Şimdi Ara

SARSINTISIZ GEÇİŞ YAPAN OTOMATİK VİTESLER (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
4.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • peugeot 207 nin otomatik vitesini kullandım ondan daha kötüsü yoktur heralde araba debriyaja kendı basıyor bırde acemi şöförler gibi kalkışta titretiyor arabayı yaklaşık 5 sanıyede vites atıyor belki daha fazla vites atmadan önce araba öne yığılıyor vitesi atıyor kavrıyor falan fılan :D
  • Cvt'den gerisi hikaye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 aydır multitronic kullanıyorum, vites nedir abi:) o derece.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 Yıldır Audi CVT (Multitronic) canavar gibi tık yok.Hem yakıt olarak manuelinden 0.1litre daha iyi.Ama ses konusunda insanı tatmin etmiyor sabit bir motor sesi Hybrid araba gibi

    videodan vites geçişinin dişli atlama gibi olmadığını anlarsın.Scooter motorlar gibi

    http://www.youtube.com/watch?v=TmHERQ_i12U
  • yakın zamanda citroen ve peugeot da kullanıla otomatik vitesi test ettim. sıfır araçların bu denli kötü viteslerle satıldığına şahit oldum diyebilirim. bence en kötü otomatikler kesinlikle fransızlar ama ilginçtir ki renault, nissanda kullanılan sistemi kullanıyor ve bariz hoş bir vites kutusuna sahip en azından benim denediğim megane öyleydi.. bence dsg ve cvt bu konuda oldukça başarılı birde adını bilmiyorum ama mercedesin kullandığı sistem harika
  • Bundan 3 gün önce muğlada yeni kasa fluence 1.5 dci EDC test etmiştim vites geçişlerini çok beğenmiştim gayet sarsıntısızdı fakat dipgaz yapıldığında vites geçişlerini hafif hissettirdi genel olarak çok rahattı araçEn rahatsız olanda mcp şanzıman sarsıntılı ve vites geçişi yaparken sanki önce fren sonra gaz yapıyormuşsunuz gibi hissettiriyor.
  • Klasik 4 ileri tam otomatik kullanıyorum. Vites geçişleri gayet yeterli bana göre. Bir kere tek kavramalı otomatik araç sürme fırsatım olmuştu, kesinlikle ondaki geçişler çok daha sarsıntılıydı. DSG tarzı çift kavramalılarla hiç bir tecrübem olmadı daha.
  • eski aracımız 2008 Honda Cityde vites diye bir şey yoktu nede olsa CVT
  • 2012 1.6 Polo TDI DSG sahibiyim geçişler gerçekten başarılı aynı şeyi Renault EDC şanzıman içinde söyleyebilirim
  • 4ileri tork konvektörlü sürüyorum. Belli bir gaz ayarında bütün viteslerde cuk oturuyor tam gaz yaparsanız 5600devri bulan değişimler normal olarak fark ediliyor. Ama bazı yerlerde vites attıgını devirden fark ediyorsunuz

    Bu arada Easytronic şanzıman ise en sarsıntılısı sanırım. Araca alışınca bi nebze azalıyor ama hele kick downlarda böbrek taşı düşürtecek.
  • 6 ileri yagli dsg kullaniyorum problem yasamadim , daha iyisi varmidir diyordum mercdes c180 turbo testine kadar 7 ileri otomatik vitesler adeta yag gibi akiyor , ekrana bakmasan araba tek vites sanirsin .......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konu da dergi pompalı forum efsanelerinden biri.

    Ortalama bir sürücü takıntı yapmadığı o az sarsıntılı-sarsıntılı-sarsıntısız-çok sarsıntısız denilen viteslerin %90'ını birbirinden ayıramaz bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan0403

    eski aracımız 2008 Honda Cityde vites diye bir şey yoktu nede olsa CVT

    Kesinlikle katılıyorum teknik olarak ta sarsıntı yapması imkansız bir şanzuman

    Fakat ivmelenirken motor sesinde sürekli yarım debriyaj ile ilerleniyormuş gibi bir ses geliyor bu da beni istemsizce tedirgin ve rahatsız ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bu konu da dergi pompalı forum efsanelerinden biri.

    Ortalama bir sürücü takıntı yapmadığı o az sarsıntılı-sarsıntılı-sarsıntısız-çok sarsıntısız denilen viteslerin %90'ını birbirinden ayıramaz bile.



    Hemen hepsini bir tarafa bıraktım ama easytronic şanzımanı fark edemeyecek insan için söylenecek tek şey ilk kez otomatik şanzımanlı bir araba kullandığıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikayaoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bu konu da dergi pompalı forum efsanelerinden biri.

    Ortalama bir sürücü takıntı yapmadığı o az sarsıntılı-sarsıntılı-sarsıntısız-çok sarsıntısız denilen viteslerin %90'ını birbirinden ayıramaz bile.



    Hemen hepsini bir tarafa bıraktım ama easytronic şanzımanı fark edemeyecek insan için söylenecek tek şey ilk kez otomatik şanzımanlı bir araba kullandığıdır.

    zaten ben de %10 luk payı easytronik, eski nesil multimode vs için bırakmıştım
  • En sarsıntısız geçiş CVT şanzımanlardır.Aslında CVT şanzımanda dişli olmadığı içi geçişten bahsedilemez onun için herhangi bir sarsıntı söz konusu değil. Bundan dolayı CVT de vites sayısından da bahsedilemez. Manuel vites değişimi için yazılım sayesinde belli vites sayısına bölünmüştür.

    http://forum.donanimhaber.com/m_73526981/mpage_1/f_/key_//tm.htm#73526981



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikayaoglu -- 2 Nisan 2013; 4:29:22 >
  • VW Caddy.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    2012 1.6 Polo TDI DSG sahibiyim geçişler gerçekten başarılı aynı şeyi Renault EDC şanzıman içinde söyleyebilirim

    iki firmada otomatik şanzımanı aynı firmadan alıyor sadece kullanılan isimler değişik bkz.
  • gördüğüm kadarıyla CVT şanzıman şu anda en iyisi gibi duruyor.
    peki CVT şanzıman kullanan araçlar hangileri marka ve model belirtirseniz sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax009

    gördüğüm kadarıyla CVT şanzıman şu anda en iyisi gibi duruyor.
    peki CVT şanzıman kullanan araçlar hangileri marka ve model belirtirseniz sevinirim

    Honda Jazz 2009 altı sanırım.

    Mercedes B serisi.. Yeni kasalarda var mı bilmiyorum.

    Ford bir ara kullandı C-max da... Sanırım focustada vardı...Ancak belli bir döneminde.Atıyorum, 2006- 2008 gibi...

    Şimidlik aklıma gelen bunlar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.