Televizyonu 18 mayıs günü İstanbul Bayrampaşa Teknosa dan aldım. Lakin henüz daha 1 ay geçmeden videoda görünen arızayı verdi.iki kere teknik servis geldi bir türlü sorunu anlayamadı ve sonunda TV teste alınacağı söyledi.Eğer arıza çıkarsa TV de değişim istediğimi söyleyince de 2 temmuz itibariyle bir ay geçti değişim olmaz. Sadece onarım olur denildi. Fakat burada da size belirteceğim tarih ve saatlerde Samsung müşteri merkezini arayarak zaten sorunu bildirmiştim. Cihazda arıza olduğu o zaman anlaşılamadıysa burada müşteri mi suçlu sizce?Bu konuyla ilgili TV de sorun çıkması halinde değişim talep etmekteyim.Galiba görünen mahkemelik olacağız. 06/06/14 16:22 ilk arama 08/06/14 14:59 ikinci arama 16/06/14 16:58 üçüncü arama 22/06/14 14:02 dördüncü arama 01/07/14 13:38 beşinci arama 02/07/14 11:56 altıncı arama 02/07/14 12:16 yedinci arama
Arkadaşlar sizlere bilgi olsun diye televizyonun videosunu da paylaşmak istiyorum. Lütfen Tv alırken iyi düşünün. Ben samsung markasına güvenip aldım ama müşteri merkezinden tut servisine kadar berbat çıktı. Ürünleri ne kadar iyi olsa da bir marka için müşteri memnuniyeti daha önemlidir bence.