Şimdi Ara

SARSINTISIZ GEÇİŞ YAPAN OTOMATİK VİTESLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
4.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sizin kullandığınız ve tecrübe ettiğiniz sarsıntısız vites geçişleri yapan otomatik vites araçların marka ve modellerini yazarsanız diğer otomatik araç almak isteyen arkadaşlara güzel bir öneri sayfası olabilir kanaatindeyim. Yorumlarınızı bekliyorum



  • 7g tronic, ZF, S tronic (DSG'ye oldukça benzerdir) gibi üst sınıf araçların şanzımanları ve çoğu eski klasik 4 ileri tip otomatik şanzıman oldukça sarsıntısız çalışır. CVT olanlar da çalışma sisteminden ötürü tamamen sarsıntısızdır. VW DSG de son derece sarsıntısız çalışmakta.

    En çok sarsıntı yarı-otomatik robotize tek kavrama şanzımanlarda oluyor. MCP, Multi-Mode gibi. Hangi şanzıman tipine girdiğini bilmiyorum ama Opel Easytronic de tam anlamıyla rezalet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team McLaren

    7g tronic, ZF, S tronic (DSG'ye oldukça benzerdir) gibi üst sınıf araçların şanzımanları ve çoğu eski klasik 4 ileri tip otomatik şanzıman oldukça sarsıntısız çalışır. CVT olanlar da çalışma sisteminden ötürü tamamen sarsıntısızdır. VW DSG de son derece sarsıntısız çalışmakta.

    En çok sarsıntı yarı-otomatik robotize tek kavrama şanzımanlarda oluyor. MCP, Multi-Mode gibi. Hangi şanzıman tipine girdiğini bilmiyorum ama Opel Easytronic de tam anlamıyla rezalet.
    2009 model caddy var , dsg şanzıman var geçişlerde falan hiçbir sorun yaşamıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanEvliyaoglu

    2009 model caddy var , dsg şanzıman var geçişlerde falan hiçbir sorun yaşamıyoruz.

    Alıntıları Göster
    reklamına göre renault para varsa zf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    reklamına göre renault para varsa zf

    Alıntıları Göster
    otomobil markası yerine şanzıman markası yazmak daha mantıklı değil mi
    cvt de vites geçişi olmadığı için sarsıntı da yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.h.met

    otomobil markası yerine şanzıman markası yazmak daha mantıklı değil mi
    cvt de vites geçişi olmadığı için sarsıntı da yok...

    Alıntıları Göster
    Tam otomatik için üstte sarsıntısız yazılmış ama tam anlamıyla sarsıntısız denemez. 1'den 2'ye geçerken bir sarsıntı var. 2'den 3'e veya 3'den 4'e hissedilmiyor ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.h.met

    otomobil markası yerine şanzıman markası yazmak daha mantıklı değil mi
    cvt de vites geçişi olmadığı için sarsıntı da yok...

    Alıntıları Göster
    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaPower -- 30 Mart 2013; 20:41:27 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben sifir sarsintili olarak Cvt derim.... cok zorladim ama yinede herhangi bir sarsinti yok .

    Daha sonra tam otm. Kullanma devirinize bagli, gaza yuklemnmenizede...

    Ve sonra yari otomatikler.. Alismadiktan sonra, vitesli arabayi ozlersiniz... opel easytronic. Bazilari da sarsintisizdir fakat patlar :))) Dsg..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen

    "kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
    Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
    Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen

    3-4 seneden beri foruma üyeyim dsg için öyle bir önyargı oldu ki dsg problemli baş belası. Bi sanzıman diye kafam da/uer etmişti ama test ettim dgs 10 üzerinden 9 mütiş ni şanzıman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen

    3-4 seneden beri foruma üyeyim dsg için öyle bir önyargı oldu ki dsg problemli baş belası. Bi sanzıman diye kafam da/uer etmişti ama test ettim dgs 10 üzerinden 9 mütiş ni şanzıman

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle CVT. Teknik olarak sarsıntı çıkartması imkansız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen

    "kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
    Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
    Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..

    bence o sozluge sızın bakmanız gerekır..
    Ben bu forumla alakalı bır yorum yapmadım kendı hayat tecrubemden bahsettım sıze. 1 kez uzun yol ve bırcok kez sehır ıcı kullandım dedım. lancia delta,volvo suan konumuzun tamamen dısında..
    Sirketinizdeki araclar sorun cıkarmamıs olabılır her arac cıkaracak dıye bırsey yok fakat problem cıkarma yuzdesı en fazla olan sanzıman dsg sanzıman ve Vw firması da bunu bıldıgı ıcın garantı suresını uzatma sansı tanıyor kullanıcılarına. Eger kı boyle bır sorun olmus olmasaydı garantı kapsamında boyle bır madde veya koşula da ıhtıyac duyulmazdı.
    İyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen

    "kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
    Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
    Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..

    bence o sozluge sızın bakmanız gerekır..
    Ben bu forumla alakalı bır yorum yapmadım kendı hayat tecrubemden bahsettım sıze. 1 kez uzun yol ve bırcok kez sehır ıcı kullandım dedım. lancia delta,volvo suan konumuzun tamamen dısında..
    Sirketinizdeki araclar sorun cıkarmamıs olabılır her arac cıkaracak dıye bırsey yok fakat problem cıkarma yuzdesı en fazla olan sanzıman dsg sanzıman ve Vw firması da bunu bıldıgı ıcın garantı suresını uzatma sansı tanıyor kullanıcılarına. Eger kı boyle bır sorun olmus olmasaydı garantı kapsamında boyle bır madde veya koşula da ıhtıyac duyulmazdı.
    İyi forumlar

    nıyese benımde cevremde dsg kullanıp sıkayetı olan yok.ama bu forumda herkes vw nın tdı sı klasık tsı dayanmaz dsg sorunlu demekten bıkmıyor.adamların teknolojılerı dıger markalardan onde bunu kabullenmek lazım.meyve veren agac taslanır mısalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cobra Takibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondaPower

    zf,dsg,s tronic gibi sanzımanlar yarı otomatik bir nebze olsa dahii geçiş hissediliyor fakat CVT şanzıman kasnaklar vasıtasıyla calıstıgı ıcın sarsıntı dıye bır kavram soz konusu degıl.

    Fakat işin içine kullanışlılık girerse bana gore en kullanışsız olanı dsg ardından CVT

    dsg kullanmadığın belli...

    şehir içinde çok kez uzun yolda ise 1 kez kullandım yeterınce tatmın oldum dıyebılırım fakat kullanışlılık kelimesi içinde çok fazla şey barındırır. en basıtınden sorunsuzluk kavramı da kullanışlılığın içindedir ve dsg şanzıman sorunsuzluk konusunda digerlerının arasında sınıfta kalıyor CVT ise araba suruyormus ruhunu hıssettırmedıgınden dolayı benım gozumde kullanışsız. Zf şanzıman ıse benım acımdan dört dörtlüktür.

    Yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım lütfen

    "kullanışlılık" kelimesinin anlamı için TDK sözlüğüne bakmanı öneririm..
    Ve dünya bu forumdan ibaret değil unutma.. hatta burada ne yazıyorsa tam tersidir.. Yoksa lancia delta en çok satan , volvo da en pristijli araba olurdu..
    Bizim şirkette 7-8 kişinin DSG li aracı var..hatta en eskisi 2009 model 150binde bir passat.. hiçbirinde herhangi bir problem yaşanmadı..

    bence o sozluge sızın bakmanız gerekır..
    Ben bu forumla alakalı bır yorum yapmadım kendı hayat tecrubemden bahsettım sıze. 1 kez uzun yol ve bırcok kez sehır ıcı kullandım dedım. lancia delta,volvo suan konumuzun tamamen dısında..
    Sirketinizdeki araclar sorun cıkarmamıs olabılır her arac cıkaracak dıye bırsey yok fakat problem cıkarma yuzdesı en fazla olan sanzıman dsg sanzıman ve Vw firması da bunu bıldıgı ıcın garantı suresını uzatma sansı tanıyor kullanıcılarına. Eger kı boyle bır sorun olmus olmasaydı garantı kapsamında boyle bır madde veya koşula da ıhtıyac duyulmazdı.
    İyi forumlar

    nıyese benımde cevremde dsg kullanıp sıkayetı olan yok.ama bu forumda herkes vw nın tdı sı klasık tsı dayanmaz dsg sorunlu demekten bıkmıyor.adamların teknolojılerı dıger markalardan onde bunu kabullenmek lazım.meyve veren agac taslanır mısalı.

    Ateş olmayan yerden de duman çıkmaz.Tam olarak DSG nin sistemini bilmediğim için yorum yapmayacağım. Ama sorunlu olduğunu çoğu kez bende duydum. Aşağıdaki linkte Havacılık ve uzaybilimi bölümü dekanı aynı zamanda otomobille ilgili oldukça bilgisi olan bir hocamızın iletişim bilgileri var. Ona sorun eminim size sorunları hakkında gerekli bilgiyi verecektir

    http://www.gantep.edu.tr/akademik/index.php?akadID=229&bolum_id=106




  • Yagli dsg var gayet guzel. sorun da cikarmadi hic.
  • sarsıntısız geçiş yapan otomatik vites arıyorsan ilk bakacağın "cvt" şanzıman dır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DMustaine

    sarsıntısız geçiş yapan otomatik vites arıyorsan ilk bakacağın "cvt" şanzıman dır
    CVT'yi, çok iyi ifade ettiğini düşündüğüm şu cümlelerle tarif etmişler:

    "Hızlanmalar sırasında sabit kalan devir sayısı sürücüde lastik bir bant ile fırlatılıyormuş hissi yaratıyor."

    Alıntıladığım bu cümle, "hakkaten öyle" dedirtiyor. Daha yüksek devirleri çeviren sport modunda bu histen kurtulabiliyorsunuz.
    Kademe yok sarsıntı da yok; bir benzetme de ben yapayım: çek-bırak arabalar gibi....

    Autoshow dergisinin internet sitesinde yer alan bu yorumları şurada bulabilirsiniz:

    http://www.autoshow.com.tr/en-iyi-otomatik-sanziman-araniyor-HaberDetay/836.aspx?9.Page

    Buradaki tüketimle ilgili yorumlara katılmıyorum. CVT'liler bariz biçimde düz vitesli araçlardan daha az yakıt tüketiyor. Arıza çıkarma olasılığı da diğerlerine oranla bence çok yüksek değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAYRI -- 1 Nisan 2013; 16:05:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    CVT'yi, çok iyi ifade ettiğini düşündüğüm şu cümlelerle tarif etmişler:

    "Hızlanmalar sırasında sabit kalan devir sayısı sürücüde lastik bir bant ile fırlatılıyormuş hissi yaratıyor."

    Alıntıladığım bu cümle, "hakkaten öyle" dedirtiyor. Daha yüksek devirleri çeviren sport modunda bu histen kurtulabiliyorsunuz.
    Kademe yok sarsıntı da yok; bir benzetme de ben yapayım: çek-bırak arabalar gibi....

    Autoshow dergisinin internet sitesinde yer alan bu yorumları şurada bulabilirsiniz:

    http://www.autoshow.com.tr/en-iyi-otomatik-sanziman-araniyor-HaberDetay/836.aspx?9.Page

    Buradaki tüketimle ilgili yorumlara katılmıyorum. CVT'liler bariz biçimde düz vitesli araçlardan daha az yakıt tüketiyor. Arıza çıkarma olasılığı da diğerlerine oranla bence çok yüksek değil.

    Alıntıları Göster
    Mercedes şanzımanlarını tek geçerim 90 veya 2000 modelinde bile günümüzde hiç hissedilmez.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.