Şimdi Ara

Seat 1,4 TSI 125 beygir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
3.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Bir arkadasima 36.500 YTL 1,4 TSI 125 beygir arac aldik. araci henuz kullanamadik:) Malum plaka ve ruhsat islemlerindeki degisiklikler yuzunden emniyet 10-15 gunde anca ruhsat veriyor. Bu araci kullanan arkadaslar olmustur. Biz test edemedik yakit ve perfomansini deneyen oldu mu?



  • ben şahsen kullanmadım..bi ark satın aldı..araç performans açısından gayet guzel...yani çok süratli ve de çok ivmeli bi araç olmasa da gayet yeterli...vw seneye 170 likleri de verecekti seat a keşke bekleyip ondan alsaymış arkadaşınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolution100

    ben şahsen kullanmadım..bi ark satın aldı..araç performans açısından gayet guzel...yani çok süratli ve de çok ivmeli bi araç olmasa da gayet yeterli...vw seneye 170 likleri de verecekti seat a keşke bekleyip ondan alsaymış arkadaşınız...
    vw golf veya jetta tsı kullananlarla görüşebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    vw golf veya jetta tsı kullananlarla görüşebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Bende şubat ayında aldım leon tsi. Performansı gayet güsel.Yakıtı basarsan 1,6 motordan pek farkı kalmıyor.3bin deviri geçmessen 5,5-6,0lt civarında gidersin.Arabada dikkat etmen gereken.1 vites genel bi sorun var.leonların hepsinde öleymiş sorduğum kadarıyla.ama öle servise götrümelik bi sorunu yok sadece ilerisi için tedirginim.arabayı yıkamacıya her götürdüğümöde ön farda buğulanma oluyor yani su alıyor azda olsa buda genel sorunuymuş leonun farlkarı açınca ısnın etkisiyle bi süre sonra kayboluyor zaten.Ancak e-5de herkesin tozunu attırıyorum:)Arba perfonması iyi kasasıda iyi ben memnunm şahsen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LE10 -- 7 Nisan 2008; 14:02:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LE10

    Bende şubat ayında aldım leon tsi. Performansı gayet güsel.Yakıtı basarsan 1,6 motordan pek farkı kalmıyor.3bin deviri geçmessen 5,5-6,0lt civarında gidersin.Arabada dikkat etmen gereken.1 vites genel bi sorun var.leonların hepsinde öleymiş sorduğum kadarıyla.ama öle servise götrümelik bi sorunu yok sadece ilerisi için tedirginim.arabayı yıkamacıya her götürdüğümöde ön farda buğulanma oluyor yani su alıyor azda olsa buda genel sorunuymuş leonun farlkarı açınca ısnın etkisiyle bi süre sonra kayboluyor zaten.Ancak e-5de herkesin tozunu attırıyorum:)Arba perfonması iyi kasasıda iyi ben memnunm şahsen

    Alıntıları Göster
    alınmayın ama gerçekden çok komigime gitti .
    düşünsene araç evin önünde yatıyor siz araç hakkındaki görüşleri siteden temin etmeye çalışıyorsunuz ..
    Ben olsam plaka mlaka beklemem gece 12 dedimi çık piyasaya


    Bayramlarda hep bayram şekeri alırlar eve . çocukken ben bızımkıler seker aldıgında bayrama daha 1-2 gun var saldırırdım bızımkılerde hayır beklıceksın bayramda yıyeceksın derdı o aklıma geldı


    onun benzetmesı olmus buda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fletch -- 8 Nisan 2008; 16:51:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    alınmayın ama gerçekden çok komigime gitti .
    düşünsene araç evin önünde yatıyor siz araç hakkındaki görüşleri siteden temin etmeye çalışıyorsunuz ..
    Ben olsam plaka mlaka beklemem gece 12 dedimi çık piyasaya


    Bayramlarda hep bayram şekeri alırlar eve . çocukken ben bızımkıler seker aldıgında bayrama daha 1-2 gun var saldırırdım bızımkılerde hayır beklıceksın bayramda yıyeceksın derdı o aklıma geldı


    onun benzetmesı olmus buda

    Alıntıları Göster
    golf tsi daha başarılı bu motora göre öyle aman aman bi performans yok 125 hpde bana göre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacarsoy

    golf tsi daha başarılı bu motora göre öyle aman aman bi performans yok 125 hpde bana göre

    Alıntıları Göster
    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blue1972

    Selam,

    Bir arkadasima 36.500 YTL 1,4 TSI 125 beygir arac aldik. araci henuz kullanamadik:) Malum plaka ve ruhsat islemlerindeki degisiklikler yuzunden emniyet 10-15 gunde anca ruhsat veriyor. Bu araci kullanan arkadaslar olmustur. Biz test edemedik yakit ve perfomansini deneyen oldu mu?

    gule gule kullanın.
    herturlu zevk alacagınız mutlu olacaginiz bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyrmann

    quote:

    Orjinalden alıntı: blue1972

    Selam,

    Bir arkadasima 36.500 YTL 1,4 TSI 125 beygir arac aldik. araci henuz kullanamadik:) Malum plaka ve ruhsat islemlerindeki degisiklikler yuzunden emniyet 10-15 gunde anca ruhsat veriyor. Bu araci kullanan arkadaslar olmustur. Biz test edemedik yakit ve perfomansini deneyen oldu mu?

    gule gule kullanın.
    herturlu zevk alacagınız mutlu olacaginiz bir araç.
    bende bugün 36.000 ytl ye şeker beyazı 1.4 tsi aldım..plaka pazetesi olcak 100 km kadar bindim hılzanması konforu ışıklandorması hoşuma gitti xenon da istiyordum ama çok pahalı..cıvıc sedan premıum alcaktım 36.250 ye son anda leon da karar kıldım..ılk 4 depoda çok yakıomus leon




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.



    avensislerin 10 metre arkasından bakınca gerçekten kötü duruyor bende gördüm ve beğenmedim noktalardan biri o araçta eksoz düşecek gibi duruyor iyi tespit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.



    avensislerin 10 metre arkasından bakınca gerçekten kötü duruyor bende gördüm ve beğenmedim noktalardan biri o araçta eksoz düşecek gibi duruyor iyi tespit


    Alıntıları Göster
    hayırlı ugurlu olsun güle güle kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    hayırlı ugurlu olsun güle güle kullanın

    Alıntıları Göster
    Ben de Leon 1.4 TSI kullanıcısıyım. Aracım 4000 km'de. Aracın performansı yeterli. Yol tutuşu iyi. Süspansiyonlar biraz sert olduğu için bozuk yollarda konfor sorunu var. Ortalama yakıt tüketimim şehir içinde sakin kullanımda 7-7.5lt/100km arasında. Performanslı kullanımda 10 lt'yi bulabiliyor. Çok hızlı gitmediğim bir uzun yolculukta 5.8 lt ortalama yaptım.

    Son olarak iki hızlanma videosu:
    http://www.youtube.com/watch?v=5kbA3hKmPco
    http://www.youtube.com/watch?v=H7fviU6O0AQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolution100

    ben şahsen kullanmadım..bi ark satın aldı..araç performans açısından gayet guzel...yani çok süratli ve de çok ivmeli bi araç olmasa da gayet yeterli...vw seneye 170 likleri de verecekti seat a keşke bekleyip ondan alsaymış arkadaşınız...
    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    ben şahsen kullanmadım..bi ark satın aldı..araç performans açısından gayet guzel...yani çok süratli ve de çok ivmeli bi araç olmasa da gayet yeterli...vw seneye 170 likleri de verecekti seat a keşke bekleyip ondan alsaymış arkadaşınız...

    Bir sene de beklenmez,daha ne olacağı bile belli değil...


    Arabanın performansı 2.0 araba gibidir...Seat hakkında olumlu şeyler duyuyorum genelde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.



    avensislerin 10 metre arkasından bakınca gerçekten kötü duruyor bende gördüm ve beğenmedim noktalardan biri o araçta eksoz düşecek gibi duruyor iyi tespit


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.



    avensislerin 10 metre arkasından bakınca gerçekten kötü duruyor bende gördüm ve beğenmedim noktalardan biri o araçta eksoz düşecek gibi duruyor iyi tespit


    Toyota'nın fantezisi bu galiba,efsane kasalar da öyle.Her an düşecek gibi,kaç kez sürttüğümü hatırlamıyorum o kısmı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Dostum

    Yazı stilimi bu topiğe uyarlıyorum...

    SEAT kullandım, 8 yıl hem de, TOLEDO 8V ve TOLEDO 16V, motor tek kelime ile süper, güçlü, kuvvetli, basarsan çok yakar, basmazsan az yakar, LPG'de daha başarılı. Sonra VW aldım Passat 1.4 TSI 122 HP, 2 ay "bu motor bu kasayı kaldırır mı?" sorularını cevaplamakla harcadım, sonra herkes Passat 1.4 TSI 122 HP almaya başladı, GOLF, JETTA ve SEAT LEON için de bu böyle. VOLKSWAGEN markasından asla ama asla ŞAŞMA arkadaşım. TOYOTA AVENSIS çok beğeniyordum, aracın bir defa altına baktım, eksoz borusu tam bir "U" yampış arka aksın altından. Karizma bitti o anda. Yolda görürsen dikkat et. Toyota'nın şişirilmiş hali. Neyse, LEON tarz ve yapı itibnariyle GENÇ ve DİNAMİK bir otomobil. Alırsan keyif alırsın, tavsiye ederim. Motoru güçlü, turbo 1.4 ve düzgün kullanırsan sana uzun yıllar hizmet eder.

    Hayırlı olsun.

    T.G.



    avensislerin 10 metre arkasından bakınca gerçekten kötü duruyor bende gördüm ve beğenmedim noktalardan biri o araçta eksoz düşecek gibi duruyor iyi tespit


    Toyota'nın fantezisi bu galiba,efsane kasalar da öyle.Her an düşecek gibi,kaç kez sürttüğümü hatırlamıyorum o kısmı.

    Alıntıları Göster
    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lrfan

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?

    Alıntıları Göster
    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?




    Ama Seat ısrarla TSI diye yazıyor listelerine, ilginç...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lrfan

    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?




    Ama Seat ısrarla TSI diye yazıyor listelerine, ilginç...

    Alıntıları Göster
    Evet benimde dikkatimi çekti
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n


    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?




    Ama Seat ısrarla TSI diye yazıyor listelerine, ilginç...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN


    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor


    Bende 122'liği sadece turbolu biliyorum ki öyle olmalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?


    Alıntıları Göster
    AuToBaN, ilk satırda yazdığın doğru, ikinci satırda yazdığın yanlış. 122 HP VW'lerde turbo var, kompressor yok... VW'lerdeki 122 HP'lik TSI motorlar da aslında TFSI'dır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    Doğru biliyorsun 125 beygir olan TSI değil zaten TFSI Audi A3 teki ile aynı motor.
    VW ise 122 hp lik TSI kullanıyor hem turbo hem kompressor
    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    125 beygirdeki TSI motorda sadece turbo var değil mi?

    140 ve 170 bg TSI olanlarda hem turbo hem kompresör diye biliyorum, doğru mudur?






  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.