Şimdi Ara

>>>SE Xperia Mini & Mini Pro||ANA KONU|| (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.921
Cevap
16
Favori
107.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madozz

    quote:

    Orijinalden alıntı: tankutkabza

    arada bu sorunla karşılaşan arkadaşlar yazıyı kaybetmesin diye tekrar alıntı yapıyprum. Aynı sorun bir arkadaşımda çıktı onunkini akşam bu yöntemi deneyerek düzeltmeye çalışacağız ilginç bir detay ile karşılaşırsam paylaşırım.

    Üstat ben o yöntemi kullandıktan bir süre sonra yine aynı sorun ortaya çıktı, 10 gün kadar önce telefonu Vatan bilgisayar aracılığıyla Teleservice e gönderdim ama oradaki teknik servis arkadaşlarda çok akıllı arkadaşlarmış telefonumun yazılımını güncelleyip tekrar göndermişler, dün vatan bilgisayardan servisten dönen telefonumu geri aldım, yine operatör üzerinden internete girmek istediğimde veri bağlantısını açınca telefon kendini kapatıp tekrar başlatıyor.

    Yakında yine Vatan a vereceğim telefonu, sanırım bu donanımsal bir problem ve bana denk gelmiş malesef :(

    hımm diyorum içime su serptin demek istiyorum ama cevap çok karamsar olmuş. bende de aynı sıkıntı devam ediyor dün bütün gücelleştirme işlemlerini yaptım. ama değişien bir şey olmadı. brightstar garantili mi seninkisi? sony ericsson un forumlarıan yazılan bir kaç bir veri ama orada da cevap verilmemiş yetkililer tarafından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankutkabza

    hımm diyorum içime su serptin demek istiyorum ama cevap çok karamsar olmuş. bende de aynı sıkıntı devam ediyor dün bütün gücelleştirme işlemlerini yaptım. ama değişien bir şey olmadı. brightstar garantili mi seninkisi? sony ericsson un forumlarıan yazılan bir kaç bir veri ama orada da cevap verilmemiş yetkililer tarafından.

    evet brightstar garantili, Vatan Bilgisayardan aldım, onlar sanırım brightstar kanalıyla getirtiyorlar
  • arkadaşlar mini nin şarj yeri kapagı da pro gibi sıkıntılı mı aynı dandik plastik kapak mı farklı mı yoksa
  • yahu ben anlamadim simdi hangisi x10 mini, hangisi xperia mini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yahu ben anlamadim simdi hangisi x10 mini, hangisi xperia mini.

    ilk sayfada kamyonla resim ve video var ,nasıl ayrımını yapamıyorsunuz daha?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yahu ben anlamadim simdi hangisi x10 mini, hangisi xperia mini.

    ilk sayfada kamyonla resim ve video var ,nasıl ayrımını yapamıyorsunuz daha?

    hangisi hangisi diye belirtilmemis ki hoca ya sen de direk embesil demeseydin bari :P
    simdi bi de x10 muhabbeti donuyo. x10 mini, x10 mini pro, xperia mini, xperia mini pro diye 4 ayri telefon mu var? bi soyle nolur ki alla alla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yahu ben anlamadim simdi hangisi x10 mini, hangisi xperia mini.

    ilk sayfada kamyonla resim ve video var ,nasıl ayrımını yapamıyorsunuz daha?

    hangisi hangisi diye belirtilmemis ki hoca ya sen de direk embesil demeseydin bari :P
    simdi bi de x10 muhabbeti donuyo. x10 mini, x10 mini pro, xperia mini, xperia mini pro diye 4 ayri telefon mu var? bi soyle nolur ki alla alla.

    Evet 4 farklı telefon var, sony ericsson un sitesinden bakabilirsin, buyur linkleri
    Mini pro
    Mini
    x10 mini pro
    x10 mini
    Edit: Hepisinin başında xperia var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kozmak -- 12 Ocak 2012; 11:38:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yahu ben anlamadim simdi hangisi x10 mini, hangisi xperia mini.

    ilk sayfada kamyonla resim ve video var ,nasıl ayrımını yapamıyorsunuz daha?

    hangisi hangisi diye belirtilmemis ki hoca ya sen de direk embesil demeseydin bari :P
    simdi bi de x10 muhabbeti donuyo. x10 mini, x10 mini pro, xperia mini, xperia mini pro diye 4 ayri telefon mu var? bi soyle nolur ki alla alla.

    Evet 4 farklı telefon var, sony ericsson un sitesinden bakabilirsin, buyur linkleri
    Mini pro
    Mini
    x10 mini pro
    x10 mini
    Edit: Hepisinin başında xperia var

    varol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: kozmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    yahu ben anlamadim simdi hangisi x10 mini, hangisi xperia mini.

    ilk sayfada kamyonla resim ve video var ,nasıl ayrımını yapamıyorsunuz daha?

    hangisi hangisi diye belirtilmemis ki hoca ya sen de direk embesil demeseydin bari :P
    simdi bi de x10 muhabbeti donuyo. x10 mini, x10 mini pro, xperia mini, xperia mini pro diye 4 ayri telefon mu var? bi soyle nolur ki alla alla.

    Evet 4 farklı telefon var, sony ericsson un sitesinden bakabilirsin, buyur linkleri
    Mini pro
    Mini
    x10 mini pro
    x10 mini
    Edit: Hepisinin başında xperia var

    varol

    x10 mini mi, mini mi? diye sormak isteyen arkadaşalarwww.google.com.tr yazın ve büyülü bir dünyaya kapılın:)

    başlık açık net "SE Xperia Mini & Mini Pro||ANA KONU||" buraya sorunlarımızı yazalım çzöümlerimizi bulalım. Yeni telefon almak iteyen gelsin baksın kafasında bir imaj oluşsun diye uğraşıyoruz.

    girizgahtan sonra

    açılıp kapanma sorunu için sanırım Sony Ericsson herhangi bir ekstra işlem yapmıyor. Güncelleyip göndermek bir işlem sayılır ama çözüm değil. O yüzden aynı problemi yaşayan arkadaşlara tavsiyem tüketici mahkemesi kozunu oynanamız. Ben bir iki deneme daha yapıp konuyu doğrudan ürünlerin geri alınması moduna çıkartmayı planlıyorum.

    telefonu düşünenler için ise tavsiyem vatandan almadan önce iade etme opsiyonunu sorsunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankutkabza

    x10 mini mi, mini mi? diye sormak isteyen arkadaşalarwww.google.com.tr yazın ve büyülü bir dünyaya kapılın:)

    başlık açık net "SE Xperia Mini & Mini Pro||ANA KONU||" buraya sorunlarımızı yazalım çzöümlerimizi bulalım. Yeni telefon almak iteyen gelsin baksın kafasında bir imaj oluşsun diye uğraşıyoruz.

    girizgahtan sonra

    açılıp kapanma sorunu için sanırım Sony Ericsson herhangi bir ekstra işlem yapmıyor. Güncelleyip göndermek bir işlem sayılır ama çözüm değil. O yüzden aynı problemi yaşayan arkadaşlara tavsiyem tüketici mahkemesi kozunu oynanamız. Ben bir iki deneme daha yapıp konuyu doğrudan ürünlerin geri alınması moduna çıkartmayı planlıyorum.

    telefonu düşünenler için ise tavsiyem vatandan almadan önce iade etme opsiyonunu sorsunlar.

    Bende bu kapanma durumuna dair birkaç video çekip kendi kendine nasıl kapandığını gösterir şekilde youtube a koyup sonrada linki sony ericsson müşteri hizmetlerine yollamayı düşünüyorum, teleservice in sözde çözüm olarak yaptığı çalışmalarıda ekran görüntüsü olarak koyarak ve kendi maillerindeki çözüm önerisini de ekleyerek, o da olmadı tüketici haklarının her il ve ilçede birer komisyonu varmış oraya başvuracağım.

    Elektronik işi şans biraz evet ama bu kadar parayıda ayıplı mal kullanmak için vermedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madozz

    quote:

    Orijinalden alıntı: tankutkabza

    x10 mini mi, mini mi? diye sormak isteyen arkadaşalarwww.google.com.tr yazın ve büyülü bir dünyaya kapılın:)

    başlık açık net "SE Xperia Mini & Mini Pro||ANA KONU||" buraya sorunlarımızı yazalım çzöümlerimizi bulalım. Yeni telefon almak iteyen gelsin baksın kafasında bir imaj oluşsun diye uğraşıyoruz.

    girizgahtan sonra

    açılıp kapanma sorunu için sanırım Sony Ericsson herhangi bir ekstra işlem yapmıyor. Güncelleyip göndermek bir işlem sayılır ama çözüm değil. O yüzden aynı problemi yaşayan arkadaşlara tavsiyem tüketici mahkemesi kozunu oynanamız. Ben bir iki deneme daha yapıp konuyu doğrudan ürünlerin geri alınması moduna çıkartmayı planlıyorum.

    telefonu düşünenler için ise tavsiyem vatandan almadan önce iade etme opsiyonunu sorsunlar.

    Bende bu kapanma durumuna dair birkaç video çekip kendi kendine nasıl kapandığını gösterir şekilde youtube a koyup sonrada linki sony ericsson müşteri hizmetlerine yollamayı düşünüyorum, teleservice in sözde çözüm olarak yaptığı çalışmalarıda ekran görüntüsü olarak koyarak ve kendi maillerindeki çözüm önerisini de ekleyerek, o da olmadı tüketici haklarının her il ve ilçede birer komisyonu varmış oraya başvuracağım.

    Elektronik işi şans biraz evet ama bu kadar parayıda ayıplı mal kullanmak için vermedim

    siz servise yolladınız sanırım bi sonuç çıkmadı,,bende değişim için yollamıştım,bnm kinide servise yolladılar.daha servisde telefon
    sizinki gidip gelmiş hemen?
    siz de VATAN BİLGİSAYAR madurusunuz benim gibi.sözde müşteri memnuniyetinden bahsediyorlar,,bozuk arızalı ürünleri indirim adı altında resmen "feslediler",, geri kabul etmede etmiyorlar.neden etsinki nasılsa burası dağ başı.internetten biraz satış yapmaya başlayanların hemen sağları solları oynamaya başlıyor.hayırlısı bakalım.12.12.2011 de telefon aldım,,3 gün kullanmadım,,bugun ayın kaçı? telefonu ne gören var ne arayan.1 hafta önce bir mesaj geldi telefonunuzun tek.servisde işlemleri sürüyor diye.allah selamet versin.alırız bir gün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 12 Ocak 2012; 14:52:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    siz servise yolladınız sanırım bi sonuç çıkmadı,,bende değişim için yollamıştım,bnm kinide servise yolladılar.daha servisde telefon
    sizinki gidip gelmiş hemen?
    siz de VATAN BİLGİSAYAR madurusunuz benim gibi.sözde müşteri memnuniyetinden bahsediyorlar,,bozuk arızalı ürünleri indirim adı altında resmen "feslediler",, geri kabul etmede etmiyorlar.neden etsinki nasılsa burası dağ başı.internetten biraz satış yapmaya başlayanların hemen sağları solları oynamaya başlıyor.hayırlısı bakalım.12.12.2011 de telefon aldım,,3 gün kullanmadım,,bugun ayın kaçı? telefonu ne gören var ne arayan.1 hafta önce bir mesaj geldi telefonunuzun tek.servisde işlemleri sürüyor diye.allah selamet versin.alırız bir gün.

    yok hocam ben teleservice in nasıl bir hizmet verdiğini bildiğim için Vatan Bilgisayar'a verdim cihazımı, bunun yazılımsal değil donanımsal bir sorun olduğunu ve değişim talep ettiğimi söyledim. Değişim işlemi teknik servisin onay vermesiyle gerçekleştiğinden onlar kendileri teknik servise yolladılar. Ama teknik servis benim o işi beceremeyecek kadar düşük seviyede olduğuma inanmış olmalı ki "yazılım güncellemesi" yapıp bana telefonumu tekrar geri yolladı.

    Vatan Bilgisayar aracılığıyla gönderdim çünkü onların 700 liralık bir cihaz için adına leke sürdürmeyeceğini düşündüm, ve telefonumu geri almaya gittiğimde bana satıcı olarak arkamda duracaklarını ve durumun tekrar etmesi halinde hakkımı savunacaklarını söylediler.

    Şimdilik birkaç hafta telefonsuz kalmak istemediğimden telefonu şimdi tekrar geri yollamadım 2 hafta sonra falan yollarım artık.

    Bu arada cihazınızın durumunu teleservice nin internet sitesinden sorgulayabilirsiniz




  • Arkadaslar xperia mini aldim fakat bir turlu wi fi baglantisini kuramiyorum. iphone 4 ile sorunsuz baglandigim wi fi agini xperia bir turlu bulamiyor. bunu nasil cozebilirim ? bilen birisi yardimci olabilir mi? simdiden tesekkurler
  • sonyericsson tr sitesine gir ordan karşılaştırma yasp en azından nasıl farklılıklar taşıyo ordan öğrenebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fashionality

    Arkadaslar xperia mini aldim fakat bir turlu wi fi baglantisini kuramiyorum. iphone 4 ile sorunsuz baglandigim wi fi agini xperia bir turlu bulamiyor. bunu nasil cozebilirim ? bilen birisi yardimci olabilir mi? simdiden tesekkurler

    güncelleme yapmış mıydın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankutkabza

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fashionality

    Arkadaslar xperia mini aldim fakat bir turlu wi fi baglantisini kuramiyorum. iphone 4 ile sorunsuz baglandigim wi fi agini xperia bir turlu bulamiyor. bunu nasil cozebilirim ? bilen birisi yardimci olabilir mi? simdiden tesekkurler

    güncelleme yapmış mıydın?

    evet guncelleme yaptim ama hala durum ayni.. internette yabanci forumlardan okudugum kadariyla cisco linksys modemlerde rastlanilan bir sorunmus bu.. acaba ayni marka modem kullanip bu tip bir sorun yasayan var mi xperia mini, mini pro ya da farkli bir sony ericsson modeliyle ? ne yaptiysam kablosuz baglantisini kuramadim..




  • arkadaşlar vatan da bugün yine indirim var ben mini pro aldıgımda dikkat etmemistim cep telefonlarında 1 hafta içinde kosulsuz iade almıyorlarmış. ölü pikseli hat takılmadıgı sürece kusurlu kabul ediyorlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niger21

    arkadaşlar vatan da bugün yine indirim var ben mini pro aldıgımda dikkat etmemistim cep telefonlarında 1 hafta içinde kosulsuz iade almıyorlarmış. ölü pikseli hat takılmadıgı sürece kusurlu kabul ediyorlar mı ?

    mesafeli sözleşmeler yönetmeliğinde ben öyle bir ayrım görmedim,,gören varsa buyursun yazsın şuraya bizde bilgilenelim.

    MADDE 7

    Cayma Hakkı:

    (4) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını
    kullanamaz.

    a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüke ticinin onayı ile hizmetin ifasına başlana n
    hizmet sözleşmeleri,
    b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış d iğer p iyasalarda be lirlenen mallara ilişkin sözleşmeler,
    c) Tüke ticinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları do ğrultusunda hazırlanan veya
    niteliği itibariyle geri gönderilmeye e lverişli o lmayan veya çabuk bo zulma tehlikesi o lan veya
    son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler,
    ç) Tüketici tarafından amba lajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına,
    yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
    d) Gazete, dergi vb. süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,
    e) Bahis ve p iya ngoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler,
    f) Elektronik or tamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen ga yr i
    madd i mallara ilişkin sözleşmeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 13 Ocak 2012; 12:07:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    quote:

    Orijinalden alıntı: niger21

    arkadaşlar vatan da bugün yine indirim var ben mini pro aldıgımda dikkat etmemistim cep telefonlarında 1 hafta içinde kosulsuz iade almıyorlarmış. ölü pikseli hat takılmadıgı sürece kusurlu kabul ediyorlar mı ?

    mesafeli sözleşmeler yönetmeliğinde ben öyle bir ayrım görmedim,,gören varsa buyursun yazsın şuraya bizde bilgilenelim.

    MADDE 7

    Cayma Hakkı:

    (4) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını
    kullanamaz.

    a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüke ticinin onayı ile hizmetin ifasına başlana n
    hizmet sözleşmeleri,
    b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış d iğer p iyasalarda be lirlenen mallara ilişkin sözleşmeler,
    c) Tüke ticinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları do ğrultusunda hazırlanan veya
    niteliği itibariyle geri gönderilmeye e lverişli o lmayan veya çabuk bo zulma tehlikesi o lan veya
    son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler,
    ç) Tüketici tarafından amba lajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına,
    yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
    d) Gazete, dergi vb. süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,
    e) Bahis ve p iya ngoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler,
    f) Elektronik or tamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen ga yr i
    madd i mallara ilişkin sözleşmeler



    Yukarıda sözü edilen memnuniyet çerçevesindeki değişim işlemleri aşağıdaki durumlarda yapılamamaktadır:

    • Koruma bandı bulunan veya vakumlu paket içerisindeki ürünlerin açılması durumunda,
    • DVD, VCD (yazılım, oyun, film), kitap, cep telefonları, kulaklıklar (bluetooh, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), projeksiyon cihazları, LCD ve Plazma televizyonlar, beyaz eşya, kişisel bakım ürünleri ve oyuncaklarda, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette
    • Ürün ile birlikte sunulan hizmet paketlerinin başlatılması durumunda değişim yapılamamaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_dr -- 13 Ocak 2012; 12:18:38 >




  • vatan bilgisayarı aradım eleman bana ölü piksel nedir dedi ya ? sorunu varsa servise gider diyor nasıl güvenipte ürün alayım ben burdan
    kendi sitelerinde cep telefonu,dvd, vb koşulsuz iade almadıklarını yazıyorlar, elemanları alıyoruz diyor. nasıl yaklasıyorlar ölü piksele basına gelen var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.