Şimdi Ara

Sayısalcıyız neden sözel ağırlıklı görüyoruz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lise 2 sayısal öğrencisiyim. Bugün bir edebiyat sınavı olduk ve sınıflar arasında ortak oldu (aynı ders). Ve sorular Eşit Ağırlık ve Sözelcilerinkiyle aynıydı. Çok kazık sormuş hoca.

    Zaten sözel dersleri hiiiiiiç sevmem. Tarih ve edebiyat derslerine de pek kafam basmıyor. Çok karışık olaylar var. Hep Osmanlıca terimler. Ayrıca hiçbiri ilgimi çekmiyor. Hep uyuyorum zaten derste (deftere yazı yazdırmazsa).

    Şahsen bir sayısalcı olarak Newton'un dinamik kanunları, Kaygusuz Abdal'ın kullandığı nazım biçiminden daha çok ilgilendiriyor.

    Ama resmen sözel ağırlıklı görüyoruz. Ya onlar alan derslerini Lise 1'den sonra çok daha fazla görürken biz neden aynı görüyoruz? Biz hala fiziği kimyayı 2 saat görüyoruz (lise 1'deki gibi). Ama edebiyat bile 3 saat.

    En sinir olduğum şey bizi onlarla bir tutmaları Nasıl bir sistemdir bu anlamadım ki...

    2 saat coğrafya görüyoruz ama coğrafyacı da aynı şekilde ortak sınav yapacakmış ve sorular onlarla bir olacakmış. Bunu söylediği an sınıfta olay çıkardık ama adam takmıyor hep aynı düşünce; "siz sayısal öğrencileriniz zeki olmalısınız bunlar size çerez gelmelidir".

    Ya kardeşim ne kadar saçma bir düşünce ya !!! Şahsen bana ve sınıftaki birçok arkadaşa çerez gelmiyor. Sayısallara ağırlık veriyoruz bu sözel dersler zor geliyor işte. Ayrıca sayısalcı adam üstün zekalı mı olacak illa (Anadolu lisesiyiz bir de ve tek fen sınıfı biziz) Müdür bile lise 1'den sonra seçmeli ders diye beden eğitimi koymamış. Boş derslerde diğer sınıflar gönüllerince eğlenip aşağı inerken biz istediğimizde "siz sayısal sınıfısınız oturun test çözün" diyor asla çıkartmıyor.


    Bu eğitim sistemini anlamıyorum anlayamacağım da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C1E9C52E6 -- 5 Ocak 2007; 18:08:20 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal

    Lise 2 sayısal öğrencisiyim. Bugün bir edebiyat sınavı olduk ve sınıflar arasında ortak oldu (aynı ders). Ve sorular Eşit Ağırlık ve Sözelcilerinkiyle aynıydı. Çok kazık sormuş hoca.

    Zaten sözel dersleri hiiiiiiç sevmem. Tarih ve edebiyat derslerine de pek kafam basmıyor. Çok karışık olaylar var. Hep Osmanlıca terimler. Ayrıca hiçbiri ilgimi çekmiyor. Hep uyuyorum zaten derste (deftere yazı yazdırmazsa).

    Şahsen bir sayısalcı olarak Newton'un dinamik kanunları, Kaygusuz Abdal'ın kullandığı nazım biçiminden daha çok ilgilendiriyor.

    Ama resmen sözel ağırlıklı görüyoruz. Ya onlar alan derslerini Lise 1'den sonra çok daha fazla görürken biz neden aynı görüyoruz? Biz hala fiziği kimyayı 2 saat görüyoruz (lise 1'deki gibi). Ama edebiyat bile 3 saat.

    En sinir olduğum şey bizi onlarla bir tutmaları Nasıl bir sistemdir bu anlamadım ki...

    2 saat coğrafya görüyoruz ama coğrafyacı da aynı şekilde ortak sınav yapacakmış ve sorular onlarla bir olacakmış. Bunu söylediği an sınıfta olay çıkardık ama adam takmıyor hep aynı düşünce; "siz sayısal öğrencileriniz zeki olmalısınız bunlar size çerez gelmelidir".

    Ya kardeşim ne kadar saçma bir düşünce ya !!! Şahsen bana ve sınıftaki birçok arkadaşa çerez gelmiyor. Sayısallara ağırlık veriyoruz bu sözel dersler zor geliyor işte. Ayrıca sayısalcı adam üstün zekalı mı olacak illa (Anadolu lisesiyiz bir de ve tek fen sınıfı biziz) Müdür bile lise 1'den sonra seçmeli ders diye beden eğitimi koymamış. Boş derslerde diğer sınıflar gönüllerince eğlenip aşağı inerken biz istediğimizde "siz sayısal sınıfısınız oturun test çözün" diyor asla çıkartmıyor.


    Bu eğitim sistemini anlamıyorum anlayamacağım da

    bu "oktan eğitim sisteminden dolayi bende sayısalım lise 3um ve nefret ediyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal

    Lise 2 sayısal öğrencisiyim. Bugün bir edebiyat sınavı olduk ve sınıflar arasında ortak oldu (aynı ders). Ve sorular Eşit Ağırlık ve Sözelcilerinkiyle aynıydı. Çok kazık sormuş hoca.

    Zaten sözel dersleri hiiiiiiç sevmem. Tarih ve edebiyat derslerine de pek kafam basmıyor. Çok karışık olaylar var. Hep Osmanlıca terimler. Ayrıca hiçbiri ilgimi çekmiyor. Hep uyuyorum zaten derste (deftere yazı yazdırmazsa).

    Şahsen bir sayısalcı olarak Newton'un dinamik kanunları, Kaygusuz Abdal'ın kullandığı nazım biçiminden daha çok ilgilendiriyor.

    Ama resmen sözel ağırlıklı görüyoruz. Ya onlar alan derslerini Lise 1'den sonra çok daha fazla görürken biz neden aynı görüyoruz? Biz hala fiziği kimyayı 2 saat görüyoruz (lise 1'deki gibi). Ama edebiyat bile 3 saat.

    En sinir olduğum şey bizi onlarla bir tutmaları Nasıl bir sistemdir bu anlamadım ki...

    2 saat coğrafya görüyoruz ama coğrafyacı da aynı şekilde ortak sınav yapacakmış ve sorular onlarla bir olacakmış. Bunu söylediği an sınıfta olay çıkardık ama adam takmıyor hep aynı düşünce; "siz sayısal öğrencileriniz zeki olmalısınız bunlar size çerez gelmelidir".

    Ya kardeşim ne kadar saçma bir düşünce ya !!! Şahsen bana ve sınıftaki birçok arkadaşa çerez gelmiyor. Sayısallara ağırlık veriyoruz bu sözel dersler zor geliyor işte. Ayrıca sayısalcı adam üstün zekalı mı olacak illa (Anadolu lisesiyiz bir de ve tek fen sınıfı biziz) Müdür bile lise 1'den sonra seçmeli ders diye beden eğitimi koymamış. Boş derslerde diğer sınıflar gönüllerince eğlenip aşağı inerken biz istediğimizde "siz sayısal sınıfısınız oturun test çözün" diyor asla çıkartmıyor.


    Bu eğitim sistemini anlamıyorum anlayamacağım da



    Hangi Anadolu Lisesinde 1 tane sayilsal sinifi olur yaw?Hangi okul? Bizde 6 tane var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi They Will Return -- 5 Ocak 2007; 18:26:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: They Will Return

    quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal

    Lise 2 sayısal öğrencisiyim. Bugün bir edebiyat sınavı olduk ve sınıflar arasında ortak oldu (aynı ders). Ve sorular Eşit Ağırlık ve Sözelcilerinkiyle aynıydı. Çok kazık sormuş hoca.

    Zaten sözel dersleri hiiiiiiç sevmem. Tarih ve edebiyat derslerine de pek kafam basmıyor. Çok karışık olaylar var. Hep Osmanlıca terimler. Ayrıca hiçbiri ilgimi çekmiyor. Hep uyuyorum zaten derste (deftere yazı yazdırmazsa).

    Şahsen bir sayısalcı olarak Newton'un dinamik kanunları, Kaygusuz Abdal'ın kullandığı nazım biçiminden daha çok ilgilendiriyor.

    Ama resmen sözel ağırlıklı görüyoruz. Ya onlar alan derslerini Lise 1'den sonra çok daha fazla görürken biz neden aynı görüyoruz? Biz hala fiziği kimyayı 2 saat görüyoruz (lise 1'deki gibi). Ama edebiyat bile 3 saat.

    En sinir olduğum şey bizi onlarla bir tutmaları Nasıl bir sistemdir bu anlamadım ki...

    2 saat coğrafya görüyoruz ama coğrafyacı da aynı şekilde ortak sınav yapacakmış ve sorular onlarla bir olacakmış. Bunu söylediği an sınıfta olay çıkardık ama adam takmıyor hep aynı düşünce; "siz sayısal öğrencileriniz zeki olmalısınız bunlar size çerez gelmelidir".

    Ya kardeşim ne kadar saçma bir düşünce ya !!! Şahsen bana ve sınıftaki birçok arkadaşa çerez gelmiyor. Sayısallara ağırlık veriyoruz bu sözel dersler zor geliyor işte. Ayrıca sayısalcı adam üstün zekalı mı olacak illa (Anadolu lisesiyiz bir de ve tek fen sınıfı biziz) Müdür bile lise 1'den sonra seçmeli ders diye beden eğitimi koymamış. Boş derslerde diğer sınıflar gönüllerince eğlenip aşağı inerken biz istediğimizde "siz sayısal sınıfısınız oturun test çözün" diyor asla çıkartmıyor.


    Bu eğitim sistemini anlamıyorum anlayamacağım da



    Hangi Anadolu Lisesinde 1 tane sayilsal sinifi olur yaw?Hangi okul? Bizde 6 tane var
    quote:

    Orjinalden alıntı: They Will Return

    quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal

    Lise 2 sayısal öğrencisiyim. Bugün bir edebiyat sınavı olduk ve sınıflar arasında ortak oldu (aynı ders). Ve sorular Eşit Ağırlık ve Sözelcilerinkiyle aynıydı. Çok kazık sormuş hoca.

    Zaten sözel dersleri hiiiiiiç sevmem. Tarih ve edebiyat derslerine de pek kafam basmıyor. Çok karışık olaylar var. Hep Osmanlıca terimler. Ayrıca hiçbiri ilgimi çekmiyor. Hep uyuyorum zaten derste (deftere yazı yazdırmazsa).

    Şahsen bir sayısalcı olarak Newton'un dinamik kanunları, Kaygusuz Abdal'ın kullandığı nazım biçiminden daha çok ilgilendiriyor.

    Ama resmen sözel ağırlıklı görüyoruz. Ya onlar alan derslerini Lise 1'den sonra çok daha fazla görürken biz neden aynı görüyoruz? Biz hala fiziği kimyayı 2 saat görüyoruz (lise 1'deki gibi). Ama edebiyat bile 3 saat.

    En sinir olduğum şey bizi onlarla bir tutmaları Nasıl bir sistemdir bu anlamadım ki...

    2 saat coğrafya görüyoruz ama coğrafyacı da aynı şekilde ortak sınav yapacakmış ve sorular onlarla bir olacakmış. Bunu söylediği an sınıfta olay çıkardık ama adam takmıyor hep aynı düşünce; "siz sayısal öğrencileriniz zeki olmalısınız bunlar size çerez gelmelidir".

    Ya kardeşim ne kadar saçma bir düşünce ya !!! Şahsen bana ve sınıftaki birçok arkadaşa çerez gelmiyor. Sayısallara ağırlık veriyoruz bu sözel dersler zor geliyor işte. Ayrıca sayısalcı adam üstün zekalı mı olacak illa (Anadolu lisesiyiz bir de ve tek fen sınıfı biziz) Müdür bile lise 1'den sonra seçmeli ders diye beden eğitimi koymamış. Boş derslerde diğer sınıflar gönüllerince eğlenip aşağı inerken biz istediğimizde "siz sayısal sınıfısınız oturun test çözün" diyor asla çıkartmıyor.


    Bu eğitim sistemini anlamıyorum anlayamacağım da



    Hangi Anadolu Lisesinde 1 tane sayilsal sinifi olur yaw? Bizde 6 tane


    Ya okul zaten OKS'de 340-370 civarları puan alan öğrencilerle dolu. Dandik yani... Ayrıca kontenjanı da düşük. Az öğrenciden pek sayısalcı çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C1E9C52E6

    quote:

    Orjinalden alıntı: They Will Return

    quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal

    Lise 2 sayısal öğrencisiyim. Bugün bir edebiyat sınavı olduk ve sınıflar arasında ortak oldu (aynı ders). Ve sorular Eşit Ağırlık ve Sözelcilerinkiyle aynıydı. Çok kazık sormuş hoca.

    Zaten sözel dersleri hiiiiiiç sevmem. Tarih ve edebiyat derslerine de pek kafam basmıyor. Çok karışık olaylar var. Hep Osmanlıca terimler. Ayrıca hiçbiri ilgimi çekmiyor. Hep uyuyorum zaten derste (deftere yazı yazdırmazsa).

    Şahsen bir sayısalcı olarak Newton'un dinamik kanunları, Kaygusuz Abdal'ın kullandığı nazım biçiminden daha çok ilgilendiriyor.

    Ama resmen sözel ağırlıklı görüyoruz. Ya onlar alan derslerini Lise 1'den sonra çok daha fazla görürken biz neden aynı görüyoruz? Biz hala fiziği kimyayı 2 saat görüyoruz (lise 1'deki gibi). Ama edebiyat bile 3 saat.

    En sinir olduğum şey bizi onlarla bir tutmaları Nasıl bir sistemdir bu anlamadım ki...

    2 saat coğrafya görüyoruz ama coğrafyacı da aynı şekilde ortak sınav yapacakmış ve sorular onlarla bir olacakmış. Bunu söylediği an sınıfta olay çıkardık ama adam takmıyor hep aynı düşünce; "siz sayısal öğrencileriniz zeki olmalısınız bunlar size çerez gelmelidir".

    Ya kardeşim ne kadar saçma bir düşünce ya !!! Şahsen bana ve sınıftaki birçok arkadaşa çerez gelmiyor. Sayısallara ağırlık veriyoruz bu sözel dersler zor geliyor işte. Ayrıca sayısalcı adam üstün zekalı mı olacak illa (Anadolu lisesiyiz bir de ve tek fen sınıfı biziz) Müdür bile lise 1'den sonra seçmeli ders diye beden eğitimi koymamış. Boş derslerde diğer sınıflar gönüllerince eğlenip aşağı inerken biz istediğimizde "siz sayısal sınıfısınız oturun test çözün" diyor asla çıkartmıyor.


    Bu eğitim sistemini anlamıyorum anlayamacağım da



    Hangi Anadolu Lisesinde 1 tane sayilsal sinifi olur yaw? Bizde 6 tane


    Ya okul zaten OKS'de 340-370 civarları puan alan öğrencilerle dolu. Dandik yani... Ayrıca kontenjanı da düşük. Az öğrenciden pek sayısalcı çıkmadı.

    Alıntıları Göster
    neden biliyomusun. sayısal dersler zor hep 2-3 ama sözeller 5 karnede 5 ler çok görünsün diye veliler kızmasın lfn diye öğrencilere arada sözel ders koyuyolar ki karne 5 e hasret kalmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birahalasoguk

    neden biliyomusun. sayısal dersler zor hep 2-3 ama sözeller 5 karnede 5 ler çok görünsün diye veliler kızmasın lfn diye öğrencilere arada sözel ders koyuyolar ki karne 5 e hasret kalmasın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: green_full

    neden biliyomusun. sayısal dersler zor hep 2-3 ama sözeller 5 karnede 5 ler çok görünsün diye veliler kızmasın lfn diye öğrencilere arada sözel ders koyuyolar ki karne 5 e hasret kalmasın




    Benim;

    Dil ve Anlatım
    Coğrafya (bunu da pek sanmıyorum ya 2. sınav çok kazık olacakmış da TM ile sözelcilerle bir olacakmış)

    dışında hiçbir sözel dersim (TM ve sözel alan dersleri olarak ama) 5 gelmeyecek.

    Tarih ilk sınav kopya çekerek bile zar zor 47. Edebiyat zaten 3 getirsem şükredeceğim



    Kimya ve Biyolojinin bile 4 veya 5 (5 de zor gerçi) gelebilme ihtimali var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C1E9C52E6 -- 5 Ocak 2007; 18:37:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C1E9C52E6

    quote:

    Orjinalden alıntı: green_full

    neden biliyomusun. sayısal dersler zor hep 2-3 ama sözeller 5 karnede 5 ler çok görünsün diye veliler kızmasın lfn diye öğrencilere arada sözel ders koyuyolar ki karne 5 e hasret kalmasın




    Benim;

    Dil ve Anlatım
    Coğrafya (bunu da pek sanmıyorum ya 2. sınav çok kazık olacakmış da TM ile sözelcilerle bir olacakmış)

    dışında hiçbir sözel dersim (TM ve sözel alan dersleri olarak ama) 5 gelmeyecek.

    Tarih ilk sınav kopya çekerek bile zar zor 47. Edebiyat zaten 3 getirsem şükredeceğim



    Kimya ve Biyolojinin bile 4 veya 5 (5 de zor gerçi) gelebilme ihtimali var.

    Alıntıları Göster
    sen son sınıfa gel bakam felsefe görcen felsefeee




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claymoré

    sen son sınıfa gel bakam felsefe görcen felsefeee

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MMZ

    sen son sınıfa gel bakam felsefe görcen felsefeee


    İmdaaaaaaaaaat


    Sanki mühendislere şiir yazdırıp felsefe yaptıracaklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C1E9C52E6

    quote:

    Orjinalden alıntı: MMZ

    sen son sınıfa gel bakam felsefe görcen felsefeee


    İmdaaaaaaaaaat


    Sanki mühendislere şiir yazdırıp felsefe yaptıracaklar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal


    quote:

    Orjinalden alıntı: MMZ

    sen son sınıfa gel bakam felsefe görcen felsefeee


    İmdaaaaaaaaaat


    Sanki mühendislere şiir yazdırıp felsefe yaptıracaklar

    lise 3 olunca kanta kunta bi kerede benim için küfredersin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claymoré

    quote:

    Orjinalden alıntı: in_metal


    quote:

    Orjinalden alıntı: MMZ

    sen son sınıfa gel bakam felsefe görcen felsefeee


    İmdaaaaaaaaaat


    Sanki mühendislere şiir yazdırıp felsefe yaptıracaklar

    lise 3 olunca kanta kunta bi kerede benim için küfredersin

    Alıntıları Göster
    lise2 de sözel olması doğal lise4 yıl olduğu içindiğer sene ve 4. sınıfta sadece edebiyat ve dva görceksiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be®k

    lise2 de sözel olması doğal lise4 yıl olduğu içindiğer sene ve 4. sınıfta sadece edebiyat ve dva görceksiniz

    Alıntıları Göster
    Felsefe

    Iyyy

    En kötü dersim ya 37 aldım :)

    Anlamıyorum yahu kafam basmıyor her önüne gelen bişi söylemiş

    Kitapta bile diyor " Felsefe'de birikme, bilimde ilerleme olur "




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkiNNy -- 5 Ocak 2007; 20:46:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkiNNy

    Felsefe

    Iyyy

    En kötü dersim ya 37 aldım :)

    Anlamıyorum yahu kafam basmıyor her önüne gelen bişi söylemiş

    Kitapta bile diyor " Felsefe'de birikme, bilimde ilerleme olur "



    Alıntıları Göster
    Sizin gene iyi üniversitede mühendisliklere hala Tarih dersi veriliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuzbing

    Sizin gene iyi üniversitede mühendisliklere hala Tarih dersi veriliyor.

    Alıntıları Göster
    bizim de bugün edebiyat vardı .. tesadüfe bak


    bu arada .. eğitim böyle .. yapacak bişey yok .. böyle yaşamaya alışmak zorundasın .. başka ihtimalin yok .. üzgünüm .. keşke olsa :( (ben de seninle aynı kaderi paylaşanlardanım )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basar

    bizim de bugün edebiyat vardı .. tesadüfe bak


    bu arada .. eğitim böyle .. yapacak bişey yok .. böyle yaşamaya alışmak zorundasın .. başka ihtimalin yok .. üzgünüm .. keşke olsa :( (ben de seninle aynı kaderi paylaşanlardanım )

    Alıntıları Göster
    evet arkadaşlar bende çok saçma buluyorum dil anlatımdan tarihten bıktım her sene aynı şeyler ezber ezber ezber kardeşim ben sayısala ezber için gelmedimki problem çözücez diye geldik ama olay bundan ibaret.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profuzman

    evet arkadaşlar bende çok saçma buluyorum dil anlatımdan tarihten bıktım her sene aynı şeyler ezber ezber ezber kardeşim ben sayısala ezber için gelmedimki problem çözücez diye geldik ama olay bundan ibaret.

    Alıntıları Göster
    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: profuzman

    evet arkadaşlar bende çok saçma buluyorum dil anlatımdan tarihten bıktım her sene aynı şeyler ezber ezber ezber kardeşim ben sayısala ezber için gelmedimki problem çözücez diye geldik ama olay bundan ibaret.

    Alıntıları Göster
    ben memnunum karnede tek 5 dresim onlar sayısallar arada kaynıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.

    iyide her sene aynı çorba ısıtılıp önümüze koyuluyor.4 sınıftan beri osmalı tarihi görüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.

    tamam doğru sölemişsin ama daha kolay yapmaları gerekli ben sözel derslere çalışmaktan sayısala fazla çalışamıom sonra o düşüo bi sözelciyle bizi aynı kefeye koyuyolar ve onlar nerdeyse bizim yarımız kadar çalışıyolar biz hem sözellere hem de sayısal derslere çalışıyoz o zaman neden onlarda fizik kimya biyoloji yok neden matematikte geçen senenin konusunu görüolar

    ve biz anadolu lisesiyiz tek sınıfız sınıf 36 kişi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.


    Yok ya...


    SAYISALA SÖZEL İÇİN DEĞİL SAYISAL İÇİN GELDİM !!! (ONLAR ALAN DERSLERİNİ DAHA ÇOK GÖRÜYOR YAA)




    Saçma sapan ötesi bir sistem bence. Ama yapacak birşey yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C1E9C52E6

    quote:

    Orjinalden alıntı: KooSeo

    bana göre ister mühendis olsun ister diş hekimi bu ülkenin her ferdi tarihini bilmeli, kendisini ifade edebilmeli (dil ve anlatım,edebiyat vs.) birşeyler hakkında kafa yormayı, sistematik düşünmeyi(felsefe) bilmelidir.


    Yok ya...


    SAYISALA SÖZEL İÇİN DEĞİL SAYISAL İÇİN GELDİM !!! (ONLAR ALAN DERSLERİNİ DAHA ÇOK GÖRÜYOR YAA)




    Saçma sapan ötesi bir sistem bence. Ama yapacak birşey yok

    Alıntıları Göster
    O zaman onlara da Fizik dersi koyalım ortak sınav yapalım da görsünler




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.