Şimdi Ara

Scirocco alıcam düz mü ? otomatik mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
16.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    arkadaşım keyfine bak dsg dururken manuel alınmaz.

    burda konuşanların hepsi internetten sağdan soldan dsg hakkında bilgisi olduğunu sanan arkadaşlarımız. mesaj sayın az yakında çözersin burayı anlarsın ne demek istediğimi.

    Sağdan soldan mı? Arkadaşımın 160hp lik dsg kombinasyonlu sciroccosu 3 kez şanzuman 2 kez motor değişti daha açık bir örnek ister misin?

    Bence ister.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    arkadaşım keyfine bak dsg dururken manuel alınmaz.

    burda konuşanların hepsi internetten sağdan soldan dsg hakkında bilgisi olduğunu sanan arkadaşlarımız. mesaj sayın az yakında çözersin burayı anlarsın ne demek istediğimi.

    Sağdan soldan mı? Arkadaşımın 160hp lik dsg kombinasyonlu sciroccosu 3 kez şanzuman 2 kez motor değişti daha açık bir örnek ister misin?

    Bence ister.

    Bence de ister




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    200.000kmye gelmiş bakım dışında başka bişey yapılmamış dsg ler biliyorum. Eniştem büyük bi firmada genel müdürlük yapıyor 32 tane vw dsgli araçları var 200.000kmye kadar kullanıp şirket politikası gereği satarlar bu durum hyundai araçları içinde geçerli. Şimdiye kadar eniştemden de bizim otomatik araçlarda sıkıntı var derken duymadım. Hatta bi ara başka markanın 2 lüks otomatiğini denemişler 100.000e gelmeden satmak zorunda kaldık demişti. Tavisyem kesinlikle dsgdir istersen manuelde kullanırsın abartıldığı kadar kötü bi durum yok ortada.

    Uzun yolda mi kullanildi yoksa besiktas levet arasi mi?

    6 ileri mi 7 ileri mi?

    122 beygirlik mi araba yoksa 160 beygir+modlu mu?


    Bi ara dizel jettalarında yanlış hatırlamıyorsam 6 ileri. 1.4 tsi jettalarında 7 vitesliydi. Bu firmada 2.0 süperb lerde var onlarda 6lı dsg.
    Şirket asla aracını modlatmaz sadece prestij için kullanır.
    Otomatik araç tercih etmelerinin sebebi sürekli şiçi trafiğinde gezmeleridir ve sürekli telefonla konuştuklarından dikkat dağılmaması için. Jettalar zannedersem 140lıkta var 122likte 1.6 105likte. Sürekli alım yaptıkları için 5-6 aylık periyotlarla en son ne varsa onu alıyorlar ve şimdiye kadar dsgden bi şikayetleri olduğunu duymadım. Hatta tam tersine hemen hemen her firmanın otomatiğini denedik dsg şuan piyasada tek diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S0KRATES

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkagan -- 1 Mart 2016; 23:25:34 >
  • Manuel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    arkadaşım keyfine bak dsg dururken manuel alınmaz.

    burda konuşanların hepsi internetten sağdan soldan dsg hakkında bilgisi olduğunu sanan arkadaşlarımız. mesaj sayın az yakında çözersin burayı anlarsın ne demek istediğimi.

    Sağdan soldan mı? Arkadaşımın 160hp lik dsg kombinasyonlu sciroccosu 3 kez şanzuman 2 kez motor değişti daha açık bir örnek ister misin?

    DSG'de sorun yok arkadaşınızın aracında üretim hatası var. Toplam satılan dsgli araç sayısına bakıp sorunlu araç sayısı ile karşılaştırmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemalkaan -- 13 Şubat 2012; 1:49:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    arkadaşım keyfine bak dsg dururken manuel alınmaz.

    burda konuşanların hepsi internetten sağdan soldan dsg hakkında bilgisi olduğunu sanan arkadaşlarımız. mesaj sayın az yakında çözersin burayı anlarsın ne demek istediğimi.

    Sağdan soldan mı? Arkadaşımın 160hp lik dsg kombinasyonlu sciroccosu 3 kez şanzuman 2 kez motor değişti daha açık bir örnek ister misin?

    Bence ister.

    Bence de ister

    Bende olsam isterdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    DSG varken cidden manuel mi ?

    Roccoyu al yazılım atalım Evotech firmasına ait BMC hava filtresi sonra kat iptali 220-230 hplerde olur araçın. Typer kovalamazsın geçersin direk

    Bunu gerçekten yazdın mı ya ? Bu kadar basit mi ya type-r kovalamak ?

    yazılım+BMC hava fıltresi+downpipe sahip 160 lık rocco 201 hplik yeni kasa typeri geçer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    200.000kmye gelmiş bakım dışında başka bişey yapılmamış dsg ler biliyorum. Eniştem büyük bi firmada genel müdürlük yapıyor 32 tane vw dsgli araçları var 200.000kmye kadar kullanıp şirket politikası gereği satarlar bu durum hyundai araçları içinde geçerli. Şimdiye kadar eniştemden de bizim otomatik araçlarda sıkıntı var derken duymadım. Hatta bi ara başka markanın 2 lüks otomatiğini denemişler 100.000e gelmeden satmak zorunda kaldık demişti. Tavisyem kesinlikle dsgdir istersen manuelde kullanırsın abartıldığı kadar kötü bi durum yok ortada.

    Uzun yolda mi kullanildi yoksa besiktas levet arasi mi?

    6 ileri mi 7 ileri mi?

    122 beygirlik mi araba yoksa 160 beygir+modlu mu?


    Bi ara dizel jettalarında yanlış hatırlamıyorsam 6 ileri. 1.4 tsi jettalarında 7 vitesliydi. Bu firmada 2.0 süperb lerde var onlarda 6lı dsg.
    Şirket asla aracını modlatmaz sadece prestij için kullanır.
    Otomatik araç tercih etmelerinin sebebi sürekli şiçi trafiğinde gezmeleridir ve sürekli telefonla konuştuklarından dikkat dağılmaması için. Jettalar zannedersem 140lıkta var 122likte 1.6 105likte. Sürekli alım yaptıkları için 5-6 aylık periyotlarla en son ne varsa onu alıyorlar ve şimdiye kadar dsgden bi şikayetleri olduğunu duymadım. Hatta tam tersine hemen hemen her firmanın otomatiğini denedik dsg şuan piyasada tek diyor.

    6 ileri olanlar sorunsuz olanlar zaten.

    7 ileri de 122 ve 105 beygir olan motorlar harici soruna meyilli zaten.

    Yani olay aslinda cok basit.

    7 ileri olan kuru dsg tamamen maliyet odakli kalitesiz bir sanziman. Normal kullanimlarda bas agritmasa da zora gelince pes ediyor.

    Ama insanlar niyeyse deli gibi savunuyorlar.


    Hatta hatta bu forum veyron da ki dsg jetta da ki de dsg diyen bile gordu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Dsg ye bulasma hele ki surekli dip gaz yapcaksan...

    Hele hele 160 beygirligi alip chip vs. yapcaksan manuel al.

    Yoksa cok basmam diyosan dsg alinabilir.

    Çok basarsa nolur DSG ile?

    Lütfen dediklerinizi mantıklı şekilde açıklarmısnz?

    Cvp vermek istemezsenz saygı duyarım

    Arda bu isleri gercekten biliyor yasin. forumda da defalarca yazildi, cizildi bu 7 ileri dsg konusu. ardanin da o konulara katkisi bulundu.

    simdi bu cift kavramalari soyle dusun. sen arabani performansli kulanirken, devir redline a geldiginde, ayagini gazdan cekmeden debriyaja basip vites yukselttigini ve yine sag ayagin gazdayken sol ayagini debriyajdan hizlica cektigini dusun. iste cift kavramalinin da vites yukseltmesi buna benzer oluyor.
    dayanikli bir sanziman ve kavramayla bu sorunlarin onune gecilebiliyor ama o dayanikli sanziman 7 ileri dsg degil maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 13 Şubat 2012; 1:56:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    DSG varken cidden manuel mi ?

    Roccoyu al yazılım atalım Evotech firmasına ait BMC hava filtresi sonra kat iptali 220-230 hplerde olur araçın. Typer kovalamazsın geçersin direk

    Bunu gerçekten yazdın mı ya ? Bu kadar basit mi ya type-r kovalamak ?

    yazılım+BMC hava fıltresi+downpipe sahip 160 lık rocco 201 hplik yeni kasa typeri geçer

    Yeni kasa derken type-r'ın yeni kasası falan yok daha ortalıkta. Type-r 2007 tabanlı bi araçtır. Gelelim sorunumuza. Herşeyi ne yazıkki 0-100 olarak düşünürseniz bu işin içinden çıkamayız. Bugün 2.0 tsi 211'lik motor bile type-r ile zor başa çıkarken (0-100 de bile type-r 0.2 sn'Ye iyi bu motordan) fındık motoru sınırlarına dayayıp geçer demek yanlış olur.

    Ayrıca birde bu işin 100 km hızdan sonrası varki işte oradaki farkı kimse çözemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    DSG varken cidden manuel mi ?

    Roccoyu al yazılım atalım Evotech firmasına ait BMC hava filtresi sonra kat iptali 220-230 hplerde olur araçın. Typer kovalamazsın geçersin direk

    Bunu gerçekten yazdın mı ya ? Bu kadar basit mi ya type-r kovalamak ?

    yazılım+BMC hava fıltresi+downpipe sahip 160 lık rocco 201 hplik yeni kasa typeri geçer

    Yeni kasa derken type-r'ın yeni kasası falan yok daha ortalıkta. Type-r 2007 tabanlı bi araçtır. Gelelim sorunumuza. Herşeyi ne yazıkki 0-100 olarak düşünürseniz bu işin içinden çıkamayız. Bugün 2.0 tsi 211'lik motor bile type-r ile zor başa çıkarken (0-100 de bile type-r 0.2 sn'Ye iyi bu motordan) fındık motoru sınırlarına dayayıp geçer demek yanlış olur.

    Ayrıca birde bu işin 100 km hızdan sonrası varki işte oradaki farkı kimse çözemiyor.

    Olur mu ya!?

    Yine bu forum neleri gordu flashback yapalim;

    "0-100 de hizli olan 100-180 de de hizli olur. "




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    200.000kmye gelmiş bakım dışında başka bişey yapılmamış dsg ler biliyorum. Eniştem büyük bi firmada genel müdürlük yapıyor 32 tane vw dsgli araçları var 200.000kmye kadar kullanıp şirket politikası gereği satarlar bu durum hyundai araçları içinde geçerli. Şimdiye kadar eniştemden de bizim otomatik araçlarda sıkıntı var derken duymadım. Hatta bi ara başka markanın 2 lüks otomatiğini denemişler 100.000e gelmeden satmak zorunda kaldık demişti. Tavisyem kesinlikle dsgdir istersen manuelde kullanırsın abartıldığı kadar kötü bi durum yok ortada.

    Uzun yolda mi kullanildi yoksa besiktas levet arasi mi?

    6 ileri mi 7 ileri mi?

    122 beygirlik mi araba yoksa 160 beygir+modlu mu?


    Bi ara dizel jettalarında yanlış hatırlamıyorsam 6 ileri. 1.4 tsi jettalarında 7 vitesliydi. Bu firmada 2.0 süperb lerde var onlarda 6lı dsg.
    Şirket asla aracını modlatmaz sadece prestij için kullanır.
    Otomatik araç tercih etmelerinin sebebi sürekli şiçi trafiğinde gezmeleridir ve sürekli telefonla konuştuklarından dikkat dağılmaması için. Jettalar zannedersem 140lıkta var 122likte 1.6 105likte. Sürekli alım yaptıkları için 5-6 aylık periyotlarla en son ne varsa onu alıyorlar ve şimdiye kadar dsgden bi şikayetleri olduğunu duymadım. Hatta tam tersine hemen hemen her firmanın otomatiğini denedik dsg şuan piyasada tek diyor.

    6 ileri olanlar sorunsuz olanlar zaten.

    7 ileri de 122 ve 105 beygir olan motorlar harici soruna meyilli zaten.

    Yani olay aslinda cok basit.

    7 ileri olan kuru dsg tamamen maliyet odakli kalitesiz bir sanziman. Normal kullanimlarda bas agritmasa da zora gelince pes ediyor.

    Ama insanlar niyeyse deli gibi savunuyorlar.


    Hatta hatta bu forum veyron da ki dsg jetta da ki de dsg diyen bile gordu...

    7 ileri dsgde ilk jetta 140lıklar çıktığında bi forumda okumuştum sıkıntı var diye ama üzerinden rahat 3 yıl geçmiştir. Eğer 3 yılda vw bu konunun üzerine gidip sorunu çözemediyse oda onun ayıbıdır. Ben asla aracın motoruyla oynama taraftarı değilim. Şimdiye kadarda motoruyla oynatıpta mutlu olanıda görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    DSG varken cidden manuel mi ?

    Roccoyu al yazılım atalım Evotech firmasına ait BMC hava filtresi sonra kat iptali 220-230 hplerde olur araçın. Typer kovalamazsın geçersin direk

    Bunu gerçekten yazdın mı ya ? Bu kadar basit mi ya type-r kovalamak ?

    yazılım+BMC hava fıltresi+downpipe sahip 160 lık rocco 201 hplik yeni kasa typeri geçer

    Yeni kasa derken type-r'ın yeni kasası falan yok daha ortalıkta. Type-r 2007 tabanlı bi araçtır. Gelelim sorunumuza. Herşeyi ne yazıkki 0-100 olarak düşünürseniz bu işin içinden çıkamayız. Bugün 2.0 tsi 211'lik motor bile type-r ile zor başa çıkarken (0-100 de bile type-r 0.2 sn'Ye iyi bu motordan) fındık motoru sınırlarına dayayıp geçer demek yanlış olur.

    Ayrıca birde bu işin 100 km hızdan sonrası varki işte oradaki farkı kimse çözemiyor.

    Alıntıları Göster
    Defalarca Roll lere katıldım, 5-6 tane değişik modlarda Rocco ile karşılaştım 0-100 basetmiyorum ne demek istediğimi anlarsın.Typer yeni kasa derken güncel olan kasadan basettiğim zaten ortada 201 hp dediğime göre.


    Kısaca 160 HP lik ROCCO Evotech ile 200 hplere cıkıyor downpipe+BMC hava filtresi ile 230-240 hplere yaklaşıyor. Typeri geçicek kadar güçlü bir roccodan basediyoruz.0-100 değil 100-200 herseyden önce turbolu bir araçtan öncelikle....


    http://www.youtube.com/watch?v=SFCYRp85Yps&feature=related

    İzleyin videoyu ben scirocco ile benim rollum, bu videodaki rocco ise 330 hplerde 2.0 TSİ ne demek istediğimi anlarsın ozaman :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RALF888 -- 13 Şubat 2012; 2:09:10 >




  • Guzel kardesim 160 beygirlik arabayi 230 beygir yapacak duzeyde motora yukleniyoruz.

    Yani bu motorun kapasitesi bu. Ki bence bu bile overcapacity...

    Birader hic mi dusunmuyosunuz ben o type r i yuklersem nolur?

    700 beygire kadar yolu oldugunu hic mi idrak edemiyosunuz...
  • yorumların hepsini okumadım onun için yadırgana bilir belki mesajım ama bence

    eger kalkışlarda ucayım hızlı gideyim istedigimde ara gazı dayıyım araba kendini göstersin dersen bence düz vites dostum ama otomatikde baska rahat bunları otomatikdede yaparsın ama düzün hazzını yasıyamazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Guzel kardesim 160 beygirlik arabayi 230 beygir yapacak duzeyde motora yukleniyoruz.

    Yani bu motorun kapasitesi bu. Ki bence bu bile overcapacity...

    Birader hic mi dusunmuyosunuz ben o type r i yuklersem nolur?

    700 beygire kadar yolu oldugunu hic mi idrak edemiyosunuz...

    o gucu motor kaldirsa 7 ileri dsg kaldirmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    Defalarca Roll lere katıldım, 5-6 tane değişik modlarda Rocco ile karşılaştım 0-100 basetmiyorum ne demek istediğimi anlarsın.Typer yeni kasa derken güncel olan kasadan basettiğim zaten ortada 201 hp dediğime göre.


    Kısaca 160 HP lik ROCCO Evotech ile 200 hplere cıkıyor downpipe+BMC hava filtresi ile 230-240 hplere yaklaşıyor. Typeri geçicek kadar güçlü bir roccodan basediyoruz.0-100 değil 100-200 herseyden önce turbolu bir araçtan öncelikle....


    http://www.youtube.com/watch?v=SFCYRp85Yps&feature=related

    İzleyin videoyu ben scirocco ile benim rollum, bu videodaki rocco ise 330 hplerde 2.0 TSİ ne demek istediğimi anlarsın ozaman :)

    Kardeşim bizim karşılaştırmamız 160 lık şirokkoyu modlayıp stock type-r la karşılaştırmak değil mi ? bende dedim ki type-r 'ı almak o kadar kolay değil istediğin kadar modla. Güçlü olması o aracın 200 hp lik aracı geçeceği anlamına gelmez.

    Yüklenmiş 330 hplik şirokkodan falan bahsetmişsinde Type-r'ı yüklersek neler olabileceğini tahmin edemiyorum. Öyle bi yüklersin ki type-r'ı adamın aklını alır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Guzel kardesim 160 beygirlik arabayi 230 beygir yapacak duzeyde motora yukleniyoruz.

    Yani bu motorun kapasitesi bu. Ki bence bu bile overcapacity...

    Birader hic mi dusunmuyosunuz ben o type r i yuklersem nolur?

    700 beygire kadar yolu oldugunu hic mi idrak edemiyosunuz...

    160 hplik araçın 180 hplik seceneği başka xx modelde mevcut zaten.

    Ben burda Typeri modsuz haliyle Modlu bir 160 hplik rocco geçer diyorum zaten, typeri modlasanızda geçemez demiyorum.

    Atmosferik araça turbo koymadan yüklenmek nereye kadar gerçi. Turbo candır, yüklenmesi kolay olur, M3 ler evotech ile 450 hp olurken modlu 3 litre twin turbo diğer BMW motorlarıyla beraber yürüyorlar, ne demek istediğimi anlamısındır umarım

    Bu arada arkadaşlar rocco kullanan hiçbir arkadaşımın dsg sinde sıkıntı olmadı hepsi caddelerde gazlıyarak redlıne yapmalarına karsın no problemo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RALF888 -- 13 Şubat 2012; 2:23:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Guzel kardesim 160 beygirlik arabayi 230 beygir yapacak duzeyde motora yukleniyoruz.

    Yani bu motorun kapasitesi bu. Ki bence bu bile overcapacity...

    Birader hic mi dusunmuyosunuz ben o type r i yuklersem nolur?

    700 beygire kadar yolu oldugunu hic mi idrak edemiyosunuz...

    160 hplik araçın 180 hplik seceneği başka xx modelde mevcut zaten.

    Ben burda Typeri modsuz haliyle Modlu bir 160 hplik rocco geçer diyorum zaten, typeri modlasanızda geçemez demiyorum.

    Atmosferik araça turbo koymadan yüklenmek nereye kadar gerçi. Turbo candır, yüklenmesi kolay olur, M3 ler evotech ile 450 hp olurken modlu 3 litre twin turbo diğer BMW motorlarıyla beraber yürüyorlar, ne demek istediğimi anlamısındır umarım

    Bu arada arkadaşlar rocco kullanan hiçbir arkadaşımın dsg sinde sıkıntı olmadı hepsi caddelerde gazlıyarak redlıne yapmalarına karsın no problemo



    atmosferik modla typer cok rahat 300 hp olur.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.