Şimdi Ara

Şarj kablosu sorunu değişim olur mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başka bi arkadaşın konusuna da yazdım ama tekrardan konu açarak sormak istedim. 9 aylık garantili 5 s im var şarja takıyorum şarj oluyor sesi geliyor ekranda simge de çıkıyor daha sonra baktığımda şarj olmadığını görüyorum. Bir keresinde de şarja takıp uyumuştum sonra uyurken telefondan sesler geliyor şarja taktığımızda gelen sesten ardarda geliyor. Telefon devamlı şarja takıp çıkarılıyormuş gibi. Sorunun çözümü ise tamamen kabloları çıkarıyorum prizden ve telefondan daha sonra kabloyu düzgün bir şekilde tekrar taktığımda oluyor tabi yine kontrol ediyorum şarj oluyor mu diye.
    Şimdi bu durumda ne yapılabilir garanti den kablo değişimi oluyor mu? Diğer sorun ise yukarıda yazdığım ardarda şarj olmaya başlaması benim bataryama da muhtemelen zarar vermiştir bunun için de telefon değişimi isteyebilirmiyim? Internet'ten arama yaptığımda bu sorunla karşılaşan çok olmuş bana yeni kablo da verseler aynı durum oluşabilir mi? Son olarak bir kaç gün önce arkadaş konu açmıştı telefonum 3 saatte şarj oluyor diye benim de aynı şekilde 3 saati buluyor dolması bu da şarj aletinin sorunlu olduğunu mu gösteriyor sizce ?

    Konu hakkında düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • dene şansını
  • genelde herkesde 2 saatte mi şarj oluyor ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.