediğim için cihaza arıza yoktur diyorlar. Bunu kendilerine nasıl ispatlayabilirim?

    Sorunun detayları;
    Telefon 2G şebeke üzerindeyken zaman zaman 3-5 saniyelik gidip gelmeler oluyor, bu gidip gelme olduktan sonra beni arayanlar ulaşılamıyor anonsunu duyuyor. O sırada telefonun tam çektiğini görüyorum ve bulunduğum konumda 2G şebeke tam çekiyor. Israrla 4-5 kez aradıklarında telefon çalmaya başlıyor. 3G şebekelerde hiçbir sorun yaşamıyorum.

    Kullandığım hat AVEA ve servise bunu söylediğimde Turkcell kullanırsan sorunun düzelir gibi saçma bir yorum geldi. Hem arızayı tespit edemediler bir de operatörü değiştirme önerisi vererek oyalıyorlar. Sonuçta ben telefonu AVEA ile kullanmak için aldım, operatör değiştirmek sorunumu çözecekse bile bunu istemiyorum.







  • Birinci götürdüğüm servis durumu kabul etmedi. İkinci götürdüğüm de kabul etmedi ama yine de yazılım güncelledi, ayar değiştirdik dedi uğraştı. Getir götürlerin birinde şans yüzüme güldü ve sorun görevlinin önünde tekrarladı. 3 kişi aynı anda sorunu gördü ve anakartı değiştirdiler.
  • Doğru avea hatlar bazı noktalarda bu sıkıntı yaşatıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihinoglu -- 23 Mayıs 2014; 20:05:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun aveada telefonda değil. Benimde başıma cok gelmişti telefon full cekerken ulaşılamıyor sorunu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.