Şimdi Ara

Samsung Ultrabook Series 9 NP900X4D almalı mı? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
1
Favori
34.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aydinlatmali klavye,ram yukseltilir 4gb rsm anakarts entegre bir slotta bosta var ona ram takabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazı epey bir alan olmuş herkese hayırlı olsun. ben ram arttırımını yaptım şu an 8gb 256 lık ssd aldım ancak halen vakit bulamadım değiştirmeye bir kenarda duruyor. bu günlerde touchpad sorunu yaşıyorum zaman zaman dokunduğumda saçma sapan işler yapıyor sürekli hareket ediyor bazen normale dönüyor sabah bir update vardı yapamadan gitti ekrandan onun haricinde her şey sorunsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdoyumvolkan

    cihazı epey bir alan olmuş herkese hayırlı olsun. ben ram arttırımını yaptım şu an 8gb 256 lık ssd aldım ancak halen vakit bulamadım değiştirmeye bir kenarda duruyor. bu günlerde touchpad sorunu yaşıyorum zaman zaman dokunduğumda saçma sapan işler yapıyor sürekli hareket ediyor bazen normale dönüyor sabah bir update vardı yapamadan gitti ekrandan onun haricinde her şey sorunsuz.

    Nasil bir ram aldiniz? takmasi kolay mi? ssdyi de takarken buraya bilgileri paylasirsaniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdoyumvolkan

    cihazı epey bir alan olmuş herkese hayırlı olsun. ben ram arttırımını yaptım şu an 8gb 256 lık ssd aldım ancak halen vakit bulamadım değiştirmeye bir kenarda duruyor. bu günlerde touchpad sorunu yaşıyorum zaman zaman dokunduğumda saçma sapan işler yapıyor sürekli hareket ediyor bazen normale dönüyor sabah bir update vardı yapamadan gitti ekrandan onun haricinde her şey sorunsuz.

    np900x3c modelimi sizin ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corsair Vengeance 4GB 1600MHz DDR3 Sodimm Notebook Ram (CMSX4GX3M1A1600C9)

    aldığım ram bu uyum sorunu olmasın diye 2 adet aldım. takması oldukça kolay

    np900x4d modeli

     Samsung Ultrabook Series 9 NP900X4D almalı mı?


     Samsung Ultrabook Series 9 NP900X4D almalı mı?




  • BIOS guncellemesi geldi arkadaslar.
  • ozdoyumvolkan 256 gb ssd aldim demistin. onun modeli nedir?
  • vatanda a02tr w8li modeli var. Kullananlar memnunlar mı hala?
    ayrıca 93gb kullanılır alan demiş bir arkadaş. recovery kısmı silinip 119GB ye yükseltme imkanı olur değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metal can

    ozdoyumvolkan 256 gb ssd aldim demistin. onun modeli nedir?

    MyDigitalSSD 256GB Smart Series SATA III (6G) SandForce mSATA SSD - MDMS-SFIII-256

    daha önce bloğu paylaşmıştım tekrar veriyorum linki cihazın iç fotoğrafları ram değiştirme ssd değiştirme gibi şeyler anlatılmış.

    http://mobtechwatch.blogspot.com/2012/06/8gb-ram-samsung-series-9-np900x4c.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdoyumvolkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: metal can

    ozdoyumvolkan 256 gb ssd aldim demistin. onun modeli nedir?

    MyDigitalSSD 256GB Smart Series SATA III (6G) SandForce mSATA SSD - MDMS-SFIII-256

    daha önce bloğu paylaşmıştım tekrar veriyorum linki cihazın iç fotoğrafları ram değiştirme ssd değiştirme gibi şeyler anlatılmış.

    http://mobtechwatch.blogspot.com/2012/06/8gb-ram-samsung-series-9-np900x4c.html

    Tesekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vapor.Experience

    vatanda a02tr w8li modeli var. Kullananlar memnunlar mı hala?
    ayrıca 93gb kullanılır alan demiş bir arkadaş. recovery kısmı silinip 119GB ye yükseltme imkanı olur değil mi?

    Valla, çok memnunum. Ancak dediğin şeyi denemedim ama gereksiz buluyorum. Depolayacağınız çok büyük boyutlu şeyler için harici bir hard disk alınması daha doğru olur bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iglly

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vapor.Experience

    vatanda a02tr w8li modeli var. Kullananlar memnunlar mı hala?
    ayrıca 93gb kullanılır alan demiş bir arkadaş. recovery kısmı silinip 119GB ye yükseltme imkanı olur değil mi?

    Valla, çok memnunum. Ancak dediğin şeyi denemedim ama gereksiz buluyorum. Depolayacağınız çok büyük boyutlu şeyler için harici bir hard disk alınması daha doğru olur bence.

    Güle güle kullanın. Hakikaten gördüğüm günden beri aklım kaldı. çok şık görünüyor :)
  • ürün çok güzel gerçekten. 32 gb sd kart aldım ama gerek duymadım. bana yetiyo 128 gb.90 mb filan var kullanılabilen. gerek kalmadı recovery alanı boşaltmama bile.
    oyun oynaycaksınız zayıf. tek kusuru o diyebilirim.
    bu sebeple satıp oyun da oynayabileceğim bir laptop alabilirim
  • Merhabalar Arkadaşlar,

    Samsung 9 serisi ultrabook almayı düşünen ya da Vatan Bilgisayar'dan ürün almayı düşünenler lütfen bu yazdıklarımı okusunlar. Şu anda vatan bilgisayarı ve samsung u tüketici heyetine şikayet etmiş durumdayım. Muhtemelen Tüketici Mahkemesi'ne de vereceğim.


    16 Şubat 2013 cumartesi günü Vatan Bilgisayar'ın Cevizlibağ'daki mağazasına bir ultrabook almak için gittim. O zamana kadar hem Vatan Bilgisayar olsun hem Samsung olsun gözümde değerli markalardı. İşlemcisi en iyi 15'' ekranı olan SSD diski olan bir ultrabook arıyordum ve Samsung standında bu cihazı gördüm. Görevlilere sorduğumda ultrabook seviyesinde bu özelliklerde başka bir cihaz olmadığını söylediler. Gerçekten görüntüsü güzel ağırlığı az 4-4'lük bir cihaz olarak görünüyordu. Yaklaşık 2.700TL ye (2370+KDV) bu ultrabooku satın aldım. Tam olarak modeli NP900X4C-A01TR dir.

    Evet gitmem akşamı buldu ve gayet özenli şekilde kutusundan çıkarıp kurulumu yapmaya başladım. İlk başlarda herhangi bir sıkıntı yaşamadım fakat klavyedeki 'M' harfi beni rahatsız etmeye başladı sanki bazen bastığımda bir tarafı klavye içerisinde kalıyordu. Pazar günü kardeşime de gösterdim ve o da hak verdi bir gariplik vardı M harfi diğerleri gibi düzgün calışmıyordu. Tam ortalı basmazsanız diğer tarafı kalkıyordu. Durum böyle olunca pc'deki kişisel bilgilerimi sıfırlayıp tüm ekipmanları ile kutusuna koydum. Pazartesi sabahı işyerindeki arkadaşlara da gösterdim onlar da şahittirler (tüketici mahkemesinde şahidim olacak en az 5 kişi var şu anda) M harfinde bir gariplik var. Şunu da eklemem gerekiyor ben 34 yaşındayım ve Istanbul Universitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu 13 yıldır da Bilişim sektöründe çalışan bir insanım. Bir laptop ya da elektronik cihaza ne yapılmamalıdır oldukça iyi bildiğimi sölyeyebilirim. Bunu şu nedenle söylemek durumundayım çünkü birazdan başıma gelenlerin ne kadar saçma olduğunu vurgulamak için.

    Yukarıda dediğim gibi cumartesi Vatan Bilgisayar'dan aldığım Samsung 9 Serisi Ultrabook (NP900X4C-A01TR) 18 Şubat 2013 Pazartesi günü saat 12'de Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri'ne getirdim. Görevli arkadaşa durumu gösterdim ve cihaz değişimi istediğimi belirttim. Görevli arkadaş da bana 1 saat içerisinde size haber vereceğiz dedi. 1,5 saat kadar sonra tekrar sormam üzerine bana aynen şunu söylediler. Cihazın fotoğraflarını Samsung Yetkili Servisi'ne gönderdik fakat onay vermediler cihazı servise istiyorlar dediler. Önce çok şaşırdım daha 2 gün bile olmadan aldığım cihazı değiştirmek bir yana servise göndericez dediler. 10-15 gün içerisinde belli olur dediler. Orada tüm sorularıma olumsuz yanıt verdiler, biz birşey yapamayızdan ne ararsanız.

    Bu durum üzerine Samsung 9 Serisi Ultrabook'u Vatan Bilgisayar servisinde bırakarak ayrıldım. Canım çok sıkılmıştı yaklaşık 3bin TL vererek aldığım cihaz ayıplı çıkmasına rağmen ne değiştirebildim ne de iade edebildim. Bu olay üzerine Samsung Facebook sayfasından, twitter sayfasına bulabildiğim her kanaldan bu durumu yazdım. Sikayetvar.com'a basvurdum, yapabileceğim herşeyi yaptım ve 22 Şubat 2013 cuma günü akşamı bana Samsung'dan bir SMS geldi. Sms'de aynen şöyle yazıyordu. "Samsung NP900X4C-A01TR urunle ilgili tamir talebinin isleme alinabilmesi icin , size belirtilmis olan tahmini tamir ucretini onaylamaniz beklenmektedir."

    Şaka gibiydi benim değişim istediğim cihaz için benden ücret talep ediyorlardı. 23 Şubat Cumartesi günü sabahtan hemen Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri'ne gittim ve durumu anlattım. Bana cihaz tamiri için KDV dahil 470 TL ödemem gerektiğini söylediler. Daha sadece bikaç saat kullandığım belki de sadece 4-5 kez dokunduğum 'm' harfi yüzünden benden böyle bir para isteniyordu. Hemen avukat arkadaşımı arayıp ne yapmam gerektiğini sordum, cihazı o şekilde alıp almamaya karar vermek için. O da bana cihazı orada bırakman daha iyi olur sonradan senin bozduğunu iddia edebilirler dedi. Ben de böylece cihazı istemeden oradan ayrıldım. Samsung 9 Serisi Ultrabook halen Vatan Bilgisayar ya da onun gönderdiği teknik serviste durmaktadır.

    Son olarak 26 Şubat 2013 Salı günü beni Samsung'dan bir bayan aradı ve şikayetimi sordu ben de yukarıda yazdıklarımı aynen tekrar ederek çözüm bulmalarını istedim. Cihazı teslim alan teknik servise durumu sorup bir açıklama isteyeceklerini söyledi ama halen ne ses ne seda var. Bayan'ın söylediğine göre böyle durumlarda klavyenin toptan değişmesi gerekiyormuş o nedenle böyle bir meblağ çıkmış. Sadece M harfine nasıl haşin davranmışsam artık (!) tüm klavyeyi bozmuşum demekki.

    Üstüne üstlük Samsung ile bu telefon görüşmemden sonra Vatan'dan bir SMS geldi adeta dalga geçer gibi. Aynen şöyle yazıyordu: "1MS0034487 nolu işleminize 437TL+KDV ucret belirlenmistir. 3 isgunu icinde; fatura sahibinin Ad-Soyas, ucret ve imzali onay yazisini 212 414 5952 ye faxlayiniz." Bu son gelen SMS'e söyleyecek söz bile bulamıyorum beni affedin.

    Bundan böyle yasal süreci başlatmış bulunmaktayım. Artık zerre güvenim kalmayan Vatan Bilgisayar ve Samsung'dan herhangi bir cihaz almak bir yana kimseye de tavsiye etmeyeceğim.

    Yasal süreç hakkında da bilgi vermek istiyorum. Tüketici şikayetleri artıkwww.turkiye.gov.tr adresi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılabiliyor. Yalnız e-imza nız yok ise başvuru formunu yazdırıp bağlı olduğunuz kaymakamlığa götürmeniz gerekiyor. Ben de aynı şekilde web sitesinden başvurumu yapıp 27 Şubat 2013 tarihinde Başakşehir Kaymakamlığı Tüketici Heyeti'ne belgelerimi verdim.

    Meblağ yüksek olduğu için büyük ihtimal Tüketici Mahkemesi'ne de dava açmam gerekecek. Çünkü ne Vatan Bilgisayar'ın ne de Samsung'un kolay kolay hatalarını kabul edeceklerini düşünmüyorum. Bugün alışverisi yapıp değişim istememin 10. günü ama halen olumlu anlamda bir gelişme bulunmuyor.


    Destek olmak isterseniz aşağıda sikayetvar.com daki sikayet adresime bakabilirsiniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1651651/vatan-bilgisayar-tamir-ucreti-isteniyor/l2k94


    Aynı şekilde bir domain satın aldım ve orada tüm bu yaşadığım olayı ve gelişmeleri yayınlayacağım. Arkadaşlar oturduğu yerde dururken ben günlerdir paramı kurtarmaya çalışıyorum. Teknik servise olsun kaymakamlığa olsun, yazdığım maillere, telefon konuşmalarıma olsun harcadığım para ve zamanı da sonrasında kendilerinden tahsil etmek için yasal ne yapılabilirse yapacağım.


    Vaktinizi aldığım için de herkesten özür dilerim, bu yapılanın bir yerlerde kaydı olması gerekiyordu.

    Teşekkürler,

    Hüsamettin Batur




  • Merhaba Hüsamettin,

    samsung Türkiye yanıt vermiyor, ilgisiz, normade kurumsal bir firma sosyal medyayı çok önemser ama samsung eski kafada... tavsiyem bu konularda doğrudan uluslararası Samsung a şikayet maili atılması, ulaşabileceğin/bulabileceğin yetkili seviyesindekilerin emaillerine ve web sitesindeki iletişim/destek/şikayet alanlarına durumu anlatan ingilizce güzel bir mail atarsanız samsung Türkiye sizi özel arayacaktır, tepeden inme emir doğrultusunda ;)

    Ayrı bir domain ile bu durumu bizlerle paylaş ama hakaret veya suçlama yapma, yoksa Haklı iken Haksız yere düşersin, olası mahkeme de bunu kullanırlar, ellerine koz vermeden yap bence...
  • Hüsamettin Bey. İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu ve üstelik bu sektörde 13 yıllık deneyiminiz olduğu halde yaşadığınız bu tür bir problemi koskoca Samsung'a mal etmeniz hakikaten üzüntü verici. Yaşadığınız bu sorunun tıpatıp kopyası sayacağım belki onlarca konu var bu forumda ve belki %90'ı gün içinde , en kötü ihtimalle ertesi günü götürüp sorgusuz sualsiz değişim yaptırmış kişilere ait. Kaldı ki yanlış hatırlamıyor isem yeni değişen tüketici hakları bildirgesine göre 10 günlük cayma hakkı tanınmış tüketicilere. Yani Vatan Bilgisayarın muhatap olduğunuz şubesinde çalışan personelin bilgisizliği veyahut tecrübesizliği, çalıştığı kurumun prestijine zarar vericek bu hareketi zaten yanlış. Siz tüketici haklarının varlığı ve ilgili madde hakkında küçük bir konuşma yapsa idiniz zaten durumu eminim ki o anda çözmüş olabilirdiniz.
    Samsung servisi sizi bilgisayarınızı ne gün aldığınız, hangi tuşa bastığınız vs ile ilgilenmez. Onlar kendilerine gönderilen ürün için objektif bir inceleme yaparlar ve sonucu bildirirler. Fikrim şudur ki aldığınız ürün sizinde tahmin ettiğiniz üzere ayıplı ürün. Yani kusurlu. Zaten sorunlu. Samsung servisi de ellerine gelen sorunlu ürüne masraf çıkarmakta haksız değiller.

    Başınıza gelen sıkıntıcı verici bir durum. Lakin karşılıklı olarak iki tarafında hatalı hareketleri, meseleyi mahkemeye götürecek boyuta ulaştırmış. Dilerim sorununuz en kısa sürede tatlıya bağlanır. Ama bu ülkenin güzide bir üniversitesinin bilgisayar mühendisliği bölümünden mezun, 13yıllık deneyime de sahip biri için yaklaşımınız, ve burada bu şekilde tüm Samsung kurumunu ve Vatan Bilgisayar mağazalarını suçlar nitelikte konuşmanız tasvip edilemez. Destekte göremez.

    Tek bir mesaj sayısına sahip oluşunuz da; Türkiye'nin en büyük tekno-haber sayfası vasıtasıyla karalamanızı yazmak için üye oluşunuzu belgeliyor. Bir forum üyesi olarak yaptığınızı yadırgamaktan başka diyeceğim olamaz. Umarım karşı taraftan beklediğiniz duyarlılığı sizde bir gün ortaya koymak zorunda kalırsınız... İyi günler dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vapor.Experience -- 2 Mart 2013; 2:12:38 >




  • Sanırım Bilgisayar Mühendisi olmam dışında yazdıklarımı pek okumadınız. Bunu gençliğinize veriyorum.

    Malesef siz dahil insanlar kulaktan dolma bilgiler ile hareket ediyorlar. Tüm metni okumuş olsanız yapılabilecek herşeyi yaptığımı ve bu 2 firmanın duyarsız davranışı sonucu böyle bir yazı yazmak zorunda kaldığımı da anlardınız. Sadece burada değil pekçok mecrada bu 2 firmanın yapmış olduğu haksızlığı dile getiriyorum. Karalamaksa bunun adı evet karalıyorum. Herkes işini iyi yapacak koskoca dediğiniz firma hatalı ürettiği ürünü kabul edecek ve suçu müşteriye atmaya kalkmayacak. Satan firma da ben sadece satarım ithalatcı firmayı ilgilendirir diyemeyecek.

    Yasal haklara gelince sadece internetten alınan ürünlerde 7 gün içerisinde sorgusuz sualsiz iade etme hakkı bulunmaktadır, mağazadan alınmış ürünler için bulunmamaktadır.

    www.samsunggercegi.com

    Saygılarımla




  • samsung biraz garip kullandığım np900x4D modelini almadan önce ram ve ssd upgrade'i yapılabilir mi ücreti nedir diye aradım kendilerini. bana cihazın seri nosunu sordular daha cihazı almadığımı vereceğiniz cevaba göre almayı düşündüğümü söyledim böyle bir bilgi veremeyiz dediler. biraz tartıştıktan sonra max ne kadarlık ssd ve ram bağlayabilirim diye sordum onunda bilgisini vermediler nasıl bir dünyada yaşadıklarını bilmiyorum. izmir samsung servisinden bir tanıdığım aracılığıyla bilgileri aldım ve cihazı almaya karar verdim.
  • Serviste çalışan bir çok eleman bilgi bakımından yetersiz.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.