Şimdi Ara

Şanzıman sorunu senkromeçler gitmiş.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
115.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabayı detaylı bir bakıma soktum.Arabanın vites geçişleri zordu 3. vitesten 2'ye atınca carlama sesi geliyordu.Ustayla biraz dolaştık sorunun debriyajdan değil senkromeçlerden olduğunu söyledi.Masrafı belli olmazmış şanzıman kapalı kutu olduğundan açılınca belli olur dedi.700 lira gibi bir bütçem olduğundan yaptıramadım.Arabam palio bu arabanın parçaları pahalı.Fren diskleri ve ön balatalar değişti birkaç parçayla birlikte 177 lira parça masrafı çıktı.Usta şimdilik idare et ileride baskı balatayla birlikte şanzımanı yaptırırsın iki kere işçilik verme dedi.Senkromeç değişim işlemi tahmini ne kadar tutar?1-2 ve geri vitesin senkromeçleri aşınmış masrafını bilemediğimden arabayı yaptıramadım.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Şanzıman Sorunu: Senkromeçler Gitmiş

    Şanzımanda senkromeçlerin arızalanması, yaygın bir sorundur ve vites geçişlerinde sorunlara neden olabilir. Bu arızanın en belirgin belirtisi, vites değiştirirken dişlilerin çıtırdaması veya zor geçmesidir.

    Senkromeç arızası, çeşitli maliyetlere yol açabilir. Senkromeçlerin değiştirilmesi için gereken işçilik ve parça maliyetleri arızanın ciddiyetine bağlıdır. Senkromeç tamir fiyatı 2023 yılında, aracın markasına ve modeline göre değişmekle birlikte ortalama olarak 500 TL ile 2.000 TL arasında değişebilir.

    Senkromeç arızasının maliyeti, işçilik ve parça maliyetlerinin yanı sıra aracın markasına ve modeline de bağlıdır. Örneğin, tofaş senkromeç değişimi fiyatı daha uygun olabilirken, lüks bir araçta senkromeç değişimi daha pahalıya mal olabilir.

    Senkromeç arızasının belirtilerini fark ederseniz, aracınızı bir tamirciye götürmeniz önemlidir. Erken teşhis ve onarım, daha maliyetli onarımları önleyebilir. İlerlemiş senkromeç arızaları, sonunda şanzımanın tamamen arızalanmasına neden olabilir.

    Senkromeç arızası belirtileri şunları içerir:

    • Vites geçişlerinde dişlilerin çıtırdaması
    • Viteslerin zor geçmesi
    • Viteslerin kendiliğinden boşa düşmesi
    • Şanzımandan gelen uğultu veya gürültü

    Senkromeç arızasını önlemenin en iyi yolu, aracınızın düzenli bakımını yaptırmaktır. Bu, şanzıman yağının ve diğer sıvıların kontrol edilmesini ve gerektiğinde değiştirilmesini içerir. Ayrıca, agresif sürüşten kaçınmak ve vitesleri uygun şekilde değiştirmek de senkromeç arızalarını önlemeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • sizin sorunuza yetkili servis bile cevap veremez.şanzıman kapalı kutu.açıp incelemeden şu şu değişecek demek keyfekeder durum olur.
    açıp bakılınca bilyalar ne durumda vites dişlileri hasar gördümü(uzun süre senkromeç arızalı çalışırsa dişliler hasar görebilir-tabii kullanmayla ilgili)konikler ne durumda.
    ve aklıma gelmeyen nedenler olabilir.onun için önce güvendiğiniz sanatkarbir ustaya baktırtmanız.baskı balata ile bakım yaptırmanız halinde şanzıman indirme işçilik ücretinden kazanç sağlarsınız.geçmiş olsun kolay gelsin(birde dişardan hangi senkromeçin bozuk olduğunu bilen usta kanaatimce yoktur)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    sizin sorunuza yetkili servis bile cevap veremez.şanzıman kapalı kutu.açıp incelemeden şu şu değişecek demek keyfekeder durum olur.
    açıp bakılınca bilyalar ne durumda vites dişlileri hasar gördümü(uzun süre senkromeç arızalı çalışırsa dişliler hasar görebilir-tabii kullanmayla ilgili)konikler ne durumda.
    ve aklıma gelmeyen nedenler olabilir.onun için önce güvendiğiniz sanatkarbir ustaya baktırtmanız.baskı balata ile bakım yaptırmanız halinde şanzıman indirme işçilik ücretinden kazanç sağlarsınız.geçmiş olsun kolay gelsin(birde dişardan hangi senkromeçin bozuk olduğunu bilen usta kanaatimce yoktur)
    Pek kesin konuşmadı zaten.Bir iki tur attık debriyaj sağlam sorun senkromeçlerde olabilir dedi.Nedense hiç yaptır falan demedi açıp bakmaya niyetli değildi.Bu konuda çok sıkıştırdım fiyat almak için yapmak istemiyorum gibi bir tavrı vardı.Aks körüğü patlamış şanzımanda 1,5 litreden az yağ varmış.Şanzıman yağı tamamlanıp bir süre böyle kullan ileride debriyajla birlikte ikisini yaptırırsın dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Pek kesin konuşmadı zaten.Bir iki tur attık debriyaj sağlam sorun senkromeçlerde olabilir dedi.Nedense hiç yaptır falan demedi açıp bakmaya niyetli değildi.Bu konuda çok sıkıştırdım fiyat almak için yapmak istemiyorum gibi bir tavrı vardı.Aks körüğü patlamış şanzımanda 1,5 litreden az yağ varmış.Şanzıman yağı tamamlanıp bir süre böyle kullan ileride debriyajla birlikte ikisini yaptırırsın dedi.

    Alıntıları Göster
    Olay şanzumansa ve tanıdığın iyi bir usta yoksa KESİNLİKLE servise git. benim brava aracım vardı. 3. vitese geçirirken garjj diye ses geliyordu. gittim ustaya biz bu işin uzmanıyız falan filan dedi, tamam dedim verdim aracı indi şanzuman. senkromeç değişti. aldım arabayı 1 hafta geçmedi aynı sorun yine var. tekrar gittim yine indi şanzuman 1 hafta geçmedi bu sefer tüm viteslerde sorun çıktı, gittim tekrar debriaj ayarı yaptı sorun çözüldü. ama arabaya bakınca artık tiksinti duymaya başlamıştım. 3.vitese geçirirken diken üzerindeydim. ne keyif alabiliyordum ne de başka bir şey. sattım rahatladım. maliyeti bana 600 tutmuştu 1 yıl önce. Yapacağın iki şey var ya hiç tamir işine bulaşmadan aracı değerinin altına sat, tabi alıcıya durumu belirt ya da KESİNLİKLE servise yaptır. miden bulanmasın araçtan sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    Olay şanzumansa ve tanıdığın iyi bir usta yoksa KESİNLİKLE servise git. benim brava aracım vardı. 3. vitese geçirirken garjj diye ses geliyordu. gittim ustaya biz bu işin uzmanıyız falan filan dedi, tamam dedim verdim aracı indi şanzuman. senkromeç değişti. aldım arabayı 1 hafta geçmedi aynı sorun yine var. tekrar gittim yine indi şanzuman 1 hafta geçmedi bu sefer tüm viteslerde sorun çıktı, gittim tekrar debriaj ayarı yaptı sorun çözüldü. ama arabaya bakınca artık tiksinti duymaya başlamıştım. 3.vitese geçirirken diken üzerindeydim. ne keyif alabiliyordum ne de başka bir şey. sattım rahatladım. maliyeti bana 600 tutmuştu 1 yıl önce. Yapacağın iki şey var ya hiç tamir işine bulaşmadan aracı değerinin altına sat, tabi alıcıya durumu belirt ya da KESİNLİKLE servise yaptır. miden bulanmasın araçtan sonra.

    Alıntıları Göster
    Beyler senkromeç nedir?
    Benim focus 1 im de de giderken bazen carrrlama vitese çook nadiren geçmeme yada veri vitese geçerken tam oturmama var.Yürürken birinci vitese pek geçemiyor.8ooo km ve bir yıl önce debriyaj baskı balata ve rulmanları komple değişti.Sizce ne sorun olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    Olay şanzumansa ve tanıdığın iyi bir usta yoksa KESİNLİKLE servise git. benim brava aracım vardı. 3. vitese geçirirken garjj diye ses geliyordu. gittim ustaya biz bu işin uzmanıyız falan filan dedi, tamam dedim verdim aracı indi şanzuman. senkromeç değişti. aldım arabayı 1 hafta geçmedi aynı sorun yine var. tekrar gittim yine indi şanzuman 1 hafta geçmedi bu sefer tüm viteslerde sorun çıktı, gittim tekrar debriaj ayarı yaptı sorun çözüldü. ama arabaya bakınca artık tiksinti duymaya başlamıştım. 3.vitese geçirirken diken üzerindeydim. ne keyif alabiliyordum ne de başka bir şey. sattım rahatladım. maliyeti bana 600 tutmuştu 1 yıl önce. Yapacağın iki şey var ya hiç tamir işine bulaşmadan aracı değerinin altına sat, tabi alıcıya durumu belirt ya da KESİNLİKLE servise yaptır. miden bulanmasın araçtan sonra.

    Alıntıları Göster
    Bende ilk aracımı aldığımda benzer bir sorunla karşılaşmıştım. 2. ve 3. viteslere geçişte ses geliyordu. Birkaç servisle görüştüm ve tamirine hemen hemen yeni şanzıman parası istediler. Bende hem debriyaj balatasını hemde şanzımanı serviste 1.750 TL'ye sıfırlamıştım




  • geçecek vitesin hızlarını eşitlemek için(cıııırt diye ses yapmasın diye)ara parçadır.(dişliler arasında).genelde sarı metalden yapılır.göbek koniği sayesinde dişlilerin devrini birbirine eşitler ve vites geçişlerinde ses(cııııııııııt diye)olmaz.zamanla koniği aşınınca frenleme işini yapamadığından cırtlama olur.her vites dişlisinin senkromeci kendine aittir.eskiden senkromeç olmayan şanzımanlara "kara"şanzıman denirdi.bazı araçlarda 1 vitese geçme zorluğu 1 viteste senkromeç olmayışındandır.umarım yardımcı oldum.vitese tam geçmeme ile senkromeçin alakası yoktur.önce döşemeyi kontrol edin vites kolu dayanabilir.sonra ustanız sustalara baksın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Beyler senkromeç nedir?
    Benim focus 1 im de de giderken bazen carrrlama vitese çook nadiren geçmeme yada veri vitese geçerken tam oturmama var.Yürürken birinci vitese pek geçemiyor.8ooo km ve bir yıl önce debriyaj baskı balata ve rulmanları komple değişti.Sizce ne sorun olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Bende ilk aracımı aldığımda benzer bir sorunla karşılaşmıştım. 2. ve 3. viteslere geçişte ses geliyordu. Birkaç servisle görüştüm ve tamirine hemen hemen yeni şanzıman parası istediler. Bende hem debriyaj balatasını hemde şanzımanı serviste 1.750 TL'ye sıfırlamıştım

    Alıntıları Göster
    benim 98 tipoda da bi şanzuman sorunu var. yalnız benimki öter gibi yapıyodu soğuk havalarda. tabi şu yaz aylarında bu ses duyulmuyor..

    bunun içini açmadan kesin bi isim koyması düşündürücü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagler_78

    benim 98 tipoda da bi şanzuman sorunu var. yalnız benimki öter gibi yapıyodu soğuk havalarda. tabi şu yaz aylarında bu ses duyulmuyor..

    bunun içini açmadan kesin bi isim koyması düşündürücü


    senin sorunun şanzuman yağından kaynaklanıyor olabilir. kışın soğuklarda kayganlığı azalacağından yapıyor olabilir. Bu kış da yaparsa değiştir ve dene çok bi maliyeti olmaz. Bir de baskı balatası da bittiyse ayırmayı tam yapamayacağından vites geçişlerinde ses çıkabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_hamen -- 29 Ağustos 2009; 0:21:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Beyler senkromeç nedir?
    Benim focus 1 im de de giderken bazen carrrlama vitese çook nadiren geçmeme yada veri vitese geçerken tam oturmama var.Yürürken birinci vitese pek geçemiyor.8ooo km ve bir yıl önce debriyaj baskı balata ve rulmanları komple değişti.Sizce ne sorun olabilir?


    Focus un hatta genellikle tüm arabaların geri viteslerinde bu durum vardır emin değilim ama yukarıda bahsettiğimiz senkromeç geri viteste yok. Benim focus1 imde de aynı durum var ama carlama veya vitese geçmeme durumu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_hamen -- 30 Ağustos 2009; 13:24:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Beyler senkromeç nedir?
    Benim focus 1 im de de giderken bazen carrrlama vitese çook nadiren geçmeme yada veri vitese geçerken tam oturmama var.Yürürken birinci vitese pek geçemiyor.8ooo km ve bir yıl önce debriyaj baskı balata ve rulmanları komple değişti.Sizce ne sorun olabilir?


    Focus un hatta genellikle tüm arabaların geri viteslerinde bu durum vardır emin değilim ama yukarıda bahsettiğimiz senkromeç geri viteste yok. Benim focus1 imde de aynı durum var ama carlama veya vitese geçmeme durumu yok.

    Alıntıları Göster
    Bende carlama sorunu yok vitesleri çok yavaş ve narin değiştiriyorum.Mesela 2'ye takarken bir metal sesi geliyor ama carlama değil sadece çok hızlı değiştirirsem carlıyor.Baskı balatadan oluyor sanmıştım çünkü araba 10 yaşında 50 bin kilometrede ve debriyaj orjinal arabayı yaptıramayacağım galiba masrafı belli olmayan bir işe girmek akıl karı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Bende carlama sorunu yok vitesleri çok yavaş ve narin değiştiriyorum.Mesela 2'ye takarken bir metal sesi geliyor ama carlama değil sadece çok hızlı değiştirirsem carlıyor.Baskı balatadan oluyor sanmıştım çünkü araba 10 yaşında 50 bin kilometrede ve debriyaj orjinal arabayı yaptıramayacağım galiba masrafı belli olmayan bir işe girmek akıl karı değil.

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bende de var
    araç 2004 Punto multijet
    2 den 3 e geçerken yüksek devirde geçersem cırr sesi geliyo birkaç saniye bekleyip devrin düşmesini beklersem ses gelmiyor
    ama bazı durumlarda ister istemez yüksek devirde geçmek gerekiyor giderek sorunun büyümesinden korkuyorum
    hemen tamir ettirmek gerekir mi yoksa ben de balatayla beraber mi değiştirsem
    düğün arefesindeyim masraftan da korkuyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exodus359 -- 26 Kasım 2010; 0:50:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exodus359

    aynı sorun bende de var
    araç 2004 Punto multijet
    2 den 3 e geçerken yüksek devirde geçersem cırr sesi geliyo birkaç saniye bekleyip devrin düşmesini beklersem ses gelmiyor
    ama bazı durumlarda ister istemez yüksek devirde geçmek gerekiyor giderek sorunun büyümesinden korkuyorum
    hemen tamir ettirmek gerekir mi yoksa ben de balatayla beraber mi değiştirsem
    düğün arefesindeyim masraftan da korkuyorum...

    Alıntıları Göster
    arkadalsar benım aracımdada 1 2 problem var

    soğuk havalarda ozellıkle kıs donemlerınde hızımı dusurduğumde 1 vıtese gecmekte cok zorlanıyor hatta 1 e takmak ıcın durmam gerektığı bıle oluyor , bırde arabayı yenı calıstırdığım zamanlarda yıne kıs donemlerınde sanzıman soğuk ıken 1. vıtesde hareket edıyorsam sanzımandan gerı vıtesde gıderken gelen o değşik ses gelıyor

    bu problemlerın sebebı nedır acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadalsar benım aracımdada 1 2 problem var

    soğuk havalarda ozellıkle kıs donemlerınde hızımı dusurduğumde 1 vıtese gecmekte cok zorlanıyor hatta 1 e takmak ıcın durmam gerektığı bıle oluyor , bırde arabayı yenı calıstırdığım zamanlarda yıne kıs donemlerınde sanzıman soğuk ıken 1. vıtesde hareket edıyorsam sanzımandan gerı vıtesde gıderken gelen o değşik ses gelıyor

    bu problemlerın sebebı nedır acaba ?

    Alıntıları Göster
    Şanzıman mı, şanzuman mı diye arada sorsam? Bu kadar farklı kullanan olduğuna göre bir nedeni olmalı, merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadalsar benım aracımdada 1 2 problem var

    soğuk havalarda ozellıkle kıs donemlerınde hızımı dusurduğumde 1 vıtese gecmekte cok zorlanıyor hatta 1 e takmak ıcın durmam gerektığı bıle oluyor , bırde arabayı yenı calıstırdığım zamanlarda yıne kıs donemlerınde sanzıman soğuk ıken 1. vıtesde hareket edıyorsam sanzımandan gerı vıtesde gıderken gelen o değşik ses gelıyor

    bu problemlerın sebebı nedır acaba ?


    yardım edebilecek kimse varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Calpi84
    Arabam palio bu arabanın parçaları pahalı.Fren diskleri ve ön balatalar değişti birkaç parçayla birlikte 177 lira parça masrafı çıktı



    dostum sen şaşırdın =)) bende 2.5 sene 1.2 palio 2005 kullandım... parçaları bundan daha ucuz bi araba görmedim ben :) 177 fren balataları için çok düşük bi rakam... şu an ki aracımla 2 ay önce balataları değiştirdim disklerle beraber 500 euro + işçilik ödedim... palio'm varken de disklerle beraber değişmişti 200 küsür lira tutmuştu... yat kat şükret 177 TL ye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_blgn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Calpi84
    Arabam palio bu arabanın parçaları pahalı.Fren diskleri ve ön balatalar değişti birkaç parçayla birlikte 177 lira parça masrafı çıktı



    dostum sen şaşırdın =)) bende 2.5 sene 1.2 palio 2005 kullandım... parçaları bundan daha ucuz bi araba görmedim ben :) 177 fren balataları için çok düşük bi rakam... şu an ki aracımla 2 ay önce balataları değiştirdim disklerle beraber 500 euro + işçilik ödedim... palio'm varken de disklerle beraber değişmişti 200 küsür lira tutmuştu... yat kat şükret 177 TL ye...
    bende de 1 den 2 ye geçerken aynı sorun oluyordu. bugun sanayıye götürdüm ortalama 450 -500 cıvarı tutar dediler.ekstra bişey cıkmazsa tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    geçecek vitesin hızlarını eşitlemek için(cıııırt diye ses yapmasın diye)ara parçadır.(dişliler arasında).genelde sarı metalden yapılır.göbek koniği sayesinde dişlilerin devrini birbirine eşitler ve vites geçişlerinde ses(cııııııııııt diye)olmaz.zamanla koniği aşınınca frenleme işini yapamadığından cırtlama olur.her vites dişlisinin senkromeci kendine aittir.eskiden senkromeç olmayan şanzımanlara "kara"şanzıman denirdi.bazı araçlarda 1 vitese geçme zorluğu 1 viteste senkromeç olmayışındandır.umarım yardımcı oldum.vitese tam geçmeme ile senkromeçin alakası yoktur.önce döşemeyi kontrol edin vites kolu dayanabilir.sonra ustanız sustalara baksın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Beyler senkromeç nedir?
    Benim focus 1 im de de giderken bazen carrrlama vitese çook nadiren geçmeme yada veri vitese geçerken tam oturmama var.Yürürken birinci vitese pek geçemiyor.8ooo km ve bir yıl önce debriyaj baskı balata ve rulmanları komple değişti.Sizce ne sorun olabilir?



    Senkromeç sorunu kullandığım arabada 2 günden beri yaşamaktayım. Ustamla hem sizin sayenizde sorunumun senkromeçten olduğunu garantiledik.
    Sorun şu ki Amcamın İş yerinde çalışıyorum şöför olarak kullandığım araba 2010 model FİAT SCUDO. Günde ortalama 70-80 km yol yapıyorum dağıtım aracı olduğundan DUR-KALK larım çok oluyor. açıkçası zamanla yarıştığım zamanlar seri gitmek zorunda da kalıyorum şimdi
    Bu senkromeç arızası bir KULLANICI veya KULLANIM HATASI mıdır ?
    senkromeç arızası 2 günce önce 3 ten 2 ye çekince yapıyordu Bugün de 1 den 2 ye geçirince yapmaya başladı
    Bu sorun diğer viteslere de yayılır mı ? ve Hemen yaptırmak istemiyoruz yaza doğru düşünüyoruz nasıl bir sorunla karşılaşabiliriz ? bu soruları aklıma takıldı forumda paylaşmak istedim.
    Amcamın (patronum) Haberi yok senkromeç parçası 300 TL başka ne gibi bir ek masraf çıkartabilir teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bstnfth

    quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    geçecek vitesin hızlarını eşitlemek için(cıııırt diye ses yapmasın diye)ara parçadır.(dişliler arasında).genelde sarı metalden yapılır.göbek koniği sayesinde dişlilerin devrini birbirine eşitler ve vites geçişlerinde ses(cııııııııııt diye)olmaz.zamanla koniği aşınınca frenleme işini yapamadığından cırtlama olur.her vites dişlisinin senkromeci kendine aittir.eskiden senkromeç olmayan şanzımanlara "kara"şanzıman denirdi.bazı araçlarda 1 vitese geçme zorluğu 1 viteste senkromeç olmayışındandır.umarım yardımcı oldum.vitese tam geçmeme ile senkromeçin alakası yoktur.önce döşemeyi kontrol edin vites kolu dayanabilir.sonra ustanız sustalara baksın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Beyler senkromeç nedir?
    Benim focus 1 im de de giderken bazen carrrlama vitese çook nadiren geçmeme yada veri vitese geçerken tam oturmama var.Yürürken birinci vitese pek geçemiyor.8ooo km ve bir yıl önce debriyaj baskı balata ve rulmanları komple değişti.Sizce ne sorun olabilir?



    Senkromeç sorunu kullandığım arabada 2 günden beri yaşamaktayım. Ustamla hem sizin sayenizde sorunumun senkromeçten olduğunu garantiledik.
    Sorun şu ki Amcamın İş yerinde çalışıyorum şöför olarak kullandığım araba 2010 model FİAT SCUDO. Günde ortalama 70-80 km yol yapıyorum dağıtım aracı olduğundan DUR-KALK larım çok oluyor. açıkçası zamanla yarıştığım zamanlar seri gitmek zorunda da kalıyorum şimdi
    Bu senkromeç arızası bir KULLANICI veya KULLANIM HATASI mıdır ?
    senkromeç arızası 2 günce önce 3 ten 2 ye çekince yapıyordu Bugün de 1 den 2 ye geçirince yapmaya başladı
    Bu sorun diğer viteslere de yayılır mı ? ve Hemen yaptırmak istemiyoruz yaza doğru düşünüyoruz nasıl bir sorunla karşılaşabiliriz ? bu soruları aklıma takıldı forumda paylaşmak istedim.
    Amcamın (patronum) Haberi yok senkromeç parçası 300 TL başka ne gibi bir ek masraf çıkartabilir teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Kullanıcı hatasıdır.

    Düzgün vites-debriyaj kullanmama sonucu oluşur.

    Kutu açıldıktan sonra değişmesi gereken parçalar anlaşılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KoLCu_

    Kullanıcı hatasıdır.

    Düzgün vites-debriyaj kullanmama sonucu oluşur.

    Kutu açıldıktan sonra değişmesi gereken parçalar anlaşılabilir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benimde 2004 Megane 2 aracımda tüm viteslerde sıkıntısız geçiyor ancak 2. viteste araba yürümüyor. Aynı şekilde kompresörde yapmıyor, neden olabilir. Şanzımanı biraz yormuştm ancak sadece dediğim gibi 2.viteste araç yürümüyor. Dİğer vitesler gayet güzel işlemlerini yapıyor.

    Konu hakkında mantıklı yorum yapabilecek, yardımcı olabilecek arkadaş varmıdır?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.