Şimdi Ara

Seat 1,4 TSI 125 beygir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
3.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TSI, TFSI.. bunlar pazarlama stratejileri. İsme fazla takılmamak lazım. VW Golf, Passat ve birkaç modelde daha kullanılan 122hp motor ile Leon'daki 125 hp motor aynıdır. Audi A3'teki 122 mi yoksa 125 beygir mi bilmiyorum ancak o da aynı motor. Bu motorda yalnızca turbo var kompresör yok. 140 ve 170 hp'lik TSI motorlarda triger zincirle çalışırken 125'lik motorda kayış var.

    Bu motorun tanıtım videosunun linki aşağıda. 140 hp'lik motorla arasındaki bazı farkları da bu videoda anlatıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=yNiSulJD9q0
  • Seat Leonlara karter koruması takılabiliyor mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Seat Leonlara karter koruması takılabiliyor mu?


    Takılabiliyor. Ben kendi aracıma taktırdım.
  • Servis tutturdu yeni leonlara takılmıyor yeri yok biz de hiç yapmadık diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 15 Mayıs 2008; 9:57:16 >
  • Farkettiniz mi bilmiyorum TSi 125 hp lerde redline 6000 devirde, Tsi 122 liklerde redline 6500 devirde. Galiba motorların yapıları da birazcık farklı
  • Leon'un 122 beygirliği var mı? Hepsi 125 değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    TSI, TFSI.. bunlar pazarlama stratejileri. İsme fazla takılmamak lazım. VW Golf, Passat ve birkaç modelde daha kullanılan 122hp motor ile Leon'daki 125 hp motor aynıdır. Audi A3'teki 122 mi yoksa 125 beygir mi bilmiyorum ancak o da aynı motor. Bu motorda yalnızca turbo var kompresör yok. 140 ve 170 hp'lik TSI motorlarda triger zincirle çalışırken 125'lik motorda kayış var.

    Bu motorun tanıtım videosunun linki aşağıda. 140 hp'lik motorla arasındaki bazı farkları da bu videoda anlatıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=yNiSulJD9q0



    122 lik TSI motorda kayış olması kötü olmuş




  • Seatta ve audide 125 lik kullanılıyor. Vw de 122.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?



    iki TSI motor farkını daha öncede forumda yazmıştım ama göremeyen arkadaşlar için tekrardan yazayım..

    TSI : Twincharged Stratified İnjection (çift şarjlı direkt enjeksiyon)

    TSI: Turbocharged Stratified İnjection ( turbo şarjlı direkt enjeksiyon)

    sanırım şimdi daha iyi anlaşıldı..yani seat'ın tsi motorunda bi yanlışlık yok..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cengiz112


    quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    TSI, TFSI.. bunlar pazarlama stratejileri. İsme fazla takılmamak lazım. VW Golf, Passat ve birkaç modelde daha kullanılan 122hp motor ile Leon'daki 125 hp motor aynıdır. Audi A3'teki 122 mi yoksa 125 beygir mi bilmiyorum ancak o da aynı motor. Bu motorda yalnızca turbo var kompresör yok. 140 ve 170 hp'lik TSI motorlarda triger zincirle çalışırken 125'lik motorda kayış var.

    Bu motorun tanıtım videosunun linki aşağıda. 140 hp'lik motorla arasındaki bazı farkları da bu videoda anlatıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=yNiSulJD9q0



    122 lik TSI motorda kayış olması kötü olmuş



    122 lik TSi da triger kayışı yerine zincir kullanıyor diye biliyorum, yanlış yazmamak için biraz VW sitelerini araştırdım, orada da aynı sonuç görülüyor, darthbergmen yanılıyor zannedersem.

    "The 90-kW engine shares the following components with its two stronger brothers:

    * Gray cast iron cylinder crankcase in open deck construction (ensures optimal cooling in the upper cylinder area).
    * Timing case that integrates the oil filler, crankcase venting and oil filter module.
    * Valve drive by robust and practical, hydraulically tensioned toothed chain.
    * Steel crankshaft.
    * Connecting rod.
    "




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.




    leon güzel ama içinede ayni özeni gösterselermis

    avensisin en azindan altindaki boru kötü

    doğus gurubunun bir baski balata borusu var onu yasadimi biri insan avensise kurban olur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: cengiz112


    quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    TSI, TFSI.. bunlar pazarlama stratejileri. İsme fazla takılmamak lazım. VW Golf, Passat ve birkaç modelde daha kullanılan 122hp motor ile Leon'daki 125 hp motor aynıdır. Audi A3'teki 122 mi yoksa 125 beygir mi bilmiyorum ancak o da aynı motor. Bu motorda yalnızca turbo var kompresör yok. 140 ve 170 hp'lik TSI motorlarda triger zincirle çalışırken 125'lik motorda kayış var.

    Bu motorun tanıtım videosunun linki aşağıda. 140 hp'lik motorla arasındaki bazı farkları da bu videoda anlatıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=yNiSulJD9q0



    122 lik TSI motorda kayış olması kötü olmuş



    122 lik TSi da triger kayışı yerine zincir kullanıyor diye biliyorum, yanlış yazmamak için biraz VW sitelerini araştırdım, orada da aynı sonuç görülüyor, darthbergmen yanılıyor zannedersem.

    "The 90-kW engine shares the following components with its two stronger brothers:

    * Gray cast iron cylinder crankcase in open deck construction (ensures optimal cooling in the upper cylinder area).
    * Timing case that integrates the oil filler, crankcase venting and oil filter module.
    * Valve drive by robust and practical, hydraulically tensioned toothed chain.
    * Steel crankshaft.
    * Connecting rod.
    "


    Sizin kaynağınız daha güvenilir görünüyor. Kayış olduğunu bana test sürüşü sırasında VW görevlisi söylemişti...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.




    leon güzel ama içinede ayni özeni gösterselermis

    avensisin en azindan altindaki boru kötü

    doğus gurubunun bir baski balata borusu var onu yasadimi biri insan avensise kurban olur

    VW'E saldırınca kendini mi tatmin ediyosun?




  • Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    Seat Leonlara karter koruması takılabiliyor mu?


    Takılabiliyor. Ben kendi aracıma taktırdım.


    TEŞEKKÜRLER darthbergmen
    Sayende ben de karter koruma taktırabildim söylemesen ,adamlara inanıp işin ucunu bırakabilirdim. İşin kötüsü Seat servislerinini çoğunun verdiği saçma sapan yanıtlardı, biz hiç takmadıktan tutun da bu modele takılmıyora, eski leonlara oluyorduya kadar, işimiz var bu servislerle .
    Maslak Atatürk Oto sanayinde ısrarlı takibim sonrasında yedek parçacıdan Golf V nin orjinal karter korumasının uyumlu olduğunu buldum.
    Zaten yeni leonların alt düzeneyi tamamen Golf V ile aynı , eski ustam hiç görmediği halde 5-6 dakika araştırıp yerine monte etti. Başkalarının da başına gelir diye yazıyorum bunları.
    Karter koruması 2 parçadan oluşuyor U şekilinde bir boru halinde ekstra parçası var onu arabanın ön kısımda şasinin içine bir parmak uzunluğunda kulakçığı var oturtuluyor, arkada ise motor traversi denilen kısımın en kalın vidaları çıkarılıp bu vidalara monte ediliyor. Dün fiyatı 75 YTL idi. ( 17/ 05/ 2008)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 18 Mayıs 2008; 10:20:46 >




  • vw artık 1.4 motoru modlar modlar satar 1.4 140 1.4 150 1.4 160 1.4 170 1.4 180 1.4 190 1.4 110 1.100

    bence 125 hp olması motora daha az yüklenildigi anlamına gelirki daha güvenlidir .125 hp de gayet yeterli tork da cok iyi hayırlı olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.




    leon güzel ama içinede ayni özeni gösterselermis

    avensisin en azindan altindaki boru kötü

    doğus gurubunun bir baski balata borusu var onu yasadimi biri insan avensise kurban olur

    VW'E saldırınca kendini mi tatmin ediyosun?



    vw elle tutulacak nesi var kaziklarindan baska




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.




    leon güzel ama içinede ayni özeni gösterselermis

    avensisin en azindan altindaki boru kötü

    doğus gurubunun bir baski balata borusu var onu yasadimi biri insan avensise kurban olur

    VW'E saldırınca kendini mi tatmin ediyosun?



    vw elle tutulacak nesi var kaziklarindan baska

    ÇOK AYIP!!!!!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    TEŞEKKÜRLER darthbergmen
    Sayende ben de karter koruma taktırabildim söylemesen ,adamlara inanıp işin ucunu bırakabilirdim. İşin kötüsü Seat servislerinini çoğunun verdiği saçma sapan yanıtlardı, biz hiç takmadıktan tutun da bu modele takılmıyora, eski leonlara oluyorduya kadar, işimiz var bu servislerle .
    Maslak Atatürk Oto sanayinde ısrarlı takibim sonrasında yedek parçacıdan Golf V nin orjinal karter korumasının uyumlu olduğunu buldum.
    Zaten yeni leonların alt düzeneyi tamamen Golf V ile aynı , eski ustam hiç görmediği halde 5-6 dakika araştırıp yerine monte etti. Başkalarının da başına gelir diye yazıyorum bunları.
    Karter koruması 2 parçadan oluşuyor U şekilinde bir boru halinde ekstra parçası var onu arabanın ön kısımda şasinin içine bir parmak uzunluğunda kulakçığı var oturtuluyor, arkada ise motor traversi denilen kısımın en kalın vidaları çıkarılıp bu vidalara monte ediliyor. Dün fiyatı 75 YTL idi. ( 17/ 05/ 2008)


    Rica ederim, umarim karter korumaniza hic is dusmez...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    ÇOK AYIP!!!!!!!


    baskı balata ve garanti disi birde caddy

    3 kelime sana neyi anlatiyor

    ban ban değil ah ah nerden bulastım daha mantikli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 20 Mayıs 2008; 17:15:53 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.