(Arama yaptım, ama çok benzer bir konuya rastlamadım)
1,5-2 yıl önce bu ürünü almıştım. Bir süre sonra, sanırım kasanın içinde zeminle temas ettiği bozuldu. Aldığım yerdeki (bir süre sonra iflas etti) teknik servis pek ilgilenmeyince ben de bugüne kadar ürünü bir köşede bıraktım.
İlk başlarda bilgisayarda disk görünüyor, ama ulaşılmak istendiğinde bir hata mesajı veriyordu. Ne yazık ki mesajın ne olduğunu hatırlamıyorum. Daha sonra bilgisayar diski hiç görmemeye başladı. Ayrıca diskten sürekli sesler geliyordu.
Bu fiziksel bir sorun mudur? Ürünün tamir edilme şansı var mıdır? Daha önemlisi içindeki bilgilerin kurtarılma şansı var mıdır?
hardiskin seri numarasını ve st3 ile başlayan numarasını seagtein sitesine girerek garanti kontrolu yap büyük ihtimalle garantilidir hddnin distritibörü arena, datagate bikaç tane daha vardı onlardan biri olabilir arena ise
bu distribitörlerden iş çıkmazsa seagatein sitesinden forum doldurarak istanbuldaki yerine göndrebilirsin kolay gelsin
Garantide veri kurtarmanın aksine veri kaybetme vardır malesef. Anlattığınıza göre "kafa vurma" diye tabir edilen sıkıntı var diskte. Çok önemli bilgileriniz varsa veri kurtarma yapan firmalara göndereceksiniz. O zaman da disk garanti dışına çıkacak fiziksel müdahele yapıldığı için. Ya garanti ya da bilgiler. Seçiminizi ona göre yapın.
Öncelikle ikinize de cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Benim için bilgiler ürünün kendisinden çok daha önemli.
Bir de tecrübelerinize dayanarak, sizce benim bilgilerin durumu nedir? Tamamen kurtarılma şansı ne kadardır?
Firma hakkında bilgim yok ama referanslara bakılırsa çok sağlam gözüküyor. Diskteki sıkıntı belirttiğim şeyse verilerinizin kurtarılma olasılığı bence %90. Ama yine de son sözü onlar söylerler. Geçmiş olsun.