Şimdi Ara

LG sorunlu ürünleri ve firmanın umursamazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
35
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2020 tarihinde LG firmasından 10.5/7 kg kurutmali camasir makinesi aldım . Aldığım andan itibaren makinede sorunlar baş gösterdi. Çeşit çeşit problemler yaşadım. Kah su akitti kah ventil problemi . Ve daha ötesi korkunç ve artan bir ses sorunu . Koca makine evde sanki deprem oluyormuş gibi ses yapıyordu. 7 kere servis geldi. Türlü bahanelerle farklı sorunlar var gibi tamir ettiler. Parça söylediler aylarca beklettiler vs. Sonra problemler gecmeyince ben değişim istedim. Haklı bulduklarını söylediler servis yonlendireceklerini vs. Servisi 1 sene yollamadilar. Kah araba bozuldu Kah eleman tatile çıktı Kah eleman kaza geçirdi. Aylar sonraya randevu veriyorlar randevu gününde de elemanın kaza geçirdiğini belirtiyorlar. Bu şekilde bir seneden fazla bekledim. Bu süre zarfında garanti sürem bitti ek garanti süresi kapsamına girdim . Aldığım gün servis (MTV) bana ek garanti satmıştı.

    Servisi aradım bu seferde bana ek garantiyi baslatabilmek için filanca şirketten (cepkask) kayıt açmam gerektiği o şekilde Servisi yonlendirebilecekleri söylendi. Hemen aradım cepkask telefonda hizmet vermediğini WhatsApp üzerinden konuştuklarını söylediler. WhatsApp numarası verdiler. WhatsApp ta kayıt açmamak için türlü türlü belgeler cihaz resimleri vs onlarca belge istediler . Hepsini buldum yolladım. Bu seferde bana bir sözleşme kopyası yolladılar. Bu sözleşmeye imza atmazsanız ek garantiden yararlanamazsiniz dediler . Ben neden garantiyi almadan bu sözleşmeyi imzalatmadiniz şimdi aradan 4 sene geçmiş ne alaka dediğimde kurallarımiz bu dediler.

    İsim görülsün diye sözleşmeyi okudum birde ne göreyim zaten öyle bir sözleşme ki kendiniz servis çağırıp parasını ödeseniz daha mantıklı. Çıkma parça takilacakmis o ikinci el parçaya da ben para verecekmişim falan . Kabul edilir yani yok.

    Bunu söylediğimde WhatsApp üzerinden tüm mesajları silip kayıt acmadilar.

    Temmuz ayından beri defalarca Servisi, LG yi aradım durumu anlattım servis telefonları açmadı. LG hiç bir dönüş yapmadı. Aylarca çamaşırları elimde yıkadım. Bekledim dönmediler.

    Ne zamanki tuketici hakem heyeti tarafından bilgilendirilirdiler . Sanki o kadar ay gorusulme olmamış gibi arayıp makineyi gelip alacağız. Değişim yok . Para iadesi yok. Makineye bakacağız işte kaç ay sürerse sürsün biz karar vereceğiz şeklinde dönüş yaptılar. Bende bu süreci astigimizi artık kendilerinin onarım rapor vs hicbirseyine güvenmediğimi aylardır beni oyaladiklarini ve tuhaf bir ek sözleşme firması tarafından şantaja uğradığımı yeni bir makine almak zorunda kaldığımı değişim haricinde hiçbir şekilde bir mutabakat sağlamayacagimi belirttim . Su anda evimde koyacak ekstra bir yerim yok. Depo yok. Çalışmayan 50 bin TL lik bir LG makine ile baş başa kaldım yeni makine almak durumunda kaldım.

    Çöpe giden şu anki değeri 50 bin TL ile mahkeme mahkeme hakkımı almaya çalışıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.