Bildirim
SARSINTISIZ GEÇİŞ YAPAN OTOMATİK VİTESLER
JUMP 27799 CE Spor AyakkabıErkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0B21ZP3TJ
4 sa. önce paylaşıldı
LEGO Technic Ağır İş Buldozeri 42163-7 Yaş ve Üzeri Çocuklar için İnşaat Aracı İçerek Koleksiyonluk Yaratıcı Oyuncak Model Yapım Seti (195 Parça) : Amazon.com.tr: Oyuncak
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CFVN4XVL
10 ay önce paylaşıldı
Razer Blade 18 RZ09-0484TEH3-R3E1 i9-13950HX 32 GB 1 TB SSD 12 GB RTX4080 175W 18" W11H Dizüstü Bilgisayar Fiyatları ve Özellikleri
https://www.n11.com/urun/razer-blade-18-rz09-0484teh3-r3e1-i9-13950hx-32-gb-1-tb-ssd-12-gb-rtx4080-175w-18-w11h-dizustu-bilgisayar-62102392?magaza=n11
2 hafta önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
7g tronic, ZF, S tronic (DSG'ye oldukça benzerdir) gibi üst sınıf araçların şanzımanları ve çoğu eski klasik 4 ileri tip otomatik şanzıman oldukça sarsıntısız çalışır. CVT olanlar da çalışma sisteminden ötürü tamamen sarsıntısızdır. VW DSG de son derece sarsıntısız çalışmakta.
En çok sarsıntı yarı-otomatik robotize tek kavrama şanzımanlarda oluyor. MCP, Multi-Mode gibi. Hangi şanzıman tipine girdiğini bilmiyorum ama Opel Easytronic de tam anlamıyla rezalet. -
2009 model caddy var , dsg şanzıman var geçişlerde falan hiçbir sorun yaşamıyoruz.quote:
Orijinalden alıntı: Team McLaren
7g tronic, ZF, S tronic (DSG'ye oldukça benzerdir) gibi üst sınıf araçların şanzımanları ve çoğu eski klasik 4 ileri tip otomatik şanzıman oldukça sarsıntısız çalışır. CVT olanlar da çalışma sisteminden ötürü tamamen sarsıntısızdır. VW DSG de son derece sarsıntısız çalışmakta.
En çok sarsıntı yarı-otomatik robotize tek kavrama şanzımanlarda oluyor. MCP, Multi-Mode gibi. Hangi şanzıman tipine girdiğini bilmiyorum ama Opel Easytronic de tam anlamıyla rezalet. -
reklamına göre renault para varsa zfquote:
Orijinalden alıntı: OzanEvliyaoglu
2009 model caddy var , dsg şanzıman var geçişlerde falan hiçbir sorun yaşamıyoruz.
Alıntıları Göster -
otomobil markası yerine şanzıman markası yazmak daha mantıklı değil miquote:
Orijinalden alıntı: GrandLotus
reklamına göre renault para varsa zf
Alıntıları Göster
cvt de vites geçişi olmadığı için sarsıntı da yok... -
Tam otomatik için üstte sarsıntısız yazılmış ama tam anlamıyla sarsıntısız denemez. 1'den 2'ye geçerken bir sarsıntı var. 2'den 3'e veya 3'den 4'e hissedilmiyor ama.quote:
Orijinalden alıntı: A.h.met
otomobil markası yerine şanzıman markası yazmak daha mantıklı değil mi
cvt de vites geçişi olmadığı için sarsıntı da yok...
Alıntıları Göster -
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.quote:
Orijinalden alıntı: A.h.met
otomobil markası yerine şanzıman markası yazmak daha mantıklı değil mi
cvt de vites geçişi olmadığı için sarsıntı da yok...
Alıntıları Göster
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaPower -- 30 Mart 2013; 20:41:27 >
-
Ben sifir sarsintili olarak Cvt derim.... cok zorladim ama yinede herhangi bir sarsinti yok .
Daha sonra tam otm. Kullanma devirinize bagli, gaza yuklemnmenizede...
Ve sonra yari otomatikler.. Alismadiktan sonra, vitesli arabayi ozlersiniz... opel easytronic. Bazilari da sarsintisizdir fakat patlar :))) Dsg.. -
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli... -
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
-
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
"kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..
-
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
3-4 seneden beri foruma üyeyim dsg için öyle bir önyargı oldu ki dsg problemli baş belası. Bi sanzıman diye kafam da/uer etmişti ama test ettim dgs 10 üzerinden 9 mütiş ni şanzıman
-
Kesinlikle CVT. Teknik olarak sarsıntı çıkartması imkansızquote:
Orijinalden alıntı: mtnkrslnquote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
3-4 seneden beri foruma üyeyim dsg için öyle bir önyargı oldu ki dsg problemli baş belası. Bi sanzıman diye kafam da/uer etmişti ama test ettim dgs 10 üzerinden 9 mütiş ni şanzıman
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
"kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..
bence o sozluge sızın bakmanız gerekır..
Ben bu forumla alakalı bır yorum yapmadım kendı hayat tecrubemden bahsettım sıze. 1 kez uzun yol ve bırcok kez sehır ıcı kullandım dedım. lancia delta,volvo suan konumuzun tamamen dısında..
Sirketinizdeki araclar sorun cıkarmamıs olabılır her arac cıkaracak dıye bırsey yok fakat problem cıkarma yuzdesı en fazla olan sanzıman dsg sanzıman ve Vw firması da bunu bıldıgı ıcın garantı suresını uzatma sansı tanıyor kullanıcılarına. Eger kı boyle bır sorun olmus olmasaydı garantı kapsamında boyle bır madde veya koşula da ıhtıyac duyulmazdı.
İyi forumlar
-
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
"kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..
bence o sozluge sızın bakmanız gerekır..
Ben bu forumla alakalı bır yorum yapmadım kendı hayat tecrubemden bahsettım sıze. 1 kez uzun yol ve bırcok kez sehır ıcı kullandım dedım. lancia delta,volvo suan konumuzun tamamen dısında..
Sirketinizdeki araclar sorun cıkarmamıs olabılır her arac cıkaracak dıye bırsey yok fakat problem cıkarma yuzdesı en fazla olan sanzıman dsg sanzıman ve Vw firması da bunu bıldıgı ıcın garantı suresını uzatma sansı tanıyor kullanıcılarına. Eger kı boyle bır sorun olmus olmasaydı garantı kapsamında boyle bır madde veya koşula da ıhtıyac duyulmazdı.
İyi forumlar
nıyese benımde cevremde dsg kullanıp sıkayetı olan yok.ama bu forumda herkes vw nın tdı sı klasık tsı dayanmaz dsg sorunlu demekten bıkmıyor.adamların teknolojılerı dıger markalardan onde bunu kabullenmek lazım.meyve veren agac taslanır mısalı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Cobra Takibi
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: dark_elf
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.
Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT
dsg kullanmadığın belli...
şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.
Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen
"kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..
bence o sozluge sızın bakmanız gerekır..
Ben bu forumla alakalı bır yorum yapmadım kendı hayat tecrubemden bahsettım sıze. 1 kez uzun yol ve bırcok kez sehır ıcı kullandım dedım. lancia delta,volvo suan konumuzun tamamen dısında..
Sirketinizdeki araclar sorun cıkarmamıs olabılır her arac cıkaracak dıye bırsey yok fakat problem cıkarma yuzdesı en fazla olan sanzıman dsg sanzıman ve Vw firması da bunu bıldıgı ıcın garantı suresını uzatma sansı tanıyor kullanıcılarına. Eger kı boyle bır sorun olmus olmasaydı garantı kapsamında boyle bır madde veya koşula da ıhtıyac duyulmazdı.
İyi forumlar
nıyese benımde cevremde dsg kullanıp sıkayetı olan yok.ama bu forumda herkes vw nın tdı sı klasık tsı dayanmaz dsg sorunlu demekten bıkmıyor.adamların teknolojılerı dıger markalardan onde bunu kabullenmek lazım.meyve veren agac taslanır mısalı.
Ateş olmayan yerden de duman çıkmaz.Tam olarak DSG nin sistemini bilmediğim için yorum yapmayacağım. Ama sorunlu olduğunu çoğu kez bende duydum. Aşağıdaki linkte Havacılık ve uzaybilimi bölümü dekanı aynı zamanda otomobille ilgili oldukça bilgisi olan bir hocamızın iletişim bilgileri var. Ona sorun eminim size sorunları hakkında gerekli bilgiyi verecektir
http://www.gantep.edu.tr/akademik/index.php?akadID=229&bolum_id=106
-
Yagli dsg var gayet guzel. sorun da cikarmadi hic. -
sarsıntısız geçiş yapan otomatik vites arıyorsan ilk bakacağın "cvt" şanzıman dır -
CVT'yi, çok iyi ifade ettiğini düşündüğüm şu cümlelerle tarif etmişler:quote:
Orijinalden alıntı: DMustaine
sarsıntısız geçiş yapan otomatik vites arıyorsan ilk bakacağın "cvt" şanzıman dır
"Hızlanmalar sırasında sabit kalan devir sayısı sürücüde lastik bir bant ile fırlatılıyormuş hissi yaratıyor."
Alıntıladığım bu cümle, "hakkaten öyle" dedirtiyor. Daha yüksek devirleri çeviren sport modunda bu histen kurtulabiliyorsunuz.
Kademe yok sarsıntı da yok; bir benzetme de ben yapayım: çek-bırak arabalar gibi....
Autoshow dergisinin internet sitesinde yer alan bu yorumları şurada bulabilirsiniz:
http://www.autoshow.com.tr/en-iyi-otomatik-sanziman-araniyor-HaberDetay/836.aspx?9.Page
Buradaki tüketimle ilgili yorumlara katılmıyorum. CVT'liler bariz biçimde düz vitesli araçlardan daha az yakıt tüketiyor. Arıza çıkarma olasılığı da diğerlerine oranla bence çok yüksek değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAYRI -- 1 Nisan 2013; 16:05:40 >
-
Mercedes şanzımanlarını tek geçerim 90 veya 2000 modelinde bile günümüzde hiç hissedilmez.quote:
Orijinalden alıntı: GAYRI
CVT'yi, çok iyi ifade ettiğini düşündüğüm şu cümlelerle tarif etmişler:
"Hızlanmalar sırasında sabit kalan devir sayısı sürücüde lastik bir bant ile fırlatılıyormuş hissi yaratıyor."
Alıntıladığım bu cümle, "hakkaten öyle" dedirtiyor. Daha yüksek devirleri çeviren sport modunda bu histen kurtulabiliyorsunuz.
Kademe yok sarsıntı da yok; bir benzetme de ben yapayım: çek-bırak arabalar gibi....
Autoshow dergisinin internet sitesinde yer alan bu yorumları şurada bulabilirsiniz:
http://www.autoshow.com.tr/en-iyi-otomatik-sanziman-araniyor-HaberDetay/836.aspx?9.Page
Buradaki tüketimle ilgili yorumlara katılmıyorum. CVT'liler bariz biçimde düz vitesli araçlardan daha az yakıt tüketiyor. Arıza çıkarma olasılığı da diğerlerine oranla bence çok yüksek değil.
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- dacia sandero 0.9 tce stepway yorum
- suzuki swift parça sorunu varmı
- mondeo 1.5 ecoboost
- peugeot 2.2 hdi motor yorumları
- mercedes e 200 tutulan modeli
- uçan araba fiyatları
- renault logan
- renault arkana fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X