Şimdi Ara

Samsung servisi Sıvı teması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung Denizli servisine şarj sorunu nedeniyle note2 telefonumu gönderdim. Sıvı teması var diye 150tl ücret çıkardı. Sıvı teması olduğunu düşünmüyorum ama aşırı terlemeden olabilir dedim. O ücreti ödeyemeyeceğimi söyledim telefonun iadesini istedim. Yaklaşık 6 gündür telefonu gönderemediler...

    Telefon geldi, Samsung 5610 a sıvı temas etmiyor, ama ne hikmetse note2 ye ediyor... Samsung müşteri hizmetleri denen yere anlatamadım belki burada detaylı yazınca anlarlar...
    Sorun şu 5610 şarj yeri yukarıda ve kapaklı, note2 şarj yeri aşağıda ve açık doğal olarak biraz toz ve birkaç damla ter birleştiği zaman onların sıvı teması dediği, aslında Samsung un ayıbı olan oksitlenme çıkıyor ortaya...

    İşin hikayesiyle devam edeyim ben şarj soketini değiştirttim garantiyi bozdum, zaten böyle bir garantiyede ihtiyaç yok, iade istediğim telefonu neden 6 gün beklettiğini bilemiyoruz tabi (Ben kargoya verdiğimde Fethiyeden Denizliye 1 günde ulaştı)... Sonuç olarak benim cebimden bir miktar para çıktı ama, Samsung sana Sıvı Temas etti artık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımfad -- 13 Aralık 2014; 22:38:10 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.