19 Kasım tarihinde Samsung shop'tan online olarak 55Q80D modeli Tv satın aldım. Teslimat için ise 21 kasım tarihini seçtim. Özellikle teslim tarihini seçebilmek işimi teslimat gününe göre ayarladığımdan cazip geldi. Ancak tabii ki Tv 21 kasım tarihinde teslim edilmedi. Bugün 10. gün ve hâla Tv'den haber yok. Sipariş numarası ile sorguladığımda "siparişiniz hazırlanıyor" olarak görünüyor. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım, whatsapp dan görüştüm. Ürün kargolanıyor, sevki yapılmış, hazır şu anda gibi farklı cevaplar aldım. Şikayet oluşturdum sizi arayacaklar konu ile ilgili dendi yine ne arayan ne soran var. İptal edeceğim ama o da kim bilir nasıl sıkıntılı süreç olacak. Daha önce benzer durum yaşayan varsa bir akıl versin lütfen. Sinirlerimi bozdular. Bir daha asla Samsung kapısının önünden geçmem. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzz77 -- 28 Kasım 2024; 8:23:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung Shop Tv sipariş umursamazlığı
-
-
Sinirlenme yav. Görende dünya battı sanacak :D
-
Hahah ya klasik Türk işi saçmalıklar. Bunlara denetim yok, ceza yok, kafalarına göre takılıyorlar.
Yaz sonuna doğru bir mağazadan Samsung TV aldım ben de, dedik ki haftaya yokuz, sonraki hafta gelsin, tamam dediler şu tarih, gelirken yine arayacağız falan filan... Kesin dedim şimdi o iş nasıl sarpa saracak görelim bakalım :)
Ancak sağolsunlar, tekil mağaza olduğu için, kendi stoklarından geleceği için ayarladılar. Böyle "sözde kurumsal" yerlerden daha iyi davranabiliyorlar bu tip durumlarda. Kurumsallar ise böyle "bakkal" kafası ile hareket etmeye devam edebiliyorlar. Çok komik gerçekten.
Adamlar da beni başta bi korkuttu gerçi.
Tarih yaklaşırken aradım, ne zaman geleceksiniz nasıl yapacağız vesaire diye. "Talep, sipariş vb görünmüyor" dedi birisi... Aha dedim başladık :D
Neyse sonra birini verdi, o buldu, tamamdır dedi Pazartesi geliyor, iyi hadi bakalım dedim.
Sağolsunlar, o gün aradılar, şu saatte geleceğiz müsait misiniz, şöyle olacak böyle olacak, servis şu saatte gelecek.. Hepsi tıkır tıkır halloldu, ulan helal olsun dedim.
---
Dün, kargoları acayip beceriksiz 10 gündür gelmiyor falan şeklindeki yorumları okudum diye IKEA internet siparişimi iptal edeyim dedim, mağazadan alırım diye düşündüm. Yorumlara baktım bu sefer de iptal süreçleri de sıkıntılı, ilk taksiti ödeyip hala iptal edilmeyen falan var. O arada baktım IKEA müşteri hizmetleri arıyor, açtım, otomatik mesaj, sipariş 30 Kasım'da teslim edilecek, kabul ediyorsanız 1'e basın dedi, bastım
Bakalım iptal mi edecekler, teslim mi edecekler. Bugün arayıp 30 Kasım'da teslim edebiliyorlarsa etsinler bakalım dedim. Şansımı deniyorum.
-
Bunu yazmak için mi girdin konuya ?
Bir daha sana sorarım sinirleneceğim konuları.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X