Şimdi Ara

SAMSUNG TV ALICAKLAR MUTLAKA OKUYUN!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ALMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUN!! BEN YANDIM SİZ YANMAYIN!! amacım sizi bilgilendirmek..kesinlikle marka takıntısı ve markaya karşı kötü bi niyetim yok..zaten okuyunca sizde hak vericeksiniz..bundan 1 yıl önce gold bilgisayardan 3100 lira verip 55 inç 3d led tv aldım..eve gelip kurdular bişi yok on numara.aradan 3 ay geçti bi ara kendini bi kapatıp tık diye yeniden açmaya başladı haftada bir yapıyodu..dedim bişi olmaz.4 uncu ayda bu süre kısalmaya başladı.dedim ya sabır..gitgide çoğaldı ve 6nci ayda tv yi açıyosun durmadan samsung yazısı geliyo kapanıyo geliyo kapanıyo..bu sefer televizyon hepten pert oldu..aradım servisi..servis dalga geçer gibi ' abi bu benim numaram whatssup dan ekle beni akşam git tv nin arkasındaki kodu çek yolla..dedim yeni adet bu demekki..neyse yolladım..arızayı video ya çekip onuda yolladım..arkadaşlar 4 gün sonra geldiler neyse..içini açtılar dediler abi kart arızalı ..eee ? yenisini getirdinizmi ?? yok..ulan ozaman ne demeye geldiniz..bunlar 1 hafta sonra ellerinde kartla geldiler..neyse taktılar kartı..tv çalıştı..çıktılar 1 saat sonra tv gene aynı...aradım dedim yine aynı..abi değer kart ozaman onu sipariş edelim..dedim gelin alın servise götürün takın kontrol edin öyle verin bari..yok onu yapamayız yerinde yapıcaz illa..hergün arıyorum gelin diye abi sipariş verdik yurt dışından gelicek..ya evde başka tv yok ..bari madur etmemek için bi tv getirin ozamana kadar!! yok veremiyoruz..müşteri hizmetlerini arıyorum..beyfendi 4 kere parça sökülüp takılmadan yenisini veremiyoruz..neyse aradan 1 ay geçti hala ne gelen ne giden yok..ama ben devamlı arıyorum..bu sefer başka servis geldi..elinde bi kart ..bunuda deniycez.neyse söktüler taktılar alinde değişik bi kumanda orasına girdiler burasına girdiler..yok yapamıyoruz diğer parça sanırım..ben yine mağdur tabi..yurt dışından gelicekmiş ..aradan 1 ay daha geçti bi telefon..beyfendi parça yokmuş tv nizi gelip alıcaz ücret iadesi vericez..dedim şükür bari yenisini alıcaz..2 hafta sonra servis gelip tv yi aldı..buraya kadar anormal olanlar..bundan sonra dahada anormalleşmeye başladı..dedim 1 haftaya verirler servis geldi aldıya ayıplı malını..arkadaşlar 5nci haftasındayız bu yazdıklarımın..belki 150 defa müşteri hizmetlerini aradım..işlemleriniz muhasebe safhasında diye söyleyip elimizden bişi gelmiyor diye telefonu kapatıyolar..yetkili biri yok,şikayet edicek bi merci yok,açın internetten bakın,müşteri hizmetleri hariç herhangi bi telefon bulabilicekmisiniz?? 4 aydır evde televizyonum yok..çıldırttılar beni..arıza yaptı alın diyorum almıyolar,üstüne para veriyim üst modelini verin dedim yapamayız diyolar,paramı verin vericez ama kafamız estiği zaman diyolar..inanın bana bu yazdıklarımın daha neleri var ama kafanızı şişirmek istemiyorum..velhasıl şu an hala para felan vermediler..bakın samsung firmesının ürünleriyle bi sıkıntım yok..sizin evinizdeki yada alıcağınız ürün kötüdür demiyorum..AMA DUA EDİN BOZULMASIN..yoksa varya katil olursunuz yada cinnet geçririrsiniz..böyle bir müşteri memnuniyetsizliği başka bir firmada görmedim ben..şimdi siz diyorsunuzki bana bunu yapamazlar..bi bozulsun bak size daha neler yapıcaklar..siz siz olun satarken değilde sattıkdan sonra ürünün arkasında olan firmaya değer verin..bu yazıyı yazdıkdan sonra yine müşteri hizmetlerini arıycam inanın bana yine aynı lafı diycekler ama yapıcak elimden gelen başka bişey yok..sizden ricam şu samsung dan müşteri memnuniyetini adam gibi verene kadar ürün almayın..alırsanızda bu arkadaşınız demişti dersiniz..okuduğunuz için teşekkür ederim .saygılar..







  • Geçmiş olsun.
    Ben de alacağım ama sırf bu korkulardan bir türlü cesaret edemiyorum.
    Ya ölü pixel çıkarsa, vertical banding çıkarsa, bulutlanma vb...
    Dün Teknosa'da, ya tamam bunu alacağım dedim ama burada test etmek istiyorum parayı vermeden önce dedim, kabul etmediler.

    Bu arada sizin durum acaba Gold'dan mı kaynaklanıyor, sonuçta para iadesini yapacak olan onlar değil mi?
  • gold yada teknosayla alakalı değil benimki..ücret iadesini aldığın yer değil firma yapıyo..samsung tv alıcaksan dua ediceksin arızalanmıycak arkadaşım..bak demin aradım müşteri hizmetlerini 4 haftada ücret iadesi yapılır normalde dediler ama benimki 5 haftayıda geçti..eğer samsung alıcaksan git samsung firmasının kendine has dükkanlarına orda test et öyle al madem..teknosa daki adamlar onla uğraşmazlar.onların umrunda olmaz ölü pixel yada bulutlanma..adam satışına bakar..ben diyorumki hadi aldın bulutlanma ölü pixel çıkmadı,ama başka bi arıza çıkarsa yandın valla..anandan emdiğin sütü burnundan getiriyo samsung..illa arızalancak her samsungun malı arıza yaparda demiyorum..yanılırda körün taşı gibi gider seni bulursa tüm müşteri hizmetleriyle akraba olursun :) ister küfür et ister bağır çağır umurlarında diil..
  • Arkadaslar bende ecom78 ile ayni dertleei paylasmaktayim pm den mesajlasmistik zaten

    Bende bimeksten 2200 tl ye 48h6270 modelini aldim ben evde yokken kuruluma gelen servis tvyi 2 saatte duvara asabilmisler aski aparatinida yamultmuslar tv saglam diyip gitmisler aksam bi geldim eve altta kocaman mavi ve sari 3 tane leke 10 cm capinda usttede var ufak tefek neyse dedim sonucta samsung ararim gelir degistirirler ayni gun aradim tamam hemen servisi yolluyoruz dediler 2 hafta hergun aradim sonra bi kadina bagladilar kadin bana servisi yolliycam ama guncelleme cikti yukleyin duzelir dedi bende isik sizmasi guncellemeyle duzeliyomu dedim evet dedi yukledim haliyle duzelmedi tekrar aradim servis kaydimi silmis hanimefendi bende bagirip saymaya basladim ertesi gum merkezden teknik servis geldi adam buneya bunu nasil gormezler dedi hemen degistirtiyorum abi dedi tamam dedim 1 hafta hergun aradim tv niz gelicek bekleyin dediler sonra degisim merkezinden aradilar elimizde bu tv yok tamam emsalini verin oda yok tamam ustune para veriim ust modelini verin oda yok dedi bende kapatin ozaman sirketi sizin elinizde tv yok olemi dedim evet yok beyfendi para iadesi yapicaz kabul ediyomusunuz dedi baska sansim varmi dedim onada yok dedi eywallah dedim sonra faturayi resmini cekip mail attim tekrar basladim hergun aramaya musteri hizmetleri sizin konunuz hakkinda bilgimiz yok degisim birimi ilgileniyo onlar sizi ararlar diyip durdu sonra gecen hafta aradilar tv yi gelip alicaz paranizida en kisa surede yatiricaz dediler

    Sinirlendim bende tvyi vermiyorum param yaticak sonra vericem ben magdurum parayi almadan tvyi veriyomusunuz benden tvyi alip parami almak icin beni surunduruceksiniz dedim sistem bole dedi bende kabul etmedim tamam beyfendi tv sizde kalsin magduriyetinizi en kisa surede gidericez dediler kapadilar sonra bi telefon daha tvyi vermemissiniz islemleriniz bitmek uzere paraniz yaticak tvyi almaya gelicez dediler yok ole bisey param yatsin gelin alin dedim tamam diyip kapadilar 1 ayi gecti ayipli mal satiyolar ama parami vermiyolar

    Burdan samsungu oven arkadaslara sesleniyorum sakiz parasi vermiyoruz adamlarda isportaci zihniyeti var elini verdin kolunu alamazsin yazik koskoca samsung milletin parasini bile odeyemiyo

    Aksini savunan varsa girsin sikayetvar.com a baksin kac kisi hala parasini almaya calisiyo gorsunler

    Paraniz coksa dolandirilmak istiyorsaniz dusunmeden samsungu tercih edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KIRATKIRATKIRAT K kullanıcısına yanıt
    Olay teknosa gold olayi deil

    Samsungta olay farkliymis ayipli mal bile olsa para iadesini samsung gerceklestiriyormus yani o 14 gun iade hakki falan samsung icin gecerli deilmis yani sen sen ol samsung alma aldirma yazik isin servise duserse yandin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.