Şimdi Ara

Scirocco,Rcz,Gt86 Üstüne (Sciroccodan sıkılmadık mı) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bana hitap eden gt86 ve brz olur. O da olursa 2. araç olarak olur. O da şu an için hiçbir zaman olamaz gibi görünüyor. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmforever

    2005-2009 arası s2000 ler 80000-100000 arası ediyorken, brz veya gt86 70000TL etmelidir demek mantıklı mı sizce?

    S2000 modası geçmiş bir araç artık. Ederi 35000 TL falan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRZ tabiki ancak fiyat farkı da önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    1.6 - 6 ileri - 156 hp diğeri 1.4 210 hp 7 ileri arada dağ taş kaya var

    210 hp olan motor 2.0 litre hacminde, sallamayalım.

    Scirocco motor seçenekleri : 1.4 TSI 122 ps / 1.4 TSI 160 ps / 2.0 TSI 211 ps

    RCZ motor seçenekleri : 1.6 THP 156 hp / 1.6 THP 200 hp / 1.6 THP 270 hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    1.6 - 6 ileri - 156 hp diğeri 1.4 210 hp 7 ileri arada dağ taş kaya var

    210 hp olan motor 2.0 litre hacminde, sallamayalım.

    Scirocco motor seçenekleri : 1.4 TSI 122 ps / 1.4 TSI 160 ps / 2.0 TSI 211 ps

    RCZ motor seçenekleri : 1.6 THP 156 hp / 1.6 THP 200 hp / 1.6 THP 270 hp

    Scirocco R 280 hp var bir de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I


    quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    1.6 - 6 ileri - 156 hp diğeri 1.4 210 hp 7 ileri arada dağ taş kaya var

    210 hp olan motor 2.0 litre hacminde, sallamayalım.

    Scirocco motor seçenekleri : 1.4 TSI 122 ps / 1.4 TSI 160 ps / 2.0 TSI 211 ps

    RCZ motor seçenekleri : 1.6 THP 156 hp / 1.6 THP 200 hp / 1.6 THP 270 hp

    Scirocco R 280 hp var bir de

    Ekleme için sağolun

    Sitede görmediğim için yazmadım, o da 2.0'dır herhalde?




  • furkan1zek kullanıcısına yanıt
    Scirocco Portekiz üretimi hocam, Jetta ve Beetle Meksika üretimi ve VW standartlarına göre düşük kalitede olan bunlar Scirocco değil.

    Burdan da kontrol edebilirsiniz: http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-scirocco.aspx

    Beyaz Scirocco çok kötü duruyor bence. Ancak metalik mavisi açılmayan cam tavanıyla birlikte gayet güzel.
  • BRZ/GT86nin fiyati dusmesin zaten,sonra s2000 gibi apacilerin oyuncagi olur
  • Şimdi bazı yorumlar biraz sallamasyon olmuş yukarıda da bir arkadaşın belirttiği gibi. 1.5 yıla yakın zamandır RCZ kullanıcısıyım. Yorumlarım da ve önerilerimde de elimden geldiğince objektif olmaya çalışıyorum.

    1) Yukarıda cevabı verilmiş ama tekrarlamakta fayda var. Scirocco dediğiniz aletin 210 bg olanı 2.0 motor sahip. Bunla kıyaslama yapılacaksa RCZ'nin 1.6 motor 200 bg'lik Asphalt modeli ile kıyaslama yapmak lazım. "R" muhabbetinde iki modelin R modellerini kıyaslamak gerekir. Biri 270 bg diğeri 280 bg. Kısacası araçlar performans olarak bir birbirine çok yakın.

    2) Amortisör yokluğundan garip bir şekilde (hamile kadın örneği ile ) bahsetmiş arkadaş. Bindiğiniz araç (ki bu scirocco için de geçerli) spor süspansiyonlu bir araç. Konfordan önce yol tutuş ve viraj kabiliyeti ön planda. Böyle bir araca binip de Land Rover suv konforunda bir süspansiyon beklemeniz sizin hatanız. Aracın kullanım amacına yönelik gayet başarılı ve doğru bir süspansiyonu var.

    3) Tasarım olarak RCZ bence sciroccodan baya baya üstün bir araç. Scirocco'nun içi golf ile birebir aynı. Dış tasarımda streoid li bir golf görünümünde. RCZ ise dış tasarımda burun kısmı hariç herşeyiyle özel bir bir tasarıma sahip. Gerek arkası, gerek tavan yapısı gerek çamurluklarıyla kendi has bir tasarımı var. İç mekan gelince sadece koltuklar (çok şık ve deri döşemeli spor koltuklar mevcut) ve bütün kaplamaların deri olması fark yaratmaya yetiyor. Ayrıca konsolun ortasında şık beyaz aydınlatmalı analog saat de ayrı bir hava katıyor. Eleştireceğim tek nokta direksiyon bu tarz bir araç için fazla büyük bence. Daha küçük olabilirdi.

    GT86 ve BRZ muhabbetine hiç girmiyorum. Bu araçlar RCZ ve scirocconun tamamen klasmanı dışında. Kendi içlerinde değerlendirilmeleri gerekir.




  • gt86nin içi çok dar bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BRZ ve GT86 70000TL edecek araçlar. Ama fiyatını yüksek tuttukları için kimse almıyor.

    125000 TL BRZ için çok yüksek bir fiyat.

    Araç Subaru , VW değil.. Fiyat gayet normal. Anormal olan Subaru bantlarından çıkan ve aynı otomobil olan

    Toyota GT86 nın 180bin TL gibi saçma bir rakam ve fazladan istediği 60 bin TL.

    Toyota bu nedenle olumsuz eleştirilebilir ama Subaru aynı aracı 120 bin seviyelerine veriyor. Asıl saçma olan bu.

    Subaru BRZ, Boxer motoru ve mükemmel şasesi nedeniyle sınıfında dünyanın en alçak merkezi ağırlığına sahip otomobili.

    Bu sayede Drift araçları içinde en iyi yol tutan arkadan itişli spor otomobil bu makine.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BRZ ve GT86 70000TL edecek araçlar. Ama fiyatını yüksek tuttukları için kimse almıyor.

    125000 TL BRZ için çok yüksek bir fiyat.

    Araç Subaru , VW değil.. Fiyat gayet normal. Anormal olan Subaru bantlarından çıkan ve aynı otomobil olan

    Toyota GT86 nın 180bin TL gibi saçma bir rakam ve fazladan istediği 60 bin TL.

    Toyota bu nedenle olumsuz eleştirilebilir ama Subaru aynı aracı 120 bin seviyelerine veriyor. Asıl saçma olan bu.

    Subaru BRZ, Boxer motoru ve mükemmel şasesi nedeniyle sınıfında dünyanın en alçak merkezi ağırlığına sahip otomobili.

    Bu sayede Drift araçları içinde en iyi yol tutan arkadan itişli spor otomobil bu makine.




    Onu bunu bilmemde reklam on numara olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gt86 bana göre rcz ve sciroccaya göre üst sınıf kalıyor gt86nın klasmanı tt ve 2serisi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç gündür banlıyım yazamadım. Bizim dışımızdaki ülkelerde Brz ve GT86 aynı fiyattan satılıyor (mesela Almanyada her ikisi de 30bin euro civarında). Bizde ise Toyotanın 35-40 binlik bi kazığı var. Bu nasıl bir saçmalık anlayan beri gelsin
  • Bi gun toyota bayisine gidersem sebebini soracagim nedir bunun kerameti diye...

    Ayrici bilgili abilerime bi sorum olacak. Brz ve gt86 nin hic mi bir farki yok birbirinden. Bari bi tanesinde dişli orani farkli olsun. Varsa bi fark bildirin lutfen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200ugececekaga kullanıcısına yanıt
    İç tasatımı farklı. Direksiyon, teyp kısmı, hız göstergesi vs. Mesela Brzde teyp eski modellerdeki gibi basit bi ekrana sahip. Toyotadaki yeni navigasyonlu büyük ekranlardan. Fiyat ama tamamen bizim ülkeye has saçmalıklardan. Aynı araba avrupada aynı fiyattan satılırken bizdeki farka bak
  • Gt 86 zaten kalite ve lansman olarak Scirocco ve RCz'nin rakibi değil.Baştan yanlış ve cevabı belli olan bir kıyaslama. İlla para varsa ve alınacaksa Subaru üretimi olan Brz adlı modele yönelmekte fayda var an itibarı ile.Zaten motor ve detaylar daha iyi ve hali ile pahalı.

    Scirocco kullandım genç bir arkadaşımızda vardı,Rcz bayan bir ahbabımda vardı onu da tecrübe ettim;Toyota Gt86 daha bu yaz 70 km civarı kullandım,Subaru Brz kulanmadım.

    Ancak ben cidden bir arabaya bineceğim derseniz,bu araçlara ayırdığınız bütçeye;cesaret ve yürek ekleyerek büyük şehirde de yaşıyor ve servis sıkıntınız yoksa 94-98 model civarı bir temiz Maserati Ghibli 2,0v6 manual biturbo hem Mtv avantajı ile sizi üzmez,ve performans ve kalite açısından bu tip piyasa araçlarını sinek gibi ezecektir her anlamda.




  • scirocco ve rcz c sınıfından hallice arabalar gt86-brz farklı klasmanda değerlendirilebilecek araçlar mx-5,s2000 gibi

    tasarım olarak rcz çok hoşuma gidiyor alacak olsam rcz 200 hp olanından alırdım.
  • toyyl kullanıcısına yanıt
    GT86 nasıldı beğendiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    Rcz kaç defa kullandınız hiç bu kadar konforsuz bir araç görmedim içine süt koy direk yağ olur arka koltuk dersen hiç yok scirocco belki araba değil ama rcz hiç değil 2 kişilik amortisörü olmayan 1.6 - 6 ileri - 156 hp diğeri 1.4 210 hp 7 ileri arada dağ taş kaya var ya hepsini geçtim konfor var hamile kadını rcz ya bindir 3 km gitmeden çocuk düşer viraja 150 ile girip fantezi yapacam diye arabada yayık gibi yaylanmak ne kadar mantıklı. gt86 ya lafım yok olamaz ama bence aynı segment değil onun rakipleri 350z z3 z4 s200 rx8

    Hız amaçlı üretilmiş bir araçtan konfor beklemek ne derece mantıklı?Bunların üretim amacı kanı kaynayan gençlere uygun fiyatlı sürat araçları üretip satmak.Bu mantıkla spor araçlarına binmenizi tavsiye etmem.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.