merhaba aracım mitsubishi carisma tam otomatik şanzıman var şanzıman yağ soğutma görevini aracın su radyatörü yapıyor resimde görüldüpü gibi alttaki iki sarı boruya şanzıman yağı girip çıkıyor böylece yağ soğutulmuş oluyor. ama artık bir çok araçta görüyorumki şanzıman yağlarının soğutulması için artık ayrı bir radyatör kullanılıyor bende böyle yapmak istiyorum.burdaki amacım motor suyu ve şanzıman yağının aynı yerde dolaştığı için bir sızıntı anında şanzımana su gidip daha büyük bir masraftan kendimi korumak bunuda elimde bulunan eskiden pcde kullandığım tt radyatörle yapmak istiyorum bu yapacağım işlemin bana + ve - yönleri ne olabilir öğrenmek istiyorum
şanzıman yağına su karışması için devridaim borusunun delinmesi lazım; sen radyatörü ayırsan bile bu risk her zaman mevcut...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme