Şimdi Ara

samsung teknik servis görevlisiyle direkt görüşmek?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam,

    samsung nwx+ model led lcd monitörümde burn-in (image retention) problemi var. sorunun ayrıntıları şurada:http://forum.donanimhaber.com/m_65782120/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    danışmak istediğim konu, samsung teknik servisinde, servis görevlisiyle direkt görüşmem mümkün müdür? samsung call center yönlendirdi, samsung'un ümraniye'deki teknik servisine gideceğim.

    sorun istisnai bi sorun. olayı anlatabilmek ve gösterebilmek için görevliyle bizzat konuşmam gerekiyo.
    ümraniye servisinde görevliyle direkt konuşma şansım var mı acaba? ön masada, veznede birilerine dert anlatıp not almalarını istemiyorum. adama birebir göstermem lazım sorunu. daha önce samsung ümraniye teknik servisine ürün veren oldu mu?

    yardım için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Bomb -- 13 Eylül 2012; 20:42:10 >







  • sen teknisyenle görüş sorunun nerde olduğunuda göster bu burn it sorun ekran piksellerindeki aşırı ısınma veya anlık kısa devrelerden kaynaklanır elemanlarla bir görüş bakalım
  • eğer teknisyenle birebir görüşebilirsem ne ala. ama ondan emin değilim işte. muhtemelen her yerde olduğu gibi ümraniye serviste de veznedeki kızcağıza anlatmak zorunda kalacağım derdimi.

    yok mudur samsung serviste çalışan bi forum üyesi? :) ya da daha önce ümraniye servisine ürün götüren biri. biri aydınlatsa, direkt konuşma mümkün müdür, değil midir?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.