merhabalar arkadaşlar bundan 1 sene önce kuzenime pc toplamıştım ve bu ekran kartını aldım. ilk başlarda herhangi bir problem yoktu ama 2 3 ay kadar önce ekranda yatay olarak yeşil cizgiler meydana gellip ekran kapanmaya başladı bende garantiye götürdüm ama kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakmışlar kartı dışardan müdahale olup su dökmüşsüünüz falan demişler kuzenime . ekran kartında servisin işaretlediği yerlerin ss ni atııyorum . Bu durumda benim yapabileceğim herhangi bişi varmı dır bu kadar basit mi yani kasasnın içinde duran ekran kartına su dökmüşssünüz deyip garanti dışı bırakmak?
Tükerici haklarına şikayet edebilirsin,maalesef bu yaşadığın durum sıkça görülen bir şey.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
hitleqend
kullanıcısına yanıt
Aynen hocam şikayetimvar.com ve birçok site var oralara şikayet aç. Ve eş zamanlı tüketici haklarına başvur
ÇÖZÜM : GARANTİ DIŞI
bu mudur lan??
Elin Amerikalısı benim tek sözüme itimat edip elimdeki ürünü bile geri istemeden yeni bir logitech g930 gönderirken hemde normalde 1 sene garantisi olan ve 2012 de alınmıs bir ürün.2015 yılında sıfırını yollarken benim kendi ülkemde kendi vatandaşım bana bunu yapıyor ise kimse kusura bakmasın ama bu ülke bitmiş demektir.Yazıklar olsun
bunları mahkemeye vereceksin hocam.sen yine de sikayetlerini yaz ilgili sitelere ama kesinlikle tüketici haklarına basvur.Bas bas reklam yapıyorlardı sapphire kartlarda birebir değişim diye yazık gercekten cok yazık.Dev markaların isimleri ülkemizdeki kurnaz o çok zeki teknik servisler yüzünden karalanıyor.
ayrıca derdini yurtdışı sapphire 'e mail atarak dile getir hocam kesinlikle yardımcı olacaklardır.
şimdiden geçmiş olsun
cevaplar için teşekkürler dediğiniz gibi şikayet sitelerine yazıcam . sappherin sitesinde de support ticket oluşturdum ve en yakın zaman da tüketici halkem heyetine başvurucam .