Şimdi Ara

Satılan Araçların Gerçek Fiyatları( 2. elde doğru fiyatlar) (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.810
Cevap
325
Favori
816.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ziraatbileşim

    MERhABA,

    24 bine en fazla 30 bin de temiz kaç model toyota alınır bir de hb mi sedan mı daha iyidir.

    şimdiden tşkler.



    Hocam aracın kilomtresi senden önce kullanan kişiye bağlıdır, araştırarak her modelde düşük km araç bulabilirsin.
    hb yada sedan olmasıda senin ihtyacına ve zevkine bağlıdır. hangisine ihtiyacın varsa yada hangi tip daha çok hoşuna giderse onu al.
    umarım aradığın gibi bir araç bulursun
  • 60bin km de opel astra enjoy spor paket aldım 1.3 dizel
    25.500 ytl (2 parça el kadar boya ve arka tamponun dibinde sürtmeden dolayı plastik kısımda çizik var)
    Araç genel olarak iyi durumda, diri duruyor. Bilgisayar testine soktum, çok iyi sonuç verdi.
    Umarım beklenmedik sorun çıkarmaz.
  • 2006 corolla sedan sol yani ful gümüş gri arabayı 27 milyara aldım hatasız
  • 93 corolla 1.3 xl 160.000 orjinal değişen yok 9 bin ytl ye aldım.
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pazardaki Artist -- 7 Eylül 2008; 21:45:05 >
  • 125000 km 2000 model clio symbol arabamı 11500 e sattım 1,5 yıl önce 12000 e almıştım, mübarek araba cumhuriyet altını gibi hemen müşteri buluyor. yalnız araç orjinaldi hiçbir sorunu yok değişen boya falan. tıkır tıkır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murti58

    125000 km 2000 model clio symbol arabamı 11500 e sattım 1,5 yıl önce 12000 e almıştım, mübarek araba cumhuriyet altını gibi hemen müşteri buluyor. yalnız araç orjinaldi hiçbir sorunu yok değişen boya falan. tıkır tıkır


    Nası altın o... Değer kaybeden...

    Ben 5.750'ye aldığım Mazda 323'ü 7.000'e satmıştım...
    9.500'e aldığım Rover'a 11.500 verdiler, satmadım... (Bu aracı 10 sene daha kullanırım heralde, beni çok mutlu eden bi araç)

    Piyasası olmadığı söylenen araçlarım yoksa aslında piyasası olan araçlar mıydı?... :))
    (Ama ben piyasa araçlara binmeyi hiç ama hiç sevmem)




  • Bu başlıkta emeği geçen herkese çok teşekkür etmek isterim gerçekten çok faydalı. Dayım galerici onunla internetteki ilanlara bakıp ohanesss gibi yorumlara dalıyoruz :)

    Benim sormak istediğim 2003 - 2004 model full ve sunrooflu bir 3.16 compact düşünüyorum ama sağlıklı bir fiyat bilgisi alamadım. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı? Şimdiden teşekkürler.
  • 2006 model Peugeot yeni kasa 307 sis farı vs olanlarından ekstra sunroof var zaten jantlar filan 110 beygirli olanda 16'' lastikler yeni 0 800 YTL vardim km 45000 km satıyorum :) 28.500'e vercem HDI 110 HP... Araç orjinal servis bakımlı filan 28 veriyorlar vermeyeceğim 28.500den aşagıya :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Shorin

    2006 model Peugeot yeni kasa 307 sis farı vs olanlarından ekstra sunroof var zaten jantlar filan 110 beygirli olanda 16'' lastikler yeni 0 800 YTL vardim km 45000 km satıyorum :) 28.500'e vercem HDI 110 HP... Araç orjinal servis bakımlı filan 28 veriyorlar vermeyeceğim 28.500den aşagıya :)


    hic birsey anlamadim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hicretkus


    quote:

    Orjinalden alıntı: Shorin

    2006 model Peugeot yeni kasa 307 sis farı vs olanlarından ekstra sunroof var zaten jantlar filan 110 beygirli olanda 16'' lastikler yeni 0 800 YTL vardim km 45000 km satıyorum :) 28.500'e vercem HDI 110 HP... Araç orjinal servis bakımlı filan 28 veriyorlar vermeyeceğim 28.500den aşagıya :)


    hic birsey anlamadim


    aracını satıyo arkaDAş
  • Opel Corsa 1,4 Twinport Enjoy, Spor Paket, 2004 model, 60.000 km, Siyah, 60.000 bakımı yetkili serviste yapılmış, boyalı.
    Serviste ekspertiz yaptırdık, kasa, yürüyen aksam, motor iyi durumda. Ankara'da 15.000 YTL'ye aldık.
  • Ya arkadaşlar 2.el piyasa ölü diyolar ama bence inanılmaz şeyler oluyor.2003 yılında,1999 model 50 binde tipo 1.4 SX aldık arkadaşa.Yıl 2008 ,yani 5 yıl geçmiş aradan ve aynı modeldeki tipolara hala yaklaşık rakamlar istiyorlar.5 yılda aracın değeri hiç mi düşmedi?Adam 1994 broadway e 7000 istiyor.5 yıldır bu araçlar hep aynı fiyatta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Ya arkadaşlar 2.el piyasa ölü diyolar ama bence inanılmaz şeyler oluyor.2003 yılında,1999 model 50 binde tipo 1.4 SX aldık arkadaşa.Yıl 2008 ,yani 5 yıl geçmiş aradan ve aynı modeldeki tipolara hala yaklaşık rakamlar istiyorlar.5 yılda aracın değeri hiç mi düşmedi?Adam 1994 broadway e 7000 istiyor.5 yıldır bu araçlar hep aynı fiyatta



    dostum tofaş serileri, eski yerli araçlar normal güncel araçlarla aynı orantıda olmuyor.
  • Tamam benim anlatmak istediğimde o zaten ama bunun mantıklı bir açıklaması yok.Millette bir takıntıdır gidiyor.Saçma sapan bir durum var ortada.Yerli arçlar sanki altın kaplamam mı ki eskise bile değer kaybetmiyor.Konfor desen yok,sorunsuzluk desen yok,güvenlik desen yok ama millet tutturmuş bir yol gidiyor.Ya bakın aklınız alıyor mu arkadaşlar.200o model şahine 14000 verdiler geçen hafta.Neymiş çelik jant,kısa yaylar vs varmış.Her tarafında bir şey olsa o parayı verenin aklından şüphe etmemek mümkün mü?Parayı sokaktan mı topluyorlar acaba diye düşünüyorum bazen
    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Ya arkadaşlar 2.el piyasa ölü diyolar ama bence inanılmaz şeyler oluyor.2003 yılında,1999 model 50 binde tipo 1.4 SX aldık arkadaşa.Yıl 2008 ,yani 5 yıl geçmiş aradan ve aynı modeldeki tipolara hala yaklaşık rakamlar istiyorlar.5 yılda aracın değeri hiç mi düşmedi?Adam 1994 broadway e 7000 istiyor.5 yıldır bu araçlar hep aynı fiyatta



    dostum tofaş serileri, eski yerli araçlar normal güncel araçlarla aynı orantıda olmuyor.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Tamam benim anlatmak istediğimde o zaten ama bunun mantıklı bir açıklaması yok.Millette bir takıntıdır gidiyor.Saçma sapan bir durum var ortada.Yerli arçlar sanki altın kaplamam mı ki eskise bile değer kaybetmiyor.Konfor desen yok,sorunsuzluk desen yok,güvenlik desen yok ama millet tutturmuş bir yol gidiyor.Ya bakın aklınız alıyor mu arkadaşlar.200o model şahine 14000 verdiler geçen hafta.Neymiş çelik jant,kısa yaylar vs varmış.Her tarafında bir şey olsa o parayı verenin aklından şüphe etmemek mümkün mü?Parayı sokaktan mı topluyorlar acaba diye düşünüyorum bazen
    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Ya arkadaşlar 2.el piyasa ölü diyolar ama bence inanılmaz şeyler oluyor.2003 yılında,1999 model 50 binde tipo 1.4 SX aldık arkadaşa.Yıl 2008 ,yani 5 yıl geçmiş aradan ve aynı modeldeki tipolara hala yaklaşık rakamlar istiyorlar.5 yılda aracın değeri hiç mi düşmedi?Adam 1994 broadway e 7000 istiyor.5 yıldır bu araçlar hep aynı fiyatta



    dostum tofaş serileri, eski yerli araçlar normal güncel araçlarla aynı orantıda olmuyor.






    Dostum bunun iki sebebi var, birincisi seninde dediğin gibi takıntı, ikincisi ise parçalarının her yerde bulunması ve çok çok ucuz olması. ayrıca her ne sorun çıkarırsa çıkarsın her tamirci kolaylıkla ve kısa sürede hallediyor.

    bak sana bi örnek vereyim. geçen sene arkadaşımın arabasıyla geziyoruz araç 92 şahin. bir kavşakta focusa arkadan bindirdik. focusun bagaj içine göçtü, şahinin ön tampon, iki far camı ve ızgara parçalandı ama kaportada bişey yoktu. polislerle işimiz bitince gittik sanayiye, cebimizde 50 lira para vardı, 25 liraya bi ön tampon aldık, 5'er liradan far camı aldık 10 lirayada ön ızgara aldık. kalan 5 lirayada sanayide birer köfte ekmek yedik

    ön far camlarını silikonla yapıştırdık, tamponla ızgarayıda bi kaç anahtarla monte ettik. işte bu kadar.

    aynı parçaları başka bir araçta yani avrupa bir araçta değiştirdiğini düşünsene. sırf işçiliğine 250 lira verirdin. parçalarlar birlikte 1000 lira tutardı ki en az ihtimal bu. çarptığımız focusa ford servisi 600 lira masraf çıkarmıştı.

    işte böyle bu işin mantıklı açıklaması.

    ha bana sorarsan yine mantıksız ama çoğu kişi aynen yukarıda anlattığım gibi düşünüyor.

    2000 model bir doğanı 14 milyara alıyorsun. bi hidrolik direksiyonu var bide ön cam otomatiği
    2000 model bir lagunayı da 14 milyara alıyosun, onda elektrikli hafızalı ısıtmalı koltuk, konuşan yolbilgisayarı, abs, 4 airbag, mk, elekrikli ayna, vs.vs.vs full+full.

    bana sorsan lagunayı alırım ama çoğu insan doğana gözü kapalı atlar.


    birde dikkat ettiysen broadway, tofaş gibi arabalarda aracın boya durumu fiyatı etkilemiyor, güncel veya avrupa bi arabada komple boya olsa fiyatı 30 dan 20 ye düşüyor ama bu tofaşlarda falan komple yeni boya varsa kıymeti daha bir artıyor

    fazla kafa yormamak lazım.




  • Çok haklısın :) kafa yormamak lazım hakikaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Tamam benim anlatmak istediğimde o zaten ama bunun mantıklı bir açıklaması yok.Millette bir takıntıdır gidiyor.Saçma sapan bir durum var ortada.Yerli arçlar sanki altın kaplamam mı ki eskise bile değer kaybetmiyor.Konfor desen yok,sorunsuzluk desen yok,güvenlik desen yok ama millet tutturmuş bir yol gidiyor.Ya bakın aklınız alıyor mu arkadaşlar.200o model şahine 14000 verdiler geçen hafta.Neymiş çelik jant,kısa yaylar vs varmış.Her tarafında bir şey olsa o parayı verenin aklından şüphe etmemek mümkün mü?Parayı sokaktan mı topluyorlar acaba diye düşünüyorum bazen
    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Ya arkadaşlar 2.el piyasa ölü diyolar ama bence inanılmaz şeyler oluyor.2003 yılında,1999 model 50 binde tipo 1.4 SX aldık arkadaşa.Yıl 2008 ,yani 5 yıl geçmiş aradan ve aynı modeldeki tipolara hala yaklaşık rakamlar istiyorlar.5 yılda aracın değeri hiç mi düşmedi?Adam 1994 broadway e 7000 istiyor.5 yıldır bu araçlar hep aynı fiyatta



    dostum tofaş serileri, eski yerli araçlar normal güncel araçlarla aynı orantıda olmuyor.






    Dostum bunun iki sebebi var, birincisi seninde dediğin gibi takıntı, ikincisi ise parçalarının her yerde bulunması ve çok çok ucuz olması. ayrıca her ne sorun çıkarırsa çıkarsın her tamirci kolaylıkla ve kısa sürede hallediyor.

    bak sana bi örnek vereyim. geçen sene arkadaşımın arabasıyla geziyoruz araç 92 şahin. bir kavşakta focusa arkadan bindirdik. focusun bagaj içine göçtü, şahinin ön tampon, iki far camı ve ızgara parçalandı ama kaportada bişey yoktu. polislerle işimiz bitince gittik sanayiye, cebimizde 50 lira para vardı, 25 liraya bi ön tampon aldık, 5'er liradan far camı aldık 10 lirayada ön ızgara aldık. kalan 5 lirayada sanayide birer köfte ekmek yedik

    ön far camlarını silikonla yapıştırdık, tamponla ızgarayıda bi kaç anahtarla monte ettik. işte bu kadar.

    aynı parçaları başka bir araçta yani avrupa bir araçta değiştirdiğini düşünsene. sırf işçiliğine 250 lira verirdin. parçalarlar birlikte 1000 lira tutardı ki en az ihtimal bu. çarptığımız focusa ford servisi 600 lira masraf çıkarmıştı.

    işte böyle bu işin mantıklı açıklaması.

    ha bana sorarsan yine mantıksız ama çoğu kişi aynen yukarıda anlattığım gibi düşünüyor.

    2000 model bir doğanı 14 milyara alıyorsun. bi hidrolik direksiyonu var bide ön cam otomatiği
    2000 model bir lagunayı da 14 milyara alıyosun, onda elektrikli hafızalı ısıtmalı koltuk, konuşan yolbilgisayarı, abs, 4 airbag, mk, elekrikli ayna, vs.vs.vs full+full.

    bana sorsan lagunayı alırım ama çoğu insan doğana gözü kapalı atlar.


    birde dikkat ettiysen broadway, tofaş gibi arabalarda aracın boya durumu fiyatı etkilemiyor, güncel veya avrupa bi arabada komple boya olsa fiyatı 30 dan 20 ye düşüyor ama bu tofaşlarda falan komple yeni boya varsa kıymeti daha bir artıyor

    fazla kafa yormamak lazım.




  • PEUGEOT 307 SW FULL+FULL SIFIR ALDIGIM YER 24 BİN YTL VERDİ!!!

  • quote:

    Orjinalden alıntı: hicretkus


    quote:

    Orjinalden alıntı: Shorin

    2006 model Peugeot yeni kasa 307 sis farı vs olanlarından ekstra sunroof var zaten jantlar filan 110 beygirli olanda 16'' lastikler yeni 0 800 YTL vardim km 45000 km satıyorum :) 28.500'e vercem HDI 110 HP... Araç orjinal servis bakımlı filan 28 veriyorlar vermeyeceğim 28.500den aşagıya :)


    hic birsey anlamadim



    VERME ZATEN AŞGISI OLMAZ!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Shorin

    Çok haklısın :) kafa yormamak lazım hakikaten

    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Tamam benim anlatmak istediğimde o zaten ama bunun mantıklı bir açıklaması yok.Millette bir takıntıdır gidiyor.Saçma sapan bir durum var ortada.Yerli arçlar sanki altın kaplamam mı ki eskise bile değer kaybetmiyor.Konfor desen yok,sorunsuzluk desen yok,güvenlik desen yok ama millet tutturmuş bir yol gidiyor.Ya bakın aklınız alıyor mu arkadaşlar.200o model şahine 14000 verdiler geçen hafta.Neymiş çelik jant,kısa yaylar vs varmış.Her tarafında bir şey olsa o parayı verenin aklından şüphe etmemek mümkün mü?Parayı sokaktan mı topluyorlar acaba diye düşünüyorum bazen
    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: panisher

    Ya arkadaşlar 2.el piyasa ölü diyolar ama bence inanılmaz şeyler oluyor.2003 yılında,1999 model 50 binde tipo 1.4 SX aldık arkadaşa.Yıl 2008 ,yani 5 yıl geçmiş aradan ve aynı modeldeki tipolara hala yaklaşık rakamlar istiyorlar.5 yılda aracın değeri hiç mi düşmedi?Adam 1994 broadway e 7000 istiyor.5 yıldır bu araçlar hep aynı fiyatta



    dostum tofaş serileri, eski yerli araçlar normal güncel araçlarla aynı orantıda olmuyor.






    Dostum bunun iki sebebi var, birincisi seninde dediğin gibi takıntı, ikincisi ise parçalarının her yerde bulunması ve çok çok ucuz olması. ayrıca her ne sorun çıkarırsa çıkarsın her tamirci kolaylıkla ve kısa sürede hallediyor.

    bak sana bi örnek vereyim. geçen sene arkadaşımın arabasıyla geziyoruz araç 92 şahin. bir kavşakta focusa arkadan bindirdik. focusun bagaj içine göçtü, şahinin ön tampon, iki far camı ve ızgara parçalandı ama kaportada bişey yoktu. polislerle işimiz bitince gittik sanayiye, cebimizde 50 lira para vardı, 25 liraya bi ön tampon aldık, 5'er liradan far camı aldık 10 lirayada ön ızgara aldık. kalan 5 lirayada sanayide birer köfte ekmek yedik

    ön far camlarını silikonla yapıştırdık, tamponla ızgarayıda bi kaç anahtarla monte ettik. işte bu kadar.

    aynı parçaları başka bir araçta yani avrupa bir araçta değiştirdiğini düşünsene. sırf işçiliğine 250 lira verirdin. parçalarlar birlikte 1000 lira tutardı ki en az ihtimal bu. çarptığımız focusa ford servisi 600 lira masraf çıkarmıştı.

    işte böyle bu işin mantıklı açıklaması.

    ha bana sorarsan yine mantıksız ama çoğu kişi aynen yukarıda anlattığım gibi düşünüyor.

    2000 model bir doğanı 14 milyara alıyorsun. bi hidrolik direksiyonu var bide ön cam otomatiği
    2000 model bir lagunayı da 14 milyara alıyosun, onda elektrikli hafızalı ısıtmalı koltuk, konuşan yolbilgisayarı, abs, 4 airbag, mk, elekrikli ayna, vs.vs.vs full+full.

    bana sorsan lagunayı alırım ama çoğu insan doğana gözü kapalı atlar.


    birde dikkat ettiysen broadway, tofaş gibi arabalarda aracın boya durumu fiyatı etkilemiyor, güncel veya avrupa bi arabada komple boya olsa fiyatı 30 dan 20 ye düşüyor ama bu tofaşlarda falan komple yeni boya varsa kıymeti daha bir artıyor

    fazla kafa yormamak lazım.




    Evet yerlilerin durumu tam bir fenomen kafa yorarak bir şey anlayamıyorsun




  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.