Şimdi Ara

Sayın kardeşlerim! bakın, ibret alın htc ve kvk nasıl geçirmiş kardeşinize :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
3.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alın size ekran görüntüleri htc ve kvk'nın ne kadar dürüst olduğuna dair. Bu arada telefon yenisiyle değiştirilmiyor. Şu an İstanbul'a tamir için gönderilmiş bulunuyor. Htc'ye 50 kere mesaj attım tamir ediyolar arayın şunları bildiğimiz sorun değişimi onaylayın dedim. 3 gün önce tamam dediler. Bugün ilgili birimden cevap geldi. Aynen şu;
    "Cihazınızı en yakın kvk servis merkezine teslim ediniz!" Ulen telefonu tamir etti adamlar diyorum 3 gündür :)

    Daha da inanmayan varsa ticketların ekran görüntüsünü de koyarım. Nasıl bir devir arkadaş bu. Geçiren geçirene...


     Sayın kardeşlerim! bakın, ibret alın  htc ve kvk nasıl geçirmiş kardeşinize :)


     Sayın kardeşlerim! bakın, ibret alın  htc ve kvk nasıl geçirmiş kardeşinize :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucandosbik -- 13 Kasım 2012; 20:45:34 >







  • Kardeşim çok büyük geçmiş olsun.Adamlar ilgilenmiyorlar bile o ona git dio öbürü ona git diyor.Bu arada arkadaşlar One x de ekranda flex sorunu yaşayan var mı ? Ekrana bastırdığınızda lcd bilgisayar monitörlerine bastırınca olan dalgalanma oluyor mu kenarlardan özellikle ???
  • Eyvallah :) Bana geçmiş olsun da inşallah benim gibi bahtı kara başka arkadaşlar çıkmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WebProgramming

    Kardeşim çok büyük geçmiş olsun.Adamlar ilgilenmiyorlar bile o ona git dio öbürü ona git diyor.Bu arada arkadaşlar One x de ekranda flex sorunu yaşayan var mı ? Ekrana bastırdığınızda lcd bilgisayar monitörlerine bastırınca olan dalgalanma oluyor mu kenarlardan özellikle ???

    Kardeşim bu telefon kapasitif ekranlı. Ayrıca dayanıklı gorilla glass ekrana sahipler. O dalgalanmalardan yapmaz, daha da kotulesmeden garantiye gönder bence. Sonra kullanıcı hatasi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo_dur


    quote:

    Orijinalden alıntı: WebProgramming

    Kardeşim çok büyük geçmiş olsun.Adamlar ilgilenmiyorlar bile o ona git dio öbürü ona git diyor.Bu arada arkadaşlar One x de ekranda flex sorunu yaşayan var mı ? Ekrana bastırdığınızda lcd bilgisayar monitörlerine bastırınca olan dalgalanma oluyor mu kenarlardan özellikle ???

    Kardeşim bu telefon kapasitif ekranlı. Ayrıca dayanıklı gorilla glass ekrana sahipler. O dalgalanmalardan yapmaz, daha da kotulesmeden garantiye gönder bence. Sonra kullanıcı hatasi olur.

    Konuyu açan arkadaşımın yaşadığı sorun bu işte.Onunla uğraşıyor.Ömrünü yediler arkadaş ya.




  • arkadaslar bende sensation xl kullaniyorum.ekrana baski uygulayinca o dalgalanmalar bendede oluyor.ben normal zannediyodum onu degilmiymis.birde sanki islemcinin oldugu yer isinmadan dolayi biraz sarimtirak geldi bana.isinmadan dolayi renk degsimi olmuyo.ama sabit hafif sarilik var gibi geliyo bana acaba yanma filanmi olustu isidan dolayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O dalgalanma sorunu bende ve arkadasimdada var..ayrica magazanin birine gidip denedim ondada vardi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgün134

    O dalgalanma sorunu bende ve arkadasimdada var..ayrica magazanin birine gidip denedim ondada vardi...

    Dostum bu flex problemi tüm one x'lerde yok. Zaten ikinci resimde yani htc desteğin telefonun değişimini isteyin dediği yerde ben bu sorunu anlatmıştım. Sonra da bu sorunun daha önce de görüldüğünü söyledi. Tahminim şu ki, bu sorun sarı leke gibi direk göze çarpmadığından çoğu one x kullanıcısı sorunun farkında bile değil. Muhtemelen gorilla glass olan kısım gereğinden fazla esneyerek alttaki lcd ekrana değiyor ve renklerde bozulma oluyor. Facebook'ta htc türkiyenin sayfasında bu resimlerin paylaşımını yaptıktan hemen sonra günlerdir beklediğim ama bir türlü alamadığım mesaj ne hikmetse akşamın saat 9'unda geldi. Cihazın kutusu, tüm aksesuarları ve faturasının aslını İstanbuldaki yüksek seviye onarım merkezine göndermemi istiyorlar. Sanırım aksesuarların tam olduğunu ve faturanın aslını gördüklerinde değişimi onaylayacaklar. Umarım yani. Bu başlıktaki esas konu şuydu zaten; 13 gün önce aldığım telefonu değişim talebiyle veriyorum ama cihazı İstanbul'a gönderip tamir etmeye başlıyorlar. Dün Kvk'yı arayıp "tamir edilmesi için talepte bulunmadım. Tamir ederseniz cihazı alamayarak yasal yollara başvururum" deyince "aa arkadaş buraya not düşmüş. Hemen işlemleri durduruyorum değişim talebi ile devam edilecek işlemlerinize" dedi. Sizin de bu konuda dikkatli olmanızda fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cozep

    arkadaslar bende sensation xl kullaniyorum.ekrana baski uygulayinca o dalgalanmalar bendede oluyor.ben normal zannediyodum onu degilmiymis.birde sanki islemcinin oldugu yer isinmadan dolayi biraz sarimtirak geldi bana.isinmadan dolayi renk degsimi olmuyo.ama sabit hafif sarilik var gibi geliyo bana acaba yanma filanmi olustu isidan dolayi.

    Ben de sensation XL'de var. Onun ekranında da bahsettiğim flex problemi var. Ama farkı şu. sensation XL'de hem sertçe bastırırsan oluyor hem de ekranın her yerinde oluyor bu. Normal kullanımda hatta normalden daha sert davransan bile XL'de hiçbir sorun yaşamıyorsun. One X'te normalden çok çok az fazla bastırsan bile renkler bozuluyor üstelik ekranın sadece sol tarafında. Cihazı kvk'ya vermeden önce detaylı araştırmalarla sorunun üretim hatası olduğunu öğrendim. Bir de başka bir forumda moderatör bir arkadaş aynı problemden dolayı one x'i teknik servise göndermiş ve "garanti kapsamında" yani kullanıcı hatası olmadığını söylerek ekranı değiştirmişler. XL'de kafaya takma bunu. Ama işlemcinin üstünde herhangi bir sarı leke problemi hiç olmadı bende. Bu sarı lekenin olduğundan eminsen önce htc desteğe mesaj at ve bu sorunun htc tarafından bilindiğini doğrulatarak ekran resmi al. Daha sonra garantili onarım için başvur. Böylece garanti sürecinde kullanıcı hatası derlerse bu ekran çıktısı ile halem heyetine gidebilirsin. Ekran çıktısı olduğundan belgenin yasal bir geçerliliği olmayabilir. Fakat biliyorsun ki tüm yazışma ve konuşmalar kayıt altındadır. Eğer yasal süreç başlarsa mahkeme bu konuşmaların dökümünü isteyebilir ve sen de haklı olduğunu ispatlayabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucandosbik

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgün134

    O dalgalanma sorunu bende ve arkadasimdada var..ayrica magazanin birine gidip denedim ondada vardi...

    Dostum bu flex problemi tüm one x'lerde yok. Zaten ikinci resimde yani htc desteğin telefonun değişimini isteyin dediği yerde ben bu sorunu anlatmıştım. Sonra da bu sorunun daha önce de görüldüğünü söyledi. Tahminim şu ki, bu sorun sarı leke gibi direk göze çarpmadığından çoğu one x kullanıcısı sorunun farkında bile değil. Muhtemelen gorilla glass olan kısım gereğinden fazla esneyerek alttaki lcd ekrana değiyor ve renklerde bozulma oluyor. Facebook'ta htc türkiyenin sayfasında bu resimlerin paylaşımını yaptıktan hemen sonra günlerdir beklediğim ama bir türlü alamadığım mesaj ne hikmetse akşamın saat 9'unda geldi. Cihazın kutusu, tüm aksesuarları ve faturasının aslını İstanbuldaki yüksek seviye onarım merkezine göndermemi istiyorlar. Sanırım aksesuarların tam olduğunu ve faturanın aslını gördüklerinde değişimi onaylayacaklar. Umarım yani. Bu başlıktaki esas konu şuydu zaten; 13 gün önce aldığım telefonu değişim talebiyle veriyorum ama cihazı İstanbul'a gönderip tamir etmeye başlıyorlar. Dün Kvk'yı arayıp "tamir edilmesi için talepte bulunmadım. Tamir ederseniz cihazı alamayarak yasal yollara başvururum" deyince "aa arkadaş buraya not düşmüş. Hemen işlemleri durduruyorum değişim talebi ile devam edilecek işlemlerinize" dedi. Sizin de bu konuda dikkatli olmanızda fayda var.

    Ben birkac magazada denedim...hepsinde kenardan bastirinca oluyor...muhyemelen bunlarin cogunda hata var...bende servise vermek istiyorum aslinda ama degisim degilde tamire giderse is telefonun icine ederler diye vermekte istemiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgün134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ucandosbik

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgün134

    O dalgalanma sorunu bende ve arkadasimdada var..ayrica magazanin birine gidip denedim ondada vardi...

    Dostum bu flex problemi tüm one x'lerde yok. Zaten ikinci resimde yani htc desteğin telefonun değişimini isteyin dediği yerde ben bu sorunu anlatmıştım. Sonra da bu sorunun daha önce de görüldüğünü söyledi. Tahminim şu ki, bu sorun sarı leke gibi direk göze çarpmadığından çoğu one x kullanıcısı sorunun farkında bile değil. Muhtemelen gorilla glass olan kısım gereğinden fazla esneyerek alttaki lcd ekrana değiyor ve renklerde bozulma oluyor. Facebook'ta htc türkiyenin sayfasında bu resimlerin paylaşımını yaptıktan hemen sonra günlerdir beklediğim ama bir türlü alamadığım mesaj ne hikmetse akşamın saat 9'unda geldi. Cihazın kutusu, tüm aksesuarları ve faturasının aslını İstanbuldaki yüksek seviye onarım merkezine göndermemi istiyorlar. Sanırım aksesuarların tam olduğunu ve faturanın aslını gördüklerinde değişimi onaylayacaklar. Umarım yani. Bu başlıktaki esas konu şuydu zaten; 13 gün önce aldığım telefonu değişim talebiyle veriyorum ama cihazı İstanbul'a gönderip tamir etmeye başlıyorlar. Dün Kvk'yı arayıp "tamir edilmesi için talepte bulunmadım. Tamir ederseniz cihazı alamayarak yasal yollara başvururum" deyince "aa arkadaş buraya not düşmüş. Hemen işlemleri durduruyorum değişim talebi ile devam edilecek işlemlerinize" dedi. Sizin de bu konuda dikkatli olmanızda fayda var.

    Ben birkac magazada denedim...hepsinde kenardan bastirinca oluyor...muhyemelen bunlarin cogunda hata var...bende servise vermek istiyorum aslinda ama degisim degilde tamire giderse is telefonun icine ederler diye vermekte istemiyorum..

    Aynen. Cihazı alalı 30 günden fazla olduysa onarım yaparlar. Beni çok rahatsız eden bir problem değildi aslında bu. Hem böyle bi imkanım varken yenisini almak istedim hem de verecekler mi yenisini diye bilmek istedim. Sonuç olarak son 1 haftada htc ve kvk'ya olan tüm güvenimi kaybettim. En son htc official sayfasına ingilizce yazdım htc türkiye ilgilenmiyor yardım edin diye. Adamların ilk mesajı şuydu. Tekrar dikkatinizi çekiyorum bu adamlar tayvan'dan yazdı bana bu mesajı;

    Dear Ahmet Baydar,

    Thank you for contacting HTC.

    Please could you sent a picture of your HTC One X while you are having this problem on device. And collect all accessory of your device and sent to KVK with a copy of recipt if device and Write a note about your problem. You can sent the device with MNG Kargo for free. After you sent the device please give us a call about your stuation. We will escalete your case for Swap your device.


    Özetle şunu diyorlar. Bu flex sorununu yaşarken bi fotoğraf çekip gönder. Tüm aksesuarları falan fişmanı toplayıp üstüne paketin üstüne de sorununu yazıp MNG kargoyla ücretsiz olarak KVK'ya gönder. Gönderdikten sonrada bizi arayıp durumunu bildir. Biz cihazın değiştirilmesi için uğraşacağız.

    Buraya kadar çok güzel her şey.

    Sorun şu ki htc Türkiye'de bana bunu yazmıştı. Ekran görüntüsü var tabi :) Dediklerini yaptım aradım müşteri hizmetlerini adamın dünyadan haberi yok. Tamam ileticem ilgili birime dedi. İletmedi... Tekrar mail attım, aradım bi sürü kıl tüyden sonra ilgili birime ilettiler. Cihaz değişime değil de onarıma gittiğinde ilgili birimden yanıt geldi bana.
    - Cihazınızı tüm aksesuarlarıyla birlikte kvk'ya teslim etmeniz gerekmektedir.
    - Valla mı?

    O saatten sonra uğraşmayı bıraktım zaten. Demem o ki bu sorun seni rahatsız etmiyorsa kesinlikle gönderme aleti onarıma falan. Biliyorsun one x'in kapağı yok. Anakart o kasadan çıkıp geri girdi mi bi daha ayar tutmaz gibime geliyor telefon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucandosbik

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgün134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ucandosbik

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgün134

    O dalgalanma sorunu bende ve arkadasimdada var..ayrica magazanin birine gidip denedim ondada vardi...

    Dostum bu flex problemi tüm one x'lerde yok. Zaten ikinci resimde yani htc desteğin telefonun değişimini isteyin dediği yerde ben bu sorunu anlatmıştım. Sonra da bu sorunun daha önce de görüldüğünü söyledi. Tahminim şu ki, bu sorun sarı leke gibi direk göze çarpmadığından çoğu one x kullanıcısı sorunun farkında bile değil. Muhtemelen gorilla glass olan kısım gereğinden fazla esneyerek alttaki lcd ekrana değiyor ve renklerde bozulma oluyor. Facebook'ta htc türkiyenin sayfasında bu resimlerin paylaşımını yaptıktan hemen sonra günlerdir beklediğim ama bir türlü alamadığım mesaj ne hikmetse akşamın saat 9'unda geldi. Cihazın kutusu, tüm aksesuarları ve faturasının aslını İstanbuldaki yüksek seviye onarım merkezine göndermemi istiyorlar. Sanırım aksesuarların tam olduğunu ve faturanın aslını gördüklerinde değişimi onaylayacaklar. Umarım yani. Bu başlıktaki esas konu şuydu zaten; 13 gün önce aldığım telefonu değişim talebiyle veriyorum ama cihazı İstanbul'a gönderip tamir etmeye başlıyorlar. Dün Kvk'yı arayıp "tamir edilmesi için talepte bulunmadım. Tamir ederseniz cihazı alamayarak yasal yollara başvururum" deyince "aa arkadaş buraya not düşmüş. Hemen işlemleri durduruyorum değişim talebi ile devam edilecek işlemlerinize" dedi. Sizin de bu konuda dikkatli olmanızda fayda var.

    Ben birkac magazada denedim...hepsinde kenardan bastirinca oluyor...muhyemelen bunlarin cogunda hata var...bende servise vermek istiyorum aslinda ama degisim degilde tamire giderse is telefonun icine ederler diye vermekte istemiyorum..

    Aynen. Cihazı alalı 30 günden fazla olduysa onarım yaparlar. Beni çok rahatsız eden bir problem değildi aslında bu. Hem böyle bi imkanım varken yenisini almak istedim hem de verecekler mi yenisini diye bilmek istedim. Sonuç olarak son 1 haftada htc ve kvk'ya olan tüm güvenimi kaybettim. En son htc official sayfasına ingilizce yazdım htc türkiye ilgilenmiyor yardım edin diye. Adamların ilk mesajı şuydu. Tekrar dikkatinizi çekiyorum bu adamlar tayvan'dan yazdı bana bu mesajı;

    Dear Ahmet Baydar,

    Thank you for contacting HTC.

    Please could you sent a picture of your HTC One X while you are having this problem on device. And collect all accessory of your device and sent to KVK with a copy of recipt if device and Write a note about your problem. You can sent the device with MNG Kargo for free. After you sent the device please give us a call about your stuation. We will escalete your case for Swap your device.


    Özetle şunu diyorlar. Bu flex sorununu yaşarken bi fotoğraf çekip gönder. Tüm aksesuarları falan fişmanı toplayıp üstüne paketin üstüne de sorununu yazıp MNG kargoyla ücretsiz olarak KVK'ya gönder. Gönderdikten sonrada bizi arayıp durumunu bildir. Biz cihazın değiştirilmesi için uğraşacağız.

    Buraya kadar çok güzel her şey.

    Sorun şu ki htc Türkiye'de bana bunu yazmıştı. Ekran görüntüsü var tabi :) Dediklerini yaptım aradım müşteri hizmetlerini adamın dünyadan haberi yok. Tamam ileticem ilgili birime dedi. İletmedi... Tekrar mail attım, aradım bi sürü kıl tüyden sonra ilgili birime ilettiler. Cihaz değişime değil de onarıma gittiğinde ilgili birimden yanıt geldi bana.
    - Cihazınızı tüm aksesuarlarıyla birlikte kvk'ya teslim etmeniz gerekmektedir.
    - Valla mı?

    O saatten sonra uğraşmayı bıraktım zaten. Demem o ki bu sorun seni rahatsız etmiyorsa kesinlikle gönderme aleti onarıma falan. Biliyorsun one x'in kapağı yok. Anakart o kasadan çıkıp geri girdi mi bi daha ayar tutmaz gibime geliyor telefon.

    Bende ici acilsin istemedigim icin gondermiyorum...zninda sonyericsson p1 om vardi 3 kerw swrvise gitti olmadi vs...en son ericsson isvicreye mail attim...2 gun sonra mailime cevap geldi ve benimle ilgilenmiyen sony cagri merkezi beni aradi...sonra cihazi x10 ile degistirdiler...bende x10 u hemen sattim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu dalgalanma isini birkac tekniker arkadasa da sordum onlarda lcd ekranlarda normal oldugunu soylediler.zaten bendeki gunduz gozuyle aydinlikta belli olmuyor bisi.siyah ekranda karanlikta belli oluyor sorun yok demekki.su sarilik kafama takildi biraz cok belli degil.belkide ben cok kafama takiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kvkya telefonu gönderirken nasıl onları haberdar ediyoruz arayıp ön kayıt mı yaptıracağız internetten ön kayıt olmuyor
  • ya türkiyede şu işlerin bir kere bile adam akıllı yapıldığını görmedim, işin uyanıklığına kaçıyorlar. hangi marka, hangi distribütör vs vs ne olursa olsun hep sorun çıkıyor.

    bu arada kvk yı sitesinde yazan telefonu ara, oradan yardımcı oluyorlar.
  • ya abi oradan da hayır yok ben bu telefonu mng kargoya götürüp oradan direk göndersem hasarı yazıp işe yarar mı?
  • telefonu aldığın yere faturasıyla götür onlar yollar zaten senin yerine. uğraşmamış olursun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.